GT250R - CBR 250R - YZF R25 ???
Reklamlar
-
Yav al bi wr125x gez dolan :D , isin acikcasi sen simdi hangi 250cc ye binersen bin buyuk kalacaksin baskan,en iyisi dusunmen gerekenler bunlar olmali;
1-hizmi istiyorum?
2-yakit tasarrufumu istiyorum?
3-japonmu istiyorum?
Zaten 3 u secersen hyo gider,hizmi istiyosun al ozaman r25,yok diyosan cbr ler de artik sekilli makinalar oldu,az da yakiyomus bu daha iyi,ozaman onu alirsin,250cc ustunde baslangicta cok dogru olurmu bilmiyorumda,nc nin gaz kolu ss lere oranla cok daha yumusaktir sanirim,bi dusun derim bunlari
Reklamlar
-
green arow bu konuya ne zaman gelirse aradığın soruların cevabını bulursun
-
Sti adlı üyeden alıntı
Yav al bi wr125x gez dolan :D , isin acikcasi sen simdi hangi 250cc ye binersen bin buyuk kalacaksin baskan,en iyisi dusunmen gerekenler bunlar olmali;
1-hizmi istiyorum?
2-yakit tasarrufumu istiyorum?
3-japonmu istiyorum?
Zaten 3 u secersen hyo gider,hizmi istiyosun al ozaman r25,yok diyosan cbr ler de artik sekilli makinalar oldu,az da yakiyomus bu daha iyi,ozaman onu alirsin,250cc ustunde baslangicta cok dogru olurmu bilmiyorumda,nc nin gaz kolu ss lere oranla cok daha yumusaktir sanirim,bi dusun derim bunlari
Açıkcası hızı severim ama canımda tatlıdır bu yüzden öyle kısa mesafelerde abuk subuk hız yapanlara benzemem güvenli bir yolda açarım gazı affetmem Yakıt tasarrufu çok ön planda değil. Son olarak da tabiki japon motor camiasının devi doğal olarak japon olursa candır ancak çinli italyan falan diye ayırmam öyle çok ön yargım yoktur.
Chopper haricinde bütün 250cc ler ufak gelicektir katılıyorum. Ancak düşük cc de başlamam gerektiğini biliyorum. Fakat 250cc ler içime sinmezse ben o motordan zevk almam herkes sevdiği motoru almalıdır. Ya küçük filan dinlemicem R25 alıcam yada eğitim alıp daha yüksek cc lere bakıcam.
Açıkcası yüksek cc alırsam MT-07 alırım çünkü aşığıyım
Şimdi "MT-07 ALIRIM" yazdım ya hemen ölücüler toplanır
Farkındayız MT-07 çok tehlikeli bir alet sakin
günelyildiz adlı üyeden alıntı
Selam bende 184 boy 85 kg birisiyim ben motosikleti hem zevk hemde mantık konusunda Düşünürüm zevk motorun bana verebileceği mantik benden götüreceği ben boy kilo orantidan dolayı cross-enduro 4t motorları tercih ederim sanada tavsiyem
-honda crf 250 rahat uzun yolada gelir forumda 2000 km yapan mevcut
- Yamaha wr125 r olabilir maddi durum varsa 250 si
- para çoğaldıkça cc yükseltilip tek silindir
Tenere gs 650 gibi motorlar
Crossları severim büyürken mahallemizde 1 tane vardı. Yollar topraktı bi basardı ki of ki ne of O yüzden crosslar bi başkadır Ancak hiç cross denemedim nasıl olur nasıl gider şehir içinde nasıldır şehirler arası nasıldır hiç bir fikrim yok. Sadece görüntüsü hoşuma gidiyor.
-
-
Bi kaç avrupa malı dışında capon motordan ötesi yalan
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Bi kaç avrupa malı dışında capon motordan ötesi yalan
Tabiki japonları tek geçerim.
Djhaylaz adlı üyeden alıntı
ninja 300 kesinlikle
Ninja 300 gereksiz pahalı. Gerek kendisi gerek parçaları olsun. Ki ben Kawasaki aşığıyımdır. Ancak fiyatları beni şuan korkutuyor.
potasyum adlı üyeden alıntı
green arow bu konuya ne zaman gelirse aradığın soruların cevabını bulursun
Çağırın gelsin kafayı yicem
-
Mt07 akrapovic egzozla mest eder,pilatonik asigim zaten kendisine,ilerisi icin hedeflerimde yok degil,ama ondada grenaj,on cam falan yok nasil olurki bilemedim :D o daha bi buyuk durur bence,sizin ilac r25 yav,nekadar dusunurseniz okadar isin icinden cikilmaz bi hal alir bunuda hatirlamakta fayda var
-
uzun yol yapmayacaksan ve devamlı motor üstünde olmayacaksan cbr iyidir. ama racing motor gercekten cok yoruyor onu söyliym en baştan bunu göze alıyorsan cbr 250 iydir. japon ailesinin sumo güreşçisi gibidir. yzfr25 ise tazı gibidr. iyi hızlanır cabuk gider.. kontrol edemzsen seni bile takmaz puff eder. çift silindirli ve üstü motorlar böyledir. hade babam biraz daha gaz ver. baslan bas diye israr eder.. gt250r bisi diyemem. çin malı motor. bütce meselesi derim ancak. ben şahsen naked ve cruiser severim. trafikte naked. uzun yolda cruiser göze hitap degilde konfor ve güvenlik kullanım alanına göre motorsiklet secilmesinden yanayım..
-
barodi adlı üyeden alıntı
gtr yi kafadan eleyin. çünkü bir motosiklet alırken 2.ci elde çabuk satılabilen bir motor olmalı.
Görüntüsü ve sesi sebebiyle halen daha piyasası çok canlı Hyosung'un.
toseabul adlı üyeden alıntı
uzun yol yapmayacaksan ve devamlı motor üstünde olmayacaksan cbr iyidir. ama racing motor gercekten cok yoruyor onu söyliym en baştan bunu göze alıyorsan cbr 250 iydir. japon ailesinin sumo güreşçisi gibidir. yzfr25 ise tazı gibidr. iyi hızlanır cabuk gider.. kontrol edemzsen seni bile takmaz puff eder. çift silindirli ve üstü motorlar böyledir. hade babam biraz daha gaz ver. baslan bas diye israr eder.. gt250r bisi diyemem. çin malı motor. bütce meselesi derim ancak. ben şahsen naked ve cruiser severim. trafikte naked. uzun yolda cruiser göze hitap degilde konfor ve güvenlik kullanım alanına göre motorsiklet secilmesinden yanayım..
Hyosung Çin değil Kore malı. Ve Cbr 250 uzun yolda (tabi bir Cruiser kadar olmasa da ) gayet rahat bir motosiklet. Forumda Cbr'si ile Türkiye turu yapan bir abimiz vardı, rahat olduğundan bahsederdi. Zaten racing sayılmaz, gidonu yüksek ve sele ile arasındaki mesafe kısa. R25 için de aynı şey söylenebilir, ama Gtr gerçekten rahatsız, tam bir yarış motoru oturuşu var.
Eğer amaç 2 sene binmek ise ve motosikletimin en ufak bir değişik sesinde hemen ustaya giderim, motoruma temiz bakarım denilirse Hyosung alınabilir. Fakat Hyosung'u sıfır almak çok para kaybı, piyasada 5000 km'ye kadar sıfır gibi 10-11 bin tl civarında bir çok Hyosung mevcut.
Ev arkadaşım da dahil 4 yakın arkadaşım Gtr kullanıyor ve kilometreleri 6-17-29-40 binde. Hepsi de motorlarından çok memnunlar. Fakat dediğim gibi hepsi motorlarının üzerine titriyor.
-
-
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Ya hacı bu sonuçta geçiş motoru olacak ilelebet sende olmayacak.
Maliyeti düşük sağlam birşey olması yetmez mi?
Madem naked seviyorsun ve gezmeyide seviyorsun.
Naked + her yola ve yüke gelir + uzun yolda gücü yerinde + maliyeti düşük birşey olarak GT250 Naked öneririm.
Geçenlerde bir arkadaş İtalyaya gidip gelmişti 2007 model bi sarı naked ile.
Buda bizim gezilerden birisi forum üyesi zenon nickli arkadaş. Yükleme kapasitesini bi gör istedim
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...75114813_o.jpg
Tek kontak ile defalarca 300-350km yol yapmışlığım var. 130-140km hızın altına düşmeden istediğin kadar yol yap gavur gibi gider bu motor.
Bak bu bizim gezilerden bitanesi
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-antalya.html
GT250 Naked pek hoşuma gitmiyor usta.
Önümde zaman var bakıcaz karar vericez artık seçenek çok fazla.
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
GT250 Naked pek hoşuma gitmiyor usta.
Önümde zaman var bakıcaz karar vericez artık seçenek çok fazla.
Tercihin ne olursa olsun. Kalıcı düşünmediğin motosiklet için zarar edecek hareket yapmamak mantıklı olan.
Tabi bazen gönül mantık dinlemiyor o da ayrı mevzu
ver gazı... ver çoşkuyu
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Dediğin çoğu şeyde katılıyorum sana. Bu arada bende yıllarca naked kullandım duke serilerini naked halada en sevdiğim motor tarzıdır.
Her yola gelir arkaya yükle babam yükle, az yakarlar. Uzun yoldaki tek dezavantajı rüzgarı biraz fazla alırsın o kadar.Ama emin ol cbr250 den çok daha rahat edersin uzun yolda. Nakedı araziye sokan bile var (arazi dediğimde cross değil ) ama cbr yi sok bak sağlam çıkıyormusun ordan
Bu arada ciddi ciddi almak istiyorsan UNdocab'ın yazdıklarını dikkate al özellikle bu tarz 250 cc sınıfında ya 2. eli kuvvetli motor al yada gerçekten maliyeti düşük sağlam motor al. Çünkü zaten çok pahalı olan motorlar değil ama onda bile 3-4 bin zarar etmek istemezsin ve inan neredeyse en çok satan cc aralığı bu motorlardır. O yüzden bence biraz zevkten ziyade akıllı ticaret önemli ama bazen akıl yada kalp kaymıyor değil.
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Daha önce de konu açmış ve CBR 250R ile YZF R25 arasında kalmış, YZF R25 i seçmiştim. Ancak bazı arkadaşlarım motorun altımda küçük kaldığını, bazı arkadaşlarımın ise iyi olduğunu söylemesi beni tekrar bir kararsızlığa itti (Boy 1.93 Kilo 100). Motor almaya da daha 3 ay olmasından dolayı gene bu kıyaslama konusu kafamı kurcalamaya başladı. Uzun boylu cüsseli biri olmayı seviyorum ama gel gör şu motor konusunda isyan eder oldum. Eyw acemiyiz diye düşük cc de başlıcaz 250cc üstüne pek bakmıyorum (her ne kadar bazen canıma tak edip gözüm 600cc lere kaysada). Ancak bu gün aklıma gelen Hyosung GT250R beni bi düşündürdü.Motor 600cc kalıbında tam bana göre bir alet. İnceleme videolarına, forumdaki konulara bakıyorum hep eski tarihler ve GT250R baya çöp olarak algılıyor okuyan kişi. Ancak konuların üstünden 4-5 yıl geçmiş alet değişmiş. 2015 model Hyosung GT250R hakkında neler söyleyebilirsiniz? Biraz küçük de olsa sizce japon mu almalıyım yoksa Hyosung beni en azından 2 yıl gayet güzel götürür mü?
2016 Motosiklet Fuarı Eurasia Moto Bike Expo'ya gidicem ve hatta gitmişken aleti oradan alıp gelebilirim. Duyduğuma göre sağlam pazarlık dönüyormuş fuarlarda. Aleti sıfır alıcağım için ben de dedim 2016 yı bekliyim. 2016 yılı gösteriyor ki motosiklet camiasında acayip bir yıl olucak. Sabırsızlıkla fuarı bekliyorum. Herkes aletleri yeniliyor piyasa kızışıyor. Ben de aradan iyi bi fiyata istediğimi alırım diyorum
Hyosun GT250R vs Honda CBR 250R vs Yamaha YZF R25
Boy ve kalıbına göre söylüyorum hyosung seni paklar. 2013-14-15 model 9.000TL-10.000TL civarı bulabilirsin. Şunuda ekleyim gidip hyosung iyi mi kötü mü diye konu açma bütün japoncular, o motoru kullanmayan bilmeyen AEA nin kuklaları insanların hepsi kötüler. Bazı hyosung kullanıcılarıda var onlarda önermez bir ton şey söyler sorsan 2006-07 modeldir motoru.
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Tercihin ne olursa olsun. Kalıcı düşünmediğin motosiklet için zarar edecek hareket yapmamak mantıklı olan.
Tabi bazen gönül mantık dinlemiyor o da ayrı mevzu
Şimdi hevesle alıcağın motorun iyi olmasını istersin pek aklına 2. el filan gelmiyor. Kalıcı bişi almak istesek bu sefer yüksek cc alıcan satmakla filan uğraşmayacan mis gibi
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Dediğin çoğu şeyde katılıyorum sana. Bu arada bende yıllarca naked kullandım duke serilerini naked halada en sevdiğim motor tarzıdır.
Her yola gelir arkaya yükle babam yükle, az yakarlar. Uzun yoldaki tek dezavantajı rüzgarı biraz fazla alırsın o kadar.Ama emin ol cbr250 den çok daha rahat edersin uzun yolda. Nakedı araziye sokan bile var (arazi dediğimde cross değil ) ama cbr yi sok bak sağlam çıkıyormusun ordan
Bu arada ciddi ciddi almak istiyorsan UNdocab'ın yazdıklarını dikkate al özellikle bu tarz 250 cc sınıfında ya 2. eli kuvvetli motor al yada gerçekten maliyeti düşük sağlam motor al. Çünkü zaten çok pahalı olan motorlar değil ama onda bile 3-4 bin zarar etmek istemezsin ve inan neredeyse en çok satan cc aralığı bu motorlardır. O yüzden bence biraz zevkten ziyade akıllı ticaret önemli ama bazen akıl yada kalp kaymıyor değil.
Tabiki naked motorlar ss lerden her türlü daha rahat. Tek kötü yanlarıda rüzgar ama ben onu fazla takmıyorum en azından şehir içinde. Şehirler arası giderken cam takarsın 2. eli kuvvetli olsun istiyorsan japondan başkasına bakmamak lazım.
hcanalagoz adlı üyeden alıntı
Boy ve kalıbına göre söylüyorum hyosung seni paklar. 2013-14-15 model 9.000TL-10.000TL civarı bulabilirsin. Şunuda ekleyim gidip hyosung iyi mi kötü mü diye konu açma bütün japoncular, o motoru kullanmayan bilmeyen AEA nin kuklaları insanların hepsi kötüler. Bazı hyosung kullanıcılarıda var onlarda önermez bir ton şey söyler sorsan 2006-07 modeldir motoru.
Orası öyle tabi ülkemizde japon olmayanlara karşı bi ön yargı bulunmakta. Ancak Japon olmayanlarında durumu ortada.
-
yeni slogan buldum. senin paran senin kararın düşük cc le başla şuna geç buna geç demek karşıdaki kişiyi tanımadıktan sonra boş
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
DKN adlı üyeden alıntı
yeni slogan buldum. senin paran senin kararın
düşük cc le başla şuna geç buna geç demek karşıdaki kişiyi tanımadıktan sonra boş
Karar veremediğimizden konu açıyoruz işte. Mesele düşük cc lerin küçük gelmesi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler