Herkese selamlar honda cbr 500 r egzozu sonradan sele altına altına alınabilir mi , 600rr şeklinde bir biçim verilebilirmi ? Eger alınırsa bir sorun yaratır mı ?
Herkese selamlar honda cbr 500 r egzozu sonradan sele altına altına alınabilir mi , 600rr şeklinde bir biçim verilebilirmi ? Eger alınırsa bir sorun yaratır mı ?
Artçımı ısınacak egsozla arkada :D Parasını verirsen egzosu gidona bile takarlar kardeşim
Ferik egzoz a sor bunu bi arıyarak cevap verir o sana
Muayenede problem olmaz, o kadar fark edeceklerini sanmıyorum.
Asıl problem o egzostun oraya nasıl getireleceği.
Şimdi bir fotoğrafına bakalım.
Oldu ki selenin altına aldık. Tekerin hareket edeceği alan kısıtlanacak. İki kişi bindiğinde teker egzosta sürtebilir. Amortisörü değiştireyim desen sürtmeyecek şekilde, o da adamların hesaplayarak yaptığı tutunmanın maksimize edilmeye çalıştığı yürür mekanizmayı oynamak, sürüş güvenliği açısından ne kadar sağlıklı olur.
Sıcaklıktan selenin altındaki plastik parçalar eriyebilir. Sıcağa dayanıklı para kullandıklarını sanmıyorum.
Egzostun borusunu nereden geçireceksin, maşanın dışından geçirsen görüntü çok kötü olur. Maşanın içinden bir yerden alsan, bir ton işlem, oynanmadık yeri kalmaz motosikletin.
Hiç uğraşma hocam, 600rr al olay bitsin. Onu almak daha kolay olabilir.
Alınır alınmasına da , sele altındaki egzos bana çok komik geliyor. Hele ki sürücü motora kapanmış durumdayken , sele altındaki egzos arkadan boru sokulmuş görüntüsü veriyor ...
O motorda lastik çamurluk mesafesi kurtarmaz.
Kurtarmaya çalışırsan dinamiği bozarsın.
600rr almak daha mantıklı.
Yada R1
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Bence hiç orjinalliğini bozmayın,
Bu cb 500 serisinin egzozları biraz kabaca gerçekten
Bunu honda`da farketmiş olsa gerek 2016 kasalarında egzozlar çok daha güzel duruyor
Bir sürü yapan var ayrıca standart fabrika çıkışlı öyle olan motorlar bile var. Parasını verdikten sonra yaparlar. Her hangi bir sorunda olmaz.
Olur bilider nereye sorun olmuyor, nereye takıcan o egzozu, nasıl duracak, sağını solunu nasıl yakmayacak o arka tekere nasıl değmeyecek
Boru uzunluk, kalınlık ve şekilleri özel olarak ayarlanıyor. Değişiklik sonrası oluşacak güç kaybı ve benzin sarfiyatını engellemek için ECU tune edilmeli, ki yine de orjinalinin verimine ulaşmayabilir.
Tekerlek, plastik aksam, süspansiyon mesafesi vs. düşünülmeli. Boruların dışarı ve sele altına bakan kısmına uygun "heat shield" monte etmek gerekli.
vaktin ve paran varsa motoru her türlü şekle sokabilirsin
Attığın taş ürküttüğün kurbağaya değecek mi onu düşün.
Eski 919'umun çok güzel görünen sele altı çift eksozu vardı. Belli hızda gazlar türbülansa uğrayıp ceketin arkasını korkutuyordu, çoktan fena. Kimileri değiştirdiydi.
Bu arada sele altı eksoz demek: daha ağır, ağırlık merkezi yerden yüksek, ağırlık merkezi arkaya yakın demek. Hepsi de kötü. O yüzden birçok yeni model bıraktı.
egzoz kuyruğun altında güzeldir şifa verir millete..
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)