BAJAJ QUTE 4 tekerli motosiklet detaylı incelemesi
Reklamlar
-
12 Aralık 2015, 15:40
#21
bektanist adlı üyeden alıntı
kardeş bayisin demedim zaten imkanın varsa dedim savunmaya geçmen tuhaf ??
bir kaç farklı satıcının verdiği yakıt değerleri birbirini tutmadığı için böyle bir soru sordum.
1 satıcı 8 Lt 250 Km/h yol gider bir diğeri 8 Lt 320 Km/h yol gider bir başka satıcı ise 8 Lt 288 Km/h gider demiş.
benim amacım verdikleri değerler doğrumu bu bilgiye bir şekilde test ederek ulaşabilirmisiniz oldu.
ne amaçla kullanılacağını bilemiyorum zaten mutlaka alıcısı olur 3 tekerli kasalı motosikleti alma ihtiyacı olan varsa bunuda alma ihtiyacı hissedicek biri mutlaka vardır.
İlk postlarda üstüme gelinince sende o maksatla yazdın sandım kusura bakma
Arkadaşımın söylediği çok sıkıştırmadan kullanıldığında 1 litre ile 40 km ye yakın gittiği. Zaten fabrika veriside 1 lt ye 36 km mesafe. Şimdi sende motosiklet kullanıyorsun. Biliyorsunki bu yakıt ölçme işi biraz gazı çevirmeyle alakalı ama 216 cc motosikletin pek birşey yakacağını zannetmiyorum. İlk fırsatta 100km normal kullanım. 100 km de agrasif kullanım videosu çekecem.
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
Reklamlar
-
12 Aralık 2015, 15:46
#22
Sürücü kapısı dışarıdan nasıl kilitleniyor bunun ? Test yapılmış ama bilen yok mu ?
-
12 Aralık 2015, 15:46
#23
Thracian adlı üyeden alıntı
Bence güzel test olmuş.Ama bazı eksikler var.Mesela gerçek anlamda ne kadar benzin tüketiyor.Belirli miktarda benzin koyup denenebilirdi.Yokuş yukarı çekişi nasıl?1-2-3-4 kişi farklı denemeler yapılabilirdi.Gerçek son hızı nedir?Zorlanmadan sabit ideal seyir hızı en fazla kaç km dir?Bu araç için insanlar bence bu sorunların cevaplarını merak ediyordu.Motor aksamı biraz daha ayrıntılı incelenebilirdi.Açıkçası benim en merak ettiğim konuydu.Benzin deposu nerede?Vites kutusu nerede?Vb..
Fiyat olarak bence biraz yüksek.10.000-12.000 TL civarı olsa iyi satardı.Ama bizim insanımızdaki "Bunu alacağıma aynı paraya ikinci el 4 silindirli normal bir araç alırım daha iyi" mantığı yüzünden satış rakamlarının çok iyi olacağını sanmıyorum.Yine de yazlık mekanlarda,şehir içi ticari amaçlarla kullanılabilir.
Bir de arkadaşlar,adam o kadar uğraşmış araç bulmuş,test yapmış,videoya çekmiş,montajı yapmış,yayınlamış...Hoşunuza gitmediyse mantıklı ve yapıcı eleştirilerle bunu dile getirin.Eksik gördüğünüz kısımları kırıcı olmadan söyleyin ki arkadaşımız bir daha kine daha güzel işler çıkarsın.Dalga geçer gibi saldırganca mesajlar pek hoş olmamış.Bana kalırsa ortalama bir motovlogçuya göre arkadaşımızın sunumu,çekimleri gayet güzel.Bir tek aracın içindeki çekimlerde seste biraz boğukluk var.
73 -75 km hızda 5. viteste kesiciye girdi. 50 km hızın üstünde ufaktan titreşim ve ses rahatsız etmeye başlıyor. araçta 4 kişiyle % 20 civarında yokuşu 45 km hızla rahatlıkla çıkıyor. Ben yakıt değerini ölçmedim ama sahibi arkadaşım şehir içi kullanımında 12-15 kuruş arası değiştiğini söyledi yakıtın. vites kutusu derken şanzımanı soruyorsun sanırım. Motor aksamıyla aynı yerde ve aynı yağla yağlanıyor denildi bana.
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
-
12 Aralık 2015, 15:46
#24
akbird adlı üyeden alıntı
İlk postlarda üstüme gelinince sende o maksatla yazdın sandım kusura bakma
Arkadaşımın söylediği çok sıkıştırmadan kullanıldığında 1 litre ile 40 km ye yakın gittiği. Zaten fabrika veriside 1 lt ye 36 km mesafe. Şimdi sende motosiklet kullanıyorsun. Biliyorsunki bu yakıt ölçme işi biraz gazı çevirmeyle alakalı ama 216 cc motosikletin pek birşey yakacağını zannetmiyorum. İlk fırsatta 100km normal kullanım. 100 km de agrasif kullanım videosu çekecem.
teşekkürler. ben sizin kadar emin olamıyorum 216 cc az yakar diyebilirdim ama o verileri görürse baya şaşırırım yalan değil.
216 cc 400 Kg biraz abartılı değerler bence ama bekleyip görmek en doğrusu.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
12 Aralık 2015, 15:49
#25
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sürücü kapısı dışarıdan nasıl kilitleniyor bunun ? Test yapılmış ama bilen yok mu ?
Anahtarda otomatik kitleme tuşu ve açma tuşu var. Anahtarı sokup cevireceğin birşey soruyorsan o yok. Anahtarın pili bitti o zaman napacaz dersen , Aracın zaten camı yok. fermuarlı kısmı ittirip elini içine sokabililirsin. E o zaman hırsız kolay girer dersende videoda gösterdim içini komple. Hırsızın alabileceği hiçbirşey yok araçta sen bırakmadıktan sonra.
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
-
12 Aralık 2015, 16:37
#26
inceleme için teşekkürler.
ruhsatta sürücü dahil 2 kişilik yazıyor. yanlışlık yok mu?
bir de videoda bilimsel hata var, fen hocası olarak düzeltiyim suyun 110-120 dereceye çıkmasından bahsedilmiş, su 100 derecede kaynar, 101 derece bile olamaz yani
-
12 Aralık 2015, 16:49
#27
RunemagicK adlı üyeden alıntı
inceleme için teşekkürler.
ruhsatta sürücü dahil 2 kişilik yazıyor. yanlışlık yok mu?
bir de videoda bilimsel hata var, fen hocası olarak düzeltiyim
suyun 110-120 dereceye çıkmasından bahsedilmiş, su 100 derecede kaynar, 101 derece bile olamaz yani
Hocam soğutma sistemi kapalı devre olduğu için kaynama dereceleri 100 derece değildir. Örneğin bazı marka araçlar fanı 105 derecede açarlar. Ayrıca antifiriz vs. kimyasal karışımlar olduğu için kaynama ve donma ısıları +10+20, -10-20 derece farklılıklar gösterir.
-
12 Aralık 2015, 16:56
#28
RunemagicK adlı üyeden alıntı
inceleme için teşekkürler.
ruhsatta sürücü dahil 2 kişilik yazıyor. yanlışlık yok mu?
bir de videoda bilimsel hata var, fen hocası olarak düzeltiyim
suyun 110-120 dereceye çıkmasından bahsedilmiş, su 100 derecede kaynar, 101 derece bile olamaz yani
ben kimyager değilim ama düdüklü tencerede su 125 derecede kaynar mesela onu biliyorum. Buhar dışarı kaçmadığı için kaynama derecesi yüksektir. Araçlardarda bu böyledir. Hatta antifiriz de konulduğunu düşünürsek. 110-120 derece araçlar için normal şeyler
-
12 Aralık 2015, 17:10
#29
unvrld adlı üyeden alıntı
Abi ben onu motor olarak görmüyorum.
devlette motor olarak görmüyorki
tüm Dünya da 2000 USD ye satılan araç Türkiye'de 16.800
Happy birthday to you gangsta. (sana gelmediğim gün öldüğüm gündür gülüm)
-
12 Aralık 2015, 17:56
#30
Biraz detay olsa iyi olurdu biraz baştan savma olmuş gibi geldi ama yinede emeğine sağlık
-
12 Aralık 2015, 19:28
#31
www.youtube.com/watch?v=_0blzU1-DGU
Bir de bu var. Arkadaşlar binmiş gezmiş. Kapı kilit olayını da anlatıyorlar.
(not : alıcı satıcı değilim, video daki arkadaşları tanımam :D )
-
12 Aralık 2015, 20:25
#32
modifiye amaçlı motor kısmını değiştirerek litrelik bir makinenin (hayabusa) motoru takılırsa çok eğlenceli bir hale getirilebilir.
-
12 Aralık 2015, 20:40
#33
psyche adlı üyeden alıntı
modifiye amaçlı motor kısmını değiştirerek litrelik bir makinenin (hayabusa) motoru takılırsa çok eğlenceli bir hale getirilebilir.
Manzaralı mezar temin edilir
17 bin çok para hem penceresi yok hırsıza davetiye
-
12 Aralık 2015, 21:12
#34
Bu Araç Hoşuma gitti bir araştırayım dedim öncelikle ana vatanı olan Hidistan daki fiyatlara bakayım dedim (google: Re60 india price yazdım) bir haberde Beklenen fiyatın 1,320.000 Rupi olduğunu gördüm.
http://autos.maxabout.com/cars/bajaj/qute Not: Hindistan için Açıklanan bir Resmi fiyat bilgisine ulaşamadım.
Sonra dedim ki arkadaş bu rupi kaç para eder. 1.00 USD=66.03 INR edermiş. Hele bir dolara çevireyim dedim 1320.000/66.03=1999 Dolar yaptı. Hani dedim belki bu vergisiz fiyattır. Dedim ki içimden orada olsa olsa max vergi %20 olur onuda bir ekleyim hele, karşıma 2200 Dolar gibi bir fiyat çıktı. Bunu da TL ye çevireyim dedim. 2200X2,90=6380 Tl yaptımı. Ülkemizdeki vergi şartları malum Hani dedim ki hintli kardeşlerimiz fakir bizdeki vergisi sistemide yüksek onlardan 2 katı fiyata alalım 12.760 lira oldu. Ama arkadaş fiyat o kadar uçuk ki hangi hesabı yaparsam yapayım 16.800 liranın espirisini anlamadım
-
12 Aralık 2015, 21:36
#35
Peki bizim vergileri de koydunuz mu üzerine?
Ülkemizde satılan her aracın yarısından fazlası vergi.E,ithalatçı firmanın karı filan,bu paraya kurtarmaz valla
-
12 Aralık 2015, 21:38
#36
essegesse adlı üyeden alıntı
Peki bizim vergileri de koydunuz mu üzerine?
Ülkemizde satılan her aracın yarısından fazlası vergi.E,ithalatçı firmanın karı filan,bu paraya kurtarmaz valla
Yarısından fazlası mı?
145% ÖTV , 18% KDV alıyor devlet BMW , Mercedes gibi güzel büyük hacimli motorlu arabalardan... 145% vergi aklın alabiliyor mu ürün 150 bin lira ise 450bin lirada vergi alınıyor ürün 600bin lira oluyor
-
13 Aralık 2015, 12:04
#37
Vergi buyuk dert. Cok buyuk :(
-
13 Aralık 2015, 12:10
#38
Bu aracın vergili ve vergisiz fiyatları nedir açıklasınlar. Eminim vergisiz fiyatı yine Pulsar 200NS'nin fiyatının çok üzerindedir. Yurtdışında Pulsar fiyatına satılıyor.
-
13 Aralık 2015, 12:37
#39
İnceleme için teşekkürler.
Her şeye bıt bıt olumsuz yorum yapanları anlamakta güçlük çekiyorum.
Çaba harcanmış ve ortada bir video var. Arabayı sürende kanal sahibi değil zaten bayi sahibi.
Ben kendi adıma teşekkür ederim. Videonuzu beğendim.
-
13 Aralık 2015, 13:11
#40
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu aracın vergili ve vergisiz fiyatları nedir açıklasınlar. Eminim vergisiz fiyatı yine Pulsar 200NS'nin fiyatının çok üzerindedir. Yurtdışında Pulsar fiyatına satılıyor.
Ruhsatta bile motosiklet olarak gecen bir aracin vergisinin otomobil ile ayni oranda olmasi bana mantikki gelmedi heleki yillik vergisi 120 tl yi gecmiyor burda bir yanlislik var madem dedikleri gibi otv falan yuksek bunu belgelerle paylassinlar bence köstürme var bu iste
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)