Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

125 ccden 600 e gecmek ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    CC ye değil beygire bakılır..
    tinerci bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Olmaz diye bisey yok,kendi adima konusuyim bende olmaz ama,niye? Cunku ben sinirimi bilmiyorum,bana 100 beygir ver 100 unude kullanmaya calisiyim,25 ver onunda tamamini kullanmaya calisirim,birde altindakinin ne oldugunu,napacagini bilip,olcusunde surende var,ki bu adamlari harbiden takdir ederim,bu adamlar surer mesela,blog yazan birisinin sayfasinda okumustum,mt07 hayraniymis,baslangic motoru olarak secmis,aynen aynen hani bu 250cc den gecip patlayanlarin surdugu mt07,motorunu satin aliyo ve bayii antreman yapacagi piste birakiyo,basliyolar antremana nasil surulur nasil edilir derken,hocayla 1-1 yol surusune geciyolar,bi yerden sonra adam cozuyo motosikleti ve geziler yapmaya basliyo,olmaz diye bisey yok,dogru belki 4 silindirle 2 silindir cok farkli seyler,ama ornekler ve yasanacaklar birbirine cok yakin,bu durumda ben 1-1 ders alarak ve kendine inanip guveniyosan,ben o gaz kolunu sonuna kadar cevirmesemde olur diyosan,bence cok sorun olmaz,he agirliktan vs bi kac kere dusmezmisin,kesinlikle dusersin,ama kalkmasinida ogrenirsin illaki.

  3. #23
    planet58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    sattı...
    ilk bir ay son derece dikkatli sürersen ve hızlanma kontrolü yaparsan alışırsın, ikarus sendromuna çok dikkat et...

  4. #24
    EmrE_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Aydın / NAZİLLİ
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Bu kadar erken yaşta (yaşının 20-30 arası olduğunu tahmin ediyorum) nedir bu acele ? ybr gibi fıtı fıtı giden,son hızı almayı düşündüğün motorun 1.vitesinin son hızı olan bir aletten neden hemen bu kadar yükseğe geçersinki risk alıp ? Neden araya bir R25,KTM 250 racing falan koymazsın ? Kademe kademe,sırayla cc'lerin tadına vararak ilerleyin be kardeşim...

  5. #25
    zileliorhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Bence Ybr ile 600 cc racing motor arasındaki fark özel okul ile devlet okulu arasındaki fark kadar.

    EmrE_09, bilginozi ve redlion999 bunu beğendiler.
    A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
    (Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)

  6. #26
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    70 km hızda fren yapıp motoru bir türlü durduramayanlardan isen 600'lük motora sakın geçme. Ama diyosan 125'lik motorumu son limitlerine kadar kullandım virajda yatırdım kaldırdım, ani frenlerde asfalta yapıştırdım ön tekeri o zaman 600'lük motora geçmen çok sorun olmaz. Tabi yine de ilk 2-3 ay çok dikkatli ve yavaş olman gerek.

  7. #27

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    ilk 1 , 2, 3 ay değil ilk 20000 km çok dikkat etmelisin diyor AEA

  8. #28
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Az daha koy ybr al

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    İst.
    Bayağı bir dikkat gerektiriecekdir. Arada çok fazla fark var. Kendinizi yeri geldiğinde frenleyebilirsen eğer almalısın. Düşündüğünüz makina ölüm makınasıdır.

    7 yıldır 150 - 600 cc arası cross chopper veya maxi scooter kullandım ve 30000km den fazla tecrübemin olduğu zamanlarda ilk kullandığımda baya bir korkmuştum :D

  10. #30

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr
    Öncelikle şunu söyliyim motora sadece zevk için ve gezme amaçlı biniyorum.. Bir buçuk yıl önce benimde aklımda aynı sorular vardı acaba yapabilir miyim.? Acaba sürebilir miyim.. Canımızdan olmayalım vs vs .. Bir deli cesareti ile ilk motorum olarak aldım CBR 600RR 'ı.. İlk iki-üç ay deyim yerindeyse yüreğim ağzımda sürdüm.. Tabi bir yandan da eğitimlerle geçti.. Şu an 24000 km deyim.. Yeri gelir redline girerim yeri gelir 40 la giderim.. Gereksiz riske girip hız yapmam.. Yolda kimseye hava atma gibi bir çabamda yok.. Şehir içi fazla gezmem genelde dag bayır viraj çalışmaları , otoban vs.. Çok şükür herhangi bir kazam vs yok.. yaşım 32
    kivancern bunu beğendi.

  11. #31
    Mvl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Motosikleti
    2015 Honda CBR600RR
    16000km tvs, 10000km cbr250 kullanmış birisi olarak, 2 hafta önce aldığım 600rr'ı kullanamadığımı söyleyebilirim...

    önceki motorlarda 1.vites, 2. vites sonra 3. vitese geçince tapagaz gidiyordum o kendi hızlanıyordu yavaş yavaş...
    şimdi 1de aynı 2de aynı 3 4 5 hepsi aynı...
    sürekli bi gaz ayarlama ihtiyacı, onunla ilgilenirken, yola konsantre olması da uğraştırıyor...
    tamamen değişik tecrübe ve alışkanlıklar gerektiriyor...
    serdar1547 bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    başkent
    Motosikleti
    yamaha
    o vakit nc700s ile ufak ufak ikinci motor keyfi yaşanır diye bir düşüncedeyim. kendini bilen adam için...

  13. #33
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Öncelikle şöyle bir şey söylemek istiyorum;

    Hepimizin bildiği gibi motosikletlerin bazı sınıfları var, skuter,enduro, touring , racing blablabla.

    125 CC Commuter bir motosiklet kullanırken kullanım amacınız ne idi bilmiyorum ama, sonuçta CBF 125 işte, kullanım amacı belli. İş güç, ulaşım vs. Şimdi bahsetmiş olduğunuz motosiklet pist motosikleti. Öncelikle tercihlerinizin sınıfını anlamakta fayda var..

    Kullanabilir miyim ? kullanamaz mıyım diye sormadan önce beklentileri netleştirmek lazım. 600rr motosikleti alıp, commuter gibi kullanmaya devam edeceğim derseniz, o iş olmaz. Çünkü commuter kadar ergonomik, fonksiyonel, ve ekonomik bir araç değildir. Bir çok talebe doğru cevap vermez. Bunları neden yazıyorum diyecek olursanız, kullanan birisi olarak farkındalıklarımı ifade etmek adına.

    600RR alırsanız belki nefret bile edebilirsiniz, neden mi ? Cünkü 600RR motosiklet diye kullanılacak günlük bir alet değil.( Tamam şimdi ben her gün biniyorum, hiç sorun yok, yağmur çamur no problem) diyen tipleri görürüz, bunlar hep var, sanki biz kullanıp dertlerini görmüyoruz da sadece onlar kullanıyor ve doğru yorum onların düşünceleri gibi insanları yönlendiren, yanlış yönlendiren insanlar hep var.

    Ben R6 kullanıyorum ama nasıl ?


    R6 dediğiniz zaman akla gelen tek şey ruh hastası bir makine olduğu, gerçekten de doğru, gazı açtığınızda adamın aklını alabilir, 10 bin devirden sonra nitro düğmesine basılmış bir araba gibi çıldıran, bitmeyen bir 6.500 devir daha olması fln bunlar acayip şeyler.

    Ama amaç ne? Sürat yapmak, şimdi bir çok arkadaş diyor ki ben sürat yapmam, kendime dikkat ederim bilmem ne.. Sizi kasıt etmiyorum, siz süratte yaparım diyerek alacağınız malın bilincinde olduğunuzu ifade etmişsiniz fakat söylemek istediğim nokta başka bir şey.

    Bu motosikletlerin tek amacı sürat. Düşünsenize üzerine biniyorsunuz ve sadece sürat yapma kabiliyetine sahip, rahatsız, ağır, gidon turu bile olmayan, tamamen uzamaya yönelik bir motosiklet, alıyım bir bebeğe gideyim kahve içeyim deseniz, fanı susturamazsınız gidene kadar, 105 derece soğutma sıvısı ile üfleye üfleye gidersiniz, sonra da ya bu bacaklarıma çok mu üflüyo nedir? diye düşünürsünüz. Bir çok handikapı mevcut, hava soğuk olmayacak, (10 derecede 200km/h yapınca ne demek istediğimi anlarsınız, yapmamış olanlar lütfen kem küm etmesin), yer ne olursa olsun kuru olacak, Şuanki motosikletinizin ikinci el fiyatının iki katından fazla ekipman ihtiyacınız olacak.. O ekipmanı giyince hareket kabiliyetiniz düşecek, konforsuz, kaskatı bir adam.. e napıyorsun? Bu hafta sonu şileye gideceğiz de, hazırlandım.. ? Bu işler böyle olmuyor, biz yapıyoruz ama olmuyor işte. Alıp motoru seyahat edeceksen, şehir içinde kullanacaksan, işe gidip geleceksen, bu motosiklet doğru değil.

    eee peki ne yapacağız 600rr 'ı ?

    İkinci motorun olacak, Cumartesi - ya da Pazar günü gişelerden çıkıp bi tekirdağa uzanıp, yarım saat sonra geri döneceksin ve adrenalini alacaksın.. (Zaten pert oluyorsun 1-2 saat sıkı kullanırsan) bu kadar.. He bir de hepimizde var olan ama hepimizin de inkar ettiği ego tatmini söz konusu.. Abiii senin R6 fena ya, hayallerimi süslüyor?. Benzincide benzin alırken, pompacı bile egonuza hitap ediyor, düşünsene, nerelere kadar düşüyorsun aslında farkında değiliz.. Abiiii kaç basıyoo??? diyenler, hiç bi halttan anlamayan ama Bende de 600rr var baya iyi diyen tipler,, sorsan kaç devir çevirdiğini bilmez, ama hep bunlar olan şeyler işte..Bu aletlerin gösterişi var, ego tatmini yüksek, piyasası yüksek, vs.vs. ama tek iyi yapabildiği şey, deli gibi hızlı gitmek..

    Dikkat edersen hiç kötü şeylerden söz etmiyorum, aman ha durduramazsın, cbf'e benzemez, ilk virajda patlarsın,blabla.. Ama gerçekten her canın motosiklet sürmek istediğinde sürülemeyecek bir alet olduğunu bilmende fayda görüyorum..

    Benden bu kadar.. Tercih senin
    chetaq, barodi, kivancern ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #34

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle şöyle bir şey söylemek istiyorum;

    Hepimizin bildiği gibi motosikletlerin bazı sınıfları var, skuter,enduro, touring , racing blablabla.

    125 CC Commuter bir motosiklet kullanırken kullanım amacınız ne idi bilmiyorum ama, sonuçta CBF 125 işte, kullanım amacı belli. İş güç, ulaşım vs. Şimdi bahsetmiş olduğunuz motosiklet pist motosikleti. Öncelikle tercihlerinizin sınıfını anlamakta fayda var..

    Kullanabilir miyim ? kullanamaz mıyım diye sormadan önce beklentileri netleştirmek lazım. 600rr motosikleti alıp, commuter gibi kullanmaya devam edeceğim derseniz, o iş olmaz. Çünkü commuter kadar ergonomik, fonksiyonel, ve ekonomik bir araç değildir. Bir çok talebe doğru cevap vermez. Bunları neden yazıyorum diyecek olursanız, kullanan birisi olarak farkındalıklarımı ifade etmek adına.

    600RR alırsanız belki nefret bile edebilirsiniz, neden mi ? Cünkü 600RR motosiklet diye kullanılacak günlük bir alet değil.( Tamam şimdi ben her gün biniyorum, hiç sorun yok, yağmur çamur no problem) diyen tipleri görürüz, bunlar hep var, sanki biz kullanıp dertlerini görmüyoruz da sadece onlar kullanıyor ve doğru yorum onların düşünceleri gibi insanları yönlendiren, yanlış yönlendiren insanlar hep var.

    Ben R6 kullanıyorum ama nasıl ?


    R6 dediğiniz zaman akla gelen tek şey ruh hastası bir makine olduğu, gerçekten de doğru, gazı açtığınızda adamın aklını alabilir, 10 bin devirden sonra nitro düğmesine basılmış bir araba gibi çıldıran, bitmeyen bir 6.500 devir daha olması fln bunlar acayip şeyler.

    Ama amaç ne? Sürat yapmak, şimdi bir çok arkadaş diyor ki ben sürat yapmam, kendime dikkat ederim bilmem ne.. Sizi kasıt etmiyorum, siz süratte yaparım diyerek alacağınız malın bilincinde olduğunuzu ifade etmişsiniz fakat söylemek istediğim nokta başka bir şey.

    Bu motosikletlerin tek amacı sürat. Düşünsenize üzerine biniyorsunuz ve sadece sürat yapma kabiliyetine sahip, rahatsız, ağır, gidon turu bile olmayan, tamamen uzamaya yönelik bir motosiklet, alıyım bir bebeğe gideyim kahve içeyim deseniz, fanı susturamazsınız gidene kadar, 105 derece soğutma sıvısı ile üfleye üfleye gidersiniz, sonra da ya bu bacaklarıma çok mu üflüyo nedir? diye düşünürsünüz. Bir çok handikapı mevcut, hava soğuk olmayacak, (10 derecede 200km/h yapınca ne demek istediğimi anlarsınız, yapmamış olanlar lütfen kem küm etmesin), yer ne olursa olsun kuru olacak, Şuanki motosikletinizin ikinci el fiyatının iki katından fazla ekipman ihtiyacınız olacak.. O ekipmanı giyince hareket kabiliyetiniz düşecek, konforsuz, kaskatı bir adam.. e napıyorsun? Bu hafta sonu şileye gideceğiz de, hazırlandım.. ? Bu işler böyle olmuyor, biz yapıyoruz ama olmuyor işte. Alıp motoru seyahat edeceksen, şehir içinde kullanacaksan, işe gidip geleceksen, bu motosiklet doğru değil.

    eee peki ne yapacağız 600rr 'ı ?

    İkinci motorun olacak, Cumartesi - ya da Pazar günü gişelerden çıkıp bi tekirdağa uzanıp, yarım saat sonra geri döneceksin ve adrenalini alacaksın.. (Zaten pert oluyorsun 1-2 saat sıkı kullanırsan) bu kadar.. He bir de hepimizde var olan ama hepimizin de inkar ettiği ego tatmini söz konusu.. Abiii senin R6 fena ya, hayallerimi süslüyor?. Benzincide benzin alırken, pompacı bile egonuza hitap ediyor, düşünsene, nerelere kadar düşüyorsun aslında farkında değiliz.. Abiiii kaç basıyoo??? diyenler, hiç bi halttan anlamayan ama Bende de 600rr var baya iyi diyen tipler,, sorsan kaç devir çevirdiğini bilmez, ama hep bunlar olan şeyler işte..Bu aletlerin gösterişi var, ego tatmini yüksek, piyasası yüksek, vs.vs. ama tek iyi yapabildiği şey, deli gibi hızlı gitmek..

    Dikkat edersen hiç kötü şeylerden söz etmiyorum, aman ha durduramazsın, cbf'e benzemez, ilk virajda patlarsın,blabla.. Ama gerçekten her canın motosiklet sürmek istediğinde sürülemeyecek bir alet olduğunu bilmende fayda görüyorum..

    Benden bu kadar.. Tercih senin
    Ağzına sağlık benim kısaca anlatmak istediğim konuyu açarak gayet net ve güzel anlatmışsın..

  15. #35
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Levent hocam cok guzel ozetlemis agzina saglik

    Arabalardan anlarsan boyle evo x yada sti i gunluk kullanmaya calismak gibi bisey olurdu heralde..

    Bende hafta 1 yada 2 gun biniorum

  16. #36
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Helva var dediler, geldik.

  17. #37

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    başkent
    Motosikleti
    yamaha
    Ben Sti a günlük biniyorum ama gerçekten 600rr veya r6 ya günlük binemem herhalde ilerde Levent Hocamın dediği gibi hem ego için hem ara sıra bir Bolu yapmak için olabilir tabi hakketmek ayrı konu

  18. #38

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Motosikleti
    CB650F
    Ben cbr 125 den cb650f e geçtim hemde yaklış 10 bin km ile,bu tamamiyle kişilik meselesi,bazısı 20 binde adam olur bazısı 5 binde bir yerlere gelir,ama sana şöyle diyim hondalar diğer markalara göre en stabil motorlardır yani gaz kolunu ciddi ciddi çevirmediğin sürece farkı anlayamıcaksın bile

  19. #39

    Üyelik
    18 Kasım 2015
    Bende su 125 cc 600 cc olayi i anlamiyorum xt650 ile motora baslayan kuzenim var istanbul gibi bir yerde hemde.. Adam ne kaza yapti ne bisi ondan sonrada 1000rr sonrasinda r1 ile devam etti simdide motora binmem daha desede gecen kawasaki hr2 ye bakarken yakaladim hastalik ya hep daha buyuk daha iyi pesindeyiz

  20. #40
    DoLPHiN2306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    cbr250r-R6-ktmrc200-ktmduke390
    Cbr la haftann 4 5 gunu geziyodum. R6 ile haftann 1 gunu. O 1 gunu hicbirseye degismem pazartesiden bakmaya başlıyorum pazar hava nasil diye.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)