BMW F650 CS kullanan var mı?
Reklamlar
-
09 Haziran 2006, 14:30
#1
F650 CS mükemmel bi görüntüsü var... bmw neden bu motorun üretimini durdurmuş merak ediyorum doğrusu.. forumda da hiç karşılaşmadım... bu nasıl bi motordur? artıları eksileri nedir bilen var mı? yoksa hııı alman malı al geç ya bişi olmaz mı diyeceğiz?
Reklamlar
-
09 Haziran 2006, 14:54
#2
Denizli İl Temsilcisi
ben varım abi pc de oyunumda war hehehehe abi sen kafayı iyi bozdun walla bmw felan aslında ben anlamıştım geçenlerde sana koruma almaya gittiğimizde ama abi sana yakışır
-
09 Haziran 2006, 15:04
#3
-
09 Haziran 2006, 15:10
#4
Denizli İl Temsilcisi
abim bütün bulduğu resimleri koymuş ama saolsun juniyear abi gördünm ü
-
09 Haziran 2006, 15:33
#5
almayı düşünüyormusun bu motoru. alacaksan türkiyede var. hatta ikinci eli bile var
-
09 Haziran 2006, 16:11
#6
-
09 Haziran 2006, 16:13
#7
düşünürsen biri satıyor. alacağın zaman bakarsın buna. biyere kaydette http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=1317515
-
09 Haziran 2006, 16:13
#8
-
09 Haziran 2006, 18:04
#9
Denizli İl Temsilcisi
alışmışız zincirli motora kayış biraz garip geldi
-
BLACK_ICE adlı üyeden alıntı
alışmışız zincirli motora kayış biraz garip geldi
Black Ice, zamanında siyah beyaz televizyona alışmıştık renklisi geldi, videoya alıştık tam dvd çıktı, karburatöre alışmıştık enjektör geldi, arabalarda triggerde kullanılan kayıştan daha sağlam bu aktarma kayışı. Kevlar alaşımlı, yani kurşun geçirmez yeleklerde, zırhlı araçlarda Harleylerdede kullanılan bir malzeme kevlar denen bu menem. Şaka bir yana kimse alışamadı. Beni günde 10 kişi çevirip kopmuyormu bu abi diyor. En sonunda kopuyor diyorum. E nasıl yani kopsa yürümez motor dediklerinde. Bu sorudan sıkıldım kayış değil ben kopuyorum, kayış sıyırıyorum demeye başladım Kıbrıs lıymışsın, Kıbrısta araba kullandım idare ettimde soldan akan trafikte motor kullanmayı gözüm kesmemişti. Halbuki bir alışık olsam soldan akan trafiğe Kıbrısta teker basmadık yer bırakmazdım motorla.
Topicin konusuna gelince, CS yani Scarver keyifli alet (tabiki bana göre şahsi fikrim). Şehir içi kullandığım araziye çıkmadığım için CS aldım. Hem zincir yağlama derdim yok 60.000 km ömürlü (en az) 90.000 mil yapan var.
Tercih ederken keyfinizi kullanım amacınızı ve zevkinizi sınayın, alacağınız motorun selesine oturup biraz kullanın. Buyuk markaların motorlarının hepsi ciddi ve maliyetli AR-GE çalışmalarından sonra ortaya çıkar ve hayal kırıklığına uğratmazlar.
Keyifli sürüşlere.
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
08 Haziran 2008, 13:16
#11
BU motorla ilgili bir ilandada,"motorun doğuşta bilinen tüm aksaklıkları garantiden değişti!" diyor.Bu motorun doğuştan problemleri nelerdir acaba?
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
08 Haziran 2008, 15:02
#12
motorun ürütımının durma amacı alman muhendısler bunu yaparken elındekı projeyı cinlilere caldırmışlar
ben fuarda gördum dedım bmw ama degıl aynı tıba tıbı yapılmış bmw tabi agarlıgını dusurmesındıye uretmekten vaz gecmiş diye bılıyorum
Ayrılık vakti geldıgınde sessizce cekilir giderım yüzümü önüme düşürüpte
-
08 Haziran 2008, 15:50
#13
Bu aleti tam almaya niyetlendim ki oncesinde bir deneme surusu yapayim dedim 15dk bindim midem cacık oldu, içim yayık ayranına dondu! Bmw'nin ölü dogmuş bir modeli.
Akabinde bmw'nin servis tutumu ve fiyat politikası KESİNLİKLE BANA GORE DEGİL(MİŞ) Bir sele fiyatı sordum fiyaını ne siz sorun, ne ben soyleyim. Kıasaca; ben tavsiye etmem edenlere de saygımız sonsuz...
-
08 Haziran 2008, 16:53
#14
aaa daha az once pendikte bir shell istasyonunda bu motosikletin oyuncagını aldım...ama altında vida yeri var yanımda tornavida olmadıgı için açamadım ama motosikletin tipi çok güzel..
-
F650GS lerdeki kronik problemler bu modellerde de var mı acaba ? abs ikaz lambası radyatörün su kaçırması ? beyne bağlı elcik ısıtmanın kendini iptal etmesi, ıslanınca absnin devre sışı kalması falan
karşılaşılacak bütün sorunları yazdım herhalde
-
Bahsettiğiniz sorunların hepsi 2002 modelinden sonra tamamen ortadan kalkmış sorunlar.
Bu motor diğer motorlara göre gerçekten farklı. Ama bu fark tamamen bir avantaj.
- Kayışlı olması zincir bakımından ve gürültüsünden sizi kurtarıyor.
- 52 HP'lik motor çoğu uzun yol ve şehir içinde hayli hayli yeterli.
- Tek silindirli olması 3,7 lt/100 km gibi bir yakış miktarına ulaşmasını sağlıyor ki 650 cc'lik motorlar arasında en az yakan modellerden biri bu.
- Deponun sele altında olması ağırlık merkezini yere yaklaştırdığı için süper bir kıvraklık sağlıyor özellikle İstanbul trafiğinde.
- Ön taraftaki çanta da birçok açıdan avantajlı. Ufak bir eldiven, KGS kartı vb. gibi yolda kullanabileceğiniz şeyleri almak için her seferinde inip arka çantaya bakmak veya ceplerinizi karıştırmak yerine kapağı kaldırmanız yeterli oluyor.
- Ön ve arkada ABS'li disk fren olması cabası.
- Tek silindir titreşim yapar diyenler için de şöyle bir durum var, silindirin karşısında ters yönde dönen ikinci küçük bir piston(öyle diyelim) bulunuyor. Çoğu tek silindirli motora göre titreşimsiz olmasına yardımcı oluyor. Bu motora titreşimli diyen adam ya hayatında daha önce çinli veya cross bir motor kullanmamıştır ya da 1200'lük 900'lük 4 silindirli üst abilerine alışık bir insandır aradaki farkı kavrayamamıştır.
Keyifli sürüşler...
-
bu motoru 2 seneden beri keyifle kullanmaktayım..dayak yemiş f 650 gs diyen de oldu, çirkin ördek yavrusu diyen de))kimin ne dediği umrumda değil..ben motorun bana verdiği hazza bakıyorum..tek silindirin titreşimi olur geyikleri de abartıldığı gibi değil..almak isteyene şiddetle tavsiye olunur..
en önemli artısı zincir yağlama işi bu motordan sonra unuttuğum işlem oldu..
almayı düşünenlere hızı konusunda da bilgi vermek isterim..artçım eşim ve ben 175i rahat gördük..200 kadran var..
karar sizin.....
-
Görüntüsü diğer Bmw modellerine göre radikaldi ve tarzı tutmadı diyelim.C1 gibi.
Bu yaz hoşuma gitmeyen motor şimdi ilgimi çekiyor o başka.
-
Çok hoş motor. Birde bunun Çin malı çakması vardı, ARORA motor getiriyordu sanırım.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
Aynı motor F650GS de de kullanılmıştır.Scarver alüminyum jantlı ve kayışlı olduğu için soft enduro sayılabilir.
Ancak F650GS/CS motoru titreşimlidir.Titreşim de enduro için önemsizdir.
Titreşimden rahatsız olan enduroya binmemelidir,
Çünkü enduronun yolu bozuktur,taş topraktır.Asfalttan çıkmamış bir enduro enduro olamaz.
O titreşimin kahrı çekilir çünkü F650Gs/Cs in motoru az yakar ,çok kaçar.dayanıklıdır.
Buna güvendiğim için yol dışı rotalara tek başıma çıkarım,asfalttan sonra yüzlerce km kullanırım.Beni mahçup etmemiştir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler