Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yerli bir alarm sistemi geliştiriyoruz, güvenlik anketine katılır mısınız?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Cihaz ile modül devamlı bir bağlantıya sahip, bağlantı koptuğunda da kullanıcı uyarılıyor.Bu da jammer sorununu kesin olarak çözüyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sonalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2015
    Motosikleti
    yamaha tracer
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cihaz ile modül devamlı bir bağlantıya sahip, bağlantı koptuğunda da kullanıcı uyarılıyor.Bu da jammer sorununu kesin olarak çözüyor.
    literatürdeki adıyla heartbeat, güç tüketimi sorun olacaktır - hoş hangi frekans aralığında haberleştiğini bilmiyorum lakin ortalama 500 - 1000 m gibi bir yarıçap için düşünüldüğünde çok pratik olmayan bir güç tüketimi olacaktır. Ayrıca bu heartbeat in yüzde yüz çalıştığını da kontrol etmek gerekir, şimdi tam hatırlamıyorum lakin yasal frekans aralığında şehir içi elektromanyetik kirliliğinide hesaba kattığımızda heartbeat prtik olmaktan çok, alarmlı disk kilitleri ve/veya mikrodalga yaklaşım sensörlerinin paylaştığı kaderi paylaşır. En güzel çözüm nacizane tecrübemle - 5 aylık sıfır 500r çaldırmış biri olarak - kasko. Daha garantisi yok. Yolunuz açık olsun başarılar ;)
    mozgur bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Şehir
    Maltepe/İST
    bahçeye kilitle kilitledin motoru asansöre bindin yukarı çıkıyorsun
    dolayısıyla alıcı ve verici bağlantısı gitti alarm bu şekilde öter
    asansörde telefon bile çekmiyor

    bunun için yukarı cıktıktan sonra evin içinden alarmı aktif etmek lazım ki buda unutkanlıktan unutulabilir
    kontak kapandıktan belli bir süre içinde kitlenmezse anahtar ufak bir sinyal ile ötmeli bence

    basit bir nüans ama unutkanlık küçümsenecek bir şey değil

  4. #24
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kapalı garajım mevcut.
    Disk kilidi ve yere montelenmiş zincir kullanıyorum
    Gps ve takip sistemi takılı üzerinde
    Full kasko mevcut motorumda.

    Yalnız bunların hiç biri tabikide hırsızları durduracak şeyler değil. Hırsız çalmak istiyor ise zaten çalacaktır. Bence en güzel çözüm kasko yaptırtmak en azından çalınırsa paranızı alabilirsiniz.
    senin motoru çalamazlar hocam raad ol. Bi de it bağlarsan nirvanaya ulaşır o motor.

  5. #25
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Ürünün prototipi şuan 3 farklı motosikletle test edilmekte.Ortalama tüketimi 5ma, yani ortalama bir motosiklet aküsüyle yaklaşık 3 aylık bir çalışma kapasitesine sahip, bu da piyasadaki ürünlerin neredeyse tamamından daha az bir tüketim oranı.Lr rf modül kullandığı için asansörde yada beton duvarlarda sinyal sorunu oluşmuyor.

    Eğer Ankara'da iseniz dilerseniz bir prototipi yakından görüp istediğiniz gibi test edebilirsiniz.Uygun olursa özel mesaj gönderin lütfen.

    Ancak daha fazla teknik detay veremeyeceğim, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımızdan emin olabilirsiniz.

    Elektronik ve gömülü yazılım üzerine çalışan arkadaşım deneyimli ve gerçekten yeteneklidir.

    İlginizden dolayı teşekkürler.
    dental_land ve akteni bunu beğendiler.

  6. #26
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Anket sonuçları üyelerin rumuzları görünmeyecek şekilde olmalıydı diye düşünüyorum. Bilmiyorum böyle bir seçenek sunuyor mu forum arayüzü anket açarken.
    ShowDown bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman size güzel bir haberim var, prototip halindeki ürüne jammer işlemiyor.Çindeki 20 liralık jammerlar değil kastım, gerçek bir jammer da işlemiyor.Bunu bekliyor olmanız da bizim için güzel bir haber oldu.
    O halde aklmızdaki büyük bir soruyuda lehinize çevirdiniz. Başarılar. Ankete katıldım. arkanızda
    ShowDown bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ürünün prototipi şuan 3 farklı motosikletle test edilmekte.Ortalama tüketimi 5ma, yani ortalama bir motosiklet aküsüyle yaklaşık 3 aylık bir çalışma kapasitesine sahip, bu da piyasadaki ürünlerin neredeyse tamamından daha az bir tüketim oranı.Lr rf modül kullandığı için asansörde yada beton duvarlarda sinyal sorunu oluşmuyor.

    Eğer Ankara'da iseniz dilerseniz bir prototipi yakından görüp istediğiniz gibi test edebilirsiniz.Uygun olursa özel mesaj gönderin lütfen.

    Ancak daha fazla teknik detay veremeyeceğim, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımızdan emin olabilirsiniz.

    Elektronik ve gömülü yazılım üzerine çalışan arkadaşım deneyimli ve gerçekten yeteneklidir.

    İlginizden dolayı teşekkürler.
    Dostum tebrik ederim. Çok güzel bir haber, Türkiye'nin sizin gibi gençlere ihtiyacı var. Büyük-küçük demeden işe yarar, faydalı bir ürün.
    ShowDown bunu beğendi.

  9. #29
    BerkayGünönü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Max -- SYM Wolf SB250
    Ankete zincir de eklenmeli bence

  10. #30
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ürünün prototipi şuan 3 farklı motosikletle test edilmekte.Ortalama tüketimi 5ma, yani ortalama bir motosiklet aküsüyle yaklaşık 3 aylık bir çalışma kapasitesine sahip, bu da piyasadaki ürünlerin neredeyse tamamından daha az bir tüketim oranı.Lr rf modül kullandığı için asansörde yada beton duvarlarda sinyal sorunu oluşmuyor.

    Eğer Ankara'da iseniz dilerseniz bir prototipi yakından görüp istediğiniz gibi test edebilirsiniz.Uygun olursa özel mesaj gönderin lütfen.

    Ancak daha fazla teknik detay veremeyeceğim, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımızdan emin olabilirsiniz.

    Elektronik ve gömülü yazılım üzerine çalışan arkadaşım deneyimli ve gerçekten yeteneklidir.

    İlginizden dolayı teşekkürler.
    Öncelikle umarım yolunuz açık olur.

    Yalnız bir kaç şey var benim kafama takılan.

    Birincisi fiyat. "Daha ucuz" çok ucu açık bir tabir. Neye göre daha ucuz? Diğer alarm sistemlerine göre derseniz ben de "neden?" sorusunun cevabını merak ederim.

    İkincisi ve esas önemli olanı "Ortalama tüketimi 5ma". Açıkçası bu cümle çok mantıklı gelmedi bana hele ki gprs modülü kullanacaksanız(Ya da ~100 mt den fazla uzaklaşmayacaksınız motorsikletten). 5 ma tahmini bir rakam mı yoksa bir ölçüm sonucu mu?

    Örnek olarak şu LR-RF modülünün güç tüketimi 26- 33 mA arası. Keza çift yönlü bir iletişime girecekseniz olayın boyutu bir anda ikiye katlıyor. Bu durumda akü'nün dayanma sorununu nasıl çözeceksiniz?

    Üçüncüsü deneyesel çalışma yapmak ayrı bir şeydir seri üretim apayrı birşey. Umarım bu konuda deneyiminiz vardır. Yoksa ürününüz söylediğinizin aksine uçuuk fiyat skalalarında dolaşır.

    Dördüncüsü ise bu foruma üye olduğumdan beri çılgın(!) projeleri olan bir çok sığır gördüm. Hesap kitap yapmadan boş boş konuşan. Umarım onlardan birisi değilsinizdir ve yolunuz açık olur...

  11. #31
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    gerek Kütahya gerekse Ankarada kaldığım muhit gayet nezih hırsızlık vs. olmuyor. Anahtarını üzerinde unutup 2 gün sonra farkettiğim çok oldu. Ama bu motorun çalınmayacağı anlamına gelmiyor. Motorum şuan Kütahyada garajda , Ayrıca üzerinde disk kilidi ve zincir kilit mevcut. Ben Motor çalındıktan sonra takip edebileceğim bir sistem yerine , motosikletin çalınmasını engelleyen bir sistem olmasını isterdim ( motosiklet zarar da görmeden :D ) Taşınabilir olmalı genelde yanıma birtek alarmlı disk kilidini alıyorum , zinciri falan taşıyamıyorum

  12. #32
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Pek fazla teknik kısımdan bahsetmek istemiyorum kusura bakmayın, dediğim gibi Ankara'da iseniz gelip yakından inceleyebilirsiniz.

    Ürün fiyatı ise spesifik bir üründe düşük tutulacak.Ürünün ulaşılabilir olması açısından bunu kararlaştırdık.Bunları hesaplarken kart üretim masrafları, elektronik testler gibi şeyleri hesaba kattık.Ancak şöyle bir avantajımız var, ilk bir yıl eğer Tübitak'tan destek alabilirsek işyeri maliyetimiz karşılanacak.Yani sizin aldığınız ürünlerde her bir birim ürüne dağılan bu maliyeti biz daha az kar etme karşılığında yok sayabileceğiz.İkinci olarak aldığınız çin malı alarm sistemleri en az 3 birbirinden bağımsız dağıtıcının elinden geliyor ve haklı olarak her biri hatrı sayılır bir kar elde ediyor.

    Ama asıl olarak neden uygun fiyatlı yapmaya çalışıyorsunuz der iseniz.Biz de motosiklet sürüyoruz ve biz de böyle güzel bir sosyal çevreyi kullanıp zengin olmaya çalışan dallamaları gördük ve küfür ettik.O yüzden, bizim amacımız da para kazanmak mı? Evet.Ama bizim amacımız bu çevreyi sömürüp onlara olması gerekenden pahalı ürünler satmak mı? Tabiki hayır.

    Şimdi böyle konuşuyorum ama ileride tabiki yok saydığımız bir kaç maliyet daha çıkacaktır, ama yine de fiyat performansı en iyi ürün olacağını size garanti edebilirim.
    facebook.com/kaskafa

  13. #33
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    üretmek güzel bir olgu.
    ben şahsen disk kilidi zincir ve alarmın takılması taraftarıyım.

    size bir şehirde dolaşan hikayeden bahsetmek istiyorum gerçekliği konusunda hiç bir fikrim yok.
    Sene 1994 adamın biri dünyada sadece 6 adet üretilen amerikan malı 1 araba alır arabanın içersinde güvenlik konusunda hiç bir şey yoktur.
    fakat adam o kadar zengindirki yalı gibi bir evde güvenliği ve kapalı garajı olan bir alanda oturur.
    hergün bu eşssiz arabayı kapalı garaja bırakır.
    bir sabah kalkıp arbasının yanına gittiğinde araba çalınmıştır hemen polise haber verir aynı gün içinde araba 10 km/h uzaklıkta bir alanda hiç bir şeyi çalınmadan bulunur arabayı tekrar garajına getirir başka bir araca binerek işine gider akşam evine gelir aracı hala kapalı garajdadır sabah tekrar garaja gittiğinde araba gene garajda değildir çalınmıştır aynı prosedürü izler.
    polisi arar araç gene bulunur tekrar aracını kapalı garaja getirir.
    sonra araç içi alarm sistemlerine bakmaya başlar ama bu araca öyle bir alarm sistemi istemişki tüm modelleri araştırmaya almış fakat beğenememiş.
    sonra aracı satın aldığı işletmeye giderek bu araca nasıl bir alarm taktırılması gerektiğini sormuş satıcının önerdiği alarmın özelliklerinden hoşlanmamışdır.
    satıcı isterseniz bir amerikan şirketi bize şöyle bir model gönderdi ama güvenip takamadık. özellikleri nelerdir diye sormuş adam.
    araçta farklı sistem var.
    1. arac camını kırarak girmeye çalışırsa tüm sistemi kilitliyor marş dahil ve çok güçlü bir ses çıkarıyor.
    2. arac içersine girmeye çalıştığında sensörler vasıtasıyla araçta haraketlilik görüyor ve alarm iptal edilmezse kumandadan ekiplere araç içi haberleşmeyle haber veriliyor.
    3. aracın içinde 5 farklı yere gizlenmiş kamera sayesinde hırsızın kimlikiği tespit edilip kayıt altına alınıyor.
    4. araç kapısı farklı bir metal ile zorlanırsa kapıya yüksek volt enerji vererek hırsızın bayılmasını sağlıyor.
    satıcı bizi korkutanda bu elekrik vermesi oldu hırsız ölebilir o yüzden çekincedeyiz demiş
    adam - bırakın bu işleri kardeşim hırsızlık yapmasaydı deriz demiş olur biter sorumluluk bende diyerek evrakları imzalayıp ürünü taktırmış.
    gece arabayı kapalı garajına bırakıp rahatça uyumaya gitmiş.
    sabah kalkıp garaja gittiğinde bi bakmış araba yerinde oh bee demiş içinden iyi oldu bu alarm demiş.
    arabaya yaklaştıkça birde bakmış aracın kapısı açık etrafa bakınmış yerde yatan matan yok. araca iyice yaklaşmış bakmış içine kapı içlikleri tavanı içliği ve dikiz aynasını sökülmüş alınmış olduğunu farkeder.
    torpidonun üstüne bir kağıt görür ve alıp okumaya başlar
    DEĞERLİ ARAÇ SAHİBİ ABİCİĞİM GÖRÜYORUMKİ ARACA ALARM TAKTIRMIŞSINIZ ŞAHSEN BENCE PEK GÜVENLİKLİ DEĞİL ZARAR GÖRMEMEN ADINA VE İYİ BİR FİYATA OKUTABİLECEĞİMDEN BU DERTTEN SENİ KURTARMAK ADINA BU ALARMI ARABADAN SÖKÜP ALIYORUM SAYGILAR ABİCİĞİM. İMZA HIRSIZ.
    NOT : TAVSİYEM DİREKSİYON KİLİDİ BAYA UĞRAŞTIRIYO ÇÜNKÜ DİREKSİYON KİLİDİNİ GÖREN HIRSIZ UĞRAŞMAZ CANIM ABİM

  14. #34
    sonalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2015
    Motosikleti
    yamaha tracer
    Teknik detay vermemeni saygıyla karşılıyorum. Lakin bu işin mühendisliği bitmiş sevgili arkadaşım. Spy 5000 ile adamlar nerdeyse %98 çözmüşler herşeyi. benim merak ettiğim detay bu alarmdan ne farkı olacak teknik anlamda ? Sadece Fiyat mı ? Son olarak master tezimi yüksek frekans tekniği üzerine yapmış bir elektronik mühendisi olarak 5mA iyimser bulduğumu da eklemek isterim. Allah gayretlerinizi boşa çıkarmasın... Başarılar.

  15. #35
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Fiyat bolumunede 50 yazilmiyo hee en az 100 :D
    ShowDown bunu beğendi.

  16. #36
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Oy kullanan herkese teşekkürler.İnşallah yakın zamanda tanıtım videosunu da buradan paylaşabiliriz.Sağlıcakla kalın..

  17. #37

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Yanıtlandı... Memnun oluyoruz böyle çalışmalar gördükçe...
    ShowDown bunu beğendi.

  18. #38
    TurboTastic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul /Üsküdar
    Motorum için çook uzun bir süre bu sistemlere bakmıştım, sonrasında hiçbiri tatmin etmeyince ve aşırı pahalı olunca çareyi kaskoda buldum. umarım sizin sisteminiz diğerlerinden farklı olur. başarılar dilerim.
    ShowDown bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Cekmekoy
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Takipteyim.
    Öncelikle girişiminiz için tebrik ediyorum. Takdir görmesi gereken işler bunlar. Herkes bir miktar yorum yapıyor bilgisi dahilinde ama üretmek çok farklı dinamikleri hesaba katmanız gereken bir iş. Burada teknik yorum yapmaktan çok daha zor bir iş.

    Frekans düştükçe engellerden etkilenme de azalıyor. Yüksek frekans gerektirecek bir bant genişliğine de ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Düşük frekanslarda daha düşük güç harcanabilir.

    Sonuçta bu aşamaya kadar gelmişsiniz. Diğer ürünlerle aynı seviyede olursa tabii ki türk malını tercih ederim.
    ShowDown bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler