Kawasaki 250 sl / Cbr 250 r
Reklamlar
-
Arkadaşlar haziran ayında gönlüm cbr 250 r almantan yanaydı.
Ancak fiyatlar beni şaşırtıyor 13 bin tl den aşşağı doğru drüst.
Cbr yok Alsamda sadece repsolu alacağım için hiç yok.
Ancak 250 sl baktığımda 11 11500 e sıfır sayılacak kadar
Temizleri var Kawasakinin tek korktuğum kısmı parça fiyatları.
Sizce Neden Kawasaki Veya Neden cbr.
Cbr aldığımda bin tl de lastık masrafım çıkacak
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
boyun 170 üzeri kilon 80 üzeriyse CBR.
Altındaysa Sl.
-
obarey adlı üyeden alıntı
boyun 170 üzeri kilon 80 üzeriyse CBR.
Altındaysa Sl.
Boy 178 çok sırıtırmı hocam
-
Yeni Kawasaki Ninja 250 SL tam kız motoru ufacık tefecik içi dolu turşucuk. CBR a ufak derler cılız derler bu ondan da cılız. Boyun 1.78 ise kesinlikle küçük gelir benden söylemesi. Bence sen CBR yolunda devam et bu kadar kafanı kurcalama. Daha vakit var her gün neredeyse 10 tane CBR ekleniyor sahibindene. Piyasası bu kadar hızlı olan bir modelde istediğini bulamamak neredeyse imkansız.
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Yeni Kawasaki Ninja 250 SL tam kız motoru ufacık tefecik içi dolu turşucuk. CBR a ufak derler cılız derler bu ondan da cılız. Boyun 1.78 ise kesinlikle küçük gelir benden söylemesi. Bence sen CBR yolunda devam et bu kadar kafanı kurcalama. Daha vakit var her gün neredeyse 10 tane CBR ekleniyor sahibindene. Piyasası bu kadar hızlı olan bir modelde istediğini bulamamak neredeyse imkansız.
Teşekkür ederim sanırım motoru bi yerınde gorup bakmakta fayda var bu küçüklükten herkes bahsedıyor 250 sl için
-
Buyur bi izle belki kafanda şekillenir.
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Eyvallah tşk
-
ninja 250 sl çok küçük.
yheni kasa CBR 250 bayağı büyük.
bende ninja hayranıydım ama sl planlarımı alt üst etti o yuzden CBR aldım.
pişman mıyım asla:d
-
obarey adlı üyeden alıntı
ninja 250 sl çok küçük.
yheni kasa CBR 250 bayağı büyük.
bende ninja hayranıydım ama sl planlarımı alt üst etti o yuzden CBR aldım.
pişman mıyım asla:d
Hocam aşırı küçük derken herkes bunu söylüyor gerçekten böylemı merak ettım yarın kawasakı bayısıne gıdıceğım :D
Duyduklarım yuzunden motoru msx kadar bişey sanmaya başladım :D
-
22 Aralık 2015, 23:29
#10
Hondanın yedek parça ve servis artısı var.
-
22 Aralık 2015, 23:40
#11
s103r adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar haziran ayında gönlüm cbr 250 r almantan yanaydı.
Ancak fiyatlar beni şaşırtıyor 13 bin tl den aşşağı doğru drüst.
Cbr yok Alsamda sadece repsolu alacağım için hiç yok.
Ancak 250 sl baktığımda 11 11500 e sıfır sayılacak kadar
Temizleri var Kawasakinin tek korktuğum kısmı parça fiyatları.
Sizce Neden Kawasaki Veya Neden cbr.
Cbr aldığımda bin tl de lastık masrafım çıkacak
http://<a href="http://hizliresim.co...R9.jpg</a></a>
http://i.hizliresim.com/5MpyED.jpg
kardeş gazeli yazarken hangi hece ölçüsünü kullandın, öğrenebilir miyim ?
-
22 Aralık 2015, 23:43
#12
surmenajetki adlı üyeden alıntı
kardeş gazeli yazarken hangi hece ölçüsünü kullandın, öğrenebilir miyim ?
Anlamadım kardeşim. ?
-
22 Aralık 2015, 23:44
#13
s103r adlı üyeden alıntı
Anlamadım kardeşim. ?
kawasaki yakışır diye düşünüyorum
-
22 Aralık 2015, 23:50
#14
Şimdi sanırım burada söz Hakkı bana düşüyor. Neden derseniz?
AEA nın videosundaki motor benim idi. SL tanıtım videosunda ki motorda benimdi.
Bu çekimlerden sonra Barkın beye bir şey hatırlattık o da unuttuğunu fark etti.
O motor en düşük seviyeye alçaltılmış idi çekimlerde. Eşimde kullanacak diye.
Motorun sele yüksekliği r25 veya cbr250 Den farklı değil. Kalkışı r25 tende cbr danda daha atik. Hızlanması kesinlikle çok daha başarılı. Cbr250 SL i otobanda yakalaymıyor. Kısacası SL mi cbr mı sorusunun gayet net cevabı SL dir
Deniz bey kardeşimiz de 178 civarında halen kullanıyor çokta memnun.
Bu forumda bir çok kez yazıldı çizildi. SL küçük değil hafif ve ince. Hem r25i hemde SL i olan biri olarak gayet rahat söyleyebilirim ki ince ile küçük arasında dağlar kadar fark var.
Kıyaslamaya devam edelim:
Cbr Tırt lastik ile gelirken SL dunlop lastik ile geliyor. Yani lastik masrafın yok. Hatta lastik masrafını ekle abs il ninja al.
SL in ön freni cbr dan çok çok çok daha başarılı. Kesinlikle korkmadan frenleme yapıyorsun çünkü biliyorsun ki tutacak. ABS olmayan modelini kullanıyordum panik fren testinde durma mesafesi cbr dan daha kısa idi. Bence hayat kurtaran bir özellik.
SL de Malzeme daha kaliteli. Ve daha az çalınıyor.
Cbr parçası daha ucuz deniyor bir tek o konuda yorum yapamam.
Bu arada inatla küçük demeye kalkacak arkadaşların imkanı varsa cbr ve ninja yı grenajsız görsünler.
Dediğim gibi AEA video şunda motor en düşük seviyede idi. Özellikle tekrar yazdım ki hurafelere inanmasın kimse. O küçük abi o motor muhabbetini yapanların kaç tanesinin motoru kullandığı ise muamma. Çünkü cıbır gibi her yerde SL görme şansın yok. 173 boy 86 kilo ile kullandım aleti. Bildiğin Türk kası var bende.
Bu arada başka bir anı daha paylaşayım. AEA ekibinde Ömer bey kardeşimiz ninja nında gidişini (yolda yakalamaması sonrası denerken) görünce cbr gitmiyor diye üzülmüştü.
R25 i 24 saat içerisinde SL i 48 saat içinde sattım. Öyle değerinin altında fiyatlara da değil. Ama R25 daha fazla extraya sahipti. R25 imi 16500 e verdim SL imi 12500 e
-
22 Aralık 2015, 23:53
#15
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Şimdi sanırım burada söz Hakkı bana düşüyor. Neden derseniz?
AEA nın videosundaki motor benim idi. SL tanıtım videosunda ki motorda benimdi.
Bu çekimlerden sonra Barkın beye bir şey hatırlattık o da unuttuğunu fark etti.
O motor en düşük seviyeye alçaltılmış idi çekimlerde. Eşimde kullanacak diye.
Motorun sele yüksekliği r25 veya cbr250 Den farklı değil. Kalkışı r25 tende cbr danda daha atik. Hızlanması kesinlikle çok daha başarılı. Cbr250 SL i otobanda yakalaymıyor. Kısacası SL mi cbr mı sorusunun gayet net cevabı SL dir
Deniz bey kardeşimiz de 178 civarında halen kullanıyor çokta memnun.
Bu forumda bir çok kez yazıldı çizildi. SL küçük değil hafif ve ince. Hem r25i hemde SL i olan biri olarak gayet rahat söyleyebilirim ki ince ile küçük arasında dağlar kadar fark var.
Kıyaslamaya devam edelim:
Cbr Tırt lastik ile gelirken SL dunlop lastik ile geliyor. Yani lastik masrafın yok. Hatta lastik masrafını ekle abs il ninja al.
SL in ön freni cbr dan çok çok çok daha başarılı. Kesinlikle korkmadan frenleme yapıyorsun çünkü biliyorsun ki tutacak. ABS olmayan modelini kullanıyordum panik fren testinde durma mesafesi cbr dan daha kısa idi. Bence hayat kurtaran bir özellik.
SL de Malzeme daha kaliteli. Ve daha az çalınıyor.
Cbr parçası daha ucuz deniyor bir tek o konuda yorum yapamam.
Bu arada inatla küçük demeye kalkacak arkadaşların imkanı varsa cbr ve ninja yı grenajsız görsünler.
Dediğim gibi AEA video şunda motor en düşük seviyede idi. Özellikle tekrar yazdım ki hurafelere inanmasın kimse.
Bu arada başka bir anı daha paylaşayım. AEA ekibinde Ömer bey kardeşimiz ninja nında gidişini (yolda yakalamaması sonrası denerken) görünce cbr gitmiyor diye üzülmüştü.
R25 i 24 saat içerisinde SL i 48 saat içinde sattım. Öyle değerinin altında fiyatlara da değil. Ama R25 daha fazla extraya sahipti. R25 imi 16500 e verdim SL imi 12500 e
Aradığım cevap hocam gerçekten bu küçük laflarını çokça duymaya başlamıştım msx gibi birşey olarak düşünmeye başlamıştım.
Aslında ben honda İstiyordum ancak fiyat lastık performans fren Ve kawasakı markası benı kendıne çekti.İlgilendıgınız için teşekkur ederım elınıze sağlık
-
23 Aralık 2015, 00:07
#16
s103r adlı üyeden alıntı
Aradığım cevap hocam gerçekten bu küçük laflarını çokça duymaya başlamıştım msx gibi birşey olarak düşünmeye başlamıştım.
Aslında ben honda İstiyordum ancak fiyat lastık performans fren Ve kawasakı markası benı kendıne çekti.İlgilendıgınız için teşekkur ederım elınıze sağlık
Bu arada bir ek yapmıştım ama gözünüzden kaçmış. Ben o "küçük" SL i 173 boy 86 kilo ile kullandım.
R25 eşime yüksek gelince darılmasın diye hem kilo mu hemde ninja nın daha spor kullanılışı nedeni ile belimdeki sıkıntıyı bahane ederek onunla motorları değiştirdim.
R25 niye yüksek geldi onu da izah edeyim. SL i alçaltmak isterseniz anahtarı ile düşürürsünüz. R25 i alçaltmak isterseniz kit taktırmanız gerek. Kardeşler Yamaha servisinin baş ustası kit taktırmamamızı , takılırsa motorun virajlarda zorlanacağını hatta bir çukura denk gelirse sürücüsünü üstünden bile atabileceği yönünde bizi uyardı.
-
23 Aralık 2015, 00:10
#17
Merhaba,
Öncelikle kendimden örnek vermek istiyorum, boyum 1.74 kilonun pek önemi olduğunu düşünmüyorum.SL(Slim Light) küçük değil ince ve hafif demektir.
Başlangıç olarak 250SL seçtim, hafif, atik ve kolay hakimiyet kurulabiliyor. Frenleme bence çok iyi güven veriyor, lastik masrafı yok. Yedek parçası tabiki cbr'a göre pahalı nedenini motoru görünce farkedeceğini düşünüyorum. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.
-
23 Aralık 2015, 00:13
#18
Naktrem adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle kendimden örnek vermek istiyorum, boyum 1.74 kilonun pek önemi olduğunu düşünmüyorum.SL(Slim Light) küçük değil ince ve hafif demektir.
Başlangıç olarak 250SL seçtim, hafif, atik ve kolay hakimiyet kurulabiliyor. Frenleme bence çok iyi güven veriyor, lastik masrafı yok. Yedek parçası tabiki cbr'a göre pahalı nedenini motoru görünce farkedeceğini düşünüyorum. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.
Hocam zaten Bende motorun birazda ince ve hafıf olmasını istiyorum istanbulda yaşadığım için trafıkte ıgne delıgınden geçmemız gerekıyor bazen
Parça fiyatı Konusunda şunu düşünüyorum 13 e cbr almış olsam 1 de lastık 14 ama 12 ye bir kawasakı alsam 2 binliramı olası birşeyde parçalara ayırabılırım Kalıtelı olsun pahalı olsun haklısınız
-
23 Aralık 2015, 00:36
#19
Cbr varken ninja almak akıl işi değil. servis yedek parça yakıt kullanım vs vs .. ninja alacağına r25 al daha iyi
-
23 Aralık 2015, 00:39
#20
mobyby adlı üyeden alıntı
Cbr varken ninja almak akıl işi değil. servis yedek parça yakıt kullanım vs vs .. ninja alacağına r25 al daha iyi
Tabiki Yedek Parça olarak Haklısın kardeşim pekı performans olarak ne düşünüyorsun cunku ben uzun yolda yapacağım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)