Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

SS Motor egzoz sele altına alınabilir mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    bikersbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Herkese selamlar honda cbr 500 r egzozu sonradan sele altına altına alınabilir mi , 600rr şeklinde bir biçim verilebilirmi ? Eger alınırsa bir sorun yaratır mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    Artçımı ısınacak egsozla arkada :D Parasını verirsen egzosu gidona bile takarlar kardeşim
    sey_47, manofsteel ve atillatopal9 bunu beğendiler.

  3. #3
    bikersbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Alıntı s103r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçımı ısınacak egsozla arkada :D Parasını verirsen egzosu gidona bile takarlar kardeşim
    Sanırım bir sorun yaratmaz :D tesekkurler

  4. #4
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    Alıntı bikersbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım bir sorun yaratmaz :D tesekkurler
    Muaynede nasıl olur bilemem ama

  5. #5
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Ferik egzoz a sor bunu bi arıyarak cevap verir o sana

  6. #6
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Muayenede problem olmaz, o kadar fark edeceklerini sanmıyorum.
    Asıl problem o egzostun oraya nasıl getireleceği.

    Şimdi bir fotoğrafına bakalım.


    Oldu ki selenin altına aldık. Tekerin hareket edeceği alan kısıtlanacak. İki kişi bindiğinde teker egzosta sürtebilir. Amortisörü değiştireyim desen sürtmeyecek şekilde, o da adamların hesaplayarak yaptığı tutunmanın maksimize edilmeye çalıştığı yürür mekanizmayı oynamak, sürüş güvenliği açısından ne kadar sağlıklı olur.

    Sıcaklıktan selenin altındaki plastik parçalar eriyebilir. Sıcağa dayanıklı para kullandıklarını sanmıyorum.

    Egzostun borusunu nereden geçireceksin, maşanın dışından geçirsen görüntü çok kötü olur. Maşanın içinden bir yerden alsan, bir ton işlem, oynanmadık yeri kalmaz motosikletin.

    Hiç uğraşma hocam, 600rr al olay bitsin. Onu almak daha kolay olabilir.

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Gerek yok.

  8. #8
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alınır alınmasına da , sele altındaki egzos bana çok komik geliyor. Hele ki sürücü motora kapanmış durumdayken , sele altındaki egzos arkadan boru sokulmuş görüntüsü veriyor ...

  9. #9
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    O motorda lastik çamurluk mesafesi kurtarmaz.
    Kurtarmaya çalışırsan dinamiği bozarsın.

    600rr almak daha mantıklı.

    Yada R1

    viper17 bunu beğendi.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  10. #10
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Bence hiç orjinalliğini bozmayın,
    Bu cb 500 serisinin egzozları biraz kabaca gerçekten
    Bunu honda`da farketmiş olsa gerek 2016 kasalarında egzozlar çok daha güzel duruyor

  11. #11
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Bir sürü yapan var ayrıca standart fabrika çıkışlı öyle olan motorlar bile var. Parasını verdikten sonra yaparlar. Her hangi bir sorunda olmaz.

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Olur bilider nereye sorun olmuyor, nereye takıcan o egzozu, nasıl duracak, sağını solunu nasıl yakmayacak o arka tekere nasıl değmeyecek

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Boru uzunluk, kalınlık ve şekilleri özel olarak ayarlanıyor. Değişiklik sonrası oluşacak güç kaybı ve benzin sarfiyatını engellemek için ECU tune edilmeli, ki yine de orjinalinin verimine ulaşmayabilir.

    Tekerlek, plastik aksam, süspansiyon mesafesi vs. düşünülmeli. Boruların dışarı ve sele altına bakan kısmına uygun "heat shield" monte etmek gerekli.

  14. #14
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    vaktin ve paran varsa motoru her türlü şekle sokabilirsin
    tinerci bunu beğendi.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Attığın taş ürküttüğün kurbağaya değecek mi onu düşün.
    Darkfriairs bunu beğendi.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Eski 919'umun çok güzel görünen sele altı çift eksozu vardı. Belli hızda gazlar türbülansa uğrayıp ceketin arkasını korkutuyordu, çoktan fena. Kimileri değiştirdiydi.

    Bu arada sele altı eksoz demek: daha ağır, ağırlık merkezi yerden yüksek, ağırlık merkezi arkaya yakın demek. Hepsi de kötü. O yüzden birçok yeni model bıraktı.

  17. #17
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    egzoz kuyruğun altında güzeldir şifa verir millete..
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)