Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

BAJAJ TÜRKİYE İKİ YILIK SERÜVEN

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    2013 yılı sonunda BAJAJ-KURALKAN ortaklığı ile başlayan yolculuğumuz iki yılını doldurmak üzere. Heyecanla çıktığımız bu yolda bazı önemli kilometre taşlarını sizlerle paylaşmak istedim.

    Öncelikle dünyanın en büyük 3 teker ve 3 ncü büyük motosiklet firması olan BAJAJ ile çalışmak hakikaten bizim için onur verici oldu. Zira bugün hali hazırda 62 ülkede BAJAJ ürünleri severek kullanılıyor. Bu ülkelerin yarısından fazlasında 1 nci ya da 2 nci durumdalar. Bu tecrübelerden hep istifade ettik.

    Yola çıkarken parolamız geleceğin teknolojisini uygun fiyata sunmak idi. Bunu yaparken yaygın satış sonrası hizmet desteğini kesintisiz sunabilmek, aktif pazarlama politikaları ile devamlı müşterilerimiz ve müşteri adaylarımız ile yakın temas halinde olabilmek temel politikalarımızdı.

    Bu stratejiler çerçevesinde devamlı ve farklı boyutlarda etkinlikler düzenledik ve sizlerle olan yakın temasımızı hiç kaybetmemeye çalıştık. Servislerimizi yeni bir anlayış ile ele aldık. Uygun fiyatlı ve yaygın yedek parça politikamızı devam ettirdik. Kâh kurye kahvelerine gittik, kâh güvenli sürüş eğitimine katıldık, kâh alışveriş merkezlerinde beraber olduk. Üniversitelere yönelik etkinlikler düzenledik. Tüm ana mecralarda hep sizin yanınızda dostane ve samimi olarak bulunmaya çalıştık. Zamanlı zamansız karşınıza çıktık. Sıkıştığınız noktalarda sizlere yardımcı olmaya çalıştık.

    Ve bugüne geldiğimizde Bajaj 2015 yılında 2014 yılına göre % 46 Pazar payını büyüterek 2015 yılında en fazla büyüyen markaların başlarında geliyor. 3 model ile çıktığımız yolda bugün 8 model ile yarıştayız.

    •UTILITY SEGMENTİ: Boxer 150 ile 2014 yılına göre % 261 lik bir büyüme yakalandı. Bu sınıftaki 103 modelin içinde satışta 7 nci sıraya kadar yükseldi. Sağlamlığı, basitliği, sorunsuzluğu ve uygun fiyatı ile 2016 yılında adından daha fazla söz ettireceği kesin görünüyor.

    •COMMUTER SEGMENTİ: Discover 125 ve 150 serileri ile bu segmentte % 27 lik büyüme yakalandı. 2016 yılında Pulsar 150 serisi de bu segmentte yarışa katılacak. İnşallah liderlik hedefindeyiz,


    •SPORT-SUPER SPORT SEGMENTİ: Pulsar 200 NS ile kısa zamanda liderlik yakalandı. 2015 yılında da aynı tempo devam etti. İki yılın toplamında en çok satılan model oldu. Pulsar RS 200 modelimiz ile beraber bu segmentte liderliği perçinlemek istiyoruz. Pulsar 400 serisi çok talep edilmesine karşılık tahminimiz satışa sunulması 2016 sonunu bulur.

    •DÖRT TEKERLEKLİ TAŞIT: Bu hafta içinde QUTE’umuz görücüye çıktı. Çok maksatlı kullanılabilecek bu ürünümüz ile taşımacılıkta farklı bir pencere açıldı. Son haftanın en çok ilgi çeken haberlerinden oldu. Çevre dostu ve yakıt cimrisi 2016 cc, 13,5 ps motoru ile taşımacılıkta farklı bir anlayış getireceğine eminiz.

    23-30 KASIM 2015 tarihleri arasında bayilerimiz ile beraber 1 hafta süre ile inşallah Hindistan’da olacağız. Bajaj’ı tüm bayilerimiz yerinde görecek. Piyasaya yeni ve sürpriz modelleri hep sunuyor olacağız. Müşterilerimizin ihtiyacına cevap verebilecek bir ürün mutlaka seçenekler arasında bulunacak.

    Aşağıda iki yıllık serüvenden bazı kareleri beğeninize sunuyorum.

    Şahsen ve kişisel olarak da sizlerle yakın temasta bulunmaktan çok memnunum. İnşallah zamanın ve şartların elverdiği ölçüde bu yakınlığımız devam edecek.

    Bajaj 62 ülkede olduğu gibi 2016 yılında sektöre damgasını daha etkili vurmaya hazırlanıyor. Gücümüz sizlersiniz.

    Saygılarımla…




















    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Ekrem bey ilgi alaka ve destekleriniz için şahsım adına saygılarımı sunarım.

    Acizane bir istek/önerim olacaktı. Bajaj olarak Türkiye'ye orta düzeyde (250cc,350cc,400cc,500cc) enduro model getirin. Ülkemizdeki bütçe düzeyi, kullanıcı kitlesi belli bunu siz daha iyi biliyorsunuz. Bu durumu malum sizde bilirsiniz UMA firması RX3i Evo modelini getirerek bir adım attı. Genele bakıldığında naked ve super sport tarzlar daha çok var ama orta cc enduro uzun yol motoru gerçekten lazım olan bir sınıf ve insanların beklentilerine cevap verecek ürün/firma gerekli.

    Teşekkür eder saygı ve sevgilerimi sunarım.
    beko12345 bunu beğendi.

  3. #3
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    çalışmalarınız diğerlerine örnek gösterilir oldu, tebrikler, doğru yoldasınız ...

  4. #4
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Tebrikler ve teşekkürler ekrem bey.

  5. #5

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Merhaba, Avenger gelecek mi?
    jackonbir bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Ekrem Bey bunlar guzel seylerde pazarlama cumlelerinin otesine gitmiyor malesef..

    Bir yazinizda sektoru 500 binlere cikarmayi hedefliyoruz demissiniz ya iste o olmaz olmama nedenlerinden biride Kanunidir zaten.

    Neden mi.? Bakinuz Hyosung, Bakiniz Husquvarna , bakiniz HF vs vs.

    4 tekerlekli tasitinizin sitede beygir gucu 20 alti yaziyor.Bu hangi ticaret etiginde var? oraya diger urunlerinizde oldugu gibi 13 hp yazamadinizmi gozunuzdenmi kacti..

    Bajaj buyuk marka ama hindistanda asyada oyle Avrupada bu kalite ile buyuk olma ihtimali yok .Turkiye otomotiv acisindan avrupa pazari dinamiklerine sahipken motisiklette sayenizde ( tum markalari kastediyorum ) bu hale geldi.

    500 bini goremez bu memleket cunku satis sonraniz hala berbat bir otomobil markasinin 10 da 1 i bile degil.Getirdiginiz motosikletlerin fiyatlari dengesiz orta ve uzun vadeli hicbir ongoru olmadan fiyatlaniyorlar bu belli..

    Sorunlari gidermrk yerine yokmus gibi davranan motosiklet sektoru Bajaj da olsa baska markada olsa basaridiz oluyor olacakta..

    Baja buyuk ewet ancak bu ulkede basarili oldugunuz tek urun Pulsar oldu..Diger urunler ne fitatiyla nede aryi ozellikleriyle rekabet edemedi.Biraz pahali olabilirmisiniz?Hyosung tada ayni hikaye yasanmusti.Buda cok benzer ilerliyor.

    R25 in fiyatina ragmen yaptigi satis sunu gosteriyor.Eger japonlar 250 cc naked getirirlerse pulsarlarin satisida ciddi kayba ugrayacak.9 bintl sizin icin hala uygun fiyatmi?

    Sektore yon veren markalar olarak bir araya gelsenizde nasil 500 bine cikacak bu pazar bir analiz yapsaniz diyorum.

    Sektor bu yil daha iyi oomayacak gorunen koy klavuz istemiyor.Kar oranlarinizdsn 3 yillik vadede en azindan biraz fedakarlik istiyor bu is..

    Saygilar.
    mozgur, AWESQME, cbf 150 ve 8 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Tüm modellerin tek tek satış rakamlarını merak ediyorum açıkcası..

    Ayrıca bu ülkeye 500 cc civarında çift silindirli uzun yola gidebilecek artık sport touring mi olur enduromu olur bilmem ama böyle bir motosiklet lazım, bil istedim. Hindulara bi çıtlatırsanız sevinirim.
    AWESQME bunu beğendi.

  8. #8
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Ben yeni çıkıcak Bajaj 400SS i çok beğendim acaba Türkiye'ye gelicek mi? Görüntü olarak çok hoşuma gitti fakat içerik olarak pek bilgi yok. Açıkcası Mart gibi yeni motor alıcam ve o zamana kadar Türkiye'ye gelirse seçeneklerim arasına sokmayı planlıyorum bu aleti.

  9. #9
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni çıkıcak Bajaj 400SS i çok beğendim acaba Türkiye'ye gelicek mi? Görüntü olarak çok hoşuma gitti fakat içerik olarak pek bilgi yok. Açıkcası Mart gibi yeni motor alıcam ve o zamana kadar Türkiye'ye gelirse seçeneklerim arasına sokmayı planlıyorum bu aleti.
    Dostum okursan yazıyor orda

  10. #10

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli newmoto;

    Kaleminiz güçlü, sektörel bilginiz de çok iyi. Sizi yakından tanımak isterdim. Ancak maalesef taraflısınız. Bunu açıkça söylemek zorundayım. Bajaj ile ilgili bugüne kadar yorumlarınızın çoğunda bu taraflı olmanın izlerini gördüm. Sebebini bilemem ve bunu söylemek istemezdim ama hissiyatım bu. Öyle değildir derseniz gelin misafirim olun karşılıklı konuşalım.

    QUTE aracımızın cc si 20 PS altı diye saklamışız. Böyle bir şey olabilir mi? Geçen hafta lansmanını yaptık. Resmi olarak tüm teknik verilerini medya kuruluşlarının tamamına açıkladık. Evet, bu aracımız 13,5 ps dir. Zaten düşük cc, az yakıt, yüksek tork, DTSI 3 bujili motor, düşük emisyon değeri gibi özellikleri ile öne çıkıyor. Ayrıca Qute sıkı Avrupa standartlarını sağlayıp, Avrupa tip onayını (WVTA) almaya hak kazanmış ilk Hindistan
    yapımı 4 tekerli hafif araçtır. Ancak bugüne kadar gelen bilgi bu olduğu için bunu koyduk. Tüm teknik verileri aşağıdadır.

    Bajaj’ın girdiği birçok ülkede Pazar büyümüştür. Bu olumlu gelişme Türkiye’de de yaşanacaktır. Pazarın büyütülmesi ile ilgili birçok faaliyette bulunuyoruz. Sadece şu kadar söyleyeyim, eğer Bajaj olmasa idi bugün bazı markalara ait ürünlerin fiyatları çok daha yüksek olacaktı. Boş bir iddia değil, bildiklerime dayanarak söylüyorum.

    Açıklamalı yazdım. Ama siz sadece Pulsarda başarılı oldunuz diyorsunuz. Ben de öyle olmadığını söylüyorum. Bugün 3.250 tl bir bedel ile alınan BOXER 150 sadece yurt içi değil, yurt dışına kadar uzanan seyahatlerde güvenle kullanılıyor. Bu ürün 103 adet utılıty segmenti arasında satış sırlamasında 7 nci sırada diyorum. Ama dedim ya sizde bir tarafgirlik var.

    ‘Eger japonlar 250 cc naked getirirlerse pulsarlarin satisi da ciddi kayba ugrayacak.9 bintl sizin icin hala uygun fiyatmi?’ diyorsunuz. Bizi düşündüğünüz için teşekkür ederiz. Pulsar 200 NS kasım ayında da 8.290 tl. Yarın ne olur bilemem Ama bajaj’da hamleler bitmez.

    ‘Sorunlari gidermek yerine yokmus gibi davranan motosiklet sektoru Bajaj da olsa baska markada olsa basarisiz oluyor olacakta..’ sözünüz tam bir algı amaçlı. Tüketicilerin tüm şikayetlerinin göz önüne alındığı çok önemli marka olan bajajın ürünlerine getirdiği çözümler gözler önündedir.

    Dediğim gibi sektörel bilgilerinizden istifade etmek isterim. Ama tarafgirlik ve hissiyat işin içine girdi mi artık tesir etmiyor. İnşallah yanılıyorumdur. Dediğim gibi kapım her zaman açık.

    Saygılarımla…







    JAWA 15, jackonbir, akbird ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #11
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum okursan yazıyor orda
    Okumadan direk yorumu yapıştırmıştım uyardığın için saol
    Kısaca ben;

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Adam gelmiş buraya heyecanla konusunu açmış, iki dakka uslu durun saygısızlık etmeyin. İş yapmak para kazanmak kolay mı, kusurları olsa bile saygı duymalısınız.
    AWESQME, gokberk6426, mgora ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #13
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Ekrem bey bazı konularda haklı. Bajaj gibi markalar olmasa şuan ülkemizde japon markalarının fiyatları uçuyor olurdu. Bunun en büyük örneği Yamaha MT-07'nin fiyatıdır. Ancak "japon olmayan" markaların fiyatlarının cezbedici olmaması, yeterli servisin ve ilgilin olmaması, parça kalitesinin beklenenin çok altında olması büyük eksiklikler arasında yerini alıyor. Buna rağmen düşük gelirli insanların ve çoğunlukla da öğrenci kesiminin ilk tercihlerinden olmayı da başardılar bu inkar edilemez. Ancak bu başarı ileride kaliteyi de getiricek mi? Yoksa bazı markalar gibi teknolojide 10 yıl öncesinde kalıp sadece makyaj yapıp fiyatları arttırarak insanları mı kandırıcaklar? İzleyip görücez...

    Umarım piyasa daha da genişler ve "2 daha koy japon al" kalıplaşmış cümlesi tarihe karışır.

  14. #14
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Rekabet güzeldir, ancak bizi tatmin edecek yada beni yüzde yüz yerli Motosiklet'dir.Motor ne olursa olsun alacağım, ve çevreme aldıracağım.Geçen günler bizim aleyhimize işliyor.

    Umarım, birgün kendi ürettiğimiz araçlarla da gurur duyma sırası gelir..

  15. #15

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    ben hala 13.5 bglik alete 20bg ve altı demenin cevabını göremedim gören varsa söylesin

    ve reklamı yapılan aletin gereğinden fazla abartıldığnı düşünüyorum

    boxer alarak bunu şahsen yaşadım

    şişirilmiş balon diyorum
    mozgur bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Ekrem Bey yazdiklarinizi okudum,
    Hangi markaya bir tarafgirlik egilimim var ise bende bileyim japon markalarinida ayni sekilde elestriyorum.

    Sahsen Turkiye de motosiklet sektorunun saglikli verilere ve pazara ulasabilmesi icin 500 binli seviyelere gelmesi gerektigini 200 binlerle bu isin olmayacagini belirtmistim.

    Ancak bu hedefe ulasabiomek yerine kisa vadeli yuksek kar hedefli projeksiyonlari markalar uygulamaya devam ediyor.

    Sonuca bakmak lazim satis sonrasi hizmetler halen cok kotu ve duzelecek gibi gorunmuyor.

    Bu 4 tekerlekli tasit 20 beygir alti ifadesiyle sitedeydi bu ifade ne amacliydi?onu hic anlayamadim.

    Bu pazarda kuralkanda ,japonlarda para kazanir ama 500 bini kimse hayal etmesin olmaz.Cunku yazfiklarimiz tarafgirlikle yorumlaniyor.

    Biz ispanyadayuz galiba Turkiyede motosiklet sektoru cok basarili haberimiz yok..

    Bu mesele uzun ..Elma armut surekli karisiyor..

    Benim soyledigim cok acikti bu sektorde yilda 500 bin adet satilmama sorumlulari basta marka ve distributorlerdir.

    Burada Kuralkan herseyi layiki ile yapiyoruz algisinda ise hayirli olsun seneye 100 bin adet satabilirsiniz.

    Benim yazdigim yuzlerce mesajim aciktir niyetim apacik bellidir..
    bektanist bunu beğendi.

  17. #17
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    bende newmoto gibi düşünüyorum...kısa vadeli hedefleri tutturdunuz belki ama seneye satışlar düşerse Bajaj kaçar göçer buralardan...uzun vade de hedefler nedir bütün mesele bu...2006 dan bu yana 250 cc piyasası ölü...Honda ve Yamaha ahmaklıklarına yansınlar...ama 2016 itibariyle asıl hedef asıl potansiyeli olan kitleye hitap eden modeller gelmeye başlayacak...asıl yarış o zaman...şimdi 15 liralık fiyatıyla ınazuma cbr250 yanında pulsarın satması gayet doğal...ama 2016 dan sonra bu işler daha zor olacak...sizi yakalamışken sorayım yahu bu Hintlilere bi sorsanıza Ekrem Abi balansör diye bişey icat edildi...niye koymuyorlar makinalara...4 valf 15 buji uzay teknolojisinden önce bi balansör koyunda bu makinalar gıpraşmasın..

    Ekrem Abi..balansör diyorum...titreşim diyorum...yani gıpraşım...

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Merhaba,
    ben burdan İstanbul'da ki halamlara selamm..,

    Ekrem bey forum üyeleri heyecan yaptı doğru soruları soramıyorlar.
    Bir tane ben sorayım.
    Başkaları da gelecek ama sonra.

    Sport kategorisinde 200 NS ile liderliği yakaladık 200 RS ile perçinleyeceğiz demişsiniz.
    Soru şu;
    200 NS'ye ne oldu?
    Üretimden kalktı mı?
    Eğer kalktıysa bu durumu tüketiciye daha önce bildirdiniz mi?
    Ve 400 cc motosikletin 2016 sonu itibariyle geleceğini yazmışsınız. Eğer bu gerçekleşirse 200 RS ve eğer devam ediyorsa 200 NS modelleri üretime ve Türkiye'de satışa devam edecek mi?

    Soruyu sordum ama artniyetli ya da taraftar gibisinden fırça yememek için eklemek istiyorum.
    Bajaj almam için en iyi modelinin 1000 Euro'ya satılması ve benim başka param olmaması gereken bir ülkede yaşıyorum rakip değilim yani.

    Tam yazıyı gönderirken uyandım.
    Şimdi siz o bin Euro muhabbetini aşağılama gibi algılayabilirsiniz diye ikinci bir ekleme yapmak istiyorum. 1500-2000 Euro verdim mi eski de olsa üst segmentte Japon motosikletleri alabiliyorum burada.
    Tercihim şu an için onlardan yana olur.

  19. #19
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Her ne kadar Kuralkan ve sahip olduğu markalardan tiksinircesine nefret etsem de "Ekrem Ata ve BaCaC" motosiklet kullanıcıları için 2 senede güzel işler yaptılar ve yapmaya devam edeceklerdir diye umuyorum.

    2013 yılından beri ısrarla yazıyorum, Bajaj bu ülkede bir japon firması gibi yer edinebilmek istiyorsa mutlak suretle servis politikasını değiştirmek zorundadır. Aksi taktirde çaylak avcısı olarak yeni başlayan kesime hitap edecek asla ama asla yeterince kazık(tecrübe) yemiş ben ve benim gibi kullanıcılara hitap edemeyecektir.

    Gerçi Mevcut hükümetin 50% oyla hala iktidar olabildiği bir ülkede bu millete asıl yakışan da UMA ve KURALKAN tipi firmalardır ya neyse...
    mandarake, mgora ve nokiaxxx bunu beğendiler.

  20. #20

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli COQ;

    Yanlış mı yazdım diye tekrar baktım ama PULSAR 200 NS devam etmeyecek gibi bir mana anlaşılmaması için tekrar yazıyorum. Pulsar 200 ns inşallah daha uzun yıllar devam edecek.

    400 cc motosiklet de gelse ki bu kategori farklı aralığa oturuyor Pulsar 200 serisi elbette devam edecek. 400 cc çok sorulmasının sebebi gerçekte bu aralıkta bir boşluk var. Var olan ürün ve markaların fiyatları da yüksek. 200-250 cc serisini kullanan arakadaşlar da takriben 1 sene sonra bu segmente geçmek istiyorlar. Bu sayı epey çoğaldı.

    Evet dediğiniz çok doğru. Avrupa'da ikinci el gerek otomobil, gerek motosiklet olsun oldukça uygun fiyatlara ürün sahibi olabiliyorsunuz.

    Bu vesile ile sizlere memleketimizden selamlarımızı iletiyorum.

    Saygılarımla...

    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    ben burdan İstanbul'da ki halamlara selamm..,

    Ekrem bey forum üyeleri heyecan yaptı doğru soruları soramıyorlar.
    Bir tane ben sorayım.
    Başkaları da gelecek ama sonra.

    Sport kategorisinde 200 NS ile liderliği yakaladık 200 RS ile perçinleyeceğiz demişsiniz.
    Soru şu;
    200 NS'ye ne oldu?
    Üretimden kalktı mı?
    Eğer kalktıysa bu durumu tüketiciye daha önce bildirdiniz mi?
    Ve 400 cc motosikletin 2016 sonu itibariyle geleceğini yazmışsınız. Eğer bu gerçekleşirse 200 RS ve eğer devam ediyorsa 200 NS modelleri üretime ve Türkiye'de satışa devam edecek mi?

    Soruyu sordum ama artniyetli ya da taraftar gibisinden fırça yememek için eklemek istiyorum.
    Bajaj almam için en iyi modelinin 1000 Euro'ya satılması ve benim başka param olmaması gereken bir ülkede yaşıyorum rakip değilim yani.

    Tam yazıyı gönderirken uyandım.
    Şimdi siz o bin Euro muhabbetini aşağılama gibi algılayabilirsiniz diye ikinci bir ekleme yapmak istiyorum. 1500-2000 Euro verdim mi eski de olsa üst segmentte Japon motosikletleri alabiliyorum burada.
    Tercihim şu an için onlardan yana olur.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

    Değerli mete han;

    Bajaj'ın uzun vadede hedefi nedir? Tek kelime başarılı olmaktır. Ayrıca KTM % 47 sahibi olarak Avrupa'ya Türkiye üzerinden açılmaktır. Bu maksatla en fazla önem verilen ülkelerin başında Türkiye gelmektedir.

    Pulsar serisi ürünlerde balansör vardır. Şu anda yeni satışa sunduğumuz PULSAR AS 150 serisi de böyledir.

    Evet size katılıyorum; 2016 yılında 200-250 cc aralığında piyasa daha çekişmeli olacak. İnşallah bundan tüketici yarar görecek. Hem kalite ve hem uygun fiyat seçeneği daha cazip olacak.

    Saygılarımla...

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende newmoto gibi düşünüyorum...kısa vadeli hedefleri tutturdunuz belki ama seneye satışlar düşerse Bajaj kaçar göçer buralardan...uzun vade de hedefler nedir bütün mesele bu...2006 dan bu yana 250 cc piyasası ölü...Honda ve Yamaha ahmaklıklarına yansınlar...ama 2016 itibariyle asıl hedef asıl potansiyeli olan kitleye hitap eden modeller gelmeye başlayacak...asıl yarış o zaman...şimdi 15 liralık fiyatıyla ınazuma cbr250 yanında pulsarın satması gayet doğal...ama 2016 dan sonra bu işler daha zor olacak...sizi yakalamışken sorayım yahu bu Hintlilere bi sorsanıza Ekrem Abi balansör diye bişey icat edildi...niye koymuyorlar makinalara...4 valf 15 buji uzay teknolojisinden önce bi balansör koyunda bu makinalar gıpraşmasın..

    Ekrem Abi..balansör diyorum...titreşim diyorum...yani gıpraşım...
    mete_han, mgora ve papazkemal bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)