Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yapılı olmak şart galiba

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    bu soru benim gibi bir hemşiri de aşar bana saçma geldi ama anatomi dalında doçent olmuş birine sorarsan onlar kemikleri kasları daha iyi bildiğinden belki mantıklı cevaplayabilir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    kilo kas ve ekipmanla kırığın hiç bir alakası yok. ekipman çoğunlukla sürtünmelerde işe yaramakla beraber ful korumalı olarak 30 km hızla düştüm. düşerken geri zekalı gibi elimi uzatıp düşmemeye çalıştım. sonuç 15 gün hastane istirahıtı sonrasında radius başı parçalı kırık ameliyatı ve kolumda 2 çivi 2 tel . bu arada tanıyan arkadaşlar var öyle ince bir insanda değilim
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  3. #23
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    o işler etle, butla olmuyor 110+ şehir içi ufak bi kazada omzumu kırdım, DR omzunun üstüne iki kişi düşmüş sanki dedi

  4. #24
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı superboycu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben 62kg 1.87 boyundayım fazla zayıf ve uzunum.
    Boy ve kilomuz tamamen aynı

    İskelet gibi geziyorum motorun üzerinde.

    Bence böyle şeyleri sorun etmeyin, 3 kez düştüm hepsinde de leğen kemiğim ve dizlerim ilk darbeyi aldığından tamamen toparlanması uzun sürdü ama hiç umursamadan motor tamamen hazır olur olmaz sürmeye devam. Şükürler olsun ki kazalarım hep düşük hızda yanlış açı ve lastiğe olan fazla güvenim nedeniyle oldu hiç bir arabaya patlamadım veya viraj ortasında karşıya uçmadım.

    Defansif sürmemin tek nedeni bu tür kazalardan kaçınmak, biliyorum ki 50 km ile motosikletin kütlesi ile bir yere patlasam veya sıkışsam ne bilek kalır, ne omurilik.

    Ekipmana lastiğe frene güvenmeden sürmek lazım. Şöyle düşün bu kasksız ekipmansız yardıra yardıra böyle gidip bu benim atlattığım kazaları yapıyorlar sonra "motosiklet tehlikeli yaaa" ayağına yatıyorlar. İyi oluyor, çünkü biz yola devam ediyoruz
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  5. #25
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Kıyafetler sizi sıyrık, sürtünmeye karşı korur.
    Sen zayıf olsan da, kilolu olsan da korur. Bir nesneye çarpmadıktan sonra ekipmanlı vücut zarar görmez.
    Pistlerde pilotlar 250 Km/h üzeri giderken düşüyorlar, tabiki çevreleri sert nesnelerden izole edilmiş ve çarpacakları herhangi bir nesne olmadığı için sürüklenerek kum yada mıcır havuzlarına girip duruyorlar.
    Yollar böyle değil!!!
    Şanslıysan bir yere çarpmadan durana kadar sürüklenirsin..

    Sürüklenirken de şayet kontrol edebilirseniz vücudunuzu;

    1-Elinizi kolunuzu açmayın, toplayın
    2-Sürüklenirken ayaklarınız önde olsun, kafanız değil
    3-Oturma pozisyonunda kayıyorsanız ayağa kalkmaya çalışmayın



  6. #26
    Mehmet_SIRLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1290SDGT
    Dostum 80 km hiz ne demek. iron man deki ekipmani bile giysen paramparca olur .arkadasin cok sansli imis kurtulmus. Ekipmanlar genelde asfalt surtunmesindeki doku kaybini giderme amaclidir bir yere vurma darbe alma vs gibi islevleri kask haricinde bicbiri saglamaz yada cok az saglar.ekipmana guvenip olmayacak islere kalkismayalim aman diyim

  7. #27
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Kiloludan kasıt yağlı değil yağ korumaz, KASLI olmalısınız. Kas koruru mu diye merak eden arkadaşlar "bkz. Bruce Lee". Dövüş sporlarında vücuda alınan darbelere normal bir insanın dayanması imkansız. Demek ki kaslar sizin dayanmanızı sağlayıp hasar almanızı engelliyor.

  8. #28
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Kader kısmet işleri bunlar, 30 la düşüp felç olan, 120 yle düşüp kalkıp yürüyen de var. Ekipman %10 koruma sağlıyorsa yavaş gitmek %40 oranında azaltır kaza riskini.
    Bilimsel çalışma yapmadım bilirkişide değilim görüşüm bu sadece.

  9. #29

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hiçbir şekilde genelleme yapılamayacak bir konu. Aynı bazen arkadaşlarımızın kaza sonrası motosikletlerinin durumuna bakıp motosikletin sağlamlığı hakkında fikir yürütmelerine benziyor. Yumurta dolu bir sepeti yere bırakın, bazı yumurtalar kırılacak bazıları kırılmayacaktır. Tek tek atsak hepsi kırılır. Neden ? Belli değil, tamamen tesadüfi... Çarpmanın şiddetine, darbe noktasına, zemine ve daha bir sürü şeye bağlı. Benin görüşüm de ağır olan kişilerin çok daha fazla zarar görebilecekleri yönündedir.

  10. #30

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R Repsol
    Kaslı olursan bence biraz daha şanslısın ama kilolu olmak daha kötü çünkü yere düştüğün an daha çok hasar alırsın gibi.

  11. #31
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Dönerken 15-20km ile devrilip motorun ters tarafından asfalta uçmuştum.. koşma hızı diyelim... tam 1 hafta vucudumda ağrımayan kas kalmamıştı 1 hafta acı çektim.. ki cyborg gibi giyinmiştim..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)