2007 model motorumda böyle, jikleyi açmazsam 5-10 sn sonra stop ediyor yani neye dayanarak bunu 5-10 sn yapmışlar motor 5-10 sn de değil kemikleri hiç bir yeri ısınmıyor, yok mu buna bir çözüm
2007 model motorumda böyle, jikleyi açmazsam 5-10 sn sonra stop ediyor yani neye dayanarak bunu 5-10 sn yapmışlar motor 5-10 sn de değil kemikleri hiç bir yeri ısınmıyor, yok mu buna bir çözüm
enjeksiyon candır
çalıştırmadan jikleye al baş marşa çok ama çok hafif gaz ver 10-15 saniye tıpı rölantideki gibi sonra bırak akışına stop etmez ben bisanda öyle yapıyorum sorun yok.
ben üç gün sonra çalıştırdım havalar çok soğuk olduğu için zor çalıştı karbıratörlü araçlar biraz zahmetli oluyor enjeksiyonlu araçlar gibi değil hemen istop ediyor inşallah ilerde durumları düzeltirsek enjeksiyonlu bir motor almak niyetindeyim rks cruiser çok hoşuma gidiyor hem enjeksiyonlu.
Benim karbüratörlü motorumda elcikten jikle var. Jikle tam çekili çalıştırıp 2 dakika sonra yarıya indiriyorum. 4-5 dakika sonra silindir kapağı ısındığında da jikleyi tamamen kapıyorum. İlk vitesli motorum da dandik bişey olmasına rağmen karbüratörüne honda activa jikle teli bağlamıştım yine gidondan kontrolü vardı jiklenin
Enjeksiyon kraldir. Ne ayar, ne jikle, tek marsta çalışıyor.
Bende drift var jiklwyi en ustte alinca istop ediyo ortada calisiyo ama sanki bi farki yok gibi anlasilir bi yani varmi bu jiklenin calisip calismadigi
İlk motorsikletim sekiz yaşında karbüratörlü bir Honda'ydı. Enjeksiyonlu gibi çalışıyordu walla. Enjeksiyonlu motor her türlü daha iyi tabi. Ama kaliteli ve ayarlı olunca karbüratörlü motorsiklet da gayet iyi çalışıyor bence.
Aynı durumdan bizde muzdaribiz 2014 ybr esd ısınması 5 dakıka alıyor Ankara civarında isen mecbursun hem havalar soğuk iken motoru ısıtmadan yola çıkılmaz motora zarar verir ki ybr zaten soğuk iken gaz yemiyor .Şimdi enjeksiyonlu motor iyidir hoş amma bakım maliyeti faazladır karbüratörlü candır honda spacy de sabah soğuk ta ilk çalıştırdığınızda gaz yemiyor ısınması lazım karburatörlününde soğuklar geçene kadar her sabah böyle devamm malesef..
Sürtünen parçaların yağlanması için gerekli süre. Sürtünme oranını azaltmak için gerekli ısıtma olayı.
Sporcuların da ilk olarak ısınması gerekli değil mi? Koşucuların, yüzücülerin, Atletlerin?
Tez canlı olmayın.
Motor yağı soğukken daha akışkandır, sırf bunun için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:17 ----------
Enjeksiyonun bakım masrafı nedir? Hatta bakımı nedir? Arabada 170 bin km'e kadar bir şey yazmıyor. Motorsiklette de gözüme birşey çarpmadı.
Enjeksiyon tembel mühendislerin icadından başka bir şey değil . Ben karbüratörlerimi , motor ısınırken dinlemeyi, bir sigara yakıp vakit geçirmeyi seviyorum . Zaten ECU muhabbetine karbüratörlü büyük cc motor kalmadı , bırakın son dinazorlar olarak keyfini sürelim
1) Yanlış biliyorsunuz. 10W-30 daki rakamlar viskozite değeri, W ise Winter demektir. Motor yağı ısınınca koyulaşır. O sayede motor soğukken kolaylıkla ihtiyaç olan yere gider. Motor ısındıkça koyulaşıp optimum koruma sağlar.
2) Bakın çok net bir soru sordum. Bir Japon motorsikletinde enjektör, ECU bakımı, masrafı nedir? On küsür senedir biniyorum, kuruş vermiş değilim. Manuellerinde de herhangi bir bakım belirtilmemiş ne ECU, ne enjektör için.
jikle tam açık 15-20 sn çalıştırıyorum sonra yarıma indiriyorum balaklava kask eldiven dizlik derken motor ısınmış oluyor
geçen de biriyle muhabbet ettim o da motoru hemen çalıştırıyorum diyor pcx150 var bir tane sigara yakıyormuş sigara bitene kadar ısınmış oluyor diyor
altın kural acele etmeyeceksin
Nasıl siz yanlış değilsiniz ama ben kısmen doğruyum anlamadım. Siz yağ ısınınca incelir dediniz, ben kalınlaşır dedim. Bunlardan biri doğru, biri yanlış. Herhangi bir sıcaklık değeri falan konuşmadık.
Soru: Misal 10W30 yağ 0 derecede mi kalındır, 100 derecede mi? Bu sorunun tek cevabı var. Araştırdıysanız doğrusunu öğrenmişsinizdir. Cevap 100 derecede.
Diğer meseleye gelince, arkadaş enjeksiyonlu motorun bakım maliyeti fazla demiş. Ben böyle bir şey yaşamadım şimdiye kadar. Sorunsuz çalıştı tüm enjeksiyonlu araçlarım.
Yoğurdun beyaz olduğuna kaynak istemek gibi birşey bu. Siz Google'a sorun, doğru cevaba ulaşırsınız. Forumlarda ezbere konuşan insanlar dışında güvenilir tüm kaynaklar yazdığımı yazar. Motor yağları sırf bunun için özel dizayn ediliyorlar.
İlginç. O kadar yağ muhabbeti dönüyor forumda ama birçok insan yıllardır kullandığı motor yağı nasıl çalışıyor bilmiyor. Gereksiz marka muhabbetleri dönüp duruyor sürekli.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)