Sıfır lastik rodaj süresi ve dikkat edilecekler hk?
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
2015'e geri dönemeyiz. 2015'e geri dönmek için önce tüm Anadolu ve Karadeniz'in (Artvin hariç) bu süre zarfında verdiği oyları geri çekmeleri gerekiyor.
Emeklileri de unutmamak gerek Maalesef bir çok hatalar yapıldı, hatta bile isteye de yapıldı vs. Keşke paramızın değerli olduğu günlere, tartışmaların seviyeli olduğu günlere dönebilsek. Evet ülke bir takım noktalarda çok gelişti, bu gelişme sırasında halk mutsuz, sinirli, cüretkar ve de kanun tanımaz bir hale de geldi.
Güzel günlere kavuşmak dileğiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
Lastik rodajı konusuna ben de çok inanmıyorum. Son motoruma Road 6 takmıştım ve aldığım gibi gaz açmaya, fren yapmaya, yatırmaya başladım sınırlar dahilinde asla agresif olmadan. O nedenle ben " şöyle yapın, böyle sürün vb" diyecek bilgiye de tecrübeye de sahip değilim.
Şimdi diğer motoruma Road4 alacağım onda da aynı şeyi yapacağım.
Ve yıllar önceki rakamlar ne komik geliyor.
Road 6 bana balans vb dahil 18.500 e mal olmuştu, Road 4 ise onca pazarlık ile 14 liraya mal oluyor. Paralara bakın ya, altı üstü iki adet lastik diyesi geliyor insanın.[COLOR="Silver"]
Reklamlar
-
İlk bir kaç yüz km de fazla atraksiyona girmemek lazım genede, imalat hatası olabilir. Motorda değilde arabada başıma geldi. Hem de Alaman malı lastikle. İçindeki çelik teller koptu.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
Ahmet Buğra adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Lastik rodajı konusuna ben de çok inanmıyorum. Son motoruma Road 6 takmıştım ve aldığım gibi gaz açmaya, fren yapmaya, yatırmaya başladım sınırlar dahilinde asla agresif olmadan. O nedenle ben " şöyle yapın, böyle sürün vb" diyecek bilgiye de tecrübeye de sahip değilim.
Şimdi diğer motoruma Road4 alacağım onda da aynı şeyi yapacağım.
Zaten en güzel lastik rodajını yapmışsın.
Lastiğin tutuş limiti ne kadar "ucunun" değdiği ile alakalı bir şey değil, o sırada frenden ve gazdan kaynaklanan yükle ilgili. O yüzden sınırlar dahilinde gayet gazlayıp yatırabilirsin. Sadece ilk ama ilk sürüşte normalde ısınmasına tanınan süreden biraz uzunun tanımalısın o kadar.
-
F54 adlı üyeden alıntı
abi nedir bu rodaj saçmalığı ya gerçekten inanamıyorum
telefon al şarjı sabaha kadar takılı kalsın
motor 500 km 1000 km yavaş sür lastik al 300 km viraj yapma üstünde mum var
agalar gerçekten böyle şeylerin var olduğuna inanıyorsanız 25 yıl geriden geliyorsunuz azcık açın okuyun izleyin vs araştırın
misal adam sıfır km araba alıyor bayii böyle birşey demiyor
hatta hatta geçen bi yerde yazıp sildim çok meşhur bi japon marka arabanın depolanma alanının yanında çaşılıyorum adamlar satışa hazır arabaları öyle bir kullanıyorlar ki aklınız durur
bu na benzer bir konuda motoru çalıştırdım rolentide 3 5 dakika çalışıp ısınsın aga 3 5 dakika da ne kadar benzin yakıyorsunuz boşuna vakit kaybı ve motora gram faydası yok
kapağı açılan yağ bayatlar durumu buda aynı bu motor yağı süt değil bayatlasın ekşisin 3 yıl önce şehir içinde kullandığım cub için lubco marka yağ aldım 4 lt motoru sattım dio aldım onda da kullanmaya devam ediyorum 650 ml alıyorum içinden yola devam 10 40 yarı sentetik yağ işte içine su karışmadıkça 10 yıl da geçse kullanmaya devam ederim
skt si olan ürünler sadece gıda ürünleridir gerisi pazarlama taktiği
Yazdığın her örnekte aşırı titizlenmeyi doğru bulmuyorum ama yanlış uygulamalar da değil.
Birlikte çalışan parçaların birbirine alışması gerek.
Yeni fren balatası taktın, disk yüzeyine göre aşındıktan sonra tam performans vermeye başlar.
Yeni lastik taktın, janta tam oturması, ısınıp soğuması lazım. Yeni lastiğe sürücünün de alışması lazım.
Motor yağı dediğin gibi süt yoğurt değil hemen bozulsun ama hiç bozulmayacak anlamına da gelmez. Fren hidrolikleri kapalı bir sistem içinde duruyor, zamanla niye bozuluyor ?
Ama sonunda not alacakmış gibi rodaj yapma titizliği bence de saçma.
-
F54 adlı üyeden alıntı
abi nedir bu rodaj saçmalığı ya gerçekten inanamıyorum
telefon al şarjı sabaha kadar takılı kalsın
motor 500 km 1000 km yavaş sür lastik al 300 km viraj yapma üstünde mum var
agalar gerçekten böyle şeylerin var olduğuna inanıyorsanız 25 yıl geriden geliyorsunuz azcık açın okuyun izleyin vs araştırın
misal adam sıfır km araba alıyor bayii böyle birşey demiyor
hatta hatta geçen bi yerde yazıp sildim çok meşhur bi japon marka arabanın depolanma alanının yanında çaşılıyorum adamlar satışa hazır arabaları öyle bir kullanıyorlar ki aklınız durur
bu na benzer bir konuda motoru çalıştırdım rolentide 3 5 dakika çalışıp ısınsın aga 3 5 dakika da ne kadar benzin yakıyorsunuz boşuna vakit kaybı ve motora gram faydası yok
kapağı açılan yağ bayatlar durumu buda aynı bu motor yağı süt değil bayatlasın ekşisin 3 yıl önce şehir içinde kullandığım cub için lubco marka yağ aldım 4 lt motoru sattım dio aldım onda da kullanmaya devam ediyorum 650 ml alıyorum içinden yola devam 10 40 yarı sentetik yağ işte içine su karışmadıkça 10 yıl da geçse kullanmaya devam ederim
skt si olan ürünler sadece gıda ürünleridir gerisi pazarlama taktiği
Bu da yalan gıda kimyası okudum inan bana.
-
Sadece arkayı değiştirdiysen hafif lastiği eritmeyecek kadar lastik yak fazla yatırma iyi yollarda yap biraz yol tamamdır üstteki katman gitse yeter kaliteli olmayan yolda yatırma taklaya gelirsin
-
Alman_ adlı üyeden alıntı
2015 e geri dönebilsek keşke ama yok gelecek günlere göre bunlar ucuz kalacak öyle düşün.
2015'e geri dönebilsek şimdikinden 10 yaş daha genç ve 15 kilo daha zayıftım.
-
__Nobody__ adlı üyeden alıntı
Sadece arkayı değiştirdiysen hafif lastiği eritmeyecek kadar lastik yak....
Bu bilginin kaynağı : dübür
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bu bilginin kaynağı : dübür
"No Body" olunca otomatik olaraktan "No Head" da oluyor tabi.
-
Osm@n adlı üyeden alıntı
"No Body" olunca otomatik olaraktan "No Head" da oluyor tabi.
No body , no head , no dübür eee nerden çıktı bu bilgi
-
Dübürünüzden uydurmayın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)