Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Uzun Yolculuk Motor Tavsiyeleriniz??

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    2017 Suzuki V-Strom DL 650
    1000 km tecrübe ettim racingle çıkmada neyle çıkarsan çık.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    uzun yola çıkacağın motorda iki özellik önemlidir..

    1. çok tüketmeyeceksin 2. çok eğilmeyeceksin

    racingle gidemezsin çok tüketir 800 km yolda 4 depo benzin alırsın,ha yavaş giderim dersen o zaman racing eziyeti çekmeye ne gerek var..

    touring veya maxi enduro sınıfı motorlarda eğilmeden saatlerce sürersin,yüksek kafa ve camları sayesinde dik otursan da rüzgar yemezsin..

    500-800 arası hacimlileri hem senin bütçene uyar hemde 100-160 bandında az tüketirler..
    berkcigdem ve fedos bunu beğendiler.

  3. #23
    Scream41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yola çıkacağın motorda iki özellik önemlidir..

    1. çok tüketmeyeceksin 2. çok eğilmeyeceksin

    racingle gidemezsin çok tüketir 800 km yolda 4 depo benzin alırsın,ha yavaş giderim dersen o zaman racing eziyeti çekmeye ne gerek var..

    touring veya maxi enduro sınıfı motorlarda eğilmeden saatlerce sürersin,yüksek kafa ve camları sayesinde dik otursan da rüzgar yemezsin..

    500-800 arası hacimlileri hem senin bütçene uyar hemde 100-160 bandında az tüketirler..
    pekala teşekkürler touring ne almayalım mondial rx3 ?? 10 bin ucuz ama ismi korkutuyor ?? veya fazer 6 uygun olurmu ??

  4. #24
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yola çıkacağın motorda iki özellik önemlidir..

    1. çok tüketmeyeceksin 2. çok eğilmeyeceksin

    racingle gidemezsin çok tüketir 800 km yolda 4 depo benzin alırsın,ha yavaş giderim dersen o zaman racing eziyeti çekmeye ne gerek var..

    touring veya maxi enduro sınıfı motorlarda eğilmeden saatlerce sürersin,yüksek kafa ve camları sayesinde dik otursan da rüzgar yemezsin..

    500-800 arası hacimlileri hem senin bütçene uyar hemde 100-160 bandında az tüketirler..
    en güzel açıklama gelmiş valla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Bende ufaktan birşey yazayım bari ,

    Bir kere sıklıkla uzun yol yapacaksanız kral belli endurolar.

    Kralın oğlu ise maxiscooterlar en az 400 cc olucak ama.

    Fazer ile yapılmaz mı yapılır yapan çok arkadaşım var fakat hiç biri bir enduro etmiyor. Çünkü enduronun yapılış amacı belli zaten.

    Endurolar gerek oturuş , gerek rüzgar alma , gerek performans , gerek konfor ve eşya yükleme olarak sizi çok tatmin edicek motorlardır. 500- 800 cc arası güzel kıvamındadır. 100- 140 arası çok iyi konfor sağlar. Tabi gs1200 / adventure 1290 /tiger 1200 /super tenere gibi motorlarda ise 200 de bile hiç birşey hissetmezsiniz çünkü onlar bu işin babalarıdır.

    Ben tenere660 kullanıyorum memnunumda. Fiyatlarıda uygundur. İncelemeleri çok sayıda yapılmıştır detaylı bilgileri bulabilirsiniz. Hatta daha yeni bir gezi raporu paylaştım tenere ile gerçekleştirdiğimiz. Orada kendisinden ufacık bahsettim.

    Nc de güzel motordur fakat bence o motor gitmiyor. (bu benim kendi görüşüm )
    Nc dediğim gibi güzeldir ve en az yakan motorlardan birisidir komik rakamı mevcut 3.5 lt /100 km. Ayrıca uzun yolda olacağınız için zaten ara hızlanmalara çok fazla ihtiyaç duymayacaksınız , duyduğunuz yerdede sizi üzmeyecek bir motor. Hemde fiyatları uygun. İkinci elide hareketli bir motor.
    Kendi bagajına sahip , birde çanta takarsanız ohh dünyaları alıyor.

    Bir kaç motor daha vardır bu klasmanda ki bence kralı tiger 800 dür. Fakat bunlar sizin bütçeleri aşan motorlardır. Tenere ve nc nin 2011- 2012 modellerini 19 - 22 arasında bulabilirsiniz.

    Fakat bence siz siz olun uzun yol için ss , naked motorlardan uzak durun eziyete gerek yok.

  5. #25
    Scream41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en güzel açıklama gelmiş valla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Bende ufaktan birşey yazayım bari ,

    Bir kere sıklıkla uzun yol yapacaksanız kral belli endurolar.

    Kralın oğlu ise maxiscooterlar en az 400 cc olucak ama.

    Fazer ile yapılmaz mı yapılır yapan çok arkadaşım var fakat hiç biri bir enduro etmiyor. Çünkü enduronun yapılış amacı belli zaten.

    Endurolar gerek oturuş , gerek rüzgar alma , gerek performans , gerek konfor ve eşya yükleme olarak sizi çok tatmin edicek motorlardır. 500- 800 cc arası güzel kıvamındadır. 100- 140 arası çok iyi konfor sağlar. Tabi gs1200 / adventure 1290 /tiger 1200 /super tenere gibi motorlarda ise 200 de bile hiç birşey hissetmezsiniz çünkü onlar bu işin babalarıdır.

    Ben tenere660 kullanıyorum memnunumda. Fiyatlarıda uygundur. İncelemeleri çok sayıda yapılmıştır detaylı bilgileri bulabilirsiniz. Hatta daha yeni bir gezi raporu paylaştım tenere ile gerçekleştirdiğimiz. Orada kendisinden ufacık bahsettim.

    Nc de güzel motordur fakat bence o motor gitmiyor. (bu benim kendi görüşüm )
    Nc dediğim gibi güzeldir ve en az yakan motorlardan birisidir komik rakamı mevcut 3.5 lt /100 km. Ayrıca uzun yolda olacağınız için zaten ara hızlanmalara çok fazla ihtiyaç duymayacaksınız , duyduğunuz yerdede sizi üzmeyecek bir motor. Hemde fiyatları uygun. İkinci elide hareketli bir motor.
    Kendi bagajına sahip , birde çanta takarsanız ohh dünyaları alıyor.

    Bir kaç motor daha vardır bu klasmanda ki bence kralı tiger 800 dür. Fakat bunlar sizin bütçeleri aşan motorlardır. Tenere ve nc nin 2011- 2012 modellerini 19 - 22 arasında bulabilirsiniz.

    Fakat bence siz siz olun uzun yol için ss , naked motorlardan uzak durun eziyete gerek yok.
    teşekkürler o zaman ncler dediginiz gibi gitmiyor biraz dana pahalı geldi sanki ncler bana

  6. #26
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Scream41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler o zaman ncler dediginiz gibi gitmiyor biraz dana pahalı geldi sanki ncler bana
    Yalnız dediğimi yanlış anlamayın ara hızlanmaları bence yetersiz.

    Yoksa uzun yolda basın gidin yani.

    Fiyat için birşey diyemem tabikide.

  7. #27

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İZMİR - DİKİLİ
    Motosikleti
    Yamaha cyrpton
    Herkese merhaba uzun zamandır takip ediyorum aranıza katılmak bu güneymiş.Benim merak ettiğim konuyu açan arkadaş gibi geze geze avrupa turu yapmayı özellikle haziran ayında fransa'da olmayı oradan belçika almanya türkiye turu düşünüyorum.fiyat,verimlilik ve dayanıklılık olunca bu kadar motorun arasından hangi araçla çıkacağımı karar veremedim.İşin üstadları 250cc veya 500cc önerebileceğiniz 0 km veya 2.el araç tavsiyesi honda,inazuma,sym wolf,bajaj,mondial,hyosung,mt25 gelecek deniyor ve adını sayamadığım bir sürü marka ve model çıkamadım içinden.
    Öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim

  8. #28
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız dediğimi yanlış anlamayın ara hızlanmaları bence yetersiz.

    Yoksa uzun yolda basın gidin yani.

    Fiyat için birşey diyemem tabikide.
    Dostum nasil ara hizlanmalar iyi degil? Alet tork icin yaratilmis, elinin altinda surekli guc var, tork egrisi tam duz yani surekli iyi hizlanan bir motor, 160 a kadar hayvan gibi hizli cikar 195-200km son hizidir, uretim amaci yuksek guc , az tuketim, uzun omur, hem sehir ici hrm sehir disidir....Avrupada satis rekorlari kiran bir motor. alet o kadar torklu ki 3. viteste 1. vites gibi kalkis yapiyor (gecen farkettim ) ve titresimsiz cift silindir uzun yol konforu iyidir (seleye airhawk sart)

    Asagidaki video 700x olani, hele 750cc borumu


  9. #29
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    4 silidir bir kaç makina önereceğim racing gibi git hem rahat ol sport tourıng


    Fz6 Fazer
    Fz6 Fazer s2(daha iyi olur)
    fazer 8
    cbf 600
    cbr 600f

    dediğin rakamlarla bunların en temizini kralını alırsın.karenajlı al ki yüksek süratle rüzgarla dalaşma tatlı tatlı takıl ;)

  10. #30
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum nasil ara hizlanmalar iyi degil? Alet tork icin yaratilmis, elinin altinda surekli guc var, tork egrisi tam duz yani surekli iyi hizlanan bir motor, 160 a kadar hayvan gibi hizli cikar 195-200km son hizidir, uretim amaci yuksek guc , az tuketim, uzun omur, hem sehir ici hrm sehir disidir....Avrupada satis rekorlari kiran bir motor. alet o kadar torklu ki 3. viteste 1. vites gibi kalkis yapiyor (gecen farkettim ) ve titresimsiz cift silindir uzun yol konforu iyidir (seleye airhawk sart)

    Asagidaki video 700x olani, hele 750cc borumu

    http://youtu.be/TcW7jzkuBmg
    Yorumdada yazdığım gibi bence.

    Motoru kötülemiyorumda gayet başarılı bir motor. Sadece bana biraz ruhsuz bir motor gibi geliyor kendileri o kadar. Yoksa genel anlamda kullanan herkes çok memnun kendilerinden.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)