Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Eski Model 600 CC Motor Almak

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    alınmaz evet ama malesef 15 16 bın tl 250 cc 300 cc ss baslangıc motoru satıylıyor sımdı bu parayı verıyorsun ss ın baslangıc motoruna ama motor gıtmıyor o yuzden maddı durumun yoksa ve tecrubende varsa eskı kasa bırsey alıp bınebılırsın acıkcası 250 cc motor bazı yerlerde cıdden gıtmıyor eskı mootor alırkende sasısı ve motor blgunda her hangı bır sıkıntısı yoksa alınabılır dısını zamanla sende halledersın sonucta zevk ısı motor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Böyle bir risk için ustaya güvenmek değil, motordan anlaman gerekiyor.

  3. #23

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Son sahibi olacağın hiçbir motor alınmaz. Çöptür.

  4. #24

    Üyelik
    17 Eylül 2015
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Dediğiniz gibi 10 15 yasında motor illaki bazı sorunlar olabilir ama motor bloğuyla oynanmamış alırım alsam da 250cc yeni kasa alıyım desem oda belli biyerden sonra hız olarak yetmez biliyorum bakalım ne olacak

  5. #25
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı Asikurt68 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğiniz gibi 10 15 yasında motor illaki bazı sorunlar olabilir ama motor bloğuyla oynanmamış alırım alsam da 250cc yeni kasa alıyım desem oda belli biyerden sonra hız olarak yetmez biliyorum bakalım ne olacak
    250cc hız olarak yetmez diyorsan Yamaha YZF R25 tavsiye ederim. 400-500cc ayarında bir motor ve düzlükte top speed 170-180 yokuş aşağı 194 km. Bence bayaaaa tatmin edici

    Kısaca ben;

  6. #26
    Kanji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 CBR 600RR
    İlk motor olacaksa karşı çıkarım, ancak hobisel olarak alınacaksa(ikinci veya üçüncü motor olarak) bence 2006 CBR 600F çok iyi makinadır. Bakımları yapılıp sahibi tanıdıksa alınır. 13-15 arası bu motor için fayda maliyet oranına göre çok iyidir günümüzde... Almadan evvel iyi bir servise gösterilirse daha faydalı olur Sprt touring olduğu için selesi yumuşak oturma posizyonu R makinelere göre daha rahattır. Trafikte daha az yorar. Deli gibide gider çok güzel motordur vesselam...İyi malında herzaman alıcısı vardır, satıyorum dersende aldığın rakamın 3 aşağı 5 yukarına satarsın...

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bakınıyor
    Peki tosladık 1000-2000 i rektefiyeye soktuk ne var ne yok yapıldı, motoru sıfır gibi olmaz tabi de bi 50.000-60.000 km daha gider mi?

  8. #28
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    ilk önce o göstergede yazan rakamın doğru olmadıgıni bil. gerçek 50-60 binde 10-15 yillik motor bulmak samanlikta igne aramakla esdeger. cebinde fazladan bi 4-5 bin lira fazladan para olmali insanin eger eski yuksek cc alacaksa.

  9. #29
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    Ben bi çılgınlık yapıp 82,000 de 2001 model YAMAHA FZS 600 aldım, bakalım şimdilik bir sıkıntım yok, motor canavar gibi, umarım böyle devam eder
    obarey bunu beğendi.

  10. #30
    orhanay06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer çalındı - hedef WR250
    genel olarak haklılık payı bulunmasına rağmen bu kadar katı bir şekilde "kesinlikle alınmamalı" gibi tavsiyeleri anlamıyorum.

    şu an 48bin de ve herhangi bir sıkıntısını yaşamıyorum ben. benden çok daha titiz kullnıcılar olduğuna da eminim. ilan no:206066832

    saygılar

  11. #31
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    kesinlikle alınmaz
    yalamış durmuştur asfaltı defalarca
    ss kullanıcısı iyi kullanmaz
    ortalama 13000 devir kullanılan makine
    60-100.000de rektefiye edilmeli
    son sahibi olunur,çöptür
    .....

    bu tür mesajları kesinlikle ama kesinlikle dikkate alma.şaka olmalı çünkü

    geçmişini bildiğin bir motorsa
    şasi sağlamsa
    düz gidiyorsa
    hakkında ciddi teknik bilgiye sahipsen alacağın model ve yılının
    motordan anlıyorsan
    çok iyi ve güvendiğin ustan varsa
    acele etmeyip ilk gördüğün ilanı almayacaksan
    vakit ayırabileceksen
    kenarda 3-5 bin paran varsa ıvır zıvır için.(rektefiye için değil,zaten motor yapmak insanların sandığı gibi 60-100.000km de olan ve 1-2 binlira tutan bişey değil.bir krank 2000tl sen düşün)1 sensör gitse 600-700tl,lastik 1000tl.zincir dişli 500tl.debriyaj set 500 tl.takım fren balatası 400tl.2 ön disk alayım sekiz çiziyor desen 1000 tl....bak ıvır zıvır şeyler 5000i buldu hemen.motora girmedik daha
    yurtdışı sitelerden alışveriş yapabileceksen

    bul bir motor al.2006 değil 1996 model bile olur.1990 modelde olur.üstte yazdıklarımın tamamının olması lazım.+ olarak sşans elbette ama bugün sıfır motor alsan onda bile kol çıkabiliyor.

    bu mesajı 125-250cc üstü 2-3 yaşından büyük motora binmeyip,10-20 yaşında kız gibi büyük hacimli motorlara iç geçirerek bakıp almaya cesaret edemeyen biri olarak yazmıyorum.bizzat bu dediklerimi yapıp 16 yaşından eski 4 adet +1000cc spor motosikletlerim olduğundan yazıyorum
    fazil ve Jagdkommando bunu beğendiler.

  12. #32
    wol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    Niğde-Kayseri
    Motosikleti
    2006 Yamaha fz6 fazer
    Yüksek cc motora binmek Maddi ve manevi anlamda insanı yorar biraz maddi gücün varsa sıkıntı yaşamazsın.En yakın ilde bile sağlam bir usta illaki bulabilirsin.Ben geçen yaz Fazer aldım 62 binde 1000 tl para harcadım 8 bin km yaptım sıkıntısız. Motor alacaksan kenarda motorun çıkaracağı arızaya göre de paran olacak sonuçta 2. el makina alıyorsun illaki bişeyi vardır.BU birazda şans işi ss makinada 600f tavsiye ederim diğerlerine bakmamanı öneririm.

    Abilerimizden bir tanesi parça sıkıntısı demiş Japon motorların çoğunda parça sıkıntısı yaşamazsın.Çinden bile getirtebilirsin rahatlıkla artık ona döndü şu anda hem fiyat açısından uygun 30-40 gün bekliyorsun sadece bu var.Şimdiden bol şans kafa karışıyor insanın ister istemez

  13. #33
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı Kadran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki tosladık 1000-2000 i rektefiyeye soktuk ne var ne yok yapıldı, motoru sıfır gibi olmaz tabi de bi 50.000-60.000 km daha gider mi?
    1000-2000 e motor sıfırlayabiliyor olsa herkes alırdı 2. el 600lük ss yaşına bakmadan.

    Sen hiç parça fiyatlarına bakmamışsın yada hiç ustaların eline düşmemişsin belli ki, Allah düşürmesin

    http://www.partzilla.com/
    http://www.orientexpress.com/


    Gir şu sitelere bak bakalım o bahsettiğin yaştaki ss lerin bir kırankı kaç para, yada 1 adet süpap fiyatı neymiş?

    Dur ilk örneği ben vereyim :
    Suzuki - GSXR 600 2001-2003 süpap fiyatı: adedi 53$
    Kaynak: http://www.orientexpress.com/p-10703...eel-valve.aspx

    (Dipnot: 4 silindir motorda en az 8, genelde 16 sübap olur, bunuda belirteyim)

  14. #34
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    iyi bir ustaya makinayı göster.gerekli testleri yapacaktır. japon malımda 50.60 bin km sorun değil.bütçeniz belli. makina temiz se alınır.

  15. #35
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Bu arada yüksek km SS asla alınmaz demiyorum. Arar tarar çok temiz , çok bakımlısını bulursun, ona birşey diyemem.
    Sadece hor kullanılmış bir SS motor sana masraf açarsa ne kadar masraf açacağını da bil.
    Öyle 1000-2000tl veririm, motoru sıfır gibi olur diye hayal kuruyorsan, yok öyle bir dünya

  16. #36
    nzm75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    SYM WOLF 250Nİ,,KAVASAKİ KLE 500
    Eski mal alacak kadar zenginsen sıkıntı yok

  17. #37
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    bunun çok kolay bir çözümü var. ölü makinayı, ölü parasına alıp toplatmak. yoksa o kumara değmez eğer motor bir aradaşının değilse.
    obarey bunu beğendi.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  18. #38

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Türkiyede 2.el 4 silindirli yada yüksek cc li motosiklet almak kendi cüzdanına kurşun sıkmaktır, malum ülkemizin eğitim seviyesi belli en kötüsüde herşeyden kat kat beter olan paralı cahiller, genelde bu tiplerde yüksek cc motor yada en lüks arabayı alıp azına edip aynı fiyattan satma eğilimi var ben olsam 2.el 600 cc bineceğime sıfır 250 cc alırım rahatıma bakarım.

  19. #39
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    solymr ın yorumuna katılıyorum. Tutup da o motosikletlere bir ton para verip bir de sağıyla soluyla uğraşacaksan neredeyse o paralara yeni modelleri satılıyor olacaktır. Eski makine, eğer şasesi ve yürüyen aksamı iyiyse ucuza alınır. Samanlıkta saklanmıştır o ayrı ama genelde o motosiklete binenlerin samanlıkla pek işi olmuyor.(600 cc ss için söylenmiştir) intial-d nin mde yazdığı gibi lastik minimum 1000 tl den fazla. zinciri dişlisi, debriyajı, fren kabloları, hidrolik sıvıları, aldığın gibi yapman gereken yağ değişimi bi ton şey var işin içinde. Motosiklet eski olduğu için buji pipolarından tut aklıan başka kauçuk-plastik ne geliyorsa hepsinin en azından bir gözle bakıma ihtiyacı var ki yarın öbür gün yolda kalma. Bu nedenle en başa dönüyoruz; ucuza alıp babalar gibi toplayıp paşalar gibi binilir. Meraklısı çıkarsa satılır. Ama cebinde o para olacak

  20. #40

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    Ocağa incir ağacı dikmek deyimine en uygun durum eski 600-1000 cc lik motor sahibi olmaktır.Motor sorunsuz olsa bile hep şüpheyle gezersin yok vuruntu sesi,yok egzantrik bollaştı,yok senkron ayarı kaçtı vb.Ortalama bakımları yağ değişimi hariç 1000-1500 tl arası değişebilir.Yok rektefeymiş yok krank arızası falan 3000tl den 7000 tl'lere kadar para yiyebilir.Ha alınır mı? alınır. O da heves alınıp 3000-5000 km kullanılıp satılmak için.Yok ege turuna çıkayım yok 20.000 km kullanırım düşünceleri hayalcilik olur.Eğer dar gelirliyseniz yüksek cc motorunuzla şöyle bir turlayıp tıpış tıpış eve gelip motoru seyreder orasını burasını silersiniz o kadar.örnek vereyim 500'lük motoruma 2 sene önce kranktan vuruntu sesi geldi.O sesi duyunca motoru hiç kullanmadım.Kamyonetle tamirciye götürdüm sonuç 2.250 tl.Biraz daha kullansam ne olurdu dedim.İki katı masraf çıkardı dediler.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)