Dezavantajları nelerdir arkadaşlar?
Dezavantajları nelerdir arkadaşlar?
Satarken alıcı bunu gozonune alarak almak istemeyebilir fiyati oldurebilir
piyasası 14 bıno lna bır makınayı orjınal parcalar değişmek ve şasede sorun olmamak şartıyla 10 bıne alabılıyorsanız ben alırdım.sigorta şirketinden grenajdakı 3 cm lık çatlak için grenaj değişimi yazan ve sadece grenaja 500 kusurluk hasar yazdıran insanları bılıyorum.
Hasar kayitli motoru satmaya kalktiginda normal.bi fiyat cektiginde 'bunun hasar kayidi var' der almazlar. Dusuk fiyat cektiginde 'demekki motor sikintili' der almazlar. Yani hasar kayitli motoru sen alsan da bi baskasi alirken en az senin kadar dusunur ona gore hesap yap
(Bende 30bine buldum bitane ama satacak olsam elimde patlar diye almiyorum. 17bin liralik hasar kaydi var. Piyasasi 40 bin)
Satmayı düşünmüyorsan ve piyasasının çok altındaysa alınır. Tabi ki iyice bi göstermek lazım.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Walla ben yeltenemedim ne yalan söyleyeyim. Alınacak makina sadece önden hasar almış, muhtemelen hasar kayıt rakamı da şişirilmiştir ama satayim desen birsuru eziyet. Sahibine dedim zaten satabilecegim bir fiyata birak alayim diye ama sonuc alamadik. Satamayacan olm gel ölücülük yapayim baska ölücülere kanma da dedim :d
Neyse hayirlisi
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
70 bin liralik motoru 30 bin liraya satamadik, 40 bin lira sisirilmis hasar kaydi vardi tabi
bu sitede de gördünüz gibi birçok insan ben almam der neden?
ne hasarı var nasıl olmuş ne gibi bi sıkıntıs olur diye sormadan..
halbuki piyasa da gezen çok sayıda araç hasar kayıtlıdır sahibi biliyor veya bilmiyor
alırken görerek alyor veya harbiden ittiriyorlar kurnazım diye geçinenlere
adam a vstorm 650 satmışlar3 yıl kullanıyor araçı satışa koyuyor haberi yok almaya gelen adam bi gidiyor yetkili servise grenajları çıkartırıp expertiz yaptırıyor ve satıcı o dakika ya kadar bilmiyor bunu
veya o gördüğünüz ışıl ışıl RR lar emin olun piyasada kazazı/yan yatması boyası olmayan çok az var o reyzinglerden
bu işleri bilmeyen dışardan konuşur konuşur türkiyede olduğu gibi bir şeyi bilmeden herkez fikir sahibidir
aha toprağam ın isyanı
https://www.facebook.com/video.php?v=1175124685846404
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
biz ciddiyiz bizim bi arkadaşa alacağız ilan ı burda paylaşama da belki bizden cesur biri çıkar gidip almasın
ama allahı var çiçek gibi
evet hasar şişirilmiş kazayı yapanın cebinden fazla para çıkmasın diye tabi
ne oldu sigorta şirketini kandırdın diyelim satarken acısı çıkar o hasar gerçek değerlerde yazılsaydı emin ol o motoru alacak çok kişi çıkardı
zaten müşteri potansiyeli az olan bi motor iyice öldürmüş adam kendi motorunu
hayırlısı diyelim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Kişisel fikrim; 10/15 bin tl ye kadar olan motosikletlerde hasar kayıtları motosikletin fiyatını düşürüyor fakat süründürmüyor. Ancak 1200cc BMW R 1200 GS gibi ikinci elleri 30,40,50,60 bin tl olan bu ve benzeri motorlarda ciddi anlamda fiyat kaybı oluyor. Hele bir de ağır hasar kaydı veya pert kaydı varsa yanı gülüm keten helva..
Hasar kayıtlı motor genelde yetkili bir serviste işlem görmüş demektir.
Bir motorun kazası var olduğunu biliyorsun ama hasar kaydı yoksa standart bir tamircide işlem görmüştür.
Hasar kayıtlı motor alınmaz diye birşey yok. Baktirirsin gidişinde duruşunda problem yoksa gönül rahatlığı ile alırsın. Ucuz almışsan biraz ucuza satarsın daha hızlı satılır.
Hasar kayıtlı aldım. Hasar kayıtlı sattım. No poroplem. Yine olsa yine alırım.
Sahibinden.com'da ilan metninde "Kesinlikle düşmesi yoktur." ibaresi olmayan motor kesinlikle düşmüştür. İlan sahibini biraz sıkıştırınca dökülür. O yüzden çok dert etmemek gerek.
Hasar kaydı kaskosu olan ve o kasko sayesinde gereğinden fazla malzeme değişimi yapılan hasarları gösterir. Esas korkacağımız şey kaskosuz düşmeler yaşayıp sahibinin para ödemekten çekindiği için doğru dürüst giderilmeyen arızalar olmalıdır.
Her malın bir alıcısı vardır. Bazı insanlar modeli yüksek ama ağır hasar kayıtlı hatta pertten dönme araçları fiyatından dolayı tercih ederler. Bazıları da sicili temiz araçları tercih ederler bu araçların modelleri biraz daha düşük olmasına rağmen fiyatları gerçek değerlerindedir.
Hasar kayıtlı (Ağır)veya pertten dönme aracı ölü fiyatına almalısın ki sende göbeğin çatlamadan satabilesin başlığı açan arkadaşım
Alabilorsin sorun olmaz saglamsa
Unutmadan Söyleyeyim motosiklette ki hasar kaydı parça parası ile araba çok farklı neden mi
Adam 1000RR şehir içinde 30 km/h ile yatırdı yetkili serviste bi hesap çıktı 12000 tl halbuki bütün Parçalar plastik tamiri mümkün değil değişmesi gerek yani
Ama bu Parçalar metal olsaydı sanayi de bi macun bi boya iş 1000 tl ye çözülecek
Motosiklet parçaları özellikle yetkili servislerde çok Pahalı
Şimdi kendi adıma konuşayım bende R1200 GS veya şöyle R1 vb motosiklet olsa kaza yapsam gider yetkili serviste yaptırırım çünkü bu tarz motorlar sanayi de tamir edildiği zaman düzelmiyor çıkacak kayıtında pek bi Önemi olmaz
Satılmasa da içim rahat binerim en azından adam gibi tamir edilmiş olur
Motosikletlerin parçalarının ÇOĞU tamir edilmiyor Değişiyor ee değişen Parçalar orj sıkıntı olmaz
Zaten şase blok hasar aldıysa motor pert e ayrılır kasko varsa parayı alır bakarım keyfime
Ama kasko yok kaza Yaptın sen haksızsın o zaman vay haline
peki madem motorların hasarı böyle şişiriliyorsa. bir expretiz yaptırarak gerçek hasarın ne olduğunu öğrenebilit miyiz. ben de motor alma arefesindeyim benim için de oldukca önemli bir konu bu
Peki abiler şaside bir sıkıntı bir hata olduğunu nasıl anlarız?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)