Ktm pisikolojimi bozdun ktmmm
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar , gece garson olarak çalışıyorum bu öğlen yattım şimdi uyandım.
ktm kafayı öyle bir taktımki artık psikolojimi bozdu
rüya gördüm motosiklet tanıtımı idi bilmiyorum ktm'nin 150cc motoru varm ben hep 390 250 cc araştırdım , rüyamda ktm nin 150 cc bir motoruna kapalı alanda bindim diyorum lan elim yetişmiyor gidona rüyalar tuhaftır ya depo kolumun üstünde kalıyor elimle anca gidona tutuyorum , dedim çok güzel çokkk dedim indim motordan fiyatına bakıyım dedim 25 bin tl valla billa uykudan uyandım bu nedir yaw.
Huysuz Motorcu Kanalımıza Bekleriz.
https://www.youtube.com/channel/UCvsLi-1RBIWxn1uPgG0t3qw
Reklamlar
-
125 cc var . ktm gerçekten benimde rüyalarıma geliyor az kaldı kavuşmamıza
-
:D benim bi 5 senem var galiba kavuşmama
-
arkadaşlar iyi aksamlar bende duke 200 kullanıcısıyım ve birsey danısıcam size aliexpressden ktm kask siparis etmeyi düsünüyorum sizce kalite sinde herhangi bi sıkıntı var mı http://tr.aliexpress.com/item/Freeshipping-KTM-Motorcycle-Helmet-Professional-Downhill-Cross-Helmet-DOT-Approved-Motor-Helmet-Capacetes-Casco/32518486063.html?isOrig=true#extend kask bu cevaplarını bekliyorum
-
dokuzparmak adlı üyeden alıntı
Sahte bu kask.
-
dokuzparmak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi aksamlar bende duke 200 kullanıcısıyım ve birsey danısıcam size aliexpressden ktm kask siparis etmeyi düsünüyorum sizce kalite sinde herhangi bi sıkıntı var mı http://tr.aliexpress.com/item/Freeshipping-KTM-Motorcycle-Helmet-Professional-Downhill-Cross-Helmet-DOT-Approved-Motor-Helmet-Capacetes-Casco/32518486063.html?isOrig=true#extend kask bu cevaplarını bekliyorum
Bu kask gerçek KTM kaskı değil. Ama ne tarz bir ürün olduğu yani koruma özellikleri vs yazıyordur. Kaskı aliexpressten almama taraftarıyım...
-
-
Sahte kask gerçek gözükebilir ancak gerçek korumayabilir.
-
KTM hakikaten tuhaf bir motor. Ilk baslarda alirken "acaba pulsar mi alsam?" demistim. Bir kac gun pulsar maceram olmustu ama isinamamistim.
Neyse aldim ben bu mereti. Umarim alirken arasinda fark yoktur o kadar parayi bosa vermem dedim. Bayiden ciktigim an yuzumde muthis bir siritma oldu. Abi budur dedim. Titriyor mu? Evet titriyor. Ama artci hissetmiyor, sadece (ozellikle zinciriniz yagsizken) ayaklarinizda hissediyorsunuz. Aletin torku muhtesem. Daha once honda kullaniyordum ve begeniyordum. Halada scooter oldugu icin verdigi rahatliktan dolayi pcximi ozluyorum.
Ama dedim ya ktm tuhaf bir motor. Neden nasil bilmiyorum kendine bagliyor. KTM surdukten sonra baska motor anlamsiz geliyor. Cbr, yzf, inazuma vs vs hikaye kaliyor.
Isin ozu ktm sanildigi kadar pahali degil ama insanlar oyle saniyorlar. Iyikide oyle saniyorlar cunku etrafta cok olmasini istemiyorum kendimce. Umarim bir gun ktm scooterda yaparda 1 scooter, 1 endurosunu alirim
-
04 Aralık 2015, 22:46
#10
KTM alınca psikolojin daha çok bozulacak merak etme bakınız bana her kontrak cevırısımde acaba bu sefer çalışacakmı korkusuyla yaşıyorum :D
-
05 Aralık 2015, 02:15
#11
KTM ayrıdır ve bağımlılıktır duke 200 den sonra duke 390 sonrada bir duke690(bunlara sahiptim) helede sonrada bir 1290 kullanırsanız ne dediğimi çok iyi anlarsınız. yada ne bilim 690 enduroyu yada 990 smtsi pehhh !! heleki 990 adventure inanılmazdır
Ehh sonrada artık yolun sonu adventure 1290 var zaten.
-
05 Aralık 2015, 04:57
#12
Diğer modellerini bilemiyorum ama KTM superduke 1290R aşırı pahalı kaçıyor, mesela bir BMW S1000R ile karşılaştırınca. Güçleri aynı sayılır. Tork farkı var doğal olarak. Ancak S1000R'in aktif süspansiyonu var, ki basit bir mesele değil.
-
05 Aralık 2015, 12:59
#13
hasmet adlı üyeden alıntı
Diğer modellerini bilemiyorum ama KTM superduke 1290R aşırı pahalı kaçıyor, mesela bir BMW S1000R ile karşılaştırınca. Güçleri aynı sayılır. Tork farkı var doğal olarak. Ancak S1000R'in aktif süspansiyonu var, ki basit bir mesele değil.
Yapma Allah aşkına! SS'den bozma naked motoru, saf naked ile kıyaslama. Tipi de yok zaten BMW'nin. Kafa hariç bildiğin s1000rr. Yoksa RJ neden gidip de s1000r'ın üstüne 1290r aldı?
-
05 Aralık 2015, 14:32
#14
Bugüne kadar gerçek anlamda en çok zevk aldığım motosiklet markası KTM oldu. İnanılmaz keyifli.. 390 ın çıkardığı o köpürme sesleri =))
Şaka maka harbiden başka, ne zx6 dan ne 636 dan ne 1000RR dan almadığım zevki 390 dan aldım. ilk bindiğimde bocaladım.. acaba 390cc diye 125 mi kakaladılar bana dedim çünkü çok hafif ve ufaktı.. ne zaman ki mahalle arasından çıkıp gazı çevirdim, işte o zaman hıaa.... dedim =) frenleri,virajı,torku,hafifliği ve kıvraklığı ile kendine aşık etti.. lakin ki Türkiyede sporTOTO nun tekelinde bulunması bence büyük talihsizlik.. Birdaha KTM alacak olursam önceden yurt dışından bütün sarf malzemelerini getirtip öyle kullanıcam =)
-
05 Aralık 2015, 15:35
#15
shruikan adlı üyeden alıntı
Yapma Allah aşkına! SS'den bozma naked motoru, saf naked ile kıyaslama. Tipi de yok zaten BMW'nin. Kafa hariç bildiğin s1000rr. Yoksa RJ neden gidip de s1000r'ın üstüne 1290r aldı?
RJ ilah mı ? RJ'nin yere göğe koyamadığı Nuda'yı dünyada kaç tane saygınlığı onaylanmış motosiklet dergileri ve test merkezleri mükemmel olarak sınıflandırdı. Motosiklet marka el değiştirmesinden yalan oldu ama o kadar mükemmel ve iyi satılan bir model olsaydı hemen diriltmezler miydi ? 1290R ile s1000r karşılaştırılmamalı bence çünkü ikisinin kapasiteleri ve sundukları farklı. Siz görüşünüzü belirtmişsiniz ama bana göre de 1290R mantıksız bir motor.
-
05 Aralık 2015, 17:08
#16
Green Arrow adlı üyeden alıntı
bana göre de 1290R mantıksız bir motor.
Varlığını sorgulayacak kadar da uzun boylu değil canım. Sadece pahalı diyorum.
Hiç 1290R'a kötü kaka diyen bir inceleme gördünüz mü? 2014'ün en iyi motorsikleti seçildi yahu.
Hâlâ rodaj'da olduğundan fikir belirtmekten çekiniyorum, ancak o kadar rahat bir motorsiklet ki. O derece deli performansı bu kadar rahat bir pakette sunabilmek gerçekten şaşırtıcı. Bu kadar zevkli bir aracın bazı problemleri olması lazım. Mesela rahatsız ergonomisi, taş gibi süspansiyonu, engebeli tork eğrisi, düşük devirde kullanışsız düşük torku, vs. olması lazım. Ama yok.
Şehir içinde patır patır cruiser gibi gidiyor. Çukurları bozuk yoku emiyor. İlginç...
-
05 Aralık 2015, 17:24
#17
Oha herifde 1290 Super duke var bakın bi üstte O değilde Dükü satıp klx süşünüyorum ama hazır satmışken boşver klx i 390 al diye de dürtüyor şeytan
-
05 Aralık 2015, 20:01
#18
hasmet adlı üyeden alıntı
Varlığını sorgulayacak kadar da uzun boylu değil canım. Sadece pahalı diyorum.
Hiç 1290R'a kötü kaka diyen bir inceleme gördünüz mü? 2014'ün en iyi motorsikleti seçildi yahu.
Hâlâ rodaj'da olduğundan fikir belirtmekten çekiniyorum, ancak o kadar rahat bir motorsiklet ki. O derece deli performansı bu kadar rahat bir pakette sunabilmek gerçekten şaşırtıcı. Bu kadar zevkli bir aracın bazı problemleri olması lazım. Mesela rahatsız ergonomisi, taş gibi süspansiyonu, engebeli tork eğrisi, düşük devirde kullanışsız düşük torku, vs. olması lazım. Ama yok.
Şehir içinde patır patır cruiser gibi gidiyor. Çukurları bozuk yoku emiyor. İlginç...
Motora kötü demedim. Mantıksız dedim. Kendi ağzınızla söylemişsiniz şehir içinde patır patır cruiser gibi gidiyor diye. Şehir içi ve cruiser kavramları zaten ters. İstanbul trafiğinde ben bazen 150 kilo ıslak ağırlığı olan 250cc'lik motorla bezginlik geçiriyorum. 2 motorda güzeldir benim lafım bana görede s1000R'ın bana göre daha iyi olduğu. O bütçem olsa ikisinide almam ama net konuşayım.
-
05 Aralık 2015, 20:12
#19
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Motora kötü demedim. Mantıksız dedim. Kendi ağzınızla söylemişsiniz şehir içinde patır patır cruiser gibi gidiyor diye. Şehir içi ve cruiser kavramları zaten ters. İstanbul trafiğinde ben bazen 150 kilo ıslak ağırlığı olan 250cc'lik motorla bezginlik geçiriyorum. 2 motorda güzeldir benim lafım bana görede s1000R'ın bana göre daha iyi olduğu. O bütçem olsa ikisinide almam ama net konuşayım.
Şahsi olarak mantıksız bulabilirsiniz tabii ki. Ben genel olarak söylüyorsunuz zannettim. Tercihler farklı olacaktır doğal olarak. O yüzden bir sürü çok farklı motorsiklet var piyasada.
Bu arada şehir deyince, benim yaşadığım yerin nüfusu yüz elli bin civarı. Geniş alana yayılmış. Yol çok, trafik yok. Böyle bir yerde 600cc cruiser "şehir içi" ulaşım için ideale yakın.
Bu arada Superduke ful depo ile 200 kg civarı. CB650F ve NC700'ler falan daha ağır.
-
05 Aralık 2015, 20:33
#20
hasmet adlı üyeden alıntı
Şahsi olarak mantıksız bulabilirsiniz tabii ki. Ben genel olarak söylüyorsunuz zannettim. Tercihler farklı olacaktır doğal olarak. O yüzden bir sürü çok farklı motorsiklet var piyasada.
Bu arada şehir deyince, benim yaşadığım yerin nüfusu yüz elli bin civarı. Geniş alana yayılmış. Yol çok, trafik yok. Böyle bir yerde 600cc cruiser "şehir içi" ulaşım için ideale yakın.
Bu arada Superduke ful depo ile 200 kg civarı. CB650F ve NC700'ler falan daha ağır.
Yurtdışında yaşıyorsunuz tahminen. O zaman mantıklı her anlamda. Motor ağır sınıfta değil bakıldığı zaman evet. KTM'yi ele aldığımda maalesef ben yaşadığım ortamda Duke 390'dan fazlasını düşünemiyorum maliyet ve yaşam koşulları anlamında. Japon motorlarının benim motosiklet anlayışımda yeri yok açıkcası. Sizin yaşadığınız bölgede yaşasam açıkcası bende Ducati, MV Agusta, Triumph,KTM veya BMW tercih ederdim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)