Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

SORU cg250 krank ile cg200 silindir toplamak ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    selam,

    cg200 motorum var, 35000km'de 63 silindiri söktürüp 65,5 taktırdım. silindir söküldüğünde, üst ölü noktada, piston silindirin 3,5mm kadar altında kalıyordu, yani düşük sıkıştırmalıymış. 1mm aşağıda kalacak şekilde yeni silindir ile topladık.

    soru şu, 35000km sonra cg250 krank alıp taksam, cg200 silindir ve 16perno piston ile motoru toplasam olacak mı?
    bildiğim kadarıyla 200lük krank ile 250 krank arasında 4mm sıkıştırma farkı var, yani yeni krank motora uyarsa, piston 3,5mm'den 2mm yükselip 1,5mm'ye gelecek, alt ölü nokta da 2mm aşağı inecek, kısa piston ile bu işi çözerim gibi geldi.

    sorumun sebebi, kartere saplama yuvası açtırıp, cg250 silindir takmak istemiyorum, uzun ömürlü olmaz.

    git 250 al diyecek arkadaşlar için, hobi bu hobi
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Ekim 2014
    Motosikleti
    kanuni windys 125
    aynı şeyi bende motoruma yapmak için birçok bilgi topladım ancak kimse yapıpda 1 2 yıl binememiş genellikle bu motorun üzerine yatıp yarışanlar yapıyor onlarda 1 ay falan kullanıyor seni caydırmak için söylemiyorum zaten biz ne kadar yapma desekde yapacaksın aklına koydun onu bikere ama bi motorcu bana oynanmış motorda Allah korusun yüksek hızla motorun dağılıp arka tekeri kitleyip feçi bir şekilde düşebileceğimi söyledi ben caydım şahsen 125 cc kaldı ufak ufak biniyorum
    umarım kafandaki projeyi hayata geçirirsin
    (bu arada kanalına baktımda polisli olan komedi ya çok eğlenceli güzel bir kanal artık takıpdeyim )
    solmyr bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    09 Eylül 2015
    Alacagin krank en uzun boy krank olsun. Şuan piyasa geneli 76 boy krank. 16 perno olması imkansız 15 pernodur o. 82 boyluk krank var 250 lik uzun omurlu baya. 82 boy MSR silindir almani öneririm omru uzun olup performansi biraz kisikdir. Zongshen ise yüksek performansli ama omru cok kısa dir.

    Habire son devirlerde gezmezsen en büyük masrafin 30 TL ye piston patlatirsin

    Arkadaşda yazmış arka tekerin kitlenmesi falan şehir efsanesi be kardeş. En fazla olacağı piston patlatır üst kapagi zedeler subaplar eğilir. Parçalar kartele iner şanzuman dağılır o giren parçalarla. Kranki kesersin. Arka teker gene kitlemez elinin altında debriyaj var
    solmyr bunu beğendi.

  4. #4
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Spoken0166 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacagin krank en uzun boy krank olsun. Şuan piyasa geneli 76 boy krank. 16 perno olması imkansız 15 pernodur o. 82 boyluk krank var 250 lik uzun omurlu baya. 82 boy MSR silindir almani öneririm omru uzun olup performansi biraz kisikdir. Zongshen ise yüksek performansli ama omru cok kısa dir.
    76 boy krank, benim motorun orjinali. 15 perno. ama 250cc olanlar 16 perno. benim merak ettiğim, bu uzun 250 krankı, eski krankın yuvasına uyacak mı? cenkito diye bir üye 150'den 200 yapmıştı, dediğine göre, 150 krankın rulmanı, 200'ün rulmanından küçük. 200 ile 250 arasında da böyle fark varsa, torna ile uğaşmak istemiyorum.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)