Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motosiklet Modifiye

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Kasım 2015
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Selamın Aleyküm abilerim kardeşlerim ablalarım ben mh drift kullanıcısıyım motorum la 130 görüyorum tanıdık bi kaç kişiye sordum bu motoru nasıl hızlandırırım diye kimileri dişli dedi kimileri 250 lik karbüratör al dedi neyse ben de motosiklet hakkında çok şey bilmiyorum açıkçası burda sizlere sorayım dedim 500 tl bütçe ile motosiklet nasıl hızlandırılır ve son olarak ta geçen bi sayfada gördüm mh drift 5 vites ya normalde ve 135 cc onlar 200cc yapıp 6 vites yapmışlar bunu nasıl yaparım yaparsam hız nasıl olur tahmini ve bana kaça patlar fiyatı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    130 sana neden az geliyor veya az gelmemesi için sana birşey önereyim 40km ile giderken kendini yere at 130 un ne kadar hızlı olduğunu hemen anlarsın.

    Mengu16 ustamız senin sorularını cevaplar umarım.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    08 Kasım 2015
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Kardeşim haklısınız ama istiyorum siz yinede söleyin be sonuçta can benim canım

  4. #4
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    onu satıp başka motosiklet alabilirsin hevesini kırmak istemem ama ibreye güvenme 130 değildir o

  5. #5
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    6 vites yapmak pek iyi değil diye biliyorum çünkü vites dişlilerini inceltip bir dişlilik yer açılıyorlar ama dişliler yüke binince kırılıyor yani motorun yarışlık cg gibi birşey olması lazım.

    Bana göre 250lik karbüratör çok gelir hadi 200 lük olsa neyse

    200lük hazır silindir seti var ama onu takınca 200lük olmuyor 166cc oluyor ama önemli olan usta, usta iyi olmadıktan sonra istiyorsan 350 lik silindir tak gene gitmez.

  6. #6

    Üyelik
    08 Kasım 2015
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Kardeşim biraz detaylı söleseydin ya fiyat acısından ve görecği son hız açısından ?

  7. #7
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Fiyat olarak birşey diyemem çünkü ne kadar ayrıntıya inersen o kadar fiyat artar ama o kadarda hızlanır.

    Daha büyük üst kapak,dereceli egzantrik,stronglu krank,yağ pompası vs. liste uzar gider ama sadece silindir-karbüratör-dişli ile 145 civarı bir hız yapar.

  8. #8
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Aptal bu insanlar galiba yada muhendisleri aptal saniyorlar.
    Yav canini yedigim. Sen 3 milyon verip 130 yapiyorsun 50 kurus daha verip 150 yapiyorsun bu millette salak mi 10 milyon veriyor baska motorlara?
    Sahinci tayfanin motosiklet versiyonuda bunlar heralda. Frenin yok dengen yok 150 yapayim derdinde findik
    AWESQME ve berkcigdem bunu beğendiler.

  9. #9
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

    Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

    Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

    Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

    Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.

  10. #10
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

    Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

    Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

    Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

    Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.
    İbre bozuk olunca 200 dahi yapıyor zaten çin mali ibreler 100den sonra atlamalar yapiyor
    Arkadaşa bir onerim olacak komple bloğu sök bir tane hurdaya ayrılmış mz 251in bloğunu oturtur ama yapmadan önce blok oturur mu çok fazla iş çıkarır mi bunlara bak şunu da söyleyim her seyi uydurdun o aletin durma mesafesi çok uzar veya duramazsin

  11. #11
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    O 130 değildir 130 olsa duramazsın
    bulut59 ve sezgingulmez bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    Montla s*ç.
    potasyum ve surmenajetki bunu beğendiler.

  13. #13
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Yanlız gerçekten 130 yapıyor.

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

    Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

    Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

    Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

    Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.
    Balansörlü Cg 150 motorum 120km hızda 10000 devir çevirirdi sıfır titreşim yapardı. Sıfır dediğim de evet titriyo motor ama motorun çevirdiği devire göre görmezden gelinecek kadar az titriyo. Modifiye yaptım 210cc oldu titreşim biraz arttı ama aşırı değil yine de.

  15. #15
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    125cc 135cc 150cc makinelerle 100-120 den fazla hız yapılmayacağını öğretemedik daha :( bu motorlar şehir içi sen dolmuşda gitme veya arabadan daha hızlı bir yere var diye yapıldı. eğer hız yapcam roket gibi gitcem diyosan alırsın baba en az bi 600cc makina minumum 200 le gidersin. 200 de yetmez dersen 280 e kadar çıkar 600rr. yok zincir dişlisini değiştireyim yok motorla oynayım geçicen onları. sen drifte 200cc ye çıkaracanda o şase onu kaldıracak mı ilk bu açıdan düşün derim. yoksa verdiğin paralar boşuna gider. parayıda geç şase yolda kırılırsa Allah korusun sana bir şey olur.

  16. #16
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Arkadaş bende 150 MC var. Drift in 162 cc lik versiyonu. Motor 130 u ancak ben üstünde yokken yapabilir . Sen nasıl 130 yapıyorsun anlamış değilim
    planet58 bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    07 Aralık 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 100uag
    Ben 100cc lik motor ile 110net görüyordum geçen hafta yükseltme yaptım karbüratör silindir krank kapak hepsi 170cc oldu. Daha önce konu açtım sordum kimse yanıtlamamıştı ama olsun. Benim amacım hız değildi çekiş gücüydü şu an gayet güzel hoşuma da gidiyor basmadım hiç ama hız konusunda arkadaşlara katılıyorum cc yükseltme ile hız abartılı bir şekilde değişmiyor

  18. #18
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balansörlü Cg 150 motorum 120km hızda 10000 devir çevirirdi sıfır titreşim yapardı. Sıfır dediğim de evet titriyo motor ama motorun çevirdiği devire göre görmezden gelinecek kadar az titriyo. Modifiye yaptım 210cc oldu titreşim biraz arttı ama aşırı değil yine de.
    Yaz boyu Kuba SL150 kullandım. Hatta Ipone yarı sentetik 10/40 yağ kullandım içinde.

    Nispeten titreşimi biraz güzelleştirdi. Ama 70-80 km hızı geçince titreşim rahatsızlık veriyordu.

    Zaten o hızların üzerinde güvenlide hissettirmiyor. Gerekte yok taba gaz aletlerin canını almaya.

    150 cc şehir içi 70-80 km hız yeterli geliyor zaten.

    10000 devir çevirip can almanın manası yok. 6000-7000 devir çevir motorun ömrü uzun olsun.

    Adı üstünde Çin malı.

  19. #19
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Ducati Monster 937
    motor bloğunu büyütenler vardı bi bak derim.

  20. #20

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    eşeğe ne yaparsan yap süsle semeri değiş nalları değiş makyaj yap istediğini yap hiç bir zaman at olamaz,at olması için doğuştan at olarak doğması lazım,,yani seninkide o hesap,doğarken ,yani alırken güçlüsünü veya hız için yapılanı alıcaksın,,

    boşuna eşeği at yapcam diye para harcama randıman alamazsın alsan bile harcadığın para şimdiki motorunu satıp daha güçlü motor alamaya vereceğin parayı geçer,boşuna para harcama,böyle bin paranı biriktir elindekini sat üstüne biriktirdiğini koy daha güçlüsünü al,en iyisi bu çünkü güçlü motorun her aksamı o güce göre yapılmıştır,mesela şanzuman,dişliler,frenler,şasesi,zinciri vs,

    ama sen kendi motoruna para harcayarak güçlendirirsin ama,şanzıman,dişliler,fren,zincir,şase,vs,buna göre yapılmadığı için sorun çıkaracağı aşikar,hiç bu işe girişip para harcama


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)