Dl250 ye 22-24 arası fiyat çeken zihniyetten sonra sizce de normal degilmi.
Dl250 ye 22-24 arası fiyat çeken zihniyetten sonra sizce de normal degilmi.
Yahu bu adamlar neyin kafasını yaşıyor hayret ediyorum. 1 set çantayla oldu mu sana 30bin tl? oldu.
Yahu marka değeri ne ki 500cc motora bu fiyatı istiyorsun? birsürü japon rakibi varken o fiyata o motor nasıl satacak hiç mi düşünmemişler?
sanırım düşünmemişler
Hiç emek hırsızlığından bahsetmiyoruz..
Benelli motorlarının çoğu avrupalı yada japon motorların kopyası. Yani esinlenme falan değil baya bi kopyalamış adamlar..
Ducati Multistrada çakması bu motor.. TNT250 de kawasaki er6 çakmasıydı..
Bu emek hırsızlığının karşılığında birde motora bu fiyatları istemek hem hırsız hem güçlü yapıyor Benelliyi..
Orjinal tasarım yapmaktan aciz bir motosiklete ( çalmaktan utanmayan çinli kafası ) 28 bin TL vermek de ayrı bir fantazi..
Fuar standındaki Bordo TRK 502'nin kafa karenajındaki Benelli amblemine dikkat ettim,bildiğin yamuk yapıştırılmış,şasedeki kaynak izleri özensiz ve çapakların üstüne ince bir boya atılmış,plastik kalitesi vasat,ben beyenmedim.Neyle mi kıyasladım aynı silindir hacmine sahip CBR500r ile aynı fiyat, Fiyatını fazlasıyla hak etmiyor.
The Power of The Dreams.
aslında ikinci el çiçek gibi nc alınır fazlada dillendirmeye gerek yok konuyu bence.
Beyler nc ile kıyaslamayın. Tip ve görüntü olarak nc yanına yaklaşamaz bunun. He kalite ve yürütme olarak bakarsanız tabiiki honda çok önde. Ama lütfen dürüst olalım bi trk502 ye bak bi de titan görünümlü nc ye bak. Bu araç multistrada r1200gs explorer gibi güzel heybetli bi araç. Nc750x ile aynı sınıfta bile değil bence. Ama maalesef fiyat beklenenin çok üstünde. çanta seti koruma demirler filan dahil 25 bin tl den çıksaydı kimse bu kadar çamur atmazdı. Onun yerine burda kim hangi rengin siparişini vermiş onu konuşurduk. Nc yi değil ;)
Üzerine 6000 TL koyulup NC alınır tabi ama 6000 TL de az para değil. Aşağıya bakarsak 24 bin TL'ye V-Strom 250 almaya gittiğinizde "Ulan 3 daha koyup 500 cc almak var" denmez mi ? Motor çok kafa karıştırıcı bir noktada duruyor. İşte bu noktada fiyatı 23 - 24 yapmış olsalar on ikiden vururlardı. Şu anda kararı deneme sürüşü belirleyecektir.
Gömün gömün iyice gömün benelli yi
Herşey deyin pahalı deyin adi deyin malzeme kalitesi diyin filan da bari Benellilerin tipine laf söylemeyin kardeşim çarpılırsınız.. Karışmam
Yok tipini çalmış yok malzeme kalitesi çok düşükmüş. Alın bakın bendeki 9000 tl lik tnt25 e plastik kalitesi göstergeleri düğmeleri nasıl kullanılmış 15bin tl lik Duke 200 de ne halde.
Motor bloğu mühendislik filan derseniz o zaman ben de derim ki daha sesini duymadığınız en ufak fikriniz olmayan TRK nin motorunun kalitesine nasıl düşük diyorsunuz. Amortisörlerine malzeme kalitesi düşük diyorsunuz.
Sonra motosikletler çok pahalı yav diye change org ta imza toplayın..
Türkiye deki bu fiyatların sebeplerinin yarısı ötv kdv bilmem ne ise yarısı da sizlerin yamahayı hondayı ilah yapmanızdan.
Adamlar 125 lik motoru 19250 tlye satıyor 300 lük scooter olmuş 27 bin tl
Çünkü piyasayı liderler belirler.. Adam aynı kaliteye yakın üretim yapıyor ve liderlerle rekabet etmek istiyorsa onlardan 3-5 aşağı fiyatlandırma yapar.. Hem piyasanın kaymağından yararlanmak için hem de aynı kalitede malzeme işçilik kullanıp benim malım dandik gömülecek mal değil imajı yaratmak için.
hyundai toyataya göre fiyatlandırma yapar toyata wolkwagene göre 3 -5 aşağıdan takip etmek zorundadır.
golf 90 binlira yaparsa rakibi auris 80-85 ten aşağıya satmaz satamaz. İstese de satamaz imaj olarak malını gömer.
Hee benelli arabanın toyotası mı tabii ki değil ama Hyundai si olma yolunda..
Benelli Türkiye zaten Türkiye'de binlerce enduro satamayacağını hepinizden iyi biliyor. Bu segmentin zaten yıllık pazarı kaç tane ülkede ki marka olarak 3 sene önce pazara girip model olarak ilk yıldan çatur çutur mal satacak..
Bence adamların amacı gövde gösterisi. Yoksa hiç bir firma kolay kolay 3 modelli aynı anda piyasaya sokmaz. Toplam model sayısı 3 yılda 7 oldu.
Ben bu ülkeye vur kaça gelmedim kalıcıyım bak bende daha neler var demek istiyorlar.
Amaçları uzun vadede kalıcı olup para kazanmak gibi geliyor. Yoksa fiyat gerçekten çok iddalı. Ben bu başlıkta bunları düşünerek tahmin yaptım 7440 dolar diye neredeyse tam tutturdum..
Hee bunu getiren grup ne yapıyor ?? bence onları da fazla düşünmeye gerek yok onlarda anadolunun köylerine cg satıp commuter satıp malı götürüyor.. superlight 200 den tnt lerden kazandıkları da cabası..
Tip olarak bu yoruma katılıyorum. Benelli TNT 250 bence sınıfının en güzel motoru ve ER-6N çakması olduğunu düşünmüyorum. ER-6N çakması olan motor CFMoto 650NK'dır. Bunun için ben de 7500 $ olur demiştim. Eğer Japon bir rakibi olsaydı onun fiyatı da 35 bin civarında olacaktı. 250 cc'ye 22 veren adam buna 27500 verebilir ama bir üste daha çıkmaz. Bu motor cebinde hazır 27500 TL olanlara değil, daha çok 22 - 23 bin TL olanlara hitap ediyor. Hazır parası olan biraz daha koyup başka modellere bakacaktır. Tabi teorik olarak bakacaktır diyoruz, yoksa neye bakacaksın ? Versys, V-Strom olmuş 40 bin TL. Bakıp bakıp en sonunda bunun için pazarlık yapmaya bayiye gelinecek.
Ben daha önce de bu tarz bi yorum yazmıştım yine yazıyorum. Bayinin kârını ilk 2-3 ay çok az tutun, kendi kârınızı az tutun ortaya şöyle bi 50-60 motor satılsın. Sonra zaten fiyatı yükseltsen de gerisi gelecek.
R25, ilk çıktığında kaç paraydı? Şimdi millet ikinci el motorunu o paraya satmıyor. R25 şimdi fiyatını yükseltti ama yine satacak. Piyasası var. Satacak yani.
Benelli de yapsaydı bu tarz bi taktik. İyi olurdu. Ne test motoru var, ne pulsarın türkiye turu gibi bi benelli turu var. Ne yedek parçayla ilgili stoğu biliyoruz, ne servislerin eğitimini. Neyse. Koca koca adamlara akıl verecek değiliz, 3-4 makine satıp onun ekmeğiyle doymaya çalışsınlar bakalım.
Tabiki kiyaslanmaz kiyas kabul etmez, mesela marsa basarsin NC ile dunya turuna Afrikaya Rusyaya Arjantin Brezilyaya gider gelirsin kafanda bisi olmaz .. en kotu Mancurya da Honda araba servisine sokarsin Jazz a bakan usta buna da bakar mesela.. Benelli TRK 500 bir tam bir bolu iki ile biraz sıkar bu yolculuklar..
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
bende de bajaj boxer 150 var. benelli trk 502'nin görüntüsü ve fonksiyonel çantaları hoşuma gitmişti. fiyatı görünce ben de geri
vitese taktım aslında. enduro olarak mondial rx3i evo fiyat düşürürse ve kalitesini artırırsa enduro olarak ona bari döneyim düşüncesi oluştu kafamda. ya da boxere devam.
elimizdeki motorlarla düşük cc de olsa idare edelim derim ben. boykot edersek fahiş fiyatları önleyebiliriz belki de.
birbirimizi uyarıp eldeki motorlarla idare etme ve firmaların istedikleri fiyatlardan motosikletleri almama konusunda sabrı kuşanalım arkadaşlar...
dominar 400 için de düş kırıklığı olacak gibi. direnme hakkımızı kullanalım, kendimizi kullandırtmayalım...
yaw arkadaşlar, bu işler yaparsın edersin gidersin gelirsin le olmuyor. Önce gidin gelin sonra diyin ki gittim, su kadar km yaptım, motor hiç sorun çıkarmadı yada şu sorunlar oldu vs vs. Sen ne biliyorsun trk 502 nin yolda kalacağını sorun çıkaracağını. Ben burda hiçbir motor iyi veya kötü demiyorum, kızdığım nokta, bizde alışkanlık olmuş, bildiğin konuyuda yaz bilmediğin konuysa salla gitsin. Ondan sonra bir sürü bilgi kirliliği.
Şimdi bir arkadaş doğru söylemiş, trk 502 çanta filan dahil 22-23 olsaydı, sen burdaki övgülere bak o zaman.
Motor hakkında tek bildiğimiz şey teknik veriler ve dizaynı. Ha bu motora tipsiz diyen adam ya bir şeyden anlamıyor yada art niyetli bana göre.
Bu fiyata alınmaz. Net. Önceki yorumlarda da denildiği gibi NC al bak keyfine.
Yaw arkadas ozaman hepimiz nc alalim toplasip hem indirim aliriz hem clup kurariz hemde taksiciler gibi bir ornek gezeriz yollarda.
Yeni tasarimlara yeni teknolojilere ne gerek var soyleyelim ugrasmasinlar. Bizim kafamiz duz calisiyor nc yeter bize
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)