CROSS Lastik İle Asfalt Deneyimleriniz ?
Reklamlar
-
osis adlı üyeden alıntı
bu motorumdan önce yamaha wr 125 x vardı şimdi wr 250 r var şöle söleyim öncelikle tecrüben varsa kesinlikle 250 al sonrasında eyer yüzdeye vurduğunda çoğunluğu asfaltsa kullanım ya x alcan yada iki takım lastik jant takımı yapcan.
sormak istediğin ne varsa cvplarım yardımcı olmaya çalışırım.
unutmadan bunlar 30 km üstü kullanım motorları değildir hee kullanırsın tabi japonyaya bile giderrsin ama popon çok ağırır..
bu motorlar zaten ayakta sürmeye elverişli motorlardır..
Valla Çok Kafam Karıstı Usta Ya Bende CBR 125 R Var Şuan Ben Crossa Özendim Ama Başka Taşıtımda Yok Şimdi wr125x Düşünmedim Degil Fakat Kendi Motorumu Satıcam üstüne 2bin tl daha katıp gine asfalt motoru alıcam biraz mantıksız geldi cross ta memlekete gitmekte sıkıntı bilemiyorum gerçekten Kafam çok karıştı.
Reklamlar
-
mozgur adlı üyeden alıntı
Ne yazıkki çamurda pek işe yaramıyor. Dişlerin arası hemen doluyor ve kaymaya başlıyor.
-
occv adlı üyeden alıntı
Ne yazıkki çamurda pek işe yaramıyor. Dişlerin arası hemen doluyor ve kaymaya başlıyor.
Asfallta virajı ve düz giderken ki hızı nasıl ?
-
grk64 adlı üyeden alıntı
Asfallta virajı ve düz giderken ki hızı nasıl ?
Kuru havada fena değil ama asıl ıslak ve temiz zeminde çok iyi. Çamurlu ve kumlu asfaltta fena kayar. Islak çamurlu ve kuru kumlu asfaltta sanki cross lastikler daha bi iyi tutuyor.
-
occv adlı üyeden alıntı
Kuru havada fena değil ama asıl ıslak ve temiz zeminde çok iyi. Çamurlu ve kumlu asfaltta fena kayar. Islak çamurlu ve kuru kumlu asfaltta sanki cross lastikler daha bi iyi tutuyor.
Valla kardeş bilemedim ne yapacagımı çok kararsız kaldım :D
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
siz o cevabımı biraz eksik okudunuz herhalde. arkadaş 40 km yoldan bahsetmiş. kuru havada ortalama olarak maks 70 km hız ile asfalt zeminde gidebilir cross lastiği ile ve baya dikkatli kullanmak gereklidir. sizde biliyorsunuz ki cross lastiğinin çok küçük bir parçası asfalta tutunur. fakat oradada dediğim gibi acaip titretir ve rahatsız eder güven vermez dişlerinden dolayı. bu yüzdende maks 70 km hızda seyir edebilir fakat en ufak virajda hızını 50 - 40 km civarlarına düşürmesi gerekir. zaten bir sonraki yazımda kuru zeminden bahsettim. ıslak asfalt zeminde cross lastiği sanki üzerine yağ sürülmüş derecesine kayar.
wr125r nin lastikleri tam cross lastiği değil ki sıkıntı yapsın
millet naylon asfalt lastiği kullanıyor commuterde wr nin lastiği kat kat daha iyi olacağını düşünüyorum
-
shooter1 adlı üyeden alıntı
wr125r nin lastikleri tam cross lastiği değil ki sıkıntı yapsın
millet naylon asfalt lastiği kullanıyor commuterde wr nin lastiği kat kat daha iyi olacağını düşünüyorum
Ben tam cross lastigi takma düşüncesindeyim o yönden soruyorum
-
shooter1 adlı üyeden alıntı
wr125r nin lastikleri tam cross lastiği değil ki sıkıntı yapsın
millet naylon asfalt lastiği kullanıyor commuterde wr nin lastiği kat kat daha iyi olacağını düşünüyorum
tam cross lastiğinden bahsediyor almak isteyen arkadaş o yüzden dedim bunu. ama yinede sölüyorum tam cross lastiğini asfaltta kullanırken çok dikkat etmek gerekir çünkü asfalta tutunması neredeyse % 5 - 10 falandır. bazı cross lastiklerinin asfaltta kullanımı normalde yasaktırda (yönetmelik olarak) wr nin standart lastiği tabikide naylondan çok daha iyi hatta bununla alakalı olarakda eğer asfaltta kullanmaya başlıcaksan ve yılda 10.000 km yi asfalt üzerinde geçirmiceksen uygun fiyata lastikler bulabilirsin diyede tavsiyede bulundum.
-
Motosikletim mondial xtreme max 150, üzerinde crf250l lerdeki gibi yarı dişli lastik var. 60 ve üzeri süratler de biraz ani durmak gerektiğinde çabuk kitleme yapıyor yüksek sürat giderken takip mesafesine dikkat etmek gerekli, 50 ve daha düşük süratler de gayet yeterli, ıslak zeminlerde dikkatli olmak gerekli özellikle yağmur çiselediğinde asfalt hafif ısalkken çok korkunç durumlar olabliliyor arkası birden kitleyip ani şekilde sağa kayabiliyor. Orjinal lastiklerle karda sürdüm düzlükte gidiyor ama biraz eyim artınca hiç gitmiyor. Motosikletimi haftanın 5 günü üniversiteye gitmek için, hafta sonu da araziye girmek için kullanıyorum. Üzerindeki lastiklerden memnunum.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
tam cross lastiğinden bahsediyor almak isteyen arkadaş o yüzden dedim bunu. ama yinede sölüyorum tam cross lastiğini asfaltta kullanırken çok dikkat etmek gerekir çünkü asfalta tutunması neredeyse % 5 - 10 falandır. bazı cross lastiklerinin asfaltta kullanımı normalde yasaktırda (yönetmelik olarak) wr nin standart lastiği tabikide naylondan çok daha iyi hatta bununla alakalı olarakda eğer asfaltta kullanmaya başlıcaksan ve yılda 10.000 km yi asfalt üzerinde geçirmiceksen uygun fiyata lastikler bulabilirsin diyede tavsiyede bulundum.
Yılda Yapacagım Max 5-6 bin km dir benim
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
tam cross lastiğinden bahsediyor almak isteyen arkadaş o yüzden dedim bunu. ama yinede sölüyorum tam cross lastiğini asfaltta kullanırken çok dikkat etmek gerekir çünkü asfalta tutunması neredeyse % 5 - 10 falandır. bazı cross lastiklerinin asfaltta kullanımı normalde yasaktırda (yönetmelik olarak) wr nin standart lastiği tabikide naylondan çok daha iyi hatta bununla alakalı olarakda eğer asfaltta kullanmaya başlıcaksan ve yılda 10.000 km yi asfalt üzerinde geçirmiceksen uygun fiyata lastikler bulabilirsin diyede tavsiyede bulundum.
özür dilerim ben orjinal lastiklerle kullanacağını düşünmüştüm tam cross lastikle asfaltta kullanmak işkence olur sizin dediğiniz gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)