Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosiklet Modifiye

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Mondial Drift
    benim drift bir kere çok rampadan inerken 120 gördü ondada dağılıcak sandım motor ibreyi değiştirmekte fayda var


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Mh Drift
    Konuyu hortlatalım
    Mondial 125MH DRİFT 'in "sağlıklı" şekilde yapabileceği hız 110KM/H cıvarıdır.Üstü hep zarar ve motorun ömründen çalmadır.
    Bendede drift var iki kişi 120 yi görüyor(Dijital Gösterge ve Analog ile denenmiştir)Çok yüksek devirler bunlar,titreşimi zaten rüzgarda hissetmiyorsun :D
    Dişli değişiminin faydası olur Hız artar güç azalır örnek:uzun yol yapacaksanız bence dişli değiştirin motor rahat gitsin yani devir düşsün biraz. Bendekinde 38T yazıyor orjinal oran bumu ?
    CC büyütme olayıda mantıklı ama iyi usta yapmalı ...

  3. #23
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Benim çin malı motorum 210cc, 100km hızda 7300 devir çeviriyor ve 100km hızda gitmek için yarım gaz yetiyor. 110km hızda bile motorun sesini belirgin şekilde değiştirecek kadar aragaz atabiliyorum. Küçük cc'de 100km hızın üzerinde böyle bi gaz tepkisi kolay bulamazsın.

  4. #24

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Peki cg 6 vites şanzuman mcx lere uyum sağlarmı bir bilgin varmı.Birde mcx uyumlu 200 lük krank piyasaya daha çıkmadımı.

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı darkmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki cg 6 vites şanzuman mcx lere uyum sağlarmı bir bilgin varmı.Birde mcx uyumlu 200 lük krank piyasaya daha çıkmadımı.
    6 vites şanzıman balansörlü motora uymaz, zaten son hıza da etkisi yoktur. 200'lük krank şöyle olur motoru alttan egzantrikli klasik OHV sistem toplarsın 220cc'ye kadar yükseltebilirsin balansörlü olarak. Balansörsüz olarak da 230cc'ye kadar çıkartabilirsin.

  6. #26
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    140 yaptim balikesir yolunda rampa inisi ustune yattim motor 2 yarilcak sandim tehlikeli 100 normal bu motorlara uzun sure gidemezsin gitsende zaten dumani cikar

  7. #27
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Bende mcx var 110 geçemiyor. Adam drıftle 130 yapıyormuş olaya gel. O ibre bozuk degilse ben de bişey bilmiyorum

  8. #28
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende mcx var 110 geçemiyor. Adam drıftle 130 yapıyormuş olaya gel. O ibre bozuk degilse ben de bişey bilmiyorum
    Yapar bayir assagi ruzgar falan yoksa ustune yattimi yapiyor usttune yattimi direk 10 km farkediyor cok kez denedim

  9. #29
    sezgingulmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2015
    Şehir
    Çorlu/Tekirdağ
    Motosikleti
    Kanuni GT170 / Mondial RX3İ EVO
    Dusuk cc binerken hep altimizdakini buyutme sıkıntısı cekiyoruz ama sonuc yuksek cc makine almak oluyor.
    Bir kere drift 130 gormez onu gec.
    Hic ugrasma olanida mundar edersin.silindirle oynarsin disli buyursun elindeki para ile 10 km bile fark yapmaz bayirlarda zorlanir sıkılırsın makineden yine degistirirsin. Yani her turlu degistirecen onu sen

  10. #30
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eşeğe ne yaparsan yap süsle semeri değiş nalları değiş makyaj yap istediğini yap hiç bir zaman at olamaz,at olması için doğuştan at olarak doğması lazım,,yani seninkide o hesap,doğarken ,yani alırken güçlüsünü veya hız için yapılanı alıcaksın,,

    boşuna eşeği at yapcam diye para harcama randıman alamazsın alsan bile harcadığın para şimdiki motorunu satıp daha güçlü motor alamaya vereceğin parayı geçer,boşuna para harcama,böyle bin paranı biriktir elindekini sat üstüne biriktirdiğini koy daha güçlüsünü al,en iyisi bu çünkü güçlü motorun her aksamı o güce göre yapılmıştır,mesela şanzuman,dişliler,frenler,şasesi,zinciri vs,

    ama sen kendi motoruna para harcayarak güçlendirirsin ama,şanzıman,dişliler,fren,zincir,şase,vs,buna göre yapılmadığı için sorun çıkaracağı aşikar,hiç bu işe girişip para harcama
    https://youtu.be/mHwpqIGB5cw


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)