Motor için 4000 TL gibi bir bütçe kalıyor motoru aldımı en az 2 sene kullanıcam aradığım özellikler klasik performans konfor olsun. Yazları uzun yol yaparım. Sizce 0 mcx titanic filanmı yoksa ybr mi alınmalı.
Motor için 4000 TL gibi bir bütçe kalıyor motoru aldımı en az 2 sene kullanıcam aradığım özellikler klasik performans konfor olsun. Yazları uzun yol yaparım. Sizce 0 mcx titanic filanmı yoksa ybr mi alınmalı.
ben olsam ybr alırım . sonuçta acemiliğini atıp satıcaksın . elınden cıkarırken kar bile edebilirsin yeberede . diğer modelleri satman pek kolay olmaz hem sağlam motorda oğrenmiş olursun
Bende bi kac ay once 2.el ybr aldim gayet memnunum 2 kisi istanbul da geziyoruz hic uzmuyor beni
Dusuk kmde temiz ybr bulursan al hazir mevsimden dolayi ucuzladi piyasa. Bulamazsan da mcx kullanicisi olarak baslangic motoru iyi gider ama bunun da sifirini almani onermem cunku ilk motorun olacak yipratacaksin illaki. Kalan paraya kaliteli ekipman al.
Kesinlikle YBR başka birşey düşünme bence
peki 2010 ybr mi yoksa 2014 cbe mi ?
Dayımda 2009 Ybr var , Eniştemde ise 2013 CBe bir akşam aynı ortamda otururken ikisinide test etme fırsatım oldu . İlk olarak Ybr ye bindim abi sıfır ses konfor vitesler tak tak diye geçiyor frenler yeterli derecede tutuyor (alındığından beri lastikleri değişmemiş olmasına rağmen) Neyse indim dedim enişte ver bakalım senin canavarla turlayalım bide. İlk başta ofsayt zaten debriyaj ve fren manetleri ybr ye göre aşırı kalitesiz. Vitesi geçtimi geçmedi mi anlamadım kalktım neyse gidiyorum kasise geldim frene bastım kitledi . Göstergesinide hiç beğenmedim . İşin özeti ybr den sonra cb e binmek Attan inip eşşeğe binmek bana göre .
2 yıl kullanıp satacaksan ybr al bence aldıgın fiyata satabilirsin , gücü haricinde sana herhangi bir sıkıntı yaratmaz bende birkaç ay önce 2012 model bi ybr aldım suana kadar hiç bir sorun çıkarmadı yağını benzinini koy arada birde bakıma götür tamamdır , ama dediğim gibi güç konusu biraz sıkıntı arkadan araba sıkıştırınca biraz daha gitsede surdan uzayıp gitsem dedirtiyo mecbur sağ şeridinde en sağına hatta bazen emniyet şeridine girip yol veriyorum ama sol şerit bile boş olmasına rağmen bazı dangalaklar dibimden geçiyo arabanın sıcaklıgını hissediyom , birde ağır vasıta sollama var tabi sollamaya çıkarken acaba diye bi düşündürüyo bu yüzdende emin olana kadar arkasından tın tın gidiyom buda yeni başlayan birisi için daha iyi galiba trafiği izleyerek yavas yavas öğreniyosun.
Ybr yi aldıgin fiyata satarsın onun dışında bir artısı yok diğer motorlara göre temiz mcx bulursan ondada zarar etmezsin ikinci el ben mcx tavsiye ederim ön arka fren disk,torku yüksek ybrye göre daha güçlü
bende ybr yi tavsiye ediyorum nede olsa japon.
Mondial mcx, 150kt, drift daha mantıklı gibi.
Çünkü aynı paraya yıl olarak çok daha yeni, kilometre olarak çok daha düşük motor almak mümkün. Kaliteli bir çift lastik alıp yola devam edersin.
Unutma belirli bir kilometreden sonra amortisörlerin lastiklerin vb birçok şeyin değişmesi lazım. O paraya alacağın YBR'de neler çıkacak neler... Motor kısmında muhtemelen sorun çıkmaz ama motosiklet sadece "motor" kısmından ibaret değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)