Tamam,çok dengeli bir motor.Tavsiyem korkmadan binin ama temkinli kullanın.Elbette işin riski her zaman vardır,kalkıpda ben hiçbirşey olmaz-etmez diyemem,olay tamamiyle sizin kabiliyetinize bağlı bir şey.Tavsiyem motoru çalıştırmadan önce boşa alıp ayaklarınızla motoru ilerletin,motorun dengesini ilk etapda bir görün.Sonra bunu motoru çalıştırarak yapın,boşta yürüterek gezinin,sağa-sola dönün,geri geri hareket edin.Burda amaç ağır bir motorun dengesini ve tepkilerini görmek.Sonra 1. vitesde kalkış yapmadan gaz-debriyaj kavrama noktasını ölçün,motor kavramayı hangi noktadan kavrıyor onu test edin(kalkış yapmayın,motor hareket eder gibi olunca debriyajı sıkın sonra tekrar kavrama noktasını bulun).Elinizi alıştırdıkdan sonra 1.vitesde kalkış yapın ,yürüyüş hızında devam edip sonra durun ve ardından klasik dur-kalk deneyimini yaşayın.Bu noktada ön fren kullanmayın,arka fren ile tecrübe edinin sonra motorun tepkilerini algıladığınız vakit dur kalklarınızı ön fren ile pekiştirin.Ardından zaten 1. ve 2. vites hızında devam edin.
Bu süreçde sabırlı olun,motorun dengesini kavradığınız an " kolaynış göründüğü gibi değilmiş" diyip kafadan yol yapmayın.Bu motor çalışması ve sesinden insanı gaza getirir,sabırlı olun kademe kademe gidin.
Ancak dediğim gibi chopper arenası farklı bir tarzdır,şu yönden mutlu olun harleyini verebilcek bir dostunuz var
Motoru alırkende risklerini bilerek aldığınızı mutlaka belirtin ,sıkıntı yaşamayın.
İşin en kötü tarafı alışınca geri vermek sizin için zor olacak
şimdiden kolay gelsin,foto paylaşımı yaparsanız mutlu oluruz.