5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.
Reklamlar
-
14 Eylül 2014, 09:29
#781
değerli arkadaşlar,
kuba shineray xy-100 ile 20000 km yapmış birisi olarak söyleyeyim. motorumda hiçbir zaman beklenmedik bir arızayla karşılaşmadım. yakıtının az oluşu da beni gerçekten şaşırtırdı o zamanlar. bazen bu nasıl çinli lan niye bozulmuyor derdim.
sonra onu satıp better aldım o da 125 cc kırmızı commuterlardan. onunla da 25000 yaptım. o hayvanında çok birşeyini görmedim. ama son zamanlarda bakımsızlıktan olsa gerek biraz çekişi tuhaflaşmıştı ama komple bakım yaptırsam öyle olmazdı.
yani uzun lafın kısası çinli deyip de geçmeyin. iyisi gerçekten çok iyi oluyor.
Reklamlar
-
14 Eylül 2014, 10:15
#782
Yeni üye olan arkadaşlar başlığa bir hevesle yazıyorlar ama bu başlık 2006 yılında Çin motorlarının yeni yeni piyasaya girmeye başladıkları ve çöp olarak görüldükleri dönemde açılmış bir başlıktı. O zamanlar bu motorların zamanla her tarafları titreşimden dökülmeye başlar, güneşten renkleri solardı. Şu anda bunların hiçbiri kalmadı. Tepe tepe kullanılan motorlar bile kolay kolay önemli arıza vermiyorlar. Artık bakımını düzgün yaptıktan sonra 20 bin km'yi geçmeyecek motor yok.
-
14 Eylül 2014, 10:16
#783
Sen ne kadar değer verip bakım yaparsan oda sana o kadar değer verip güzel bakıp gezdirir,
tabii istisnalar olmuyor değil,
onlarda KULLANICI ŞANSSIZLIĞI demekten başka bişiy gelmiyor elimizden
-
14 Eylül 2014, 10:43
#784
arkadaşım in ismi Mahmut GÜVENÇ
motoru :better 125cc
model : 2005
km si: 36.000 lerde bozuldugu için çalışmıyor
tahminim 50.000 i devirdi.
motor bloğuna anahtar değmedi
tek yaptığı masraf zincir değiştiriyor
hala da canavar gibi motor. genelde asfaltta şehir içi kullanıyor. benim kros varken köy yollarına filan da giderdik. hiç bozulacak gibi de durmuyor. motordan pek anlamaz kendisi arada bir tamirciye giderse gider ışte..
-
14 Eylül 2014, 11:41
#785
5000 mi? Çinliler iki hatta üç kalitedir. Birinci kalite candır. Özellikle zongshen balansörlü motor ise. Adam gibi kullanılan birinci kalite çinlide en fazla 10.000 ve katlarında debriyaj balatası değişir. 50.000 - 100.000'lere kadar bana mısın demez. Motoru patlatsan bile acıma. Yenisini komple 700 tl civarında toplarsın.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
14 Eylül 2014, 12:02
#786
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
14 Eylül 2014, 12:38
#787
ysn17 adlı üyeden alıntı
2009 model motoran torro 100 cup motosikletim şu an 10.800 km de, 2 kişi dağ, bayır, tarla, asfalt birçok yerde gezdik tekerlek patlaması hariç beni yarı yolda bırakmadı. Ufak tefek masraflar oldu tabi akü, ön ve arka ampül patlaması, yağ değişimi, buji değişimi gibi. Bu motosikletleri kullanacak arkadaşlar bakımlarını zamanında ve düzenli olarak yaparlarsa problem yaşamazlar.
motoran torro ben de var 2011 .çok berbat nikelaj var hepsi döküldü(seninki eski muhtemelen daha daha kaliteli ) ama gerçekten süspansiyon ,motor aksamı sağlam.iki yıldır binmiyordum dün bi benzin hortumunu değiştirdim bi yağ değiştirdim bi de filtre temizliği inan bana tek marşta jikle açmadan çalıştı ve gaz vermeden rölantide devam etti.100 kilonun üstündeyim rampa düz demeden çok ii gidiyo yakıtı da nispeten diğer cuplara göre az (nedenini anlamış değilim)...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
14 Eylül 2014, 13:49
#788
adam gıbı kullanıldıgı surece kucuk cclerde cınlı motorların cogu saglamdır grenajjlar dokulmektedır bunun da sebebı kalıtesız plastık malzemeler ama motor aksamında hıc sorun olusmamakta omurluk makıneler parca bol sankı lego gıbı sok yenısını tak servıse gıtmeye bıle gerek yok duzgun bır takım cantan varsa elınde yatkınsa bu ıse sok tak baska ne gerek var degıl 5, 80 bın bıle bınersın
-
14 Eylül 2014, 14:14
#789
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
14 Eylül 2014, 14:22
#790
Eski motorum Kanuni Breton 125 ile 20bin km'ye yakın yol yapmıştım. Hatırladığım kadarıyla sadece arka jantta bir problemim olmuştu, 20 liralık masrafla halletmiştim. Bir de depo musluk kaynağı kaçırıyordu, depo değişti 60 lira Lastik, ampul patlaması sarf malzemelerinin (balata vs) değişmesini saymazsak bunlar dışında masraf çıkarmadı. 1600 e sıfır almıştım, 3 sene sonra 1400'e sattım
-
14 Eylül 2014, 15:53
#791
Salcano Wolf 47 binde, saat gibi mübarek. Beni hiç üzmedi, yolda bırakmadı.50 bini geçince gene yazarım.
-
14 Eylül 2014, 18:21
#792
Motor yuki yx tornado 200RR
Km 14.240
Model 2012
Şuana dek başıma büyük bi ariza gelmedi
Yaptığim bakimlar Rodaj zamanini gectikten sonra
5.000km de debriaj gaz teli degisimi ufak tefek bakimlar manifort değisimi toplam tutar 45tl
Lastik değisimi michelin lastige ilk adim
10.000km de aklima gelenler
o-ringli zincir 80tl ön arka disli degisimi 38tl
Tekrardan manifolt degisimi 8.5 tl
Hava filitresi 18tl
Debriaj balatasi degisimi 52 tl
Sol ust ve sol alt grenaj toplam 36tl
Arka artçı ayaklik kirildi 27tl
Söför sol basamak cok hafif dusmeme ragmen kirildi 44tl
Abart eksoz degisimi 200tl
-
14 Eylül 2014, 18:29
#793
33000'deyim motor Yuki 125-28H
Zincir dişli seti değişti debriyaj değişti. İki kez egzos titreşimden olsa gerek boğazından vidası kesildi tamiri yapıldı bunun dışında bir şeyi yok
-
15 Eylül 2014, 00:31
#794
100 cc ramzey cup motorum var.32.000 kmde.köyde dağ taş çamur demeden her yerde kullandım.şimdiye kadar sadece sibopları sorun çıkarmıştı.1 kez yeniledim.bir kezde contayı yakmıştı.Hala taş gibi :D sadece plastik grenajların fln bikaç yerinde kırıklar var
-
15 Eylül 2014, 02:04
#795
benim eski asya 10000km ye geldi 3500tl ye aldım herşey dahil,1 kere yolda bıraktı yaptığım masraf rahatlıkla 3500 i geçer 2012 model değişmeyen parçası yok ayna kayış dışında bakımlarını düzenli yapmadım ama sonuçta 10 000
(4 kere komple grenaj değiştirdim)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler