Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

suçlu olan mt 07 mi yoksa ustundeki bizlermiyiz ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    merhaba mt uyeleri bisey tartismak istedim . nerde bi kaza olum haberi gordem hep bu mt 07 mt 07 sagimda o solumda o . nedir bu motoru bu kadar tehlikeli yapan ? . sadece egitimde bindigim 150 cclik ufak bi mondial kullandigim ve bilgim olmadigi icin soruyorum sebebi mt07 mi acaba ? . yada yaniliyormuyum sans olarakmi denk geldi ? kuzenimde oldugu icin sempatim vardi ama ne biliyim kronik problem felanmi var acaba ? sizler ne dusunuyorsunuz ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Kesinlikle problemsiz ve kaliteli ,yamaha uygun fiyata getirdiği için millet başlangıç motoru olarak aldı , sonra herkes bir yere patladı tecrübe ve eğitim isteyen bir motor ben kullandım baya zevkli yüksek torklu hemen tekere geliyor
    manofsteel, gokberk6426 ve kahve bunu beğendiler.

  3. #3
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Tamamen kişiye bağlı hangi motoru alırsan al onu tehlikeli yapan motorcudur. Örnek vericek olursak şu 100cc apaçi motorları. 16-17 yaşında ergenler yüzünden belki 1000rr dan daha çok ölüm olmuştur o motorla.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  4. #4
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    aynen haklisiniz sanirim bilincsizlik olduruyor . ama bu kadar mt7 olunca son zamanlarda bi tartisma konusu acayim dedim

  5. #5
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Sen bi motor al da rahatlasın şu forum.
    shruikan, weirdo1, Nuansiyen ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    Zuraka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2007
    Şehir
    Istanbul
    insanlar 250cc motorlara 15-16k masraf yapmak yerine 20 bin veririm uzun süre binerim cebimden çıkan para azalır diye düşünüyor bu sebeple yeterli tecrübesi olmayan arkadaşlar bu motoru tercih ediyor. Konu bu derece torklu kuvvetli bir makina oluncada tecrübeyle doğru orantılı olarakta yaşam süresi kısalıyor arkadaşların.
    TIGERSHARK bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    At sahibine göre kişner.
    biosferist, TIGERSHARK, tinerci ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #8
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    hocam 16 bıne adam 70 beygirlik tork ve teker makınası yapmış satıyor o paraya eski model 600 cc motora vereceğine adam sıfır motor alıyor dün bir gezide arkadaşımda almış yol boyunca hiç tekerden inmedi sürekli tek tekerde geziyor oyuncak motor gıbı.sebebi bu motoru suçu yok tecrübesi olmayan insanın binmesi sonucu makınada torklu oldugundan hatayı affetmıyor
    gokberk6426 bunu beğendi.

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Mumkunse ABSsiz alinmamasi gerekir hence.
    TAYFUNBORA, VESPERA, tinerci ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #10
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    hangi motora binersen bin bir kazaya karıştıysan motor suçlu olamaz. motorlu taşıtlar kendi kendilerine gitmiyor neticede.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  11. #11
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    tabiki suçlu olan mt-07. sen ne diye o kadar torku üretiyosun o kasaya 125 cc koyup 7-8 liraya daha çok satmalıydılar
    gokberk6426 bunu beğendi.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  12. #12
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikletler kendi kendine kaza yapmaz.Ama bilinçsiz ve deneyimsiz bir sürücünün MT-07 üstünde kaza yapma ihtimali 125 cc sakin bir motosiklet üstünde kaza yapma ihtimalinden kat kat daha fazladır.Suçlu : yanlış tercih.

  13. #13
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400

  14. #14
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    MT7 yi kısa süreli tester yada duyumsal olarak değil, edinimsel tecrübe ile ve sahibi olarak yazayım.

    Başlangıç olarak MT-07 alanların karşılaşacağı sorunlar.

    Tipi ve gösterişi bakımından litrelik makinalara herkes bir tedirginlikle biner.
    Motorun görünümü sizde bir ön yargı oluşturur.
    Bakarsın ve "bu makine uçak gibi" dersin. Binersen ona göre davranırsın.

    MT7 de görsellik olmadığı ve ufak tefek göründüğü için bir çok yeni kullanıcı zararsız olarak görüp büyük bir yanılgıyla
    "Ne olacak olm bundan" diye çinli muamelesi yapıp, küçümseyerek biniyor ve olanlar oluyor.
    Biraz kafa grenajı olaydı R25 gibi görüntüsünden tırsan yeni tayfa "abi ben bunu zaptedemem" korkusuyla başka bir alete yönelirdi.



    1-Tehlike

    İlk zamanlar 2 kere parmaklarımdan debriyajı kaçırdım.
    Nedeni ise debriyajın önceki motoruma göre sert ve o gün havanın soğuk olması.
    Motor özellikle sabahları soğukken jikleli çalıştığı için devir yüxek oluyor.
    600 lük makinalarda debriyajı kaçırırsan stop eder. Alt devirler güçsüzdür.
    MT7 ise bu hatayı affetmiyor.
    Motor stop etmiyor ve teker tecrüben yoksa motor senin üzerinde.

    2-Tehlike

    600 lük makina var arkadaşlarda. Onlarla çok güzel seri kalkış yaparken MT7 ile seri kalkman imkansız.
    Temkinli ve gazı yedirerek kalkmak zorundasın yoksa 1 ve 2. viteste gazı açman teker demek.

    3-Tehlike

    Ara hızlanmalarda çok tehlikeli. Elin ayarsız ise ölürsün.
    6. vitestesin ve 80 km/h kadar düştün gazı açınca diğer makinalar gibi vites küçültte gideyim abi olayı yok.
    Direk şahlanıyor hele birde 3 veya 4. viteslerde şunu sollayıp geçeyim diye erken gaz açarsan sollayamadan aracın üzerine çıkarsın.

    4-Tehlike

    Virajları diğer 600 lük makinalara göre vasat. Girdiğin çizgide zorlanmadan çıkman neredeyse imkansız.
    Acemi biri için bu motorda süratli iken frenaj çok tehlikeli. ABS olsun olmasın farketmez.
    Fren dinamikleri çok farklı. Kombine yapsan bile arka çoğu zaman kilitleniyor ve ABS devreye girince duruş mesafen uzadıkça uzuyor.

    5-Tehlike

    Pilotunu çok tahrik ediyor. Çalıştığı andan itibaren 1100 devirdeyken bile öyle bir tork varki.. O torkun pilot üzerinde oluşturduğu G kuvveti
    ilk binen kişilerin vücud kimyasını değiştiriyor.
    Acaba 2. viteste nasıl asılıyor diye 2 de yükleniyorsun korkunç.. Tutunacak tek bir yer var oda gidon elinden kaçırsan fırlayıp gidecek altından.
    3-4-5-6 halen asılıyor derken duramayacak hıza geldiğinizde her şey için çok geç olabiliyor.
    AurorAbeam, fazil, Darkfriairs ve 17 diğerleri bunu beğendiler..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  15. #15
    manofsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2014
    Şehir
    Aydın/Kuşadası
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT7 yi kısa süreli tester yada duyumsal olarak değil, edinimsel tecrübe ile ve sahibi olarak yazayım.

    Başlangıç olarak MT-07 alanların karşılaşacağı sorunlar.

    Tipi ve gösterişi bakımından litrelik makinalara herkes bir tedirginlikle biner.
    Motorun görünümü sizde bir ön yargı oluşturur.
    Bakarsın ve "bu makine uçak gibi" dersin. Binersen ona göre davranırsın.

    MT7 de görsellik olmadığı ve ufak tefek göründüğü için bir çok yeni kullanıcı zararsız olarak görüp büyük bir yanılgıyla
    "Ne olacak olm bundan" diye çinli muamelesi yapıp, küçümseyerek biniyor ve olanlar oluyor.
    Biraz kafa grenajı olaydı R25 gibi görüntüsünden tırsan yeni tayfa "abi ben bunu zaptedemem" korkusuyla başka bir alete yönelirdi.



    1-Tehlike

    İlk zamanlar 2 kere parmaklarımdan debriyajı kaçırdım.
    Nedeni ise debriyajın önceki motoruma göre sert ve o gün havanın soğuk olması.
    Motor özellikle sabahları soğukken jikleli çalıştığı için devir yüxek oluyor.
    600 lük makinalarda debriyajı kaçırırsan stop eder. Alt devirler güçsüzdür.
    MT7 ise bu hatayı affetmiyor.
    Motor stop etmiyor ve teker tecrüben yoksa motor senin üzerinde.

    2-Tehlike

    600 lük makina var arkadaşlarda. Onlarla çok güzel seri kalkış yaparken MT7 ile seri kalkman imkansız.
    Temkinli ve gazı yedirerek kalkmak zorundasın yoksa 1 ve 2. viteste gazı açman teker demek.

    3-Tehlike

    Ara hızlanmalarda çok tehlikeli. Elin ayarsız ise ölürsün.
    6. vitestesin ve 80 km/h kadar düştün gazı açınca diğer makinalar gibi vites küçültte gideyim abi olayı yok.
    Direk şahlanıyor hele birde 3 veya 4. viteslerde şunu sollayıp geçeyim diye erken gaz açarsan sollayamadan aracın üzerine çıkarsın.

    4-Tehlike

    Virajları diğer 600 lük makinalara göre vasat. Girdiğin çizgide zorlanmadan çıkman neredeyse imkansız.
    Acemi biri için bu motorda süratli iken frenaj çok tehlikeli. ABS olsun olmasın farketmez.
    Fren dinamikleri çok farklı. Kombine yapsan bile arka çoğu zaman kilitleniyor ve ABS devreye girince duruş mesafen uzadıkça uzuyor.

    5-Tehlike

    Pilotunu çok tahrik ediyor. Çalıştığı andan itibaren 1100 devirdeyken bile öyle bir tork varki.. O torkun pilot üzerinde oluşturduğu G kuvveti
    ilk binen kişilerin vücud kimyasını değiştiriyor.
    Acaba 2. viteste nasıl asılıyor diye 2 de yükleniyorsun korkunç.. Tutunacak tek bir yer var oda gidon elinden kaçırsan fırlayıp gidecek altından.
    3-4-5-6 halen asılıyor derken duramayacak hıza geldiğinizde her şey için çok geç olabiliyor.
    Eline Sağlık. Bir motosiklet bu kadar net açıklanabilirdi 5. maddeye çok güldüm çünkü aynı duyguları yaşadım
    biosferist bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki inazuma F
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT7 yi kısa süreli tester yada duyumsal olarak değil, edinimsel tecrübe ile ve sahibi olarak yazayım.

    Başlangıç olarak MT-07 alanların karşılaşacağı sorunlar.

    Tipi ve gösterişi bakımından litrelik makinalara herkes bir tedirginlikle biner.
    Motorun görünümü sizde bir ön yargı oluşturur.
    Bakarsın ve "bu makine uçak gibi" dersin. Binersen ona göre davranırsın.

    MT7 de görsellik olmadığı ve ufak tefek göründüğü için bir çok yeni kullanıcı zararsız olarak görüp büyük bir yanılgıyla
    "Ne olacak olm bundan" diye çinli muamelesi yapıp, küçümseyerek biniyor ve olanlar oluyor.
    Biraz kafa grenajı olaydı R25 gibi görüntüsünden tırsan yeni tayfa "abi ben bunu zaptedemem" korkusuyla başka bir alete yönelirdi.



    1-Tehlike

    İlk zamanlar 2 kere parmaklarımdan debriyajı kaçırdım.
    Nedeni ise debriyajın önceki motoruma göre sert ve o gün havanın soğuk olması.
    Motor özellikle sabahları soğukken jikleli çalıştığı için devir yüxek oluyor.
    600 lük makinalarda debriyajı kaçırırsan stop eder. Alt devirler güçsüzdür.
    MT7 ise bu hatayı affetmiyor.
    Motor stop etmiyor ve teker tecrüben yoksa motor senin üzerinde.

    2-Tehlike

    600 lük makina var arkadaşlarda. Onlarla çok güzel seri kalkış yaparken MT7 ile seri kalkman imkansız.
    Temkinli ve gazı yedirerek kalkmak zorundasın yoksa 1 ve 2. viteste gazı açman teker demek.

    3-Tehlike

    Ara hızlanmalarda çok tehlikeli. Elin ayarsız ise ölürsün.
    6. vitestesin ve 80 km/h kadar düştün gazı açınca diğer makinalar gibi vites küçültte gideyim abi olayı yok.
    Direk şahlanıyor hele birde 3 veya 4. viteslerde şunu sollayıp geçeyim diye erken gaz açarsan sollayamadan aracın üzerine çıkarsın.

    4-Tehlike

    Virajları diğer 600 lük makinalara göre vasat. Girdiğin çizgide zorlanmadan çıkman neredeyse imkansız.
    Acemi biri için bu motorda süratli iken frenaj çok tehlikeli. ABS olsun olmasın farketmez.
    Fren dinamikleri çok farklı. Kombine yapsan bile arka çoğu zaman kilitleniyor ve ABS devreye girince duruş mesafen uzadıkça uzuyor.

    5-Tehlike

    Pilotunu çok tahrik ediyor. Çalıştığı andan itibaren 1100 devirdeyken bile öyle bir tork varki.. O torkun pilot üzerinde oluşturduğu G kuvveti
    ilk binen kişilerin vücud kimyasını değiştiriyor.
    Acaba 2. viteste nasıl asılıyor diye 2 de yükleniyorsun korkunç.. Tutunacak tek bir yer var oda gidon elinden kaçırsan fırlayıp gidecek altından.
    3-4-5-6 halen asılıyor derken duramayacak hıza geldiğinizde her şey için çok geç olabiliyor.
    Ahanda her şey var.
    Sorusu olan?
    Tamamdır. dağılalım
    tinerci bunu beğendi.

  17. #17
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    o kadar insan bas bas bagırırken tecrübe olmadan büyük cc'lere geçmeyin diye millet dinlemeyip geçiyor ve kaza yapıyorsa bu makinenin suçu mu ?

  18. #18
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    MT-07 değil, R1 de değil, sistem suçlu.
    Kursa yazılıp en az 50 saat direksiyon eğitimi alana ver ehliyeti 250 cc kullansın,
    2 sene sonra tekrar test sınavı ile 500 cc ehliyeti ver 2 senede onu kullansın,
    4. senenin sonunda bir daha sınava tabi tut, istediği motoru kullanması için ver ehliyetini.
    Ondan sonra da patlıyorsa bir yere Takdir-i İlahi diyelim.
    Sam@, RidetoLive., gokberk6426 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  19. #19
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07 değil, R1 de değil, sistem suçlu.
    Kursa yazılıp en az 50 saat direksiyon eğitimi alana ver ehliyeti 250 cc kullansın,
    2 sene sonra tekrar test sınavı ile 500 cc ehliyeti ver 2 senede onu kullansın,
    4. senenin sonunda bir daha sınava tabi tut, istediği motoru kullanması için ver ehliyetini.
    Ondan sonra da patlıyorsa bir yere Takdir-i İlahi diyelim.
    AEA geçen Çarşamba programında anlattı. Anladığım kadarıyla yeni ehliyet yasası böyle bir şey olacak. Gelecek için umut verici. Keşke bu işler 10-15 sene önce halledilseydi, çok kişi hayatta olabilirdi bugün.

  20. #20
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT7 yi kısa süreli tester yada duyumsal olarak değil, edinimsel tecrübe ile ve sahibi olarak yazayım.

    Başlangıç olarak MT-07 alanların karşılaşacağı sorunlar.

    Tipi ve gösterişi bakımından litrelik makinalara herkes bir tedirginlikle biner.
    Motorun görünümü sizde bir ön yargı oluşturur.
    Bakarsın ve "bu makine uçak gibi" dersin. Binersen ona göre davranırsın.

    MT7 de görsellik olmadığı ve ufak tefek göründüğü için bir çok yeni kullanıcı zararsız olarak görüp büyük bir yanılgıyla
    "Ne olacak olm bundan" diye çinli muamelesi yapıp, küçümseyerek biniyor ve olanlar oluyor.
    Biraz kafa grenajı olaydı R25 gibi görüntüsünden tırsan yeni tayfa "abi ben bunu zaptedemem" korkusuyla başka bir alete yönelirdi.



    1-Tehlike

    İlk zamanlar 2 kere parmaklarımdan debriyajı kaçırdım.
    Nedeni ise debriyajın önceki motoruma göre sert ve o gün havanın soğuk olması.
    Motor özellikle sabahları soğukken jikleli çalıştığı için devir yüxek oluyor.
    600 lük makinalarda debriyajı kaçırırsan stop eder. Alt devirler güçsüzdür.
    MT7 ise bu hatayı affetmiyor.
    Motor stop etmiyor ve teker tecrüben yoksa motor senin üzerinde.

    2-Tehlike

    600 lük makina var arkadaşlarda. Onlarla çok güzel seri kalkış yaparken MT7 ile seri kalkman imkansız.
    Temkinli ve gazı yedirerek kalkmak zorundasın yoksa 1 ve 2. viteste gazı açman teker demek.

    3-Tehlike

    Ara hızlanmalarda çok tehlikeli. Elin ayarsız ise ölürsün.
    6. vitestesin ve 80 km/h kadar düştün gazı açınca diğer makinalar gibi vites küçültte gideyim abi olayı yok.
    Direk şahlanıyor hele birde 3 veya 4. viteslerde şunu sollayıp geçeyim diye erken gaz açarsan sollayamadan aracın üzerine çıkarsın.

    4-Tehlike

    Virajları diğer 600 lük makinalara göre vasat. Girdiğin çizgide zorlanmadan çıkman neredeyse imkansız.
    Acemi biri için bu motorda süratli iken frenaj çok tehlikeli. ABS olsun olmasın farketmez.
    Fren dinamikleri çok farklı. Kombine yapsan bile arka çoğu zaman kilitleniyor ve ABS devreye girince duruş mesafen uzadıkça uzuyor.

    5-Tehlike

    Pilotunu çok tahrik ediyor. Çalıştığı andan itibaren 1100 devirdeyken bile öyle bir tork varki.. O torkun pilot üzerinde oluşturduğu G kuvveti
    ilk binen kişilerin vücud kimyasını değiştiriyor.
    Acaba 2. viteste nasıl asılıyor diye 2 de yükleniyorsun korkunç.. Tutunacak tek bir yer var oda gidon elinden kaçırsan fırlayıp gidecek altından.
    3-4-5-6 halen asılıyor derken duramayacak hıza geldiğinizde her şey için çok geç olabiliyor.
    anlattıklarınızın hepsi acemilik biliyorsunuz dimi?

    yani KULLANICI KAYNAKLI
    mehmetenis ve 2move bunu beğendiler.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)