Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bu Vstorm Sizce Alınır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    km pek sorun değil fiyat ta 10000 baya uygun komple piston segman yaptırsan 500 tl tutar ki çok ucuz bi para görünüş olarak diri bi motor
    bu fiyata alınır
    10000e 150 cc veriyorlar millete
    v stormla adamlar 300000 mil yol yapıyor yani ömrü öyle bilindiği gibi 80 90 bin km değil
    yakıt olarak 110 10 gidersen 4.5 lt yakar ve çok konforlu bi motordue
    artçı ilw 195 çok rahat gider yani yolda 170 le saatlerce gidebilir bi gücü var


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..........komple piston segman yaptırsan 500 tl tutar........


    hocam çok iyimser bi tahmin olmuş 500 tl

  3. #23
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam çok iyimser bi tahmin olmuş 500 tl
    kaç tl tutar sence?
    komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
    hemen bakalım google amca ya

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
    aha parça bu 300 de işçilik versen
    yani atla deve değil
    UNdocab bunu beğendi.

  4. #24
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç tl tutar sence?
    komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
    hemen bakalım google amca ya

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
    aha parça bu 300 de işçilik versen
    yani atla deve değil


    piston segman için açılan motordan daha neler neler çıkar...

    egzantrik zinciri, gergisi,supap takımı,conta takımı,debriyaj balatası belki tası,iki set piston takımı derken 3000 den aşağı zor diyorum..
    essegesse bunu beğendi.

  5. #25
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Bu arada ufak bir hatayı düzeltiyim. Buna çokça rastlıyorum çünkü.


    Bu motosikletletin adı Suzuki Dl 650 " V- Strom" dur.

    Strom güç demektir. V-stromda v motorun gücü anlamına geliyor.

    Ama genel olarak " V-storm " olarak bilinir. Bu yanlıştır.Hani kasırga-rüzgar vs o açıdan otomatik öyle düşünüyor insan.

    Yani 1-2 harf yer değişik.

    Amacım kötü değildi sadece belirtmek istedim.

  6. #26
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç tl tutar sence?
    komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
    hemen bakalım google amca ya

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
    aha parça bu 300 de işçilik versen
    yani atla deve değil
    Lazım olduğunda bundan 2 tane almak gerekiyor

    Birde işçilik için sizin ili bilmiyorum ama istanbulda paça 600tl den aşağı kurtarılmıyor.


    Bunları konuşunca adam motor bitikmiş zaten diyecek şimdi
    Öyle bişey yok varsayım bunlar.Olup olmayacağı silindir kompresyon testi ile çıkıyor ortaya
    ver gazı... ver çoşkuyu

  7. #27
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada ufak bir hatayı düzeltiyim. Buna çokça rastlıyorum çünkü.


    Bu motosikletletin adı Suzuki Dl 650 " V- Strom" dur.

    Strom güç demektir. V-stromda v motorun gücü anlamına geliyor.

    Ama genel olarak " V-storm " olarak bilinir. Bu yanlıştır.Hani kasırga-rüzgar vs o açıdan otomatik öyle düşünüyor insan.

    Yani 1-2 harf yer değişik.

    Amacım kötü değildi sadece belirtmek istedim.
    japonlar bmw ye giydirmek istemiş herhalde kelime almanca dır vede fırtına manasına geliyor

    arkadaş almakdan vazgeçecek hep varsayımlar üzerinden konuştuk :D

  8. #28
    6uven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul-Adapazarı Ucgeni
    Motosikleti
    CBF 150 ( BY 1623 )
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    japonlar bmw ye giydirmek istemiş herhalde kelime almanca dır vede fırtına manasına geliyor

    arkadaş almakdan vazgeçecek hep varsayımlar üzerinden konuştuk :D
    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler fakat alet cuma günü için opsiyonlanmış satılmış :((
    GidemediğiN YeR SeniN DeğildiR...

  9. #29
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Bende motor ararken bi tane v storm a niyet ettim 112000 km idi fiyat olarak adam 12000 Yazmış bi düşünürken vatandaşın biri 10500 e almış :(
    Yani böyle çok km veya hasar Kayıtlı motorlardan tr de korkulduğu için aslında çok güzel fiyatlar yazıyorlar
    Çok güzel derken yani al Ömür boyu kullan
    Mesala piyasası 35 olan ağır hasar Kayıtlı motor a 20000 istiyorlar işi bilen kullanıcıya gider
    Eğer şase de hasar yoksa al bin tepe tepe
    Km olayı ise şöyle 2 silindir az devir Çeviren motorlar
    Yani ss nin 30000 km de ki yıpranması belki böyle bi motorda 130000 de olur
    Yani km de pek önemli değil ( fiyat uygun sa)

  10. #30
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı 6uven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler fakat alet cuma günü için opsiyonlanmış satılmış :((
    Allah gönlüne göre versin biraderim...sen beni dinle bütçeyi az daha zorla 2007 abs lı al km ye çok takılma vstromdan pisman olmassin..begenmezsen de peynir ekmek gibi alınır satılır ;)

  11. #31

    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    XT 660z Tenere
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor diri görünüyor ama fotodan yorum yapmak eksik olur..fren diskleride baya aşınmış gibi tabi bu km de normal ama 3 adet disk 2000 lira civarı..


    140 bin bakımlı bir vstrom için daha yarı ömrü dolmamış demektir..

    son olarak 2007 abs li modellerden almaya bakın diyeceğim 2004 abs siz vardı şu an 2013 abs li kullanıyorum vstrom da abs şart !!!
    bakımlı bir vstromun ömrü tahmini ne kadardır?

  12. #32
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Yahu siz ne yaptınız?

    Racing motorun ömrü 30000 km.mi? Vah vah vah. Ben 60.000-70.000 tl verip sıfır 1000 lik makina alacağım,30 binde motor bitecek ha!

    Arkadaşlar,teknoloji artık çok gelişti.Yeni çıkan racing makinalarla 150-200 bin km yapmak mümkün.Haa,apaçinin birinin eline geçer,habire boşta,düşük viteste red line yapar,zamanında bakımını yaptırmaz, ona bir şey diyemem.Ama normal kullanımda,zamanında bakımı yapılan bir motorun,motor ömrü bu kadar kısa olamaz.Eski teknoloji ile (1960-1980 arası) bile bu dediğiniz km.ler çok saçma.

    Bizde genelde olanı söyleyeyim.Yeni motor alınır.İlk bakımları zamanında yapılır,sonraki bakımları sallanır veya süresi uzatılır.Sonra da bu motor ikide bir arıza çıkarıyor diye veryansın edilir.

    O küçümsediğimiz çin motorları bile zamanında bakımları yapılırsa,adam gibi kullanılırsa,yıllarca sorunsuz çalışabilir,ki buna çok örnek var etrafımda.

    O,beğenmediğimiz,ya da bir çoğumuzun laf soktuğu bajaj pulsar bile efsane oldu.Daha bugün kurye bir arkadaşım 2013 model pulsar'ı 130 bin km.de,motoruna dokunulmamış olarak sattı.

    Diyeceğim şu ki: İnsan gibi kullanılmış motorun km.si benim için hiç önemli değil.Yani insanların bu km. olayına çok fazla takmalarını ben anlamıyorum.Düşük km.deki bir motor da bazen sorun çıkarabilir.Yüksek km.deki bir motor ise hiç sorun çıkarmayabilir. Bu biraz da şans işi yani.

  13. #33
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı topgun1111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakımlı bir vstromun ömrü tahmini ne kadardır?
    ingilterede biri 300 bin lerde ki vstrom unu sadece yağ,buji,zinzir gibi malzemeleri degistitererek kullanmaya devam ediyordu...bir kaç sene önce takip ediyordum...tr de ise bursadan bir abimiz var 200bine geldi motora anahtar değmemiş...tabi bu kişiler bakımları layıkıyla yaptırmış hararetine yagina dikkat etmişlerdir...aksi halde değil vstrom rols royce motoru olsa fazla gitmez..

  14. #34
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu siz ne yaptınız?

    Racing motorun ömrü 30000 km.mi? Vah vah vah. Ben 60.000-70.000 tl verip sıfır 1000 lik makina alacağım,30 binde motor bitecek ha!

    Arkadaşlar,teknoloji artık çok gelişti.Yeni çıkan racing makinalarla 150-200 bin km yapmak mümkün.Haa,apaçinin birinin eline geçer,habire boşta,düşük viteste red line yapar,zamanında bakımını yaptırmaz, ona bir şey diyemem.Ama normal kullanımda,zamanında bakımı yapılan bir motorun,motor ömrü bu kadar kısa olamaz.Eski teknoloji ile (1960-1980 arası) bile bu dediğiniz km.ler çok saçma.

    Bizde genelde olanı söyleyeyim.Yeni motor alınır.İlk bakımları zamanında yapılır,sonraki bakımları sallanır veya süresi uzatılır.Sonra da bu motor ikide bir arıza çıkarıyor diye veryansın edilir.

    O küçümsediğimiz çin motorları bile zamanında bakımları yapılırsa,adam gibi kullanılırsa,yıllarca sorunsuz çalışabilir,ki buna çok örnek var etrafımda.

    O,beğenmediğimiz,ya da bir çoğumuzun laf soktuğu bajaj pulsar bile efsane oldu.Daha bugün kurye bir arkadaşım 2013 model pulsar'ı 130 bin km.de,motoruna dokunulmamış olarak sattı.

    Diyeceğim şu ki: İnsan gibi kullanılmış motorun km.si benim için hiç önemli değil.Yani insanların bu km. olayına çok fazla takmalarını ben anlamıyorum.Düşük km.deki bir motor da bazen sorun çıkarabilir.Yüksek km.deki bir motor ise hiç sorun çıkarmayabilir. Bu biraz da şans işi yani.
    racing motorun ömrü 30000 demedim
    30000 de yaşadığı yıpranmayı bu 130000 de yaşar dedim
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  15. #35
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    AEA nin karsilastirma videosunda eleman vstrom diyince az dalga gecmedik .harbi vstorm degil vstrom mus ya...
    beko12345 bunu beğendi.

  16. #36
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sattığım dl 650 vstrom 85 binde ve keçi gibiydi.

    Bakım çok önemli. Ustam baktığında çok beğenmişti mesela. Hiçbir sıkıntı yok demişti. 80 bin civarındayken.

    140 binde belki alınır ama satılmaz haberin ola.

    Ben km yi düşürmedim doğruyu yazdım millet 85 binde diye öldürdü fiyatını iyice. En son anlayan biri gelip inceledi motorumu ve alıp Türkiye turu yapacağım dedi. Anlaştık vs vs.

    Velhasıl V-strom keçi gibi makinadır. Bakımını yaptırıyorsan seni asla üzmez. Ama dediğim gibi 140 bin için birşey diyemem. İyi bir ustanın bakması şart.
    ahaha keci gibiydi benzetmesine istemsizce guldum . eminim guzel motordur suziki sonucta


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)