Ktm 1290 Adv-Kawasaki KLZ 1000 ?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
Ktm 1290 Adv alma arifesindeyim.Ancak bu tercih yerine 2 motor almak gibi bir fikir geldi aklıma.Hem 2 motorum olmuş olacak hem de daha ekonomik olacak.
Ktm 350 sxf veya 250 freeride gibi bir seçenek olacak.Şimdiye kadar enduro benim için arasıra kiraladığım bir motordu.Ama artık karar verdim o konuda daha fazla zaman geçireceğim.Motor ve ekipmanı tamamlayıp her fırsatta arazide olma niyetindeyim.Zaten eskisi kadar asfalt üstünde motor kullanma hevesiminde azaldığını varsayınca arazide yeni tecrübeler kazanmak benim için çok keyifli olacak.Şimdiden oldukça heyecanlıyım.Bu seçenekte sıkıntı yok sabit.
Kararsız kaldığım 2.seçenek.Yani işe gidip gelebileceğim,şehir içinde kullanabileğim ve uzun turlarda işimi görecek bir motor arayışındayım.İsteyine asfalttan ayrılmak istediğim içinde seçenek biraz dual purse modeller arasında kalıyor.
-Yamaha Tenere 660 düşündüm ama tek silindir ve güçsüz olması direk elememe sebep verdi.(Kendi fikrim güçsüz.Kimine göre yetebilir.Eski motorum 1190 150 hp, 1290 da 160 hp olunca ister istemez kıyasladım)
-Kawasaki Kle 650 Daha önce kullandığım bir model.Her türlü beklentimi karşılar hem asfalt şehir için,hem hafif arazi hemde uzun yol.Oldukça hafif olması sebebi ile de özellikle arazide kullanımı oldukça kolay.Bir de bu motorun Klz 1000 modeli var.Daha güçlü bir model.4 silindir.Fiyat olarakta sıfır dahi alsam 1290 a kıyasla oldukça fiyat farkı var aralarında.2. elde de eski kasa tercih edildiğinde oldukça avantajlı duruyor.
Klz 1000 için kafama takilan.Arazi performansı nasıl.Amortisörlerini özellikle merak ediyorum.Ağırlık toprak ve çamur geçişlerinde nasıl etkiliyor.Bir de 1190 ile ormanda öyle yerlere giriyordum ki ben bile şaşırıyordum performansına.Ktm nin nerdeyse her modelinde oldukça bilgiliyim fakat Kawasaki KLZ 1000 yabancı olduğum bir model.
Eğer KLZ 1000 sahibi veya bilgisi olan arkadaşlar var ise tecrübelerini ve bilgilerini iletebilirler ise sevinirim.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Reklamlar
-
hakkında hayırlısı olsun.
-
klz 1000 hakkında tek bildiğim TR de piyasası sıfır,büyük zarar etmeden kısa vadede elden çıkarman neredeyse imkansız..
bu sınıfda sıralı dört silindir bence çok ihtiyaç değil..iki silindir yerine şaft eklese daha çok satış yapabilirdi mesela
-
Tayfun abi aslında aradığın motor tam olarak tenere ama dediğin gibi diğer motorlar ile kıyasladığında evet güçsüz kalıcak.
Süper tenere olabilir ama arazide bir ktm gibi performans malesef veremicektir.
Tiger 1200 olabilir ben 800 ü baya bir kullandım çok memnundum ama araziye çıkmadım. 1200 ü nasıldır kullananlar çok daha iyi yorumlar yapabilir.
Aslında 1290 için bütçe varsa abi Bmw de bu listeye girebilir ( hee ben bu Bmw leri sevmiyorum o ayrı birşey tamamen kişisel zevk )
Klz için birşey diyemem kullanmadım sahibide olmadım fakat kafamdaki tek soru işareti tel jant olmaması arazide dez avantaj sağlayabilir.
-
Teşekkürler
MUHAMMED82 adlı üyeden alıntı
hakkında hayırlısı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
Kesinlikle katılıyorum piyasası zayıf biraz hakkı yenmiş bir motor bence.Bu modeli düşünmemin sebebi 4 silindir merakım ve fiyatının sanki cazip görünmesi.
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
klz 1000 hakkında tek bildiğim TR de piyasası sıfır,büyük zarar etmeden kısa vadede elden çıkarman neredeyse imkansız..
bu sınıfda sıralı dört silindir bence çok ihtiyaç değil..iki silindir yerine şaft eklese daha çok satış yapabilirdi mesela
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
-
Aslinda araya bir Hayabusa sigdirabilirsin maksat degisiklik olsun..sonra hep ona binersin...
-
Kardeşim Klz yi tamamen uygun fiyatı sebebi ile düşünüyorum.Tiger veye Super Tenere de fiyat 40 ın üstüne çıkıyor.Klz yi elersem ya kendimi zorlamayıp Kle 650 alırım.Ama şeytan diyorki 1290 dan vazgeçme.Klz 1000 kullanan biri yazsa düğüm çözülür.Kle 650 süpriz performans vaad eden motor.Belki Klz 1000 de öyledir haberimiz yoktur
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Tayfun abi aslında aradığın motor tam olarak tenere ama dediğin gibi diğer motorlar ile kıyasladığında evet güçsüz kalıcak.
Süper tenere olabilir ama arazide bir ktm gibi performans malesef veremicektir.
Tiger 1200 olabilir ben 800 ü baya bir kullandım çok memnundum ama araziye çıkmadım. 1200 ü nasıldır kullananlar çok daha iyi yorumlar yapabilir.
Aslında 1290 için bütçe varsa abi Bmw de bu listeye girebilir ( hee ben bu Bmw leri sevmiyorum o ayrı birşey tamamen kişisel zevk )
Klz için birşey diyemem kullanmadım sahibide olmadım fakat kafamdaki tek soru işareti tel jant olmaması arazide dez avantaj sağlayabilir.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Kardeşim Klz yi tamamen uygun fiyatı sebebi ile düşünüyorum.Tiger veye Super Tenere de fiyat 40 ın üstüne çıkıyor.Klz yi elersem ya kendimi zorlamayıp Kle 650 alırım.Ama şeytan diyorki 1290 dan vazgeçme.Klz 1000 kullanan biri yazsa düğüm çözülür.Kle 650 süpriz performans vaad eden motor.Belki Klz 1000 de öyledir haberimiz yoktur
Şeytana uy abi
Şaka bir yana hayırlısı olsun abi senin için.
-
07 Aralık 2015, 18:15
#10
Teşekkürler,kafam çok karışık bakalım artık
Lucas adlı üyeden alıntı
Forumda Ankara tayfasından Yunus'da vardı.
Bi sormak lazım kendisine.
Şimdiden hakkında hayırlısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
Pardon ben KLV 1000 ile karıştırmışım
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
O da olur belki bir araAma H2 yi tercih ederim muhtemelen
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Aslinda araya bir Hayabusa sigdirabilirsin
maksat degisiklik olsun..sonra hep ona binersin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
Bu gidişle uyacağım mecbur.
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Şeytana uy abi
Şaka bir yana hayırlısı olsun abi senin için.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
07 Aralık 2015, 18:21
#11
tercihlerine göre şaft takıntın yok o halde yeni capo ya da bir bak derim 35-40 lira bandında çantalı aksesuarlı 2-3 yaşında bulunabilir..
bu sınıfda en uygun fiyat capo da..1200 cc 125 hp lik 200+ rahatlıkla gören bir makina..ktm lere veya klz ye göre biraz ağır kalabilir ama çok heybetli vede yakışıklı bir görüntüsü var..
vstromtr de BULUTYANİ rumuzlu bir arkadaş vardı eski kasa klz sini satıyordu geçen sene,oda 650 lik versys den geçmişdi hatta sitede anket yaptı, bizde 1000 al diye gaza getirmişdik ne menem bişeymiş öğrenelim diyerek :D
yunana felan gitti raporlarını okuduk,gidişinden ve özellikle sesinden çok memnundu..
-
07 Aralık 2015, 18:31
#12
Evet şaft takıntım yok , hatta özeniyorum ne güzel şıkır şıkır sesi yok temizlik derdi yok diye.Ama direk ağırlık geliyor akla.
Evet Capo güzel fikir bir bakayım ilanlara fiyatlar ne durumda.Daha önce dorsoduro varken motor karakteristiğine aşık olmuştuk.Heleki öyl ebir tork vardı ki makinada inanamıyordumAynı motor bloğunu kullandığı düşünülünce.Fiyat 35 bandında tam benlik.
Klz de ben de sese heves ediyorum.4 silindir merakım sadece sesi içindir
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
tercihlerine göre şaft takıntın yok o halde yeni capo ya da bir bak derim 35-40 lira bandında çantalı aksesuarlı 2-3 yaşında bulunabilir..
bu sınıfda en uygun fiyat capo da..1200 cc 125 hp lik 200+ rahatlıkla gören bir makina..ktm lere veya klz ye göre biraz ağır kalabilir ama çok heybetli vede yakışıklı bir görüntüsü var..
vstromtr de BULUTYANİ rumuzlu bir arkadaş vardı eski kasa klz sini satıyordu geçen sene,oda 650 lik versys den geçmişdi hatta sitede anket yaptı, bizde 1000 al diye gaza getirmişdik ne menem bişeymiş öğrenelim diyerek :D
yunana felan gitti raporlarını okuduk,gidişinden ve özellikle sesinden çok memnundu..
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
07 Aralık 2015, 23:07
#13
Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.
Bence Multistrada 1200S 160 beygir çok fazla insan kullanacak bunu
Ducati şöyle multistradanın küçük kardeşini çıkarsa 700-800cc 90-100 beygir civarı olsa, abisinin tüm elektronik, mekanik özelliklerini alsa mükemmel bir makine çıkar ortaya. Fiyatı da yarısı falan olsa tabi böylelikle bir sürü insan alır ve sürümden kazanırlar
-
08 Aralık 2015, 00:08
#14
iguven adlı üyeden alıntı
Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.
2013 ve oncesi Multistrada problemli bir motor. Ikinci eli bela, aklinizda olsun. Yeni performansi cok iyi, lakin uzun sure sahip olunca cikan problemler fena. Parasinin hesabini yapmak durumunda olan insanin kullanacagi bir alet degil. 2014 ve sonrasi modellerin dayanikliliklari nasil bilmiyorum.
-
08 Aralık 2015, 01:04
#15
Multistrada hiç aklımda yok.Gücü vs sıkıntı değil ama bakım maliyetleri korkunç arkadaşımdan duyduğum kadarı ile.Bir de 40 lı rakamlar olunca zaten yine 1190 tercih edebilirim çok memnundum.
iguven adlı üyeden alıntı
Aslında Ducati Multistrada sizin işinizi her yönden görür bence. Şöyle 35-40 kağıda 3-4 senelik 1200S bakılabilir bence. Offroad, touring, urban, road falan her bir ihtiyacınızı görür.
Bence Multistrada 1200S 160 beygir çok fazla insan kullanacak bunu
Ducati şöyle multistradanın küçük kardeşini çıkarsa 700-800cc 90-100 beygir civarı olsa, abisinin tüm elektronik, mekanik özelliklerini alsa mükemmel bir makine çıkar ortaya. Fiyatı da yarısı falan olsa tabi böylelikle bir sürü insan alır ve sürümden kazanırlar
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
08 Aralık 2015, 02:02
#16
yeni africa twin ve hayabusa senın olayı kapatır. kawa ile araziyi unut
-
08 Aralık 2015, 02:07
#17
blue white adlı üyeden alıntı
yeni africa twin ve hayabusa senın olayı kapatır. kawa ile araziyi unut
africa çok pahalı gelicek 52-54 bin civarında olucak diye bir haber okudum.
-
08 Aralık 2015, 02:14
#18
berkcigdem adlı üyeden alıntı
africa çok pahalı gelicek 52-54 bin civarında olucak diye bir haber okudum.
max 45.000 tl olacak. ve suan gelmeden fiyatı netleşmeden yaklaşık 15 tane civarı satılmış durumda. hondadan yetkilinin söylediği 45 i geçmeyecek ilkj partiden sonra zam olacak.
-
08 Aralık 2015, 02:23
#19
blue white adlı üyeden alıntı
max 45.000 tl olacak. ve suan gelmeden fiyatı netleşmeden yaklaşık 15 tane civarı satılmış durumda. hondadan yetkilinin söylediği 45 i geçmeyecek ilkj partiden sonra zam olacak.
Bende geçen bir sayfada okudum oranın yalancısıyım.
45 baremini geçmeyecekse güzel bir satış oranı yakalayabilir gerçekten çünkü 1000 cc sınıfı yada 1000 - 1300 cc sınıfındakiler 50 ve üzeri baremlerde hep.
http://www.cycleworld.com/2015/09/01...ails-released/
http://www.visordown.com/motorcycle-...ecs/27986.html
bu iki sitenin verdiği fiyat bilgileri yazıyor ötv kdv ıvır zıvır dersek 45 i görür gibime geliyor hala.
-
08 Aralık 2015, 02:30
#20
fuarda artık akmı karamı belli olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)