evet bence de,çantasız gelirse 20-22,komple çantalı gelirse max.25 olmalı ki insanlar alsın kullansın,yollarda bu makineden görülsün,yaygınlaşsın,benelli de bol motor satsın.ama para hırsı ön plana çıkarda önceki tecrübelerini göz ardı ederlerse işleri zor.TNT 600 gibi ellerinde kalır.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
''Benelli’ye göre bu güç dünya üzerindeki tüm yollarda motosiklet kullanıcısına yetmekten ziyade artan bir değeri ifade ediyor ''
Neye göre hangi kullanıcıya göre yeterli olduğu tartışılır...
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Arkadaşlar ,Hayatın gerçekleri var .
4 ocak 2017 itibari ile Yamaha mt-07 23.900 TL.
TRK-502 için 18.000 TL bile iddialı bir rakam
Çıplak Benelli 600'ün 9.560USD olduğunu, bugünün kuru ile 34 bin lira ettiğini varsayarsak, TRK502 gibi oldukça donanımlı bir motorun 18-20-22-25 liralar olabileceğini düşünmek bence bir hayal.
Tahminen karlı satılabileceği rakam 30-35 arası çıkar. Versys 300'ün donanımsız halinin 28 bin lira ile minimum kar ile satıldığını düşünürsek, 30 binden aşağısını bekleyemeyiz. Bu durumda ithalatı bile yapılmayabilir.
Kawasaki versis 650 37.500 tl; yamaha tracer 700 31500. Vergi dilimi aynı hacim küçük güç düşük yeni motor bir sürü sorun çıkacaktır. Aksesuar bulmak zor olacaktır
Versis sıkıntıları çözmüş durumda tracer çoğunu zaten mt7 iken çözdü. 23-24'ü kabul ederim sonrası nanay.
Bu arada benelli tnt 600 şaşırttı beni.Şu anda Sahibinden.com da 5 adet ilan var 4 tanesi ikinci el ...
Bence hala tartışılır emsallerinin fiyatları nedir ve kendi fiyatı ne olur?
Fiyatı iyi olursa tabiki Fiyat/performans oranına göre çok güzel olur fakat
Hindistan fiyatlarına baktığımda Triumph Tiger 800XR ile çok yakın fiyatlarda olduğunu görüyorum,
Fiyatlar belli olduktan sonra güç konusunda tekrar yazarım.
Bu arada ben Race makina ile karşılaştırmaya gitmedim 2sn 100km hız beklentim olmaz böyle bir Motorda ama benzer fiyata daha kaliteli ve daha güçlü olursa kim istemezki ?
Bu motorun fiyatı belirlenirken ikinci eldeki fiyatlara bakmaları gerekiyor...
Abim r1200gsin bile 0-100 değeri 3.5-4 saniye trk502nin 500cc 47bg 45 tork=6.7 saniye fena degil basari hatta makina 200 kilonun üstünde
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
Peki sizce yıllardır kol gibi servis ve yedek parça fiyatı olan 300cc makinaya 28 bin lira vermek mi?
Yoksa piyasaya kaliteli güzel bir giriş yapmış yeni bir markanin 500cc olan bir motora mi o paralari vermek mantikli?
Sakın yanlış anlamayın sadece fikirinizi merak ettim
Motosikletin görüntüsü mükemmel, ayrıca çift silindir olmasına rağmen makinanın sesi çok güzel tnt 250'nin sesi de öyleydi. Fiyat olarak da 8000 doların altı iyimser olur gibi, ayrıca böyle bile olsa o paraları bir çırpıda vermek ne kadar doğru orası da tartışılır. Motorun görüntüsüne, albenisine diyecek yok belki ama servis gerçekten sıkıntı karşınızda kurumsal bir firma oladığı zaman sorun yaşıyorsunuz. Bajaj bayisinden ilk bakım için randevu alıp ertesi gün motoru servise götürdüm bayi yetkilisi düğün var kardeş yarın gel deyip kepenkleri kapattı, randevu aldım yaptığınız terbiyesizlik bu nasıl kurumsallık dediğimde de üzerime yürüdü. Pulsar almadan önce de Tnt 25 için gittigim bayide ustaya rodaj yaparken zorlanır mıyım diye sorduğumda rodajı biz yapacaz abi cevabını alıp oradan uzaklaşmıştım. varın gerisini siz düşünün, onun için güzel bir cb 500 f alınır tur camı takılır çanta da isteğe göre takılır güzelce seyahat edilir.
Avrupa'da Honda CB500X'in bir parça üzerinde olacağı konuşuluyor. X buraya gelmiyor. Cb500f Avrupa'da 5.800 Euro civarında iken burada 25.500'e satılıyor. X'in fiyatı 6500 Euro, buna da 6800 desek 1.000 Euro fark eder, dolayısıyla 30.000 tl civarı eder.
Yalnız TNT25'in fiyatı bildiğim kadarıyla bizde Avrupa'dan daha düşük, bunda da isterlerse aynı şeyi yapabilirler. Eğer yapmazlarsa TNT600 gibi bu da ölü doğar. Bir de şu var ki TNT25 fiyatına göre rakipsizdi ancak TNT600 ve TNT250'nin rakipleri vardı. TNT250 başta Inazuma ile aynı fiyattan çıkmıştı fakat satmayınca indirim yaptılar. Bildiğim kadarıyla forumda şu andaki fiyattan sıfır TNT250 alan alan kimse pek yok. TNT600'ü almak için ise gerçekten deli olmak lazım. Motor hem güçsüz hem torksuz hem de pahalı, hem de maksümum torkunu ve gücü 10 bin devirin üzerinde veriyor. Nasıl bir yakıt tüketimi vardır merak ediyorum ? Motoru almak için tek bir sebep bile bulamıyorum. Adamların 3 modelinden ikisi satmıyor. O yüzden TNT125 ve Tornado 302'yi getireceklerdir. TRK502'nin satılabilmesi için maksimum fiyatı aksesuarlı olarak 25 bin TL olmalı.
evet arkadaşlar,anasayfadaki bir habere göre motosiklet pazarı %14.5 düşmüş.umarım,ee artık tüm üretici ve distribütör firmalar fiyatlarını bu verilere göre düşürür ümidimle.
http://www.motosiklet.net/forum/son-...i-dususte.html
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Gelişme var mı hiç forumdaşlar 😁
Dolar Euro çok uçtu, Benelli çok geç kaldın, bizi de kendini de yaktın. Bu saatten sonra gelmesen de olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)