Xj6 diversion f i birde 250 cc yi kullanmış arkadaşlardan dinleyelim bakalım nasıl ?
-
dün yani pazar günü
eyüpte sokullu daha sonra oguzyaman ile
çay içip biraz sohbet ettikten sonra ;
kendilerinden benim motosikletimi test etmelerini istedim.
Saolsunlar kısa bir test sürüşünden sonra açıkcası düşüncelerini merak ettim.
özellikle 250 cc süren arkadaşlara test ettirdimki 250 cc ile bu motosikletin arasındaki temel farkları azda olsa hissettirebilmek olsun sürüş kolaylığı, avantajları ve dezavantajlarını sunmak amacıyla aynı zamanda 250 cc den sonra bu motosiklete geçilebilirmi geçilemezmi vs hakkında konuştuk.
Bakalım ne demişler . Hep birlikte izleyelim. !!!
Reklamlar
-
Çok ciddi ve kibar bir inceleme yapmışım, feci alayaca alacak millet beni
Diversion N diye bi motor yook biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Bu arada belki ikimiz (oguzyaman) ile beraber aynı anda incelemeyi yapsak daha iyi olurdu. Ben işe geçtim daha sonra r25'li arkadaş gelmiş. Tek videoda 3 motor ve kişisel görüşlerimizi içeren bir video olabilirdi. Mesela benim için sorun olan ağırlığı arkadaş mesele etmemiş.
-
barodi bide sen söle bakalım. hoşuna gitmeyen tarafları neler keşke şöyle olsaydı yada aslında hayalimde şu makina vardı gibi
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
Çok ciddi ve kibar bir inceleme yapmışım, feci alayaca alacak millet beni
Diversion N diye bi motor yook biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Bu arada belki ikimiz (oguzyaman) ile beraber aynı anda incelemeyi yapsak daha iyi olurdu. Ben işe geçtim daha sonra r25'li arkadaş gelmiş. Tek videoda 3 motor ve kişisel görüşlerimizi içeren bir video olabilirdi. Mesela benim için sorun olan ağırlığı arkadaş mesele etmemiş.
evet beraber yorumlasak daha güzel olurmuş nedense bana hiç ağır gelmedi ama ben uzun yıllar spor yaptım o sebepten sorun olmadı diye düşünüyorum
-
Keyifle izledim. Elinize sağlık.
-
diversion F de ABS opsiyon olarak alamamak modern bir motora yakışmıyor. Sanki 2006 cbr600 alıyoruz.
onun dışında da yakıtı 2. arkadaş R25 için önce 5.5-6.0 sonra 6.5 e yükseltti. Ya motorda yada kullanış tarzında sorun var öyle gözüküyor.
R25 te titreşim az deniyordu bu uzun yolda 110-120 sabitle 8500 devir çevirmesi tam titreşim aralığına geliyor demekki.
yeminle R25 ten soğuttunuz adamı
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
diversion F de ABS opsiyon olarak alamamak modern bir motora yakışmıyor. Sanki 2006 cbr600 alıyoruz.
onun dışında da yakıtı 2. arkadaş R25 için önce 5.5-6.0 sonra 6.5 e yükseltti. Ya motorda yada kullanış tarzında sorun var öyle gözüküyor.
R25 te titreşim az deniyordu bu uzun yolda 110-120 sabitle 8500 devir çevirmesi tam titreşim aralığına geliyor demekki.
yeminle R25 ten soğuttunuz adamı
ya 5 in altına inmedi bu tabiki kullanımla alakalı çok çok sakin kullandığımda gördüğüm en düşük değer ile agrasif kullanımdaki en uçuk değerleri verdim ben orda. 13bin km dir kullanıyorum 6.5 te gördüm 4.5 te ( uzun yolda ) yakıta göre motor kullanmak ilginç geliyo bana 2 silindir bi motorda basmıyımda yakmasın demek komik gibi sanki onu anlatmak istedim
-
Guzel olmus elinize saglik pazar gunu 3 gibi sarayburnunda gordum seni karsi seritteydim haberim olsaydi ugrardim yaniniza
-
DKN adlı üyeden alıntı
barodi bide sen söle bakalım. hoşuna gitmeyen tarafları neler keşke şöyle olsaydı yada aslında hayalimde şu makina vardı gibi
Hosuma gitmeyen taraflarini videolarda ve yorumlarda yaptim cogu zaman. Tekrar kisaca soylemek gerekirse belli bir zaman sonra torku bana yetmiyor hissi veriyor.
Cunku zamanla herseyine alisinca biraz daha guc istiyor insan.
Ama 250 cc den bu motosiklete gececek olanlara gayet guclu gelecektir(.250 cc ye gore.)
Hayalimde msx 125 var birde s 1000 rr .
-
28 Aralık 2015, 21:21
#10
oguzyamann adlı üyeden alıntı
ya 5 in altına inmedi bu tabiki kullanımla alakalı çok çok sakin kullandığımda gördüğüm en düşük değer ile agrasif kullanımdaki en uçuk değerleri verdim ben orda. 13bin km dir kullanıyorum 6.5 te gördüm 4.5 te ( uzun yolda ) yakıta göre motor kullanmak ilginç geliyo bana 2 silindir bi motorda basmıyımda yakmasın demek komik gibi sanki onu anlatmak istedim
R25 alırken ucuz değil ki cc sine göre alıp ekonomi modunda gidilsin yaklaşımı aslında normal olanı haklısın. ama bu 4 ün altına akıcı trafikte düşmeyeceğini göstermiyor. XJ-6 daha az yakıyor sonucuna bağlanmışta
-
28 Aralık 2015, 21:41
#11
İki motoru alıp,ortalama 120-130 km.süratle 100 km.yol yapın.Yakıt değerleri birbirine çok yakın çıkacaktır,emin olun.
-
28 Aralık 2015, 22:01
#12
GP500-1st adlı üyeden alıntı
R25 alırken ucuz değil ki cc sine göre alıp ekonomi modunda gidilsin yaklaşımı aslında normal olanı haklısın. ama bu 4 ün altına akıcı trafikte düşmeyeceğini göstermiyor. XJ-6 daha az yakıyor sonucuna bağlanmışta
ya xj6 kullanmıyorum benim motorum değil yakıtını okuduğum araştırdığım izlediğim videolara göre varsayım yaparak söyeldim. daha çokta yakıyo ben yanılıyoda olabilirim ama 2 makinanın yakıtı birbirine yakın iken 250 cc mi? 600 cc mi ? sorusuydu o birazda.
essegesse adlı üyeden alıntı
İki motoru alıp,ortalama 120-130 km.süratle 100 km.yol yapın.Yakıt değerleri birbirine çok yakın çıkacaktır,emin olun.
değinmek istediğim nokta buydu teşekkür ederim
-
28 Aralık 2015, 22:18
#13
-
28 Aralık 2015, 22:26
#14
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir inceleme olmuş, videodaki tüm arkadaşların ellerine sağlık. Söylenen herşeye katılıyorum. 2500cc motor kullanıcısı arkadaşlara test ettirilmesi ayrı bir güzellik olmuş. Çünkü R6 veya 600cc başka motor kullanan kişiler büyük ihtimal performans arayacak ve aradığını bulamazsa motora objektif yaklaşmayacaktı. Malum aynı kategoride olunca rakip motoru kötülemek daha yaygındır, objektiflik azalır
R25 yakıt konusunda acaip garip bir makine. Uzun yolda sabit 110-120 bandında yakıt tüketimi 3,7 - 4lt de gezinirken, gazlayınca 130-160 bandında anında 4,5 - 5lt lere çıkıyor ortalama. Hele ki şehir içi trafikte çok agrasif kullanımla 6lt leri bile görüyor. bizzat denedim.
Ancak benim uzun dönem ortalamam 4lt. Ne kağnı gibi kullanırım nede motorumu devir kesiciye sokrarım. 4lt ile mutlu mesut yaşıyorum.
Uzun yolda büyük cc avantajı herzaman vardır.
XJ6 Diversion f kafamızda baya baya oturdu bu incelemelerle. Kolay kullanımlı sakin huylu çok güzel bir 600cc ye geçiş motoru. Benim merak ettiğim diversion f gerçek agrasif kullanımda ne yakıyor barodi hocam? R25 kadar değişken bir yakıt tüketimine sahip mi?
Yani şuana kadar en az yaktırdığın değer nedir? Ben mesela uzun yolda sakin kullanarak 3,4lt ortalama gördüm(daha da altına inemedim). diversion f de bu değer nedir?
Yine aşırı agrasif sürüşte 6,4lt ortalamayı da gördüm kısa mesafede (en üst gördüğüm değer buydu). Aynı şekil diversionda en üst yakıt limiti nedir? (uzun yol veya şehir içi farketmez, aşırı gazlasak kaç yakar mesela?
Birde yanlış hatırlamıyorsam şuanda satılan sıfır diversion f lerdeABS opsiyonu dahi yok. Keşke ABS olsaymış dediğiniz oldu mu?
Çünkü bu motorda benim geçiş motoru olarak düşündüğüm bir motordu fakat ABS olmayışı beni düşündürüyor.
Sanki R25de abs varda gelmiş bunda abs arıyorsun demeyin, gönül istiyor işte
çok sıkıştırsan 8-9 yakar heralde , deneyen yok mu
-
28 Aralık 2015, 23:00
#15
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir inceleme olmuş, videodaki tüm arkadaşların ellerine sağlık. Söylenen herşeye katılıyorum. 250cc motor kullanıcısı arkadaşlara test ettirilmesi ayrı bir güzellik olmuş. Çünkü R6 veya 600cc başka motor kullanan kişiler büyük ihtimal performans arayacak ve aradığını bulamazsa motora objektif yaklaşmayacaktı. Malum aynı kategoride olunca rakip motoru kötülemek daha yaygındır, objektiflik azalır
R25 yakıt konusunda acaip garip bir makine. Uzun yolda sabit 110-120 bandında yakıt tüketimi 3,7 - 4lt de gezinirken, gazlayınca 130-160 bandında anında 4,5 - 5lt lere çıkıyor ortalama. Hele ki şehir içi trafikte çok agrasif kullanımla 6lt leri bile görüyor. bizzat denedim.
Ancak benim uzun dönem ortalamam 4lt. Ne kağnı gibi kullanırım nede motorumu devir kesiciye sokrarım. 4lt ile mutlu mesut yaşıyorum.
Uzun yolda büyük cc avantajı herzaman vardır.
XJ6 Diversion f kafamızda baya baya oturdu bu incelemelerle. Kolay kullanımlı sakin huylu çok güzel bir 600cc ye geçiş motoru. Benim merak ettiğim diversion f gerçek agrasif kullanımda ne yakıyor barodi hocam? R25 kadar değişken bir yakıt tüketimine sahip mi?
Yani şuana kadar en az yaktırdığın değer nedir? Ben mesela uzun yolda sakin kullanarak 3,4lt ortalama gördüm(daha da altına inemedim). diversion f de bu değer nedir?
Yine aşırı agrasif sürüşte 6,4lt ortalamayı da gördüm kısa mesafede (en üst gördüğüm değer buydu). Aynı şekil diversionda en üst yakıt limiti nedir? (uzun yol veya şehir içi farketmez, aşırı gazlasak kaç yakar mesela?
Birde yanlış hatırlamıyorsam şuanda satılan sıfır diversion f lerdeABS opsiyonu dahi yok. Keşke ABS olsaymış dediğiniz oldu mu?
Çünkü bu motorda benim geçiş motoru olarak düşündüğüm bir motordu fakat ABS olmayışı beni düşündürüyor.
Sanki R25de abs varda gelmiş bunda abs arıyorsun demeyin, gönül istiyor işte
Rodajda iken 7 lt ye kadar cikiyordu zamanla 5 lt ye kadar indi.
Sehirici sakin kullanimda 5 ila 6 lt arasi.
Sehirlerarasi 17 lt deposuyla ortalama 120 km hiz ile 350 , 360 km yol yapiliyor
. Sifir alirsaniz motosikleti ilk zamanlar yani ilk 5000 10000 km arası agresif kullanimda sehirici 6.5 ila 7 lt yakar.
Sakin kullanimda ilk 10000 km 6 lt yakar zamanla yakiti duser.
Sehirlerarasi yolda 4.5 lt yi gordum 100 kmde sakin kullanimda.
. Hatta facebook sayfasindada 4.7 gorenler vardi.
Yani isin acikcasi motor rodajda iken 6 . ila 7 lt
Sonrasinda ortalama 5 ila 5.5 lt arasinda degisiyuor. Kullanimada bagli .
Ayrica tum xj6 serisinde diversion f ler dahil hepsi opsiyonel absli olup sadece turkiyeye gelmemektedir. Turkiyeye gelen 2013 oncesi naked modellerdir.
Kucuk bir not . 4 silindirliler icinde en az yakan motosiklet xj6 dir bunuda göz onunde bulundurun.
-
28 Aralık 2015, 23:42
#16
barodi adlı üyeden alıntı
Rodajda iken 7 lt ye kadar cikiyordu zamanla 5 lt ye kadar indi.
Sehirici sakin kullanimda 5 ila 6 lt arasi.
Sehirlerarasi 17 lt deposuyla ortalama 120 km hiz ile 350 , 360 km yol yapiliyor
. Sifir alirsaniz motosikleti ilk zamanlar yani ilk 5000 10000 km arası agresif kullanimda sehirici 6.5 ila 7 lt yakar.
Sakin kullanimda ilk 10000 km 6 lt yakar zamanla yakiti duser.
Sehirlerarasi yolda 4.5 lt yi gordum 100 kmde sakin kullanimda.
. Hatta facebook sayfasindada 4.7 gorenler vardi.
Yani isin acikcasi motor rodajda iken 6 . ila 7 lt
Sonrasinda ortalama 5 ila 5.5 lt arasinda degisiyuor. Kullanimada bagli .
Ayrica tum xj6 serisinde diversion f ler dahil hepsi opsiyonel absli olup sadece turkiyeye gelmemektedir. Turkiyeye gelen 2013 oncesi naked modellerdir.
Kucuk bir not . 4 silindirliler icinde en az yakan motosiklet xj6 dir bunuda göz onunde bulundurun.
Hocam çok sağol varol, aklımdaki her soruya cevap buldum, bu yorumun çok faydalı oldu benim için. Yakıt tüketimi 4 silindir bir motor için çok iyiymiş.
Bakalım 2016da gelecek modellerde ABS opsiyonu sunulacak mı, belki yamaha bir süpriz yapıp getirir...
Kazasız belasız kullan, motorun 30bin olmuş ama inan sıfır km gibi diri duruyor, güzel bakmışsın motoruna (maşallah diyeyim nazar değmesin)
-
28 Aralık 2015, 23:53
#17
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Hocam çok sağol varol, aklımdaki her soruya cevap buldum, bu yorumun çok faydalı oldu benim için. Yakıt tüketimi 4 silindir bir motor için çok iyiymiş.
Bakalım 2016da gelecek modellerde ABS opsiyonu sunulacak mı, belki yamaha bir süpriz yapıp getirir...
Kazasız belasız kullan, motorun 30bin olmuş ama inan sıfır km gibi diri duruyor, güzel bakmışsın motoruna (maşallah diyeyim nazar değmesin)
Abslisi gelirse bayiye bunu verip absli sifir diversion f alicam . frenleri cok iyi olmasina ragmen abs bir kenarda bulunsun belki bir gun lazim olur.
-
28 Aralık 2015, 23:54
#18
Hocam bu yaptığınızı çok takdir ettim. Büyük helal olsun, bu inceleme için çok teşekkür ederim size.
Benimde hedefimde çok yakında XJ6 vardı N versiyonunu alacaktım fiyatı da gayet makul seviyelerde olmasından ötürü. Ancak ciddi niyetine girdikten sonra CB650F'i gördüm.
Hayatımda Honda'ya binmem abi dememe rağmen. XJ6'ya göre parça fiyatı, bakım maliyeti ve yakıt konusunda CB650F'in daha avantajlı olduğunu gördüm. Küçük bir hatırlatma olması açısından (lafı da pek uzattık ama ) CB650F daha az yakıyor.
Kazasız belasız sürüşlere, tekeriniz düz bassın.
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
-
29 Aralık 2015, 02:43
#19
barodi adlı üyeden alıntı
Hosuma gitmeyen taraflarini videolarda ve yorumlarda yaptim cogu zaman. Tekrar kisaca soylemek gerekirse belli bir zaman sonra torku bana yetmiyor hissi veriyor.
Cunku zamanla herseyine alisinca biraz daha guc istiyor insan.
Ama 250 cc den bu motosiklete gececek olanlara gayet guclu gelecektir(.250 cc ye gore.)
Hayalimde msx 125 var birde s 1000 rr .
onda tork yok ki yetsin zaten bu şartlarda (istanbul trafiği vs.) güç yetmiyo daha güçlü olmasını isterdim diyen birinin oynayabileceği bi 125 cc alması lazım. commuter falan değil dediğin gibi msx 125 yada wr125 gibi birşey olabilir. ÇOKTA KEYİFLİ OLUR. vlog ve benzeri videolar izlemeyi sevmediğim için sadece yazıları okuyorum bu arada yanlış anlaşılmasın
-
29 Aralık 2015, 10:04
#20
guzel bir degerlendirme olmus.benim de merwk ettigim ve gecmeyi dusundugum modellerden birisi.bir ara bulusup bana da kullandirmanizi rica edecegim😃degerlrndirmenizden anladigim kadariyla 500-600cc cift silindir makinalar pas gecilip,alinabilecek bir model.yakit tuketimi o civarlardaysa gayet iyi 4 silindir icin.crf den sonra zevkli gelir mi tartisilir ama crf1000l(africa twin)'e gidilen yolda bu modellerle tecrube edinmek sart gibi.saygilar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)