BAJAJ TÜRKİYE İKİ YILIK SERÜVEN
Reklamlar
-
sağol abi açıklaman için... senin yanaktan bi makas alırım fuar da ...
balansör var da işte abi o balansör daha etkin olsa ...Yamaha MT25 i getiriyor fuarda...Endonezya malı ama işte bişeye benziyor gibi...bakalım nasip artık...
Bajaj kısa zamanda çok yol katetti..önemli başarılara imza attı...kimseler bunu yadırgamasın...dedğiniz gibi bu kendini en tepede sanan bir kaç firmanın tüyleri yolundu..Kartallar yüksekten uçar ama o kadar yüksekteler ki biz bile göremez olduk...örneğin cb500 serileri Hondanın elinde patladı...ders olsun...kolay gelsin...daha güzel modeller bekliyoruz Bajajdan...
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
Yok siz yanlış anlaşılacak şekilde yazmamışsınız ben cepten yazdığım için detaylandırmaya üşendim.
Sormamın sebebi şuydu.
Biliyorsunuz Türk tüketicisinin imkanları sınırlı. Bir çoğu birikimle değil borçlanarak mal sahibi oluyor.
Durum böyle olunca doğal olarak ikinci elde zarar etmeyecekleri daha doğru deyişle en az zararı edecekleri ürüne yöneliyorlar.
Bir ürün üretimden kalkarsa değerinin düşeceği malum.
Mesela Yamaha ve Honda 250cc üretimini bıraktılar.(sport)
Honda 500cc üretmeye başladı ve Yamaha'da 300 cc üretimine geçti.
Aynı durum Kawasaki'de de var ama 250cc satışının devam edip etmediğini şu an hatırlayamadım.
Fakat yamaha devam ediyor.
Fakat Türkiye gibi talep olan ülkelerde devam ediyor. Bu talebin nedeni de devletin enteresan vergi politikası yoksa 300cc dururken kimse 250cc ile uğraşmaz.
Yarın devletin vergi politikası değişirse işler karışır.
150 cc ve 400 cc motosikletlerinizin satış grafiği yükselecek 250 cc motosikletler talep görmeyecektir.
Avrupa'da böyle oldu mesela 250cc satılmadı.
Avrupalının parası var ama Türkiye böyle bir dönem geçirirse çok kişinin canı yanar.
Sormamın nedeni budur yoksa başka bir niyet taşımıyorum yanlış anlamayın.
-
Değerli Ekrem abi saygılarımı sunuyorum. herşey iyi güzelde ben şu 4 tekerlekli aracınızın tasarımına takıldım. Gercekten çok postmodern bir görünüme sahip. 2 yıldır takip ettiğim Tata markasının nano modelini cok beğeniyorum. İşlevsellik olarak tasarım olarak sizin aracınızdan bir adım daha önde. Keşke o aractan tata amblemini söküp bajaj amblemini yapıştırıp satsaydınız. Ciddi piyasa yapacağına inanıyorum.
https://www.google.com.tr/search?q=t...b0CJkQ_AUICCgC
Verdiğim linkteki aracı sizin aracınız ile kıyaslarsanız sevinirim. İkiside Hindistan ürünü ikiside aynı amaç için üretilmiş. Biri otomobil gibi görünüyor diğeri ise oyuncağa benziyor. Bu sitede ve Facebook gibi sosyal medyalarda bu araç ile ilgili çok tepki aldım. Burada da dile getirmek istiyorum. (Yazdıklarım bajaj içindir şahsınızı saygı ile selamlıyorum).
http://i.hizliresim.com/Jkr3Zj.jpg
-
Değerli newmoto;
Bu ülke 2004-2005 yıllarında yıllık 500.000 adetler satışlarını gördü. Şu anda da elektrikli scooter ürünleri tescilde görülmediği için oldukça yüksek adetler TUIK verilerine yansımıyor. Mevzuat boşluğu ya da mevzuatın uygulanmasındaki eksiklikler elektrikli scooteri cazip hale getirdi. Ancak bir çok noktada bu ürünlerin normal motosiklet gibi sorgulanıyor olması önümüzdeki dönemde tekrar benzinli motosikletlerin sayısında artışa sebebiyet vereceği aşikardır.
QUTE konusunda cevap verdim. Ancak ön yargılı yorumlarınıza devam ediyorsunuz. Biz 20 ps ürün sunduk, tüketicilerden sipariş aldık da şimdi yanlış olmuş, kusura bakmayın size 13,5 ps lik ürün vermek zorundayız falan mı dedik, hakikaten anlaşılması güç şeyler yazıyorsunuz. Ya da yazmaya kendinizi zorluyorsunuz. Biz bu ürününün tanıtımını yeni yaptık. Bütün değerlerini açıkladık ve siparişleri de yeni almaya başladık. Bir ürünün gücü saklanabilir mi? Uygunluk belgesinde yazan temel bir veridir. Bu ürünün gücü 13,5 ps dir. Ancak yüksek tork değerine sahiptir. Zira bilerek böyle yapılmıştır. Bu sebeple de azami hızı 70 km/h. dır. Ancak % 20 eğim çıkabilme kabiliyetine sahiptir.
Her şeyi layıkı ile yapıyoruz gibi bir ukalalık içinde değiliz. Bu yazımın da böyle anlaşıldığını zannetmiyorum. Eğer böye anlaşılırsa tüm arkadaşlardan özür dilerim. Yapımın böyle olmadığını beni tanıyan arkadaşlarım bilirler. Eksikliğimizi biliyoruz. Daha alacağımız çok yol var. Bunun bilincindeyiz. Ama şunu net söyleyeyim. Hedefimiz herhangi bir marka değil. Tüm markaların hangi durumda olduğundan haberimiz var. Bağımsız araştırma şirketlerinden belirli peryotlarla raporlar alıyoruz. Nerede olduğumuzu, diğer markaların da nerede olduğunu çok iyi biliyoruz.
Eğer ukalalık olarak kabul edilmez ise bir konuyu arz edeceğim. Bu şekildeki olumsuz yorumlara takılsa idik hiç yol alamazdık. Bugün yüzlerce kullanıcılarımızdan teşekkür mesajlarını alıyor olmamız bizleri çok sevindiriyor. Abartmıyorum, her gün böyle. Türkiye'de bir şeyleri değiştirdiğimizin farkındayız. Bir çok önemli markalar tarafından takip ve takdir ediliyor olmak bizim doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.
İnşallah uygun kaliteyi uygun fiyata kolayca ulaşabilmek politikasına devam ederek sektörde önemli değişimleri kullanıcılarımız ile beraber başaracağız.
Ukalalık olarak anlaşılmamak dileği ile saygılarımı sunuyorum.
-
Ekrem bey sanırım gözünüzden kaçtı.
Arkadaşların kızdığı nokta şu linkteki sanırım sizin bir bayiniz tarafından açılan başlık.
Herhalde farketmediniz bu konuyu. O 20 beygir muhabbeti buradan gelmektedir. Ve hakikaten aldatıcı bir başlık olduğuna bende katılıyorum. Konu sahibini uyarıp, herşeyi açık şekilde yazmasını sağlamanızı rica ediyorum.
Buyrun..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...eceksiniz.html
-
Değerli Zuzuuw; çok gençsin biliyorum. Eğer bir nasihat benden kabul edersen siyaset ile ticareti hiç bir zaman bir araya getirmemeni, ideolojiler ile markaları aynı anda dile getirmemeni tavsiye ederim. Sadece bir tavsiye. Zira güzel bir üniversitedesin. Önünde uzun yıllar var. Hayata bu bakış açısı ile başlamamanı acizane isterim. Dediğim gibi sadece bir tavsiye. Eğer kabul görmedi isen geri alıyorum. Seni bir abin olarak seviyorum.
Selamlar...
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Her ne kadar Kuralkan ve sahip olduğu markalardan tiksinircesine nefret etsem de "Ekrem Ata ve BaCaC" motosiklet kullanıcıları için 2 senede güzel işler yaptılar ve yapmaya devam edeceklerdir diye umuyorum.
2013 yılından beri ısrarla yazıyorum, Bajaj bu ülkede bir japon firması gibi yer edinebilmek istiyorsa mutlak suretle
servis politikasını değiştirmek zorundadır. Aksi taktirde çaylak avcısı olarak yeni başlayan kesime hitap edecek asla ama asla yeterince kazık(tecrübe) yemiş ben ve benim gibi kullanıcılara hitap edemeyecektir.
Gerçi Mevcut hükümetin 50% oyla hala iktidar olabildiği bir ülkede bu millete asıl yakışan da UMA ve KURALKAN tipi firmalardır ya neyse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Teşekür ederim beko12345 rumuzlu arkadaşım. Yeni gördüm. Ayrıca su soğutmalı olacak. Hava soğutmalı yazmışlar. Gerekli ikazı yaparız. Selamlar...
beko12345 adlı üyeden alıntı
Ekrem bey sanırım gözünüzden kaçtı.
Arkadaşların kızdığı nokta şu linkteki sanırım sizin bir bayiniz tarafından açılan başlık.
Herhalde farketmediniz bu konuyu. O 20 beygir muhabbeti buradan gelmektedir. Ve hakikaten aldatıcı bir başlık olduğuna bende katılıyorum. Konu sahibini uyarıp, herşeyi açık şekilde yazmasını sağlamanızı rica ediyorum.
Buyrun..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...eceksiniz.html
-
Ekrem bey iyi geceler. Sektorde basarilarinizin (sizi kastediyorum firmayi degil) devamini diliyorum. Daha oncede yazmistim musterinin sizin gibi ilgili muhatap bulmasi bir sans, ayrica bana gore bajajin sayisinda sizin bu formda olmanizin ve gerekli mudahaleleri yapmanizin etkisi yuksek. Yine daha once yazmistim ancak cevap alamadigim sorulari tekrarlamak istedim. 1. Kanuni olarak bu sirketcyillardir bu sektorde is yapiyor yanlis hatirlamiyorsam MZ uretimi ve ithalitida yapti daha sonra ÇİN mallarinin ithalat ve montaji, HEP kanuni diger otomotiv firnalarimuz gibi montajciliga devammi edecek ( Hyundai ile Anadol ayni yillarda ford lisansi ile basladilar Hyundai simdi dunta devi) yoksa birici sayfada arkadasinda sordugu gibi % 100 yerli uretmeyi dusunuyormu. 2. Bajaj Pulsar 200 ns nin karburatorlu fiyat olarak rekabetci pozisyonda getirmeyi dusunuyormusunuz. 3. Yine Avengeri Karburatorlu uygun fiyatli getirmeyi dusunuyormusunuz. Sorularima yanit verirseniz mutlu olurum saygilar. (Karburator basit idamesi bakimi kolay parcasi ucuzdur)
-
Değerli seljan38;
1. % 100 yerli üretim düşünüyor musunuz sorusuna cevap verebilmem zor. Ancak üretim gücümüzü zaman içinde bajaj ortaklığımız ile beraber yürütmemiz daha imkan dahilinde görülüyor,
2. 200 NS enjeksiyonlu devam edecek. Avanger modeli karbüratörlü olma ihtimali yüksek. Kesin cevabını ocak ayında verebilirim.
Saygılarımla...
seljan38 adlı üyeden alıntı
Ekrem bey iyi geceler. Sektorde basarilarinizin (sizi kastediyorum firmayi degil) devamini diliyorum. Daha oncede yazmistim musterinin sizin gibi ilgili muhatap bulmasi bir sans, ayrica bana gore bajajin sayisinda sizin bu formda olmanizin ve gerekli mudahaleleri yapmanizin etkisi yuksek. Yine daha once yazmistim ancak cevap alamadigim sorulari tekrarlamak istedim. 1. Kanuni olarak bu sirketcyillardir bu sektorde is yapiyor yanlis hatirlamiyorsam MZ uretimi ve ithalitida yapti daha sonra ÇİN mallarinin ithalat ve montaji, HEP kanuni diger otomotiv firnalarimuz gibi montajciliga devammi edecek ( Hyundai ile Anadol ayni yillarda ford lisansi ile basladilar Hyundai simdi dunta devi) yoksa birici sayfada arkadasinda sordugu gibi % 100 yerli uretmeyi dusunuyormu. 2. Bajaj Pulsar 200 ns nin karburatorlu fiyat olarak rekabetci pozisyonda getirmeyi dusunuyormusunuz. 3. Yine Avengeri Karburatorlu uygun fiyatli getirmeyi dusunuyormusunuz. Sorularima yanit verirseniz mutlu olurum saygilar. (Karburator basit idamesi bakimi kolay parcasi ucuzdur)
-
Selamlar ekrem bey sorum şu olacaktı
Neden sitenize aynı zamanda dolar ile satış fiyatı koymuyorsunuz ? Örneğin kawa gibi
Vatandaş dönem kuruna göre kendi fiyatını hesaplasın
Hem sizin işinize'de gelir her yaptığınız zam'dan sonra küfür yemekten kurtulursunuz.
Birde ns lerde abs olacakmı ?
Saygılar...
-
Selamlar;
Motosiklet dünyasına ilk adım attığım zamanlarda, laf olsun diye, bir misafirime (halk arasındaki tabir ile müşteri) hangi motosikleti kullandığını sormuştum. Cevap olarak "pulsar" demişti. O günden beri bu ismi sıkça duyar, görür oldum. Doğru yolda olduğunuz açık. Büyümenin ve saygı duyulmanın en büyük etkeni şüphesizki "müşteri" den ziyade "misafir" olgusunu benimsemektir. Açıkça görülüyor daha kapınız çok çalınacak çizginizi bozmayın.
Başarılarınızın devamını dilerim.
Saygılar
-
Değerli ekrem bey, bende bir soru sormak istiyorum. Sorum şu RS200 ABS modelinizle ilgili.
Siz firma olarak baktığınızdan sanırım markanın sektörde konuşlanması ve imajının yükseklmesi için RS200 e bir misyon yüklüyorsnuz ve Hindistanda hem ucuz ABS'siz model hemde isteyene ABS li olarak satışa sunulan bu modelde bizi abs li olanı sunup diğer secenekten faydalandırmıyorsunuz. Fiyatları arasında Yüzde 10 dan fazla fark var. 1.15 e 1.30 hindistan fiyatları
250cc ye kadar olan sizin supersport tabir ettiğiniz segmente müsterisi ve kalitesi otourmuş markalar ülkemize hiçbiri ABS sunmuyor ve hatta sizin gibi ABS yi zorunlu seçenek yapmıyor. örneğin inazuma, CBR250 Ve yamaha R25, buna 9.600 fiyat etiketli cbr125 i de dahil ediyorum.
ABS si olmayan ve RS200 modelinizden 1.5 kat beygir gücünde olan R25 sınıfında rekor kırıyor. demekki bu segmentte ABS hiçde zorunlu değil.
Kuralkanın burda müşteriden kopuk şekilde modellerini konuşlandırması ve model ithalatı söz konusu.
Bakın RS200 mdelinizin fiyatıda yoğun eleştiri alıyor bunun farkındasınız. 9.000 tl ye NS200 modelinizde yoğun tepki görüyordu aynı CBR250 Honda modelinin 14.700 lük fiyatı gibi.
Burda beni taraflı diye itham etmesseniz samimi kişisel algımı söyliyim. AS 150 modeli getirdiniz fiyat ve karşılığında müşteriye sunduklarınız konusunda büyük tepki aldınız bunu forumdan anlıyorsunuz sanırım. ihtiyaç model AS200 modeli idi çünkü. Ve bu model satışı oturmuş NS200 modeli ile çakışmasın diye 150cc olanı getirdiniz ve hindistanda bile pahalı olan bu motor büyük tepki çekti. Daha iyi anlaşılması için, model gamınız genişliyor ama kağıt üzerinde genişliyor, müşteri açısından değil.
Yini ABS yi zorunlu tuttuğunuz fiyatı 11.000 büyük tepkiler alan ve bir çok kişinin ABS yi sevmediğinden değil ikinci elde 200cc bajaj'ı kaça satarım korkusundan yanaşmaya korktuğu bir model konumuna soktunuz. Ama sizin açısınızdan ise 8.290 fiyatlı NS200 ile 11.000 fiyatlı RS200 ü kendi içinde savaştırmayacak bir fiyat ayrımına soktunuz.
Yani sonuç olarak ben AS200 ve RS200 ün ABS siz modellerini bekleyen bir kullanıcı ve bajaj'ı takip eden biri olarak büyük hayal kırıklığı içindeyim umarım anlatabiliyorum
-
ne guzel saticiyla irtibata gecebiliyosun bayi disinda . ktmye ottakmi yani simdi pulsar ? 200ns hosuma gitmiyor degil eger parca kalitesi ktm gibiyse neden olmaskn
-
Kendimi tutamadım bende bi iki şey yazayım dedim )
Topicin ana fikri markayı genel olarak tanıtmak olsada bir gerçek var ki bazı modeller gerçekten diğerlerinden sıyrılır ve kendine farkli bir yer kazandırır. Bu bütün tüketimler için geçerlidir.
Her markanın birçok modeli olmasına karşın bazı modelleri ile tanınır.
Buna çok iyi bildiğiniz Mercedes ler Bmw ler Samsunglar da dahil.
Bajaj markasını da bu şekilde değerlendirmeliyiz.
Tükiyedeki ortağı ile Türk halkının gönlünü kazanması epey uzun sürecek.
Model bazında değerlendirecek olursa da bu değerlendirmeler doğru olmayacaktır. Henüz iki yıldır yolda olan motosikletleri ancak 5. yılından sonra puanlayabiliriz.
Kısa bir örnek verecek olursak. Bir zamanların haramzadesi tarafından getirilen proton ve modenas lar hala yollarda ve kullanıcıları çok memnun. Yaşanan sıkıntılar sa devamının gelmemesi ve servis desteğinin yerlerde sürünmesi.
Diğer arkadaşların da bahsettiği gibi Kuralkan hangi markayı çatısı altına alsa eline yüzüne bulaştırıyor. Ve o markaların hiçbiri tüketici tarafından değerlerinden hiçbir şey kaybetmedi. Tüketici kaybetti. Kuralkan kazanmak için her türlü oyuyunu oynuyor.
Bu kadar oyuncu bir kuruluşun tüketiciye vereceği hiçbir şey olduğunu düşünmüyorum.
Sizin de markanızında varlığını " Biz piyasayı düşük tutuyoruz biz olmasak japonlar çok daha pahalı olur " Felsefesine dayamanız çok yanlış. Kendi kalitenizi kendi sisteminizi oluşturun bırakın kullanıcılar sizin hakkınızda konuşsun.
Fiyatlandırma yaparken de Japon 5 lira çinli 3 lira biz de 4 lira olalım da pastadan pay alalım politikasını herkes biliyor ve kazın ayağı öyle değil. Bunu zamanla hep birlikte göreceğiz. ( bu son yazdığım cümle Sym ve Kymco için de geçerli )
Olumlu/olumsuz her şeye rağmen bu markanın Türkiyede olması ve uzun vadeli planlar yapması oldukça sevindirici.
-
Selam Ekrem Bey, geçen seneki fuarda tanışmıştık çok iyi birisiniz biliyorum, zorla rs200 ün üstüne oturttunuz beni fakat gelişmek istiyorsanız benim gibi eleştiriler çok önemlidir sizin için bilirsiniz,
- Supersport dediğiniz rs200 malesef naked gidonlu ve karenajlı bir naked alsa kucuk hacimli ss olamaz.
- Debrıyajı çekip istop etme gibi bir kronik sorunu olan motor çok satsa bile bana göre asla o paraları etmez, neden buna çözüm bulamıyorsunuz?
- İstanbuldaki gibi biryerde servisleriniz ciddi sorun çıkaracak vidaları vs takmayı unutmak gibi ölümcül hatalar yapıyor, zaten gayet pahalı gelen motora zam yaparak çıkarmak yerine bence servisleri geliştirin, başarılar..
Edit: Forumu ve sosyal medyayı takip edip yazmanız bu ülkenin ötesinde bir yönetici oldugunuzun ispatı bence.
-
boxer ın tel jantlı sı gelecek mi?
-
Ekrem bey, hayırlı satışlar
Sizin gibi yöneticiler umarım ülkemizde çoğalır.
bajaj Qute ile ilgili bir sorum olacak
top gear ın incelediği bu aracın fiyatı Asia, South America, Africa and Europe(AB) ülkelerinde 2000 USD fiyatında olacakmış avrupada bu fiyata satılan araç ülkemizde 6000tl hadi 7000tl olsun en baba 10000tl olmalıydı. Araç 200cc vergi dilimini kurtarıyor ama bizi soymaya çalışan kim? bu işin ilmini bana açıklayabilir misiniz?
-
Ekrem Ata Bey peki 250 CC için ne düşünüyorsunuz. Bajajın modelleri genellikle ktm ile paralel gidiyor. 250 CC çift silindir bir model varmı planlarda ? Birde Bu 400 CS Türkiyede nezaman satışa sunulur. Pulsar 200 13 bin km oldu yavaş yavaş arayışa girdim :D
-
Ekrem bey merhaba. Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Eleştrileri dinliyor ve cevap veriyorsunuz.
Ben Aydındayım ve burdaki bayinizde Atınç bey'e rica ederek Qute modelinize bindim. Ben ve arkadaşımı hiç karşılıksız almayı bile düşünmüyorken gezdirdi ve yokuş performansını denetti. Ben çok beğendim. Şehir içinde çok ideal bir araç. Sadece camları fermuarlı değilde manuel de olsa cam olmasını dilerdim.
Ayrıca Pulsarda fiyat politikanızı çok beğeniyor olsamda yeni gelen 150lik modeliniz cbfden, ybrden güzel olmasına rağmen fiyatı yüzünden piyasada çok bulunmayacak gibi. Kimle konuşsam motosikleti beğeniyor ama o paraya cbf, ybr diyip duruyorlar. Kalitesi hakkında soru işaretim yok ama belki bayinin o motosikletten kârı 1000 tl ise o kâr 1-2 sene için 100 lira olsun ki motosiklet taninsın, bilinsin, piyasada dolansın. Ben bu şekilde düşünüyorum. Yani ybrden daha yakışıklı bir motor alacak müşteri hem kaliteli hemde biraz daha ucuza.
Sadece bir öneridir. Honda yıllar önce cbr125 gibi makinelerini çok ucuza sattı şimdi her yer onlardan dolu ve fiyatı ilk zamankine göre çok daha yüksek. Kısa zamanlı kâr değilde uzun süreli kâr daha mantıklı diye düşünüyorum.
Ek olarak servislerinizle revizyona gitmelisiniz bence. Örneğin ben suzuki marka motosikletimle geçen yamaha servisine gittim, yağ değişimi için. Yağımı değiştirmediler. Sadece yamahalara bakıyoruz dediler. Ayrıca serviste temizlik, düzen, üslup harika oluyor honda, yamaha gihi servislerde. Bajaj servisine gittiğimde Aydinda, tüm çin malı motorların servisliğini almış derme çatma bi yer. Bajajın logosu o çin marka logoların yanında yer aldığı sürece bilinçsiz müşterinin gözünde imajınız "kalitesiz çinli" olarak kalacak. Dikkatinizi çekeyim bilinçsiz müşteri diyorum, ben bajajın dunyanin en buyuk 3. Motosiklet ureticisi oldugunu biliyorum ama sokaktaki adam bilmiyor. Servislere de el atılmalı.
-
Ekrem Bey,
biz motosiklet kullanıcıları distribütör ile bu kadar acıkca temasa geçmeye alışkın değiliz.Gayet güzel ve faydalı bir diyalog oluyor bu umarım her marka aynı yöntemle yeni çözümlere ulaşır.Çünkü Türkiye'de motosiklet markalarının itibarı distribütorler ve servisler yüzünden hakikaten yerde sürünüyor.Tebrikler tekrar.
-
Moderatör
Belki de Kuralkan eski hatalarını görmüş, aynı hataları tekrarlamamak için Bajaj markasıyla geleceğini şekillendirmek istiyordur.
Hepimiz kullanıcı yani tüketiciyiz. Şirket satış grafikleri, satış politikaları, dünya pazarı, diğer markaların pazar payları, gelecek stratjileri, vb. şeyler hakkında sadece fikrimiz olabilir. Bahsettiğim şeyler hakkında bilgisi olan insan sayıdı da şu forumda toplasan 5'i geçmez. İnternetten araştırarak belirli grafiklere ulaşabiliriz fakat, ulaşamayacağımız bir çok argüman var.
Kısacası, Bajaj öyle yada böyle adından sıklıkla söz ettiriyor. Tam da Türkiye'nin sosyo ekonomik durumuna uygun segmentte araçlar getirip pazarlıyor.
Şöyle de birşey var ki sadece forumda değil, tüm sosyal mecralarda ürünün direk en yetkili ismine her an ulaşabilmek bu markayı tercih etmek için tek başına bir sebep bile olabilir.
Keşke her markanın herhangi bir müdürü kullanıcısı olsun olmasın hepimizle böyle ilgilenebilse.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)