Merhba arkadaslar uzun bir arastirma sonrasi hem butcem hem yakit hem yedsk parca olarak cbr 250 almaya karar verdim pazartesi gunu almayi dusunuyorjm eksi arti olafak sizinde soylemek istediginiz tavsiye oneriniz varmi
hepinize simdiden tesekkurler
Merhba arkadaslar uzun bir arastirma sonrasi hem butcem hem yakit hem yedsk parca olarak cbr 250 almaya karar verdim pazartesi gunu almayi dusunuyorjm eksi arti olafak sizinde soylemek istediginiz tavsiye oneriniz varmi
hepinize simdiden tesekkurler
@gunaykall
Baskan cbr250 gibi cok tutulmus bi motoru defalarca forumlarda tartistilar,artisindan eksisine hatta nötr une kadar herseyini ogrenebilirsiniz,genel anlamda kullanici dostu bi motordur,hayirli olsun
Neyini merak ediyon sende sor cevapliyim forumdan birini cibirci yapmistim :D
Yani hiz olarak yakit olarak performans olarak nasil ?
Uzun yol yapmak istesem tek silindir oldugu icin mktoru yorar mi sikintisjz uzun bir yolculuk yapabilir miyim
Hayırlı olsun.Zaten bir kere içinize sinmiş karar vermişiniz bence bu saatten sonra eksisini artısını çok düşünmeyin.Tek eksisi bu motosikletten çok abartı bir performans beklemeyin.Artıları 2.eli piyasası hareketli satışı kolay,bol parça,rahat oturuş pozisyonu,düşük yakıt tüketimi,büyük ihtimalle Japonlar arasında en yaygın servis ağı vb...
Karar vermişin daha ne soruyorsun.
Lastik almadan binme. Hele ki kışa yaklaşırken çok sakat olur naylon lastiklerle
İzmir-Ankara arası defalarca gidip geldim tek sıkıntı çıkarmadı bana. Sadece son 150 km yoruldum haliyle onun dışında güzel geçiyor yollar. Yakıtı 4 lt/100 km civarı sakin kullanımda iner bir miktar daha. Yedek parçası bol. Son hızı max 170 yokuş aşşağı.(2011 kasa) Aklınıza da yattıysa alın direk beni hiç üzmedi.
Garanti süresi içinde blok dağıtan ve bu nedenle Honda ile mahkemelik olan arkadaşın konusunu da bir oku derim.
Öncelike hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşlarında dediği üzere Cbr250r konusu oldukça tartışıldı vs. ama kendini kanıtlamış bir motor sonuçta.
Artı ve eksi olarak söyleyeceklerim.
Yakıt konusu şehir içinde 3.5 lt ile 4.5 lt arasında değişiklik gösterir.
Motorda belli bir devirden sonra titreşim oluyor. Tek silindirden kaynaklı.
Cbr250r yağ seçen bir makine. Motul 5100 yarı sentetik koyarsan titreşim artar, IPONE 10/40 yarı sentetik koyarsan olan titreşimde bile düzelme
yaşarsın.
Sele olarak belli bir kullanımdan sonra totoda ağrı olabiliyor. Çok rahat bir selesi yok.
Düşük devirlerde canlı bir motor. R25'le kıyaslarsam, düşük devirleri rahatlıkla yeterli seviyede. Tek silindirden dolayı.
Belirli km'lerden sonra motor bloğu içerisinden metal parça varmışta bir yere vuruyormuş gibi ses gelir. Dert etme dünyada çözümünü bulan yok. Şans işi geledebilir de gelmeyede bilir.
Eklemek istediğim birşey daha var. O da lastikleri. IRC lastikleri ÇÖPTÜR. Ülkemiz asfaltında iş yapmaz. Pist gibi sağlam asfaltı olan, veya beton yollara sahip bir ülkede yaşamadığımız için o lastiklerle kullanmak zorundaysan oldukça dikkat et.
Hız olarak hafif eğimli yolda 174 km hızı görmüştüm. Düzde zor görecek bir hız. Ancak 150-160 km hızlarda sabit gidebilirsin.
Yakıtı yukarıda yazdım ama az yakan bir motor.
Şehir içi performansı sana fazlası ile yeter. Şehir içi rahat kullanımı olan bir motor.
Uzun yol yapabilirsin. Tek silindir olması sadece yüksek hızlarda titreşim olayı rahatsız edebilir. Tek silindir olduğu için motoru yormaz. Sıkıntısız yolculuk yaparsın. Forumda örnekleri çok, uzun yol yapan çok arkadaşımız var.
Kendim Antalya - Isparta arası yol yapıp geri dönmüştüm. Ortalama 120 km yol, gidişte tek mola, gelişte tek mola vermiştim. Doğru oturuş pozisyonu ile yorulma zamanını geciktirebilirsin. Uzun yolda konfor olsun diye harici rahat bir sele alabilirsin.
2013 kasasını 1 yıl kullandım.
Çok güzel bir motosiklettir kendisi. Uzatmaya gerek yok. En ufak şikayetim olmadı.
ne gerek var ki görüntü için alıyosun 500 km sonra da arka lastiği 180 yapabilirmiyim diye konu açıcaksın
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
Nasil 170 hemde yokus assagi. sizin motor ölü heralde
Max hizi 181 kesiciye giriyor motorun anasini bellesen yine 5 litreyi gecmiyor zincir disli 400 lira serviste sol yan grenaj 200 lira sinyalleri aynalari vs pahali bitek
Mitokondri'ye katiliyorum ses geliyor tikir tikir biraz can sıkıyor benim motor garantide her bakimda soyluyorum ses geliyor diye test surusune cikiyorlar ses gelmiyo diyorlar aklinda olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)