benim drift bir kere çok rampadan inerken 120 gördü ondada dağılıcak sandım motor ibreyi değiştirmekte fayda var
benim drift bir kere çok rampadan inerken 120 gördü ondada dağılıcak sandım motor ibreyi değiştirmekte fayda var
Konuyu hortlatalım
Mondial 125MH DRİFT 'in "sağlıklı" şekilde yapabileceği hız 110KM/H cıvarıdır.Üstü hep zarar ve motorun ömründen çalmadır.
Bendede drift var iki kişi 120 yi görüyor(Dijital Gösterge ve Analog ile denenmiştir)Çok yüksek devirler bunlar,titreşimi zaten rüzgarda hissetmiyorsun :D
Dişli değişiminin faydası olur Hız artar güç azalır örnek:uzun yol yapacaksanız bence dişli değiştirin motor rahat gitsin yani devir düşsün biraz. Bendekinde 38T yazıyor orjinal oran bumu ?
CC büyütme olayıda mantıklı ama iyi usta yapmalı ...
Benim çin malı motorum 210cc, 100km hızda 7300 devir çeviriyor ve 100km hızda gitmek için yarım gaz yetiyor. 110km hızda bile motorun sesini belirgin şekilde değiştirecek kadar aragaz atabiliyorum. Küçük cc'de 100km hızın üzerinde böyle bi gaz tepkisi kolay bulamazsın.
Peki cg 6 vites şanzuman mcx lere uyum sağlarmı bir bilgin varmı.Birde mcx uyumlu 200 lük krank piyasaya daha çıkmadımı.
140 yaptim balikesir yolunda rampa inisi ustune yattim motor 2 yarilcak sandim tehlikeli 100 normal bu motorlara uzun sure gidemezsin gitsende zaten dumani cikar
Bende mcx var 110 geçemiyor. Adam drıftle 130 yapıyormuş olaya gel. O ibre bozuk degilse ben de bişey bilmiyorum
Dusuk cc binerken hep altimizdakini buyutme sıkıntısı cekiyoruz ama sonuc yuksek cc makine almak oluyor.
Bir kere drift 130 gormez onu gec.
Hic ugrasma olanida mundar edersin.silindirle oynarsin disli buyursun elindeki para ile 10 km bile fark yapmaz bayirlarda zorlanir sıkılırsın makineden yine degistirirsin. Yani her turlu degistirecen onu sen
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)