İstanbul'da Honda CBX 750 Motosikleti Olan Arkadaşlar Buraya Lütfen....
Reklamlar
-
Merhaba;
Yıllar önce güzel ülkemizde polislerimizin genelde kortejlerde kullandığı fakat asıl çıkış amacının polislerin güçlü, yıllara meydan okuyabilecek bir motosiklet ihtiyacını gidermek olduğu nadide bir Japon üretimi.
Dünya'nın halen bazı ülkelerinde bu motosikletler kullanılmaktadır. Şaftlı olması, tork gücü, tamamen mekanik olması, dayanıklı olması ve fazla yakması en önemli özelliklerinden biridir
Velhasıl bütün bir yazımı bu motosikleti arayarak geçirdim, en temizini bulmak için il il dolaştım ve buldum. Motosikleti cafe racer projem için donör yapacaktım fakat kullandıktan sonra "sport touring" tarzı kafamda iyice şekillenmeye başladı. Karaman'dan İstanbula 900 km'lik güzel bir yolculuk geçirdik kendisiyle ve hiçbir sorun çıkarmadı, beni üzmemeye de devam ediyor.
İstanbul'da bu motosikleti kullanan şanslı kişilerle tanışmak isterim..
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
çok güzel ne kadar yaktı uzun yolda
-
Uzun yolda 22 kuruş yaktı, Şehir içinde 30 kuruşun altına düşmüyor.
-
Çok güzel bir motor... seçiminizden dolayı tebrik ediyorum.
-
smiles adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir motor...
seçiminizden dolayı tebrik ediyorum.
Teşekkürler
-
nerden buldunuz bu kadar temizini? bloğu ne durumda, kaçıncı sahibisiniz? çok güzel görünüyor.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
nerden buldunuz bu kadar temizini? bloğu ne durumda, kaçıncı sahibisiniz? çok güzel görünüyor.
Herşeyi gayet iyi durumda. Bakımlarını yaptığın sürece evladiyelik bir motosiklet. Kaçıncı sahibi olduğumu tam olarak bilemem ama şu şekilde;
bu motosikletler Türkiye'de polisler tarafından kullandıktan sonra ihale ile satışa çıkarıldı (sadece emekli ve aktif polislere). Daha sonrada senin benim gibi şahıslar bunları satın aldı ve kullandı bi süre.
Ben Karamanda bir kullanıcıdan aldım ve ilk sahibiydi. Gözü gibi bakmış motora. Gittim gördüm inceledim aldım geldim
-
Makina harikaymış, hayırlı uğurlu olsun,
Uzun yıllar garajda yatmış, sanırım emniyetteyken de pek kullanılmamış, o yıllara göre şaftlı bir honda çok hoş yakıtı da gayet normal,
Güle güle binmeniz dileğimle,
-
c4gin adlı üyeden alıntı
Makina harikaymış, hayırlı uğurlu olsun,
Uzun yıllar garajda yatmış, sanırım emniyetteyken de pek kullanılmamış, o yıllara göre şaftlı bir honda çok hoş yakıtı da gayet normal,
Güle güle binmeniz dileğimle,
Evet bir süre garajda yatmış, şaftlı olması bana göre en güzel özelliği. Böyle bir motor için dediğiniz gibi yakıt normal. Ama Türkiye şartlarında motosiklet kullanımı için değil maalesef. Malum ülkemizde bir yakıt sorunumuz var Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için
-
Her ne kadar çantanın yada bagajın gerekli olduğunu düşünsem de o çantalarla kullanmayacaksınız değil mi?
-
Onu bunu bilmem de uzun yol sonrası
zincir bakımı yok ya yeter
gerisi boş işte..
-
eskilerin karizması vardı..
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
Şuna kıyılırmı modifiye etmeye .. hastasıyım bu makinenin.. sorması ayıp ne kadara aldınız ?
-
bazen25 adlı üyeden alıntı
Her ne kadar çantanın yada bagajın gerekli olduğunu düşünsem de o çantalarla kullanmayacaksınız değil mi?
Alırken üzerinde bunlar vardı, yer kaplamasın geniş olmasın diye bunları takmışlar. Normalde orijinal çantaları daha güzel ve karenajlı.
Aslında bende çanta pek sevmem ama uzun yola çıkacağım için orijinal çantalarını istedim sahibinden kısa zamanda gelecek bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
ZümeR adlı üyeden alıntı
Onu bunu bilmem de uzun yol sonrası
zincir bakımı yok ya yeter
gerisi boş işte..
Kesinlikle çok çok büyük bir avantaj
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Şuna kıyılırmı modifiye etmeye .. hastasıyım bu makinenin.. sorması ayıp ne kadara aldınız ?
Dediğim gibi daha önce "touring" tecrübem olmadığından almadan önce böyle bir karar almıştım fakat kullandıktan sonra fikirlerim değişti.
9.000 tl civarına aldım ben. Sizdeki NC de benim çok hoşuma giden bir makine henüz hiç sürüş keyfine bakamamış olsamda görüntü itibari ile çok hoş.
-
Değerli arkadaşlar, bende de bi tane var fakat arızalı. Çalışır durumda hurdaya ayrılmış bir motor arıyorum. Tekrar restore etmek için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
lütfen yardım...
-
simsekysf adlı üyeden alıntı
Merhaba;
Yıllar önce güzel ülkemizde polislerimizin genelde kortejlerde kullandığı fakat asıl çıkış amacının polislerin güçlü, yıllara meydan okuyabilecek bir motosiklet ihtiyacını gidermek olduğu nadide bir Japon üretimi.
Dünya'nın halen bazı ülkelerinde bu motosikletler kullanılmaktadır. Şaftlı olması, tork gücü, tamamen mekanik olması, dayanıklı olması ve fazla yakması en önemli özelliklerinden biridir
Velhasıl bütün bir yazımı bu motosikleti arayarak geçirdim, en temizini bulmak için il il dolaştım ve buldum. Motosikleti cafe racer projem için donör yapacaktım fakat kullandıktan sonra "sport touring" tarzı kafamda iyice şekillenmeye başladı. Karaman'dan İstanbula 900 km'lik güzel bir yolculuk geçirdik kendisiyle ve hiçbir sorun çıkarmadı, beni üzmemeye de devam ediyor.
İstanbul'da bu motosikleti kullanan şanslı kişilerle tanışmak isterim..
http://<a href="http://hizliresim.co...Rv.jpg</a></a>
Ben Türkiyede cbx750 arıyorum Bulamıyorum :(
-
25 kasım 2015 tarihinde benzin 4.40 idi.. Bu hesapla
Şehir içi: 6,8 litre
Şehir dışı: 5 litre
Benzin yakıyormuş.. 2018 de falan bu konuya yolu düşerse insanlara kolaylık olsun..
-
ilk motor olarak almak istediğim pazarlık yaptığım ve sadece benzin masrafından dolayı alamadığım görünce halaa dibimin düştüğü nadir motorlardan biridir kendisi. şu an honda aynı motoru aynı görüntü ile güncelleyip enjeksiyonlu bir şekilde piyasaya sürse ilk müşterilerinden biri kesinlikle ben olurum. gerçi böyle bir güzellik yapsalar güzel ülkem TÜRKİYE şartlarında 50000 TL den aşşağı olmaz
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
bende de 91 model Honda cbx 750p motosikletim var. soğuk havada da dahil olmak üzere normalde ilk marşta motorum hemen çalışıyor. Ancak bir süre kullanıp motor ısındıktan sonra motoru çalıştırmaya çalışırsam marş motoru yarım tur bir tur dönüyor ama çalışmıyor. Gaz vererek çalıştırmayı deniyorum bir noktada bazen alıyor ama gazı keser kesmez stop ediyor. Akü yeni, marş motorunun içi komple değişti. Kömürleri yenilendi. Bu arada çalışmama süresi bazen 10 dk bazen 40dk bulabiliyor bazende hemen alıyor(bu çok nadir).neden yapıyor olabilir Teşekkürler
-
simsekysf adlı üyeden alıntı
Merhaba;
Yıllar önce güzel ülkemizde polislerimizin genelde kortejlerde kullandığı fakat asıl çıkış amacının polislerin güçlü, yıllara meydan okuyabilecek bir motosiklet ihtiyacını gidermek olduğu nadide bir Japon üretimi.
Dünya'nın halen bazı ülkelerinde bu motosikletler kullanılmaktadır. Şaftlı olması, tork gücü, tamamen mekanik olması, dayanıklı olması ve fazla yakması en önemli özelliklerinden biridir
Velhasıl bütün bir yazımı bu motosikleti arayarak geçirdim, en temizini bulmak için il il dolaştım ve buldum. Motosikleti cafe racer projem için donör yapacaktım fakat kullandıktan sonra "sport touring" tarzı kafamda iyice şekillenmeye başladı. Karaman'dan İstanbula 900 km'lik güzel bir yolculuk geçirdik kendisiyle ve hiçbir sorun çıkarmadı, beni üzmemeye de devam ediyor.
İstanbul'da bu motosikleti kullanan şanslı kişilerle tanışmak isterim..
http://<a href="http://hizliresim.co...Rv.jpg</a></a>
Hocam çok çok çok şanslısınız, Allah kazadan beladan uzak etsin.
Mümkün mertebe tamir bakım işlerini kendiniz yapın derim. misal:
https://www.youtube.com/watch?v=95nlrP-yn2I
Gerekenler kaliteli yıldız tornavida, eldiven, gözlük, karbüratör temizleyici. Bir de biraz zaman ve sabır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)