Bu Vstorm Sizce Alınır mı?
Reklamlar
-
10 Aralık 2015, 00:31
#21
km pek sorun değil fiyat ta 10000 baya uygun komple piston segman yaptırsan 500 tl tutar ki çok ucuz bi para görünüş olarak diri bi motor
bu fiyata alınır
10000e 150 cc veriyorlar millete
v stormla adamlar 300000 mil yol yapıyor yani ömrü öyle bilindiği gibi 80 90 bin km değil
yakıt olarak 110 10 gidersen 4.5 lt yakar ve çok konforlu bi motordue
artçı ilw 195 çok rahat gider yani yolda 170 le saatlerce gidebilir bi gücü var
Reklamlar
-
10 Aralık 2015, 00:47
#22
F54 adlı üyeden alıntı
..........komple piston segman yaptırsan 500 tl tutar........
hocam çok iyimser bi tahmin olmuş 500 tl
-
10 Aralık 2015, 00:58
#23
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
hocam çok iyimser bi tahmin olmuş 500 tl
kaç tl tutar sence?
komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
hemen bakalım google amca ya
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
aha parça bu 300 de işçilik versen
yani atla deve değil
-
10 Aralık 2015, 03:18
#24
F54 adlı üyeden alıntı
kaç tl tutar sence?
komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
hemen bakalım google amca ya
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
aha parça bu 300 de işçilik versen
yani atla deve değil
piston segman için açılan motordan daha neler neler çıkar...
egzantrik zinciri, gergisi,supap takımı,conta takımı,debriyaj balatası belki tası,iki set piston takımı derken 3000 den aşağı zor diyorum..
-
10 Aralık 2015, 05:28
#25
Bu arada ufak bir hatayı düzeltiyim. Buna çokça rastlıyorum çünkü.
Bu motosikletletin adı Suzuki Dl 650 " V- Strom" dur.
Strom güç demektir. V-stromda v motorun gücü anlamına geliyor.
Ama genel olarak " V-storm " olarak bilinir. Bu yanlıştır.Hani kasırga-rüzgar vs o açıdan otomatik öyle düşünüyor insan.
Yani 1-2 harf yer değişik.
Amacım kötü değildi sadece belirtmek istedim.
-
10 Aralık 2015, 08:40
#26
F54 adlı üyeden alıntı
kaç tl tutar sence?
komple silindir garank set değişmediği sürece çok fazla tutmaz
hemen bakalım google amca ya
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-dl650-piston-segman-set-233910490/detay
aha parça bu 300 de işçilik versen
yani atla deve değil
Lazım olduğunda bundan 2 tane almak gerekiyor
Birde işçilik için sizin ili bilmiyorum ama istanbulda paça 600tl den aşağı kurtarılmıyor.
Bunları konuşunca adam motor bitikmiş zaten diyecek şimdi
Öyle bişey yok varsayım bunlar.Olup olmayacağı silindir kompresyon testi ile çıkıyor ortaya
ver gazı... ver çoşkuyu
-
10 Aralık 2015, 10:47
#27
beko12345 adlı üyeden alıntı
Bu arada ufak bir hatayı düzeltiyim. Buna çokça rastlıyorum çünkü.
Bu motosikletletin adı Suzuki Dl 650 " V- Strom" dur.
Strom güç demektir. V-stromda v motorun gücü anlamına geliyor.
Ama genel olarak " V-storm " olarak bilinir. Bu yanlıştır.Hani kasırga-rüzgar vs o açıdan otomatik öyle düşünüyor insan.
Yani 1-2 harf yer değişik.
Amacım kötü değildi sadece belirtmek istedim.
japonlar bmw ye giydirmek istemiş herhalde kelime almanca dır vede fırtına manasına geliyor
arkadaş almakdan vazgeçecek hep varsayımlar üzerinden konuştuk :D
-
10 Aralık 2015, 11:05
#28
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
japonlar bmw ye giydirmek istemiş herhalde kelime almanca dır vede fırtına manasına geliyor
arkadaş almakdan vazgeçecek hep varsayımlar üzerinden konuştuk :D
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler fakat alet cuma günü için opsiyonlanmış satılmış :((
GidemediğiN YeR SeniN DeğildiR...
-
10 Aralık 2015, 11:07
#29
Bende motor ararken bi tane v storm a niyet ettim 112000 km idi fiyat olarak adam 12000 Yazmış bi düşünürken vatandaşın biri 10500 e almış :(
Yani böyle çok km veya hasar Kayıtlı motorlardan tr de korkulduğu için aslında çok güzel fiyatlar yazıyorlar
Çok güzel derken yani al Ömür boyu kullan
Mesala piyasası 35 olan ağır hasar Kayıtlı motor a 20000 istiyorlar işi bilen kullanıcıya gider
Eğer şase de hasar yoksa al bin tepe tepe
Km olayı ise şöyle 2 silindir az devir Çeviren motorlar
Yani ss nin 30000 km de ki yıpranması belki böyle bi motorda 130000 de olur
Yani km de pek önemli değil ( fiyat uygun sa)
-
10 Aralık 2015, 11:19
#30
6uven adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler fakat alet cuma günü için opsiyonlanmış satılmış :((
Allah gönlüne göre versin biraderim...sen beni dinle bütçeyi az daha zorla 2007 abs lı al km ye çok takılma vstromdan pisman olmassin..begenmezsen de peynir ekmek gibi alınır satılır ;)
-
10 Aralık 2015, 19:39
#31
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
motor diri görünüyor ama fotodan yorum yapmak eksik olur..fren diskleride baya aşınmış gibi tabi bu km de normal ama 3 adet disk 2000 lira civarı..
140 bin bakımlı bir vstrom için daha yarı ömrü dolmamış demektir..
son olarak 2007 abs li modellerden almaya bakın diyeceğim 2004 abs siz vardı şu an 2013 abs li kullanıyorum vstrom da abs şart !!!
bakımlı bir vstromun ömrü tahmini ne kadardır?
-
10 Aralık 2015, 21:23
#32
Yahu siz ne yaptınız?
Racing motorun ömrü 30000 km.mi? Vah vah vah. Ben 60.000-70.000 tl verip sıfır 1000 lik makina alacağım,30 binde motor bitecek ha!
Arkadaşlar,teknoloji artık çok gelişti.Yeni çıkan racing makinalarla 150-200 bin km yapmak mümkün.Haa,apaçinin birinin eline geçer,habire boşta,düşük viteste red line yapar,zamanında bakımını yaptırmaz, ona bir şey diyemem.Ama normal kullanımda,zamanında bakımı yapılan bir motorun,motor ömrü bu kadar kısa olamaz.Eski teknoloji ile (1960-1980 arası) bile bu dediğiniz km.ler çok saçma.
Bizde genelde olanı söyleyeyim.Yeni motor alınır.İlk bakımları zamanında yapılır,sonraki bakımları sallanır veya süresi uzatılır.Sonra da bu motor ikide bir arıza çıkarıyor diye veryansın edilir.
O küçümsediğimiz çin motorları bile zamanında bakımları yapılırsa,adam gibi kullanılırsa,yıllarca sorunsuz çalışabilir,ki buna çok örnek var etrafımda.
O,beğenmediğimiz,ya da bir çoğumuzun laf soktuğu bajaj pulsar bile efsane oldu.Daha bugün kurye bir arkadaşım 2013 model pulsar'ı 130 bin km.de,motoruna dokunulmamış olarak sattı.
Diyeceğim şu ki: İnsan gibi kullanılmış motorun km.si benim için hiç önemli değil.Yani insanların bu km. olayına çok fazla takmalarını ben anlamıyorum.Düşük km.deki bir motor da bazen sorun çıkarabilir.Yüksek km.deki bir motor ise hiç sorun çıkarmayabilir. Bu biraz da şans işi yani.
-
10 Aralık 2015, 22:04
#33
topgun1111 adlı üyeden alıntı
bakımlı bir vstromun ömrü tahmini ne kadardır?
ingilterede biri 300 bin lerde ki vstrom unu sadece yağ,buji,zinzir gibi malzemeleri degistitererek kullanmaya devam ediyordu...bir kaç sene önce takip ediyordum...tr de ise bursadan bir abimiz var 200bine geldi motora anahtar değmemiş...tabi bu kişiler bakımları layıkıyla yaptırmış hararetine yagina dikkat etmişlerdir...aksi halde değil vstrom rols royce motoru olsa fazla gitmez..
-
11 Aralık 2015, 02:00
#34
essegesse adlı üyeden alıntı
Yahu siz ne yaptınız?
Racing motorun ömrü 30000 km.mi? Vah vah vah. Ben 60.000-70.000 tl verip sıfır 1000 lik makina alacağım,30 binde motor bitecek ha!
Arkadaşlar,teknoloji artık çok gelişti.Yeni çıkan racing makinalarla 150-200 bin km yapmak mümkün.Haa,apaçinin birinin eline geçer,habire boşta,düşük viteste red line yapar,zamanında bakımını yaptırmaz, ona bir şey diyemem.Ama normal kullanımda,zamanında bakımı yapılan bir motorun,motor ömrü bu kadar kısa olamaz.Eski teknoloji ile (1960-1980 arası) bile bu dediğiniz km.ler çok saçma.
Bizde genelde olanı söyleyeyim.Yeni motor alınır.İlk bakımları zamanında yapılır,sonraki bakımları sallanır veya süresi uzatılır.Sonra da bu motor ikide bir arıza çıkarıyor diye veryansın edilir.
O küçümsediğimiz çin motorları bile zamanında bakımları yapılırsa,adam gibi kullanılırsa,yıllarca sorunsuz çalışabilir,ki buna çok örnek var etrafımda.
O,beğenmediğimiz,ya da bir çoğumuzun laf soktuğu bajaj pulsar bile efsane oldu.Daha bugün kurye bir arkadaşım 2013 model pulsar'ı 130 bin km.de,motoruna dokunulmamış olarak sattı.
Diyeceğim şu ki: İnsan gibi kullanılmış motorun km.si benim için hiç önemli değil.Yani insanların bu km. olayına çok fazla takmalarını ben anlamıyorum.Düşük km.deki bir motor da bazen sorun çıkarabilir.Yüksek km.deki bir motor ise hiç sorun çıkarmayabilir. Bu biraz da şans işi yani.
racing motorun ömrü 30000 demedim
30000 de yaşadığı yıpranmayı bu 130000 de yaşar dedim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
11 Aralık 2015, 09:51
#35
AEA nin karsilastirma videosunda eleman vstrom diyince az dalga gecmedik .harbi vstorm degil vstrom mus ya...
-
11 Aralık 2015, 13:18
#36
beko12345 adlı üyeden alıntı
Benim sattığım dl 650 vstrom 85 binde ve keçi gibiydi.
Bakım çok önemli. Ustam baktığında çok beğenmişti mesela. Hiçbir sıkıntı yok demişti. 80 bin civarındayken.
140 binde belki alınır ama satılmaz haberin ola.
Ben km yi düşürmedim doğruyu yazdım millet 85 binde diye öldürdü fiyatını iyice. En son anlayan biri gelip inceledi motorumu ve alıp Türkiye turu yapacağım dedi. Anlaştık vs vs.
Velhasıl V-strom keçi gibi makinadır. Bakımını yaptırıyorsan seni asla üzmez. Ama dediğim gibi 140 bin için birşey diyemem. İyi bir ustanın bakması şart.
ahaha keci gibiydi benzetmesine istemsizce guldum . eminim guzel motordur suziki sonucta
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)