gv650 helede special limited edition sa
gv650 helede special limited edition sa
Marka orta kalite kullanıcısı da buna itiraz etmez. Bana göre çoğu japon etiketi olan motordan aldıkları ve verdikleri olarak daha güzel ve kullanışlı. Marka güzel şeyler üretip ortaya koyuyor ancak sadece Türkiyede değil dünya çapında servis ve satış sorunu var. Bu bana göre normal çünkü diğer markalar neredeyse 100 yılları devirecekken Hyo 10 küsür yıldır bu işin içinde. Kore'ninde yükselişi çok eskilere dayanmadığı için daha zamanı olduğunu düşünüyorum ancak geleceği bana göre çok parlak şirketin.
dedigim gibi ali ikinci el alacaksan dikkat edecegin ilk nokta sahibi. onun dışındakiler emin ol tüm motorlarda karşılaşabilecegin sıkıntılar olur.
Ooo kullananlara sorsan daha ne kadar iyi çıkar şaşırırsın. Bak profil fotoğrafımdaki eski motorum
E tabi, özellikle yeni kasa CBR 250 ile GT 250 R parça fiyatları atla deve değil sonuçta.
Cbr de 750 TL olan orjinal Krank GT'de 900 TL
Cbr orjinal ön far 687 TL, GT 574 TL, yeni kasa 718 TL
Cbr grenaj/manet vs gibi ufak parçaların fiyatlarının nispeten ucuz olduğunu biliyorum. Ama yine de ucuz değil.
Benzer ağır bir kaza yapsan YBR'yi 300 TL'ye, CBR'yi 1000 TL'ye, Hyosung'u 1200 TL'ye toplarsın.
Yani ne bileyim, öyle dağlar yok bence arada ? şaka gibi ya da hahaha lık bir durum göremedim.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Bu durum her marka ve model için geçerlidir. Herkes kendi motoruna nesnel yaklaşamaz. Motorun yaşadığı sorunlar zaten nette fazlasıyla şeffaf şekilde mevcut. Yaşanan krank sorunları, pipo sorunları, stok akünün kullanılmaz ise çok çabuk bitmesi ve bunun sebebinin çok iyi bir elektrik tesisatına ve aksamına sahip olmaması. Kurcalanan motorlarda yaşanabilen beyin ve sensör sorunları. Koredeki fan sayfasına üyeyim ben sağolsunlar ingilizce bilenlerle bir sürü muhabbet dönüyor. Bizim yaşadığımız sorunları adamlar ilginç bir şekilde kronik olarak yaşamamışlar elin adamının ordan bana yalan söyleyeceğini düşünmüyorum. Mesela benim motorda başıma gelmedi ancak bazı insanlarda marş motoru problemi oluyormuş Korede ve bazı ülkelerde. Kore dışında olanlar fiyatından yakınıyorlardı 150 dolar demiş Koredeki adam ben sana 30-50 dolar arasında göndereyim diyor. Hyosungwholesale ve source gibi sitelerden çok çok ucuza satan korece siteler mevcut araştırınca bulunabiliyor. Sorunsuz motor yapmak gerçekten çok zor bir olay. Japon motorları bu konuda 1 numara ona lafım yok ancak ben o kısımda da çok fazla üstü kapatılan ve buraya yansıtılmayan olay biliyorum ufak cclerdeki Japonlar bende Hyosung'un yarattığı tasarımsal heyecanı yaratamıyor maalesef.
Aynı şekilde üstü kapatılan bir çok hyosung olayı da var. yani motor sırf japon diye bir şey gizlenmiyor Hyoda çok dillenmesinin nedeni sorunu çözecek kişinin olmayışı ve sık olması. Sendeki motosiklet zaten yeni çıkan bir model hiç kullanmadım bilmyiorum. Fakat 2013 ten sonraki hyoların grenaj aksamı ve önceki kasalardan farklı aksamları bahsettiğiniz sitelerde yok. Motorum ısınınca tekliyordu, hiç de kurcalanmadı. Pipolar değişti vs fakat sorun çözülmedi. Saçma sapan sebepten garanti iptal edildi o oldu bu oldu. İşin özeti benim için motosikletin ederi kadar para verilmelidir. yoksa hyosung elbette bir çin malı kalitesinde değil, fakat çin malı motosiklet de alınır. Ama hakettiği fiyatla.
Benim aldığım senede hyo cbr ile başa baş gidiyordu. bana kalırsa en az 2-3 bin tl altına satılmalıydı.
Şimdi hyosung sapasağlam deseler alır mıyım? Almam. Çünkü doğru düzgün bir servisi en azından burada yok
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)