Dusundugun iki motorun birbirinden daha rahat diye siyrilacagi bir kriter yok sanirim. Oturulan alan ve selenin nispeten daha yumusak olmasi, ve artci tutamaklarini dusununce Cbr daha iyi bir secim gibi gozukuyor.
Cbr deki titresimi hissedip sorun eden arkadaslari anlamiyorum, farkli farkli motorlar kullandim ayakliklarda elciklerde birakin el ayak uyusturmayi,hic sorun edilecek bir titresim gormedim. Tabi ki bu kullanilan devire gore degisiyordur.
Baska bir motosiklet onermeyin demissiniz ama, 10bin km`ye yakin kullandigim Inazuma hakkinda hep konforlu,araba kadar rahat gibi tanimlari hep gormussunuzdur zaten. 3 motosiklette de maksimum 120 km hizla artcili veya tek surulur ama 100 km`ye kadar neredeyse hic titremeyen motor Inazumadir. Ne depoda ne elcikte ne ayakliklarda bir titresim olmaz. Oturus pozisyonu nedeniyle de artci da rahattir, r25de oldugu gibi yuksekte kalip one dogru egilmek zorunda kalmaz.
% 90 artcili olmak demek neredeyse motora tek binmemek demektir.
Iki motora tekrar donmek gerekirse r25 iddia edildigi gibi ss tadini daha cok veren, daha cok devir ceviren ve agresif surulmeye musait bir motosiklet iken, cbr topcase bile takabileceginiz, buyukbabasi Vfr tarzi touring damari olan bi motor.
Sikilip biraz basayim dediginizde Inazuma `abi ne guzel gidiyoruz iste agzimizin tadinizi bozdun` deyip hem cok yakmaya hem de aynalar ve elciklerde titresime neden olur, 130`dan sonra zor tirmanir, cbr ise ayni hiza 2bin devir kadar once cikabildigi icin gazi acip 150+ hizlara cikmaniza olanak verir.
Ekmele : Mesajinizi yeni gordum Inazuma hakkinda duyduklariniz tamamen falso
Parca fiyatlarini bilemem ben sadece periyodik bakima gitmistim ayni fiyatlar ama sikintili motor tabirine en uzak makine Inazuma`dir, 117bin km`ye sadece periyodik bakimlarla gelmis kurye motosikletini ilk gunku gibi gordum, parca ve isciligin en kaliteli oldugu motor (300ccler dahil) bence Inazumadir.