Yüksek kilometreli Japonmu sıfır Çin mi
Reklamlar
-
İŞİN DOĞRUSU,İÇİNE SİNEN MOTOR EN İYİSİDİR.
Ben de 57000 km.de cb 900 hornet aldım.Şu an 64500 de.Hiç bir problemi yok.Sadece rutin bakımlar.
Ben diyorum ki,bu motoru satmam ve de bitiremem.Sıfır motora o parayı vereceğime,böyle bir motoru her türlü tercih ederim.
Reklamlar
-
Bakımlı olduktan sonra yüksek km sorun değil. Fakat değişim zamanı gelmiş parçalarıda maliyete ekleyerek seçeceğin 2.el motosiklete karar vermen lazım
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bakımlı olduktan sonra yüksek km sorun değil. Fakat değişim zamanı gelmiş parçalarıda maliyete ekleyerek seçeceğin 2.el motosiklete karar vermen lazım
Bu da önemli. Kaliteli lastik, kaliteli zincir ucuz değil. Ancak yeni Çin motosikletin parça kalitesi de tartışılır.
-
-
karşıyaka57 adlı üyeden alıntı
一些在中国制造的产品可以是质量好。
Bilmukabele
ver gazı... ver çoşkuyu
-
Motosiklet Eğitmeni
Yahu kilometre önemli tabi ama o kilometre ayni zamanda motosikletin fiyatini da belirleyen bir etken.
Benim su an bindigim motosikletin sifiri 24 bin euro civariydi.
Bakinirken 3500km de ikinci elini 17bin euroya buldum aldim.
Ulem dedim ben bunu sifir alsam en az 20bin km yapmadan satmayacagim.
3500km de yeni sayilir.
Su an motorum 18bin küsür kilometrede.
Satmaya kalksam yapacagi en fazla 11bin euro.
30-40bin kilometrede olanlari var 7-8bin euro istiyorlar.
Yani ayni model bunlar ama kilometre binlerce euro fark ettiriyor.
Mesela bugün aldigim motosiklet bin kilometrede olsa en az bin euro yazarlardi.
Alirmiydim?
Hevesim varsa alirdim tabi bir de param!
Yani yok aga ben kilometreye bakarim hikayesi bütçe ile ilgili.
Ha!
Ayni model motosiklet ayni fiyata satiliyorsa,ikisi de bakimliysa tabi ki gidip düsük kilometrelisini alacaksin.
Ama bu isin baska modelle kiyaslamasi olmaz.
Hosuma gitmedikten sonra isterse japon olsun sifir aliyorum diye bir motosiklete niye onca para vereyim?
Burada amaç önemli.
Abi ben zevkinde degilim, ise ya da okula gidip gelmeye ayagimi yerden kesecek bir sey ariyorum diyorsan paran da yetiyorsa git sifir kilometre bir makine al gitsin.
Ama mesele zevkse, özeniyorsan, en kral sifiri da alsan aklin öbür modelde kalacaksa, yapma bunu.
-
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
50 60 bin kilometreli japon
-
-
68.000 km de 2006 suzuki GSF 650 BANDİT S ABS aldım... motor yana devrilmiş... komple boyanmış...
ufak tefek düşmesi cokda umrumda değil...
ben de oldugu yerde 3-4 sefer devirdim...(önceki motorum 130 kg idi... bu 208 kg :D )
motoru açılmamış... sadece baskı balata yeni değişmişti... lastıkler zincir dişli set yeni...
temmuzda aldım suan 76.000 km de...şeytan kulağına kurşun daha tık yok makinede...
bu da sesini merak edenler için
http://ok.ru/video/38170004022
-
motormu alıyosun eşekmi ne bu ırkcılık paran neye yetiyosa git al 40 bin değil 15binde ebesi bellenen makineler var bu soru bir sonuca ulaşmazzzz
-
COQ adlı üyeden alıntı
Yahu kilometre önemli tabi ama o kilometre ayni zamanda motosikletin fiyatini da belirleyen bir etken.
Benim su an bindigim motosikletin sifiri 24 bin euro civariydi.
Bakinirken 3500km de ikinci elini 17bin euroya buldum aldim.
Ulem dedim ben bunu sifir alsam en az 20bin km yapmadan satmayacagim.
3500km de yeni sayilir.
Su an motorum 18bin küsür kilometrede.
Satmaya kalksam yapacagi en fazla 11bin euro.
30-40bin kilometrede olanlari var 7-8bin euro istiyorlar.
Yani ayni model bunlar ama kilometre binlerce euro fark ettiriyor.
Mesela bugün aldigim motosiklet bin kilometrede olsa en az bin euro yazarlardi.
Alirmiydim?
Hevesim varsa alirdim tabi bir de param!
Yani yok aga ben kilometreye bakarim hikayesi bütçe ile ilgili.
Ha!
Ayni model motosiklet ayni fiyata satiliyorsa,ikisi de bakimliysa tabi ki gidip düsük kilometrelisini alacaksin.
Ama bu isin baska modelle kiyaslamasi olmaz.
Hosuma gitmedikten sonra isterse japon olsun sifir aliyorum diye bir motosiklete niye onca para vereyim?
Burada amaç önemli.
Abi ben zevkinde degilim, ise ya da okula gidip gelmeye ayagimi yerden kesecek bir sey ariyorum diyorsan paran da yetiyorsa git sifir kilometre bir makine al gitsin.
Ama mesele zevkse, özeniyorsan, en kral sifiri da alsan aklin öbür modelde kalacaksa, yapma bunu.
abı cok guzel konustun tesekkur ederım yanı tecruben konusuyor butceden zıyade motoru fazla kullanmıcagım ıcın 50 60 bin japon dedım 1 2 sene suan baslangıc asamasındayım ktm duke 200 almak ıstıyorum veya yamaha r25 ama düşüp kalkma illah olucak olmadı dıyelım hep tedırgın olucam yatmıcam vs basmıcam korkıcam urkek olucam bu sefer hıc bısey ogrenemıcem ondan ucuz yollu japon gibi düşünüyorum ne diyorsun saygı deger abım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
fazla sıkıntıyla ugrasmak ıstemıyorum yanı bı abımde var 50 60 bin kilometrede honda vites olayı kalkısı cok rahat cin motorlarında vitesler sert geciyo rahatsız edıyor ondan suphelı bakıyorum yanı heran yolda kalıcakmıs gıbı 1aylık motorun sozde mondıal extreme aslfaltta gıderken bılyelerı dagıldı servıste yattı 1 ay daha
-
Bana gore ss tarzi ve bu apaci tayfanin eline dusmus,gece yarisi egzozundan cikan patirdamalarla butun sokagin kufurlerini almis,motora ekipman kask hak getire,saclarinin ust tarafi 55 numara yanlar 0 numara binen birisinden almadiysaniz km cokta sorun olmaz,ama dagilmayan cinlide var,motordan motora degisir sanirim,en iyi cevap bu.
-
ben onu bunu bilmem de...
japon motorun en güzel yanı
"durduğunuz yerde 1 yada 2 den boş vitese alabiliyorsunuzya" bundan daha güzel bir şey olamaz...
-
3500 tl ye 94 model 3.kez saati devirmiş(99999x3)+ 45 bindeki japon malı kross aldım, 12 bin km ben kullandım..300 tl masraf ettim yay kaması kopmuştu..Ancak 350 bin deki motor gaza asılınca hala tekere gelmekte..Eski meski hiç düşünmez yinede japon veya kaliteli motor alırım..En kötü 125 lik kross motor 4 bin lira olmuş Alındığı hafta egzozu kırılan,arka diski yamulan..
-
işte bütün güzel motorcular burada. şu dandik konuya bile ne güzel yorumlar yapmışlar, geç karşısına tekrar tekrar oku
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
Motosiklet Eğitmeni
Bana direkt sorduğun için cevap yazıyorum.
Yoksa diğer arkadaşlarda işin doğrusunu yazmışlar.
Uğur'un koyduğu linki de bir oku.
Ben görmeden bilmeden bir motosikleti sana tavsiye edemem.
Yani bu işten anlayan birine motoru göster.
İyi derse al.
Madem bir süre binip satacaksın, en az zarar edeceğin seçimi yap.
Motor satılmaz diye bir şey yok.
Her motor satılır.
Yeter ki derdi az olsun bakımlı olsun.
Herkes bütçesi neye yetiyorsa onu almaya çalışıyor ve bu para denen meret herkesin cebinde bol olsaydı ikinci el diye bir şey olmazdı.
Sen hiç ikinci el tükenmez kalem gördün mü?
Yok!
Neden yok?
Çünkü herkeste yenisini alacak para var.
Pahalı bişey olsaydı sahinden de bir sürü kalem ilanı görürdün.
Sadece beyaz kağıtta kullanılmış, kulak ve burun karıştırılmamış muhayyer dosta gider tükenmez!!!!
Anlaşılmıştır umarım.
-
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
Japon iyidir kilometresi yükseklerede fazla yanaşma gerekirse başka ilden getir
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
ben onu bunu bilmem de...
japon motorun en güzel yanı
"durduğunuz yerde 1 yada 2 den boş vitese alabiliyorsunuzya" bundan daha güzel bir şey olamaz...
Çin motorsikletleri böyle olmuyor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)