Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Klişe İkinci Motor Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    NC 700X'leri biraz daha araştıracağım. Farklı bir alternatif oldu teşekkür ederim. Bu durumda psikolojik sınırımı da 20.000 km'ye yükselteyim.


    CBR 500R fena değil, ancak duruş pozisyonu uzun yol için fazla yatık değil mi? Bel ağrısına bire bir gibi duruyor


    Bu arada arkadaşlar, XJ6F ve ER6F'nin oturuş pozisyonları nasıldır?
    karacabeg bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Bu arada alacagin motorun yaygin servis agida onemli, kawasaki de durum malum, yamaha honda bunlar yedek parcada en problemsizleri, xj6 diversion f guzel motor, 4 silindir buna hazirlikli ol, alt devirler cansiz ust devirler iyi ceviren guzel motor tipik 4 silindir karakteri, yalniz diversion f lerin %90 nin da ABS yoktur.. 2011 lerde olmasi lazim buna dikkat.. 20 tl verdigin motorda ABS olmali..

  3. #23
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Güzel kardeşim tam senin olayın aslında 650 ve üstü hacimdeki cruiserlar. Ancak cruiser tipi motosikletlerden hiç bahsetmediğin için ve kendini de en fazla 1 yaşındaki 2. ellerle sınırladığın için Kawasaki Vulcan S önerecektim ama vazgeçtim. ER6 serisiyle aynı bloğa sahiptir ve kendi motor hacmindeki diğer cruiserlara oranla beygir gücü yüksektir. Asfalt ağırlıklı sürüş ve görüntüyü bozmayacak şekilde çanta düşünüyorsan cruiser'lar biçilmiş kaftan. Ancak 1 yaş ve 20.000 TL limit ile biraz zor. Zaten hiç yazmamışsın ki o da cruiser istemediğini gösteriyor. Ama yine de aklının bir ucunda bulunsun.

    Aslında kendini 1 yıllık motorlarla sınırlamasaydın Honda NT700 Deauville ABS müthiş güzel bir motosiklettir. Tam aradığın özelliklere cuk oturuyor ama onda da maalesef üretim yılı senin kriterlerin için sıkıntılı. (Örnek ilan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42818473/detay)

    O yüzden elde alternatif olarak -en azından benim bildiklerim dahilinde- bir tek Honda'nın NC 700/750 S ve X serisi kalıyor ki normalde deponun olduğu yerde müthiş bir bagajı var. 1 tam kapalı kask + eldiven, ıvır zıvır sığabiliyor. Yanlara da çanta takmayıp trafikteki aralardan geçebileceğin mesafeyi kısıtlamadan bir topcase takıp montu da içine atabilirsin. Muhtemelen NC'ler senin için en iyi alternatif olacaktır.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #24
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    bence benelli trk 502'yi bi bekle. belki hem maddi açıdan hem performans açısından hem de yakıt tüketimi açısından tatmin edebilirler müşterileri. bence seni sport touring'den çok adventure tarzı bi motor keser. ah ah para olacak çekicen bi bmw f700gs falan ama...

  5. #25
    enable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS, cbf150,xmax250ABS
    NC mantıklı gibi ama 700 ler artık üretilmiyor, 750'ler devam edecek mi belli değil, 700'lerin tekrar üretileceği söyleniyor, falan filan.
    Zaten CB500X uygun fiyattan gelirse 700'leri baltalar diye düşünüyorum. NC'nin geleceği ile ilgili detaylı bilgisi olan paylaşabilir mi?

  6. #26
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 kasası manyakkkkkkkkkk olmuş, çoook beğendim bir Honda motoru ilk defa hoşuma gitti yahu,

    http://bikeadvice.in/wp-content/uplo...00-820x640.jpg
    Yanliz ciddi anlamda olmus,ne 600cc gibi ucar nede 250cc gibi gitmemezlik yapar,sanirim hiz olarak 200 e kadar cikiyomus,egzoz acik hava filtresiydi disliydi derken 230 olsa,gerci okadar ugrasmaya gerek yok 200 candir :D bu arada cbr500r tipki cbr250 gibi oturus pozisyonu var,sport touring olarak geciyo

  7. #27
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    bende okudugum an nc 700x dedim

  8. #28
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    20bin e çantalı tur camlı nc 700 bulursun...km ye takma ınan o motorlar 50bin de daha yeni açılıyor gibidir...yakitida senin makinadan düşüktür

  9. #29
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı enable adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC mantıklı gibi ama 700 ler artık üretilmiyor, 750'ler devam edecek mi belli değil, 700'lerin tekrar üretileceği söyleniyor, falan filan.
    Zaten CB500X uygun fiyattan gelirse 700'leri baltalar diye düşünüyorum. NC'nin geleceği ile ilgili detaylı bilgisi olan paylaşabilir mi?
    Honda nc750 2016 yo tanitti fuarda.. dashboard ve ledli far harici ayni motor.. honda 750x ile son halini aldirdi bunun ustune en az 5-10 sene uretecek bu motoru

    bagaj konusunda yan canta tocase ile on depo dahil tami tamina 144 lt (yuzkirkdort) bagaj hacmim var
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  10. #30
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC 700X'leri biraz daha araştıracağım. Farklı bir alternatif oldu teşekkür ederim. Bu durumda psikolojik sınırımı da 20.000 km'ye yükselteyim.


    CBR 500R fena değil, ancak duruş pozisyonu uzun yol için fazla yatık değil mi? Bel ağrısına bire bir gibi duruyor


    Bu arada arkadaşlar, XJ6F ve ER6F'nin oturuş pozisyonları nasıldır?
    Öncelikle ER6N sahibiyim. Motorun teknik ve konfor özelliklerinden bahsedeceğim. Lakin sana ilk önerim sürekli kaçamaklar yapıp yol almaktan keyif alıyorsan 2 silindir makinadır. Neden 2 silindir. Ekonomik olduğu için tabiki,4 silindir 2 katı yakıt ve 2 katı bakım maliyeti demektir.Bakım aralıkları 5 binde 10 binde bir desenizde o km ler sürekli yollarda olan için göz açıp kapayıncaya kadar dolup geciyor.
    Öncelikli önerim nc750x olacak ama 20 bin lira bandında bulabilirmisin bilemiyorum.12bin km de bir bakım aralığı 3-4 litre arası yakıt sarfiyatı ile cok gezenler için ideal.
    2. önerim ise hem ekonomik hem performans hemde konfor 3ü1 arada kahve kıvamında ER6N/F olacaktır,tercihlerin arasındada var zaten.
    Konfor nasıldır diye aklında kesinlikle soru işareti olmasın,birçok motor denedim,selesine oturdum,sürdüm.Enduro rahatlığı vermesede cok rahat ve konforlu bir makinadır. Artçı seleside ve peglerin konumuda hakeza oyle,eşimle karadenizi gezdik 3500 km yol yaptık.Çok keyifli ve rahat gecti.Tork,ivmelenme 200 km/h ye kadar mükemmel,210-220 lerde tıkanmaya başlıyor.Yakıt uzun yolda 4 litre net,şehir içi kullanıma bağlı 5-5,5 litre yakar.Oynamak istediğinde makinayla oynarsın,2,3 bin devirdede tıtın yürür gider.7 bin devirden sonra zaptedilmez bir canavar olur. Topcase takıldığındada görüntüsü hiç bozulmaz artcın içinde guzel bir yaslanmalık olur.Fiyat olarakta 10 bin km civarında 19-20 binliraya cok temiz er6 lar var. .2006 modellerdeki sorunların hepsinden arındırılmış Kendini kanıtlamış sorunsuz denilecek 649 cc lik bir bloğu var...Duke 200 ü bahsettiğin gibi şehir içi trafiğinde kullanımıadeta bisiklet gibi ve manevra kabiliyeti cok iyi.aklına takılan başka bir sey olursa seveseve yardımcı olurum.

  11. #31
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X

  12. #32
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Beyler çok teşekkür ederim.

    NC 700 X aklımda yokken o da seçenekler içine girdi.

    ABS mevzusu nedeniyle XJ6'yı elemek zorundayım sanırım. ABS'li ilan için teşekkür ederim, ancak o da 38 bin km'de...

    Bu durumda ER6F ve Honda kalıyor.

    NC700X depo bagajı ile akıl çeliyor, sizin yorumlarınız da olumlu bakmamı sağlıyor. Oturuş pozisyonu da çok rahat duruyor. Honda servislerinin avantajını da herkes bahsediyor zaten.

    ER6F tabii daha çekici geliyor görüntü ve motor güü olarak (uzun yıllar başka motor alma isteği uyandırmaz sanırım). Tek bilmediğim konu, oturuş pozisyonunda sırt eğimi. Dik oturulabiliyor mu yoksa Kawasaki Z'lerdeki gibi yarı öne eğilerek mi oturuluyor?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    NC 750 X'i kullanmıştım ama çok yüksek geldi bana. Virajlarda alçak motorlar kadar zevk alamadım (ya da ilk sürüş olduğundan pek alışamadım)

    700X çok daha alçak, kompakt bir makine gibi duruyor ona göre



    Bir de fuarı beklemeli mi? Sıfırlarda ne kadar indirimler oluyor? Yeni gelecek modeller var mı bu sınıfta?

  13. #33
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler çok teşekkür ederim.

    NC 700 X aklımda yokken o da seçenekler içine girdi.

    ABS mevzusu nedeniyle XJ6'yı elemek zorundayım sanırım. ABS'li ilan için teşekkür ederim, ancak o da 38 bin km'de...

    Bu durumda ER6F ve Honda kalıyor.

    NC700X depo bagajı ile akıl çeliyor, sizin yorumlarınız da olumlu bakmamı sağlıyor. Oturuş pozisyonu da çok rahat duruyor. Honda servislerinin avantajını da herkes bahsediyor zaten.

    ER6F tabii daha çekici geliyor görüntü ve motor güü olarak (uzun yıllar başka motor alma isteği uyandırmaz sanırım). Tek bilmediğim konu, oturuş pozisyonunda sırt eğimi. Dik oturulabiliyor mu yoksa Kawasaki Z'lerdeki gibi yarı öne eğilerek mi oturuluyor?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    NC 750 X'i kullanmıştım ama çok yüksek geldi bana. Virajlarda alçak motorlar kadar zevk alamadım (ya da ilk sürüş olduğundan pek alışamadım)

    700X çok daha alçak, kompakt bir makine gibi duruyor ona göre



    Bir de fuarı beklemeli mi? Sıfırlarda ne kadar indirimler oluyor? Yeni gelecek modeller var mı bu sınıfta?
    Er6f te pozisyon olarak dik oturursunuz. Hizinizi arttirip ruzgar vurmaya baslayinca depo uzerine yatabilirsiniz. Pegler gidon sele konumu dik oturus pozisyonu icin tasarlanmistir. Yani bu motor oyle birseyki naked olarak cok rahat ve kivrak bir kullanim saglarken,otobanda gazladiginizda depo uzerine uzanarak racing tadi veren melez guzelidir.

  14. #34
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Biraz farklı bir öneri olacak ama asfalta uygun, atletik, her türlü çanta/alet takılabilecek, uzun yolda da şehiriçinde de üzmeyecek transalp 700 geliyor aklıma. Fiyatı da tam aradığınız noktada. ABSsi var.(Benim sonraki motorumda ilk aradığım özellik olacak)

    Ne tercih ederseniz, şimdiden hayırlı olsun.

  15. #35
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Drayke, teşekkür ederim.

    Dusty, Transalp baba motorlardan birisi tabii, ama o kadar km yapmış motor almaya soğuk duruyorum nedense. Teşekkürler.


    BMW F700 GS önerisi müthiş ama duygusal nedenler malum :(


    Deauville tam hayalimdeki motor valla ne yalan söyleyeyim. Keşke dediğiniz gibi yeni olsalar. Hakeza PanEuropean, CBF1000 gibi motorlara da bayılıyorum.... :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

    Vulcan S de tatlı motor valla :D Tarz olarak daha ER6F tarzını seviyorum. Cruiser'lar ilerleyen yaşlarda inşallah kazasız belasız ulaşırsak...


    Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar müthiş yardımcı oluyorsunuz. Açıkcası bu kadar beklemiyordum. Troll başlıklar göre göre ortam geyiğe dönüyor gibi gelmeye başlamıştı. :D Sağolun.

  16. #36
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Motorumu sattım. İkinci için yerinde motosiklet bakmaya başladım bugün. ER6F'ye bayıldım, oturunca mükemmel hissettim.

    Fakat CBR500 R'ı da çok sevdim. Her ne kadar 4-5 eğitim tamamlamış olsam da ilk motorum olan Duke'da tecrübem sadece 3200 km olduğundan, ER6 gibi kuvvetli bir motor yerine CBR almaya büyük ölçüde karar verdim. Maalesef top case yine takamayacağım, ama yakışıklı ve naked'e göre daha iyi rüzgardan koruyan bir motorum olacak. Bir de Kawa servisi hakkında yazılan yorumlar beni soğuttu açıkcası.

    Araştırmaya devam, Şubat'ta satın almış olurum inşallah.

    CBR'ın 2016 kasası aklımı karıştırıyor. ER6F nin de rüyası

    XJ6 da yakıt, abs olmaması nedeniyle eksileri olan ama çok kafa karıştıran bir model.

    Dolayısıyla kafamdaki seçenekler sadece 3: er6, cbr ve xj6.

    Bakalım hangisi galip gelecek


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)