Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yüksek kilometreli Japonmu sıfır Çin mi

    REKLAM ALANI
  1. #41
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce 68 bin km'de 2010 model bir VFR 1200 için el sıkıştım.
    Motosikletin ufak tefek taş vs. gelen yerlerine karbon kaplama yapmak istiyordum.
    Satın almak için bugün bir motosiklet mağazasına gittim.
    Satılık ikinci el motosikletlere bakarken VFR'yi gördüm.
    Çıktığı günden beri bu motosiklete hevesim var.
    Kullandım da.
    Ama elimde tutamadım.
    Makina çıktığında 17 bin Euro'ya satılıyordu.
    Bende o zaman CBR vardı ve 14.900 Euro'ya almıştım.
    Kullanmaktan zevk aldığım bir motosikletten daha fazla bir paraya ne olduğunu bilmediğim bir motosiklete o kadar para vermek istemedim açıkçası.
    Üstelik 17.500 Euro'ya Ducati 1098 alabiliyorsun.
    Bu nedenle çok hoşuma gittiği halde alamadım VFR'yi.
    Ama bugün 4900€ etiketi görünce getirin dedim şunun evraklarını.
    Temiz, bakımları yapılmış lastikler gıcır gıcır daha ne isteyeyim.
    İçinde ne kadar sıvı varsa boşaltıp değiştirin dedim.
    Salı akşamı hazır olur dediler.
    Yarın benim motorun karbon işlerini halledeceğim.
    Salı günü de ona girişirim.
    Şimdi niye anlattım bunu.
    Aynı paraya 600cc japonların sıfırını alabilirim.( veya az bişey ekleyerek)
    Yine aynı paraya sıfır km ve çok hoşuma giden Royal Enfield'in Cafe racerini de alabilirim.
    Ama ben VFR'yi istiyorum ve bütçeme uygun olanını buldum aldım.
    Bu motosiklet için yıllık 15 bin km normal kabul edilir ve eski sahibide hakkını vermiş motorun.

    Kısacası beğenileriniz önemli.
    Bütçeniz de...
    Ama bu motor dökülüyor olsaydı bedava verseler yine almazdım.
    Sıfır diye hoşuma gitmeyecek bir motosiklete binmektense hiç binmesem de olur. Çünkü motosiklet benim için bir ihtiyaç değil, zevk aracı.
    Motosikletinden zevk alırsan çıkardığı problem çokta dert değil o da ayrı konu...
    Bayılıyorum vfr1200 e süper motor abi. ufak tefek taşların gelmesi vs çok normal ama dediğin gibi boya yaptırma kaplama yaptır.

    Yıllık 15 bin dediğiniz km aslında pek birşey değil. işe gidip gelsen zaten ayda en az 500- 600 km yapıcaksın. ee birde tatile yada geziye sağa sola gittin desen yılda 15 bin yapmış oluyorsun ki çokda normal bir süre.

    Eğer bundan önceki sahibi moturu hor kullanmadıysa o motorun daha en az 100 - 150 bin km ömrü var. Zaten değişme zamanı gelen parçalarıda orjinal olarak değiştirdiyse yemede yanında yat...

    Bazı insanlar 5-10 bin km üzeri bakmıyorum çünkü nasıl kullanıldı diye bilgileri yokmuş,içleri rahat etmiyormuş,yada vs vs. Şimdi bana bir tane sıfır motor verin size o motoru ilk 1000 km de pert ediyim sonra ilana koyalım 1000 km diye. Bu şekilde düşünen insanlara o motoru sıfır parasına satarım.
    Sonuç ?? sen 1000 kmde daha sıfır gibi motor aldığını zannediyorsun... Ben sana 1000 km gebermiş bir motor sattım...
    İsterseniz 50 bin isterseniz 1000 km ikinci el motor alın , motordan anlamıyorsanız yada ciddi anlamda iyi bir ustanız yok ise tertemiz sandığınız motor başınıza bela olur yada dersinizki evet 50 binde ama 5000 km deki motorlara taş çıkartıcak bir motor aldım.

    Geçen sene İngilterede yanlış hatırlamıyorsam 94 yada 95 model KTM adventure 640 kullandım ve 300 küsür bindeydi motor. Sahibiyle baya bir sohbet ettik. Adamın şöyledi şey şuydu " motor bloğu daha açılmadı ama bir çok parçası orjinali ile değiştirildi çünkü değişim zamanları gelmişti. " umarım km konusunda ne demek istediğimi bu çok daha rahat anlatır.

    Şimdiden hayırlı olsun bu arada vfr1200
    COQ bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İkinci elde yüksek km'den çekinen insanlar ortalama bir Honda denememişler muhtemelen.

    Buna karşın sadece 8000 km'de denediğim bir Ducati Multistrada dökülüyordu resmen. Soğuttu beni markadan. Mutlaka sahibi kötü bakmıştır vs. ama zannetmiyorum isteseniz de bir Honda'yı o kadar süre içerisinde o hale getiresiniz.

    Ancak arkadaşlara katılıyorum, sonuçta motorsiklet zevk işi. Honda'yı kaliteli ve güvenilir bulmama rağmen, ve daha problemli olduğunu bilmeme rağmen gidip KTM aldım. Ancak bütçem bu noktada kısıtlı olsaydı kesinlikle Japon dışına çıkmazdım.

  3. #43
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Birbirine yakın cc dediğine göre düşük cc bir makina alacaksın..
    Şimdi işin açığını konuşmak gerekir. Düşük cc makina alan insanlar genelde yeni başlayanlar oluyor ve muhtemelen acemi sürüşlere yersiz gazlamalara redlinelara ani vites düşürmelere ne bileyim yanlış debriyaj kullanımlarına epey bi maruz kalmış oluyor ikinci el düşük cc motorlar.
    Ha üst sınıf dediğin zaman zaten adam dünya bir para saymış çok dikkatli kullanıyordur genelde ve acemi motorcu değildir. Bu sebeple düşük cc ikinci el japon yerine sıfır km çinliyi tercih ederdim.
    Çin malı motorlar biraz da şans işi oluyor. Ayni model ayninseti motorun biri tık demeden yıllarca çalışırken kimisi haftasında sorunlar cikarip motordan sogutuyor.

  4. #44
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    Üç tane sıfır ya da sıfıra çok yakın çin malı motor sahibi oldum, hiçbirinde de sorun yaşamadım, şimde de 80,000 de japon kullanıyorum, sorun yok... Siz motoru beğendikten sonra, motor da biraz temizse, bu işlerden de biraz anlıyorsanız sıkıntısız bir şekilde binersiniz

  5. #45
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Japon iyidir yüksek kmlilerde alınabilir ama gerek yok gerekirse git şehir dışından al gel daha mantıklı olabilir

  6. #46
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı batuhan anıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba merak ediyorumda 50 60 bin kilometreli japon motorsıkletımı yoksa sıfır çin motorsıkletımı almayı tercih edersiniz ( fiyat farksız yakın cc li )
    Dostum alacağın motordan beklentin ne? Ona göre hangisini seçeceğin bellidir zaten.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  7. #47

    Üyelik
    15 Kasım 2015
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum alacağın motordan beklentin ne? Ona göre hangisini seçeceğin bellidir zaten.
    beklentım ne mı beklentım vıtes rahat gecıcek benı yolda bırakmıcak dustugumde yatırdıgımda vs uzılmıcegım ve 1 sene falan kullanıcagım bı motor servıs le pek ugrasmak ıstemıyorum sıkıntılarıyla ondan

  8. #48
    Ms_TunC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı batuhan anıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beklentım ne mı beklentım vıtes rahat gecıcek benı yolda bırakmıcak dustugumde yatırdıgımda vs uzılmıcegım ve 1 sene falan kullanıcagım bı motor servıs le pek ugrasmak ıstemıyorum sıkıntılarıyla ondan
    Hiç düşünme aradıgın cc varsa Bajaj al.

  9. #49

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce 68 bin km'de 2010 model bir VFR 1200 için el sıkıştım.
    Motosikletin ufak tefek taş vs. gelen yerlerine karbon kaplama yapmak istiyordum.
    Satın almak için bugün bir motosiklet mağazasına gittim.
    Satılık ikinci el motosikletlere bakarken VFR'yi gördüm.
    Çıktığı günden beri bu motosiklete hevesim var.
    Kullandım da.
    Ama elimde tutamadım.
    Makina çıktığında 17 bin Euro'ya satılıyordu.
    Bende o zaman CBR vardı ve 14.900 Euro'ya almıştım.
    Kullanmaktan zevk aldığım bir motosikletten daha fazla bir paraya ne olduğunu bilmediğim bir motosiklete o kadar para vermek istemedim açıkçası.
    Üstelik 17.500 Euro'ya Ducati 1098 alabiliyorsun.
    Bu nedenle çok hoşuma gittiği halde alamadım VFR'yi.
    Ama bugün 4900€ etiketi görünce getirin dedim şunun evraklarını.
    Temiz, bakımları yapılmış lastikler gıcır gıcır daha ne isteyeyim.
    Hayırlı olsun. Vfr 1200 ün hasarlısına bile 22000 TL istiyorlar. 4900 Euro (Yaklaşık 15500 TL) ya nerden buldun.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yurt dışında yaşıyor olabilir.

  11. #51
    planet58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    sattı...
    Baban çinli olsa selam verme..

  12. #52
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birbirine yakın cc dediğine göre düşük cc bir makina alacaksın..
    Şimdi işin açığını konuşmak gerekir. Düşük cc makina alan insanlar genelde yeni başlayanlar oluyor ve muhtemelen acemi sürüşlere yersiz gazlamalara redlinelara ani vites düşürmelere ne bileyim yanlış debriyaj kullanımlarına epey bi maruz kalmış oluyor ikinci el düşük cc motorlar.
    Ha üst sınıf dediğin zaman zaten adam dünya bir para saymış çok dikkatli kullanıyordur genelde ve acemi motorcu değildir. Bu sebeple düşük cc ikinci el japon yerine sıfır km çinliyi tercih ederdim.
    Çin malı motorlar biraz da şans işi oluyor. Ayni model ayninseti motorun biri tık demeden yıllarca çalışırken kimisi haftasında sorunlar cikarip motordan sogutuyor.
    Kıyaslamanda pek acemi olmuş,
    Şimdi ben işe giderken.ybr 125 e biniyorum, hafta sonları gezmeye fz6 fazer ile gidiyorum, 100 bin km den fazla motosiklet tecrübem var şimdi bu senin yaptıgın yorumda ben neresinde oluyorum bu işin
    98 Beygir.....

  13. #53
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı batuhan anıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beklentım ne mı beklentım vıtes rahat gecıcek benı yolda bırakmıcak dustugumde yatırdıgımda vs uzılmıcegım ve 1 sene falan kullanıcagım bı motor servıs le pek ugrasmak ıstemıyorum sıkıntılarıyla ondan
    O zaman japon. Çin malları biraz şans işi. Hatta Bajaj vs mi. Uzak dur derim. Ha ama Japon fiyatına çinli kalitesine para vermek istiyorsan o ayrı mesele (:
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  14. #54

    Üyelik
    09 Nisan 2015
    Japonun ölüsünü Çine değişmemı
    planet58 bunu beğendi.

  15. #55
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Japon olsun çamurdan olsun
    planet58 ve İlker41 bunu beğendiler.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)