Cross motoru asfaltta kullanmak ?
Reklamlar
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Cross alırsam CRF 250L alırım boyutu olsun hızı olsun çok hoşuma gitti alet. Ufak tefek oynamalarla tam bir şehir içi canavrına dönüşür. Uzun yolda da çok sıkıntı çıkarmıyormuş. Bir sürü konu gördüm adamlar motoru yükleyip koyulmuşlar yola. Şehir içi için %100 asfalt lastiği alırım, şehirler arası içinde biraz daha dişli bi lastik alırım diye düşünüyorum. Yolda giderken kafamıza atar patikaya filan gireriz belki
Dişli lastik diye motovlog kanali vardi,crf250 yle yol yapiyo,hafif enduro vs,bi incelemeni tavsiye ederim,adamlar endurocu yaoovv :D
Reklamlar
-
Sti adlı üyeden alıntı
Dişli lastik diye motovlog kanali vardi,crf250 yle yol yapiyo,hafif enduro vs,bi incelemeni tavsiye ederim,adamlar endurocu yaoovv :D
Aynen takip ediyorum o kanalı
-
01 Aralık 2015, 01:09
#43
Cross kaskınıda şehir içinde kullanabılırmıyız acaba
-
01 Aralık 2015, 01:14
#44
Su konuda benzer seyleri konusmustuk bir goz atin :
http://www.motosiklet.net/forum/mark...ml#post3714611
Gökhan Smsek adlı üyeden alıntı
Cross kaskınıda şehir içinde kullanabılırmıyız acaba
Vizorlu ise gayet kullanilir.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
01 Aralık 2015, 01:32
#45
Sokollu adlı üyeden alıntı
Sırtımda da bir çanta Dizliğim dirsekliğim Şuan cok ıstedıgımı farkettım umarım amacıma ulasırım
-
01 Aralık 2015, 01:44
#46
Gökhan Smsek adlı üyeden alıntı
Sırtımda da bir çanta Dizliğim dirsekliğim
Şuan cok ıstedıgımı farkettım umarım amacıma ulasırım
ben 2 yildir o hayal ile yasiyorum ama supermoto yok ulkede. ben olmeden gelse bari
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
01 Aralık 2015, 01:53
#47
Gökhan Smsek adlı üyeden alıntı
Cross kaskınıda şehir içinde kullanabılırmıyız acaba
Bende shoei hornet ds almayi dusunuyorum,sehir ici cok sorun olmazda 100km hizdan sonra kafada sallantilar basliyo DIYOLLA :D
-
01 Aralık 2015, 03:52
#48
şimdiki motorumdan önce yamaha wr 125 x vardı. öle aman aman kuvetli değil korkulcak bişey yok gerçek supermotolar farklı oluyor. şuanda yamaha wr 250 r var onun için aynı şeyi söleyemem agresiftir hem şehir içi hem arazi kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım.
-
01 Aralık 2015, 11:27
#49
Sokollu adlı üyeden alıntı
Bideo video atıyor beni kanser edicek ya
-
01 Aralık 2015, 11:45
#50
Bu ne böyle ya taharet musluğu gibi
Para verseler taktırmam ben bunu..
-
01 Aralık 2015, 11:59
#51
Sti adlı üyeden alıntı
Bende shoei hornet ds almayi dusunuyorum,sehir ici cok sorun olmazda 100km hizdan sonra kafada sallantilar basliyo DIYOLLA :D
Nolan N53 cross
-
01 Aralık 2015, 12:34
#52
Bende xt 660 r var ve şunu söyleyebilirim: Eğer lastiği iyi alırsan ve %100 cross lastik yerine %50-%50 seçersen (örnek tkc80) şehiriçi de çok rahat kullanabilirsin. Tabii ki %200 daha dikkatli olman gerekiyor.
-
04 Aralık 2015, 04:41
#53
5.000 km scooterdan sonra birden gelen CRF 250L sevdası sebebiyle yaklaşık 20 gündür Michelin Sirac (asfalt ağırlıklı Kullanım Amaçlı) lastikli CRF kullanıyorum. Dik oturuş pozisyonu, dengesi, yüksek olması sebebiyle ileriyi görme gibi rahatlıkları dolayısıyla çok memnunum. Yakıt tüketimi ortalam 3.5 L/100 km.
Eğer bu tarz motorları beğeniyorsanız fiyat/performans oranı en yüksek model diyebilirim.
Tabi yüksek olması sebebiyle 1.80 altındaki kişiler trafikte ve eğimli yerlerde sıkıntı yaşayabilirler.
-
04 Aralık 2015, 10:25
#54
4 zamanlı cross olmaz. Cortlarsın pistte. CRF vs. bunların tamamı enduro makinalar. O yüzden önce ne aradığını netleştirmen lazım kafanda.
Şehir içi de kullanacağım diyorsan cross makinalar sana gelmez. Uçak gibi, tüm parçaların saat bazlı ömrü var. O yüzden enduro bir makina en temizi. Eğer yoğunluklu olarak asfaltta kullanacaksan %50 asfalt %50 arazi lastiği takarsın rahat edersin. Benimkiler öyle. Michelin Sirac. 800TL idi en son. Ve 10.000 km civarı ömrü var. Alırken bunları da düşün.
Ha arazi lastiği ile asfaltta takılacağım diyorsan pamuğun hazır bulunsun yanında ne olur ne olmaz.
Gökhan Smsek adlı üyeden alıntı
Asfalt lastiğinde çekiş artarmı acaba
Hayır. Zaten amortisörün yapısı çekişi max seviyede tutuyor.
bozok_54 adlı üyeden alıntı
Sormaktan ziyade biraz ne var ne yok inceleseydin hem senin için daha faydalı olurdu hemde ne demek istediğimi anlardın. Alacağın tipte bi çok çinli var. Hepsi birbirine çok benzer. Genelde karbüratörlü güçleri haliyle daha zayıf haliyle enjeksiyondan daha verimsiz. Çinli için en çok tutan onerilen mondial. Servisi de yaygın. En önemli özelliği de bu zaten. Parçası bol ucuz, yanlış hatırlamıyorsam cg motor var, hatta kurcalayıp cc yükseltenler var forumda kendi kullanıcı sayfasına bakarsan daha ayrıntılı bilgi bulursun.
Japonlarda da kawasaki klx yamaha wr honda crf var. Asfaltta sureceğin için en ideali honda. Diğerlerinden daha hesaplı. Asfaltta kullanırsan ne olur hiç bir şey olmaz. Araziye sokma gibi zorunluluğun yok. Araziye girmezlerse küsmezler. Dediğin şartlarda sadece lastiği değiştirip marşa basacaksın. Belki seleye ihtiyaç duyabilirsin. Çünkü ince olurlar cross motorlarda. Harala gurele yollarda ayağa kalkıp rahat gitmek için. Başka da sıkıntın olmaz. Hatta para dert değil dersen crf ye cbr jantı takıp gorunuş olarak da daha cadde motoru gibi görünüş sağlayabilirsin. Kasten supermoto demedim çünkü bazıları tek jantla supermoto mu olur diyebilir. Senin bakman gereken konular forumdaki kullanıcı sayfaları. İstediğin şartlarda da butçe dert değilse crf ucuz yollu olsun dersen mondial x-treme 150 var.
Arkadaş burada çok güzel anlatmış.
occv adlı üyeden alıntı
Dağda taşta kullanmayacaksan cross motor almak hiç mantıklı değil. Amortisörleri çok yumuşaktır öyle yüksek hızda viraj falan dönmek zor olur. İlla ki yüksek motor almayı düşünüyorsan asfalt endurolarına bakman gerek.
Cross motorların asfaltta pek yararı olduğunu düşünmüyorum. Aksine ağırlık merkezi yurakıda olduğu için insanı gereksiz yere tedirgin edecektir. Asfaltta ani frenlerde yumuşak amortisör yüzünden takla atıp uçmak çok olası. Adamlar virajları rahat dönsün kontrolü güvenli olsun diye ağırlık merkezini olabildiğince aşağıya almaya çalışıyor sen yerden yüksek olsun diyorsun.
Kastettiğinin enduro olduğunu varsayarak:
1) Hızla virajları dönebiliyorsun. Zaten rahat edebildiğin max hız 120 alette. (:
2) Hiç tedirgin etmedi bu güne kadar.(Boyun 1.70cm)
3) Takla atıp uçmazsın merak etme (:
4) Evet ağırlık merkezi yerden yukarda ama çoğu enduro bunu amortisörlerle güzel dengeliyorlar.
AWESQME adlı üyeden alıntı
Benim merak ettiğim; Honda CRF 250 L yi asftalta uyarlamak için neler değişmeli ve maliyeti ne kadar olur?
Uyarlama canın(cebin9 yanar (:
AWESQME adlı üyeden alıntı
Cross alırsam CRF 250L alırım boyutu olsun hızı olsun çok hoşuma gitti alet. Ufak tefek oynamalarla tam bir şehir içi canavrına dönüşür. Uzun yolda da çok sıkıntı çıkarmıyormuş. Bir sürü konu gördüm adamlar motoru yükleyip koyulmuşlar yola. Şehir içi için %100 asfalt lastiği alırım, şehirler arası içinde biraz daha dişli bi lastik alırım diye düşünüyorum. Yolda giderken kafamıza atar patikaya filan gireriz belki
Motoru ilk aldığımda 2.5 saat aralıksız yol teptim (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)