Arkadaslar Gün İtibariyle Cbr 125r ımı Satıp wr 125 R Almaya Karar Verdim Bana Kask Ve Kıyafet Önerirmisiniz Limit 700 TL MaX Ayrıca Suan Kullandıgım Kıyfetimi Kullansam Cok gülünçmü olurum
Arkadaslar Gün İtibariyle Cbr 125r ımı Satıp wr 125 R Almaya Karar Verdim Bana Kask Ve Kıyafet Önerirmisiniz Limit 700 TL MaX Ayrıca Suan Kullandıgım Kıyfetimi Kullansam Cok gülünçmü olurum
Cross motor ile araziye sık girme durumun var ise bot önemli.Öncelik Bot a verebilirsin.Cross kıyafetleri Enduro market var satan Latif abi istersen bir bak internetten.
Araziye girecekseniz ekipmanlarınız komple değişmeli misal;
Mont yerine body armor ve üstüne cross jersey giymelisiniz tam arazi şartlarına uygun olmak için ve pantolon için jerseyinizin rengine uygun bir korumalı az terleten cross ve korumaları iyi pantolon almalısınız misal link;
Cross Pantolon Link
Cross Jersey Link
Body Armor Link
Olmazsa olmazımız çünkü çok düşüceksiniz en iyi crosscu bile bir yokuşu çıkarken en az 1 kere yatırır motoru onun için BOT ÇOK ÖNEMLİ cross genelde ayağınıza düşecek kırılmasını istemiyorsanız güzel bir CROSS BOTU ALMALISINIZ.
Cross Bot
Birde bot seçerken crossunuzun üstüne binin bilekleriniz ile ne kadar iyi kavrayabildiniz ve fren dozajlamasına iyi bakarak seçim yapınız bot şakaya gelmez.
Birde eldiven alıcaz kısa bilek alınıyor genelde jersey renklerine uygun alırsanız çok tarz görünebilirsiniz.
Cross Eldiven
Ve Kaskımız ve gözlüğümüz, gözlüksüz cross kaskı kullanmayınız çünkü toz kaçacak çamur toprak gözünüze gelmemesi için.
Cross Kask
Cross Gözlüğü
İşte alman gereken ekipmanlar bunlar eğer bütçen yok alamam diyorsan araziye bulaşma derim ben sokakta sürdüğün korumalar seni arazide korumayacaktır.
Tabiki benden çok tecrübeli cross üstünden inmeyen abilerimiz vardır onların tavsiyelerini dikkate al.
Araziye ilk defa gireceksen illa senelerce cross yapmış biri olsun yanında sana gösterecek araziyi tanıtacak biri lazım tek başına zor olur düşeceksin oran buran kırılırsa tek başına dağın başında kimseyi bulamazsın.
Barkın abinin Cross bölümlerini izlemelisin mutlaka
@ZamboKage Anlatım için tebrikler, bu bilgileri derleyip sabit başlık haline getirsek şahane olacak.
@grk64 arada hafif toprak yol'a gireceksen varolan kask+eldiven ve dizlik+mont ile o yollarda kullanabilirsin.
Fakat cross moto ile arazide/asvaltta Acemilik döneminde düşme ihtimali yüksek, burada ne hızda nasıl nereye düştüğüne bağlı olarak keşke çizmem ve body armorum olsaydı dedirtebilir.
Düşmezsen zaten sıkıntı yok
Not: Ben olsam X alırdım, şu ana kadar girdiğim hafif arazilerde gayet iyi giderdi, asfalt zaten malum, ayrıca daha yakışıklı tabi bana göre.
X i Tercih Etmemem Benim Şöyle Anlatayım Türkiyede Yol Kalitesi belli özelliklede ben uşakta oturuyorum burda belli şimdi öyle bi motorla bu asfaltlarda sürersem sıkıntı olur zevk alamam diye düşündüm en azından R modelinde biraz arazi yaparım biraz teker yaparım :D Asfalttan zevk Almasamda Olur diye düşündüm Ama Derseniz ki Teker Kalitesi Şahane Virajda Bırakmaz X Modelinide Düşünürüm Hatta Yakın Bir Akrabamda Satılık var Yarın Alırım :D
X'in görünüşünü daha çok beğeniyorum bir de daha alçak o açıdan avantajlı, R ile de virajda kalmazsın şayet Cem gayet güzel viraj yapıyor tabi tecrübe de önemli, akraban da varmış denedin mi kullandın mı hiç ?
Aşklar biter yollar bitmez dedim, ne aşk bitti ne de yollar..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)