Arkdaşımın yaşadağı olayı video olarak derledim...
Talihsiz bir risk
Talihsiz diyologlar Kazasız Sürüşler dilerim Hepimize...
Arkdaşımın yaşadağı olayı video olarak derledim...
Talihsiz bir risk
Talihsiz diyologlar Kazasız Sürüşler dilerim Hepimize...
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Tecrübe ile sabit.
Hadi bir motosiklet sitesi olarak motorcunun hiç suçu yokmuş gibi araç sürücüsünü yuhalayalım.
s1000rr için yaptığı giriş pek nizami değil. ses ve görüntüye göre hız da var.
araç sürücüsü zaten komple hatalı.
her ikisi de 50-100 metre önce sağ tarafa geçmeliler.
manevra güzel, kaza olmaması sevindirici.
sonrasında motosikletten inip araçtakinin üzerine yürümek anlamsız.
o anda içeriden ne çıkacağı ne tür bir silahla karşılık vereceği belli olmaz.
hukuken de ceza indirimi bile alır.
Yol bağlam ve ayrımlarına kavşağa yaklaşır gibi dikkatli ve hız keserek girilmeli. Görünen o ki sürat epey var..
Araç yabancı plaka veya yolun yabancısı olabilir, son anda çıkışı görmüş ve dönmek istemiş olabilir.
İnsanlık halidir.
S1000RRa biniyorlar daha doğru düzgün eldivenleri bile yok arkadaşların ya da takmaya gerek duymuyorlar.
Geçmiş olsun da ,koskoca otobanda sol şerit neden var? Araba elbet hatalı ama motor %1000 daha hatalı, sen kendini koruyacaksın, sağ şeritte, üstelikte sapağa yaklaşırken 130-180km arası ne işin var? Her zaman için sapağı son anda farkeden sürücüler vardır, olacaktır, senin canın bu kadar kıymetsizmi arkadaş...
en sağ şeritten bu hızla gitmek. şansa yaşamak bu olsa gerek.
Trafik Kuralları bölgeye, yere, kişiye göre değişmeyecegine göre araç kurallara uymak zorunda etrafi bilmesine gerek yok. Bence asil kusurlu olan kim ise suçlu odur.bunu eldiven takmamasi veya bmw kullanması ile bir bağ kurmak bana saçma geliyor.evet ekipmani yetersiz kullanmak kazadaki motosiklet sürücüsünü alacağı hasari arttırır ama onu suçlu yapmaz.
geçmiş olsun
kaza olsaydı motor %100 suçlu olurdu.... takip mesafesi diye bişey var. aracı sağından geçmemesi gerekir. 120km/h den hızlı gitmemesi gerekir....
Böyle yerlerde her zaman çok dikkatli ve yavaş gitmek lazım, şahsen böyle yol ayrımlarından korkarım,
iki defa önümden silme geçip dönenler olmuştu , artık mümkün olduğunca sol şerit veya sola yakın seyrediyorum , önümdeki aracı kontrol ediyorum ne halt edecek hangi çizgide, öte yandan arkayı kontrol ediyorum.
Sürücü olarak gideceğimiz rotayı yolu önceden araştırıp planlamamız lazım , önceden karar vermiş olmamız lazım ayrıca tabelaları da düzgün okuyup takip etmeliyiz ve bunu alışkanlık haline getirmeliyiz.
Rastgele yola çıktığımızda nereden dönecektim vs tedirginliği yaşayıp kazaya sebebiyet verebiliriz.
Kamera arkadaymış, önde olsa daha iyi olurdu, araç son anda karar verip sağa döndüğünde motor niye onun yanından ve iki aracın arasından geçiyor ?
Hızı daha düşük olması gerekmez mi ?
En sol şeritte seyrediyor olması gerekmez mi ?
Aracın sağa yanaştığını farkedip solundan geçmesi gerekmez miydi ?
Tabi o hızda neyin ne kadar mümkün olduğunu bilemiyorum.
Sonrasında ki hareketler zaten asla yapılmaması gerekir.
hem sağ şeritte hem de gereksiz hız var bence b*k yoluna gidiyorlarmış ucuz kurtarmışlar
Çeşme'ye gitmek için aracın sol tarafında konumlanmalıydı. Ancak sağında konumlanmış olması aracı sağlayacağı anlamına geliyor ki kaçış yolu olarak yine aracın sağından geçmiş. Otomobil sürücüsü hatalı ama motosiklet sürücüsü de hatalı. Her ne ise çok geçmiş olsun, kaza olmaması sevindirici.
Yahu bu nedir arakdaş.. Motosikletle trafigin nizamına aykırı birsuru şey yapacaksın ondan sonra arabayı suçlayacaksın.. Bu artık kabak tadı vermeye başladı.. Önce doğru düzgün kullanın motoru ondan sonra insanları suçlayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)