çinli motorların standart konusuna katılıyorum. benim motor 9600 de pek bi sorun yok fakat 200km de çok yolda kalan gördüm. şans işi biraz ben şaslıyım heralde. yoksa kalitede değil kesinlikle.
çinli motorların standart konusuna katılıyorum. benim motor 9600 de pek bi sorun yok fakat 200km de çok yolda kalan gördüm. şans işi biraz ben şaslıyım heralde. yoksa kalitede değil kesinlikle.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
benim motorum mondial50tt 9200 km deyim motoru cok özenli kullanmadım ama horda kullanmadım motorumdan gayet memnunum werdiğim paraya değdiğine inanıyorum 2 kez buji değişti ( parasını ben werdim) 1 kere maşür 2 kez sol kumanda değişti garantiden umarım baya bi uzun süre ömrü sürer
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
bende asya motorun 150lilik büyük scooter'ı birde suzuki'nin antalyaya getirdiği,önünde suzuki yazan ama asıl markası derby olan iki tane scooter var.ilk bindiğiniz anda kaliteyi hemen farkediyorsunuz.derby çok çok daha iyi.fakat asya motoru babamların kullandığını ve en fazla 80-90km hızla gittiğini düşünürsek,onların büyük motora ihtiyacı yok.ayrıca motoru kasmadıkları için 11.000 sınırına gelen motor hiç yolda bırakmadı servisdışı arıza yapmadı.zorlamadığınız sürece gayet iyi motorlar.birde acemi ve imkanı kısıtlı olanlar için ideal tabi.
Ho :RED
H1 :KABUL
benim motoru alalı 4 ay oldu 3620 km de ve degişenler buji,kayış baska bişi yok ama 20000 cok az ben 8-9 ayda 20000 gecerım eee ne olcak simdi..
ANKARA MT
Hım O kadar km yapmadım ama yapılmışına yakın bir motosiklet alıcam 11250 küsür km'de bir çin malı alıyorum. Motoru bloğundan pistonuna,karbüratör,kayış Vb. parçalarla yenilenmiş. E herkes cebine göre ..
- Marka, model ve fiyat
kanuni hussar - 2005- 2.490 ytl (kredi ve ruhsat ile beraber 3.250 ytl)
Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
19 ayda 19.850 km.
- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)
şehir içi-tek kişi kullanım ve devamlı acık havada kaldı - kar dahil.
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
standart olarak bakımlara 1.500-2.000 km. aralığında gidildi.
2 sefer extradan yolda kalındığı için gidildi. 30 seferde hal hatır sormak ve akıldaki sorular için gidildi.
yolda kalmalar ise. bir sefer şarj dinamosu arızası sebebi ile akü bitti.
bir sefer karbüratörde su biriktiği için çalışmadı.
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
emin değilim. net cevap vermek zor.
fakat değişen parçaları aklımda kaldığı kadarı ile yazayım.
1 ön arka fren müşürü (garantiden)
1 adet ön far komple-ampül ısınma yapıp ampül üstü bölümü eritmesi (garantiden-yenisindede erime yaptı fakat önceki kadar değil)
6 adet far ve park ampulü (cepten-patladılar)
3 adet arka stop ampülü (cepten-patladılar)
1 adet ön fren balatası 15.000 km. de (cepten-bittigi için)
1 adet varyatör takım 10.000 km.de (cepten-kalkış vibrasyonu önlemek için)
1 adet kayış 15.000 km.de (cepten-eskimişti)
1 adet km mekanizması (garantiden-bozuldu)
1 adet egzost manifoldu (garantiden-paslandı fakat yeni takılan daha çabuk pas yaptı.)
5 adet sehpa takozu (ücretsiz-eskimeden dolayı değişti)
1 adet hava filtresi takım (vibrasyondan tutamaçları kırıldı - cepten)
12 adet yağ değişimi (cepten-standart değişim)
1 adet motor takozu degişimi (motor virajlarda kaymalar yapıyordu - eskimiş- acayip işçilik var - cepten)
3 adet buji - (standart değişim- cepten)
şu anda ise 1 amortisörüm keçeden yağ kaçırıyor ve ikisinin değişmesi gerekiyor. 106 ytl.
km mekanizması 1 haftadır bozuk- değişecek fiyatı 17.50 ytl
lastiklerde artık değiştir beni diyor -110 ytl.
- Motor hakkında genel yorumlar.
valla henüz motorumun 5 taksidi var ve 2005 yılın da da fiyatlar şimdiki kadar ucuz olmamasından ve marka alternatifinin az olmasından makine bu fiyatlara bizim oldu. en az 15.000 daha kullanacak gibi görünüyorum. hali hazırda motor aksamı ile ilgili bir problem yaşamadım.
anlatım hataları ve yazım hataları için özür dilerim. laptopta ve q klavyede yazma özürüm var . iyi geceler
Öğrenecek Çok Şey Var..!
başlıkla konu arasında dağ kadar fark var.
benim çinli cruiser'ım 5000km civarında henüz bir sıkıntı yaşamadım. başlıkta yazana göre cevap...
Çin malı kross motosikleti olan arkadaşLar neden bişeLer yazmamışLar
Born To Be wild,Live to Ride...
valla benim babada mondial ft 110 var su an 11000 km de motorkazadan dolayı bütün plastikleri çatladı bizde yaptırmadık.burda dikkat ceken sey mondial ft 110 komple plastik aksamı 250 ytl bence cok ii fiyat.ayrıca motor bakımından cok memnunuz valla bi yagını değiştir. benzin koy gazla git cok güzel motoru var. bende kymco var bu mondialden daha cok masraf vermiştir valla
Asya t19A
İlk 1000km de canıma okudu.Aldığıma alacağıma pişman etti.5kere filan gittim sanırım servise.Yok benzin pompası sıkışmış,yok karbüratör pislenmiş,yok bujiler bitmiş...1000km de heralde150 filan masraf çıkartmıştır. Fakat sonra motorum hidayete erdi,3500-4000km dir tık yok.Aman nazar değmesin,zira artık servis mervis uğraşamicam :D
Topic scootırlar için açılmış ama madem herkez yazıyor..
18 aydır jinlun 150 kullanıyorum.16.000 km de. Ve şu ana kadar küçük bir iki ıvır zıvır ve şu an parkların yanmaması ki sanırım bağlantı kablolarından biri yerinden çıktı,onun dışında bir problemim olmadı.motorumun beni en sevindiren yönü hiç yolda bırakmaması oldu.
arkadaşımda 10,000 km de sky team var.motordan bıktıracak kadar da olmasa biraz problemli sanırım.Çin malı kross motosikleti olan arkadaşLar neden bişeLer yazmamışLar
ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....
bende de asya as125t war 2005 mayısta aldım. kış aylarında fazla kullanmam şu anda 16.200km de bugüne kadar hiç yolda kalmadım servise genel bakımlar hariç bir kere ufak bi kazada ön camurluk kırıldıgı için götürdüm.
To live is to die...
Youtube : Gaan Ylmz
16000 km deyim keeway sıperlight kullanıyorum. izmirde sürekli şehiriçi trafiğinde kullanmaktayım. ve de yazın tüm egeyi dolaştım. motosiklette öyle bir arıza çıkmadı. sadece vibrasyondan kaynaklanan vida ve somun gevşemeleri var. onun dışında servise düzenli bakımını yaptırmak için gitti. ha bir de bir kere debriyaj teli koptu
4000 km de daha benimkisi şimdiye kadar sorun çıkartmadı günlük ortalama 50 km yapıyorum
Sezgin_Max
-Jinlun 250
-14 Ayda 15500 km. yol yapıldı.
- Şehir içi ve şehir dışı yollar diyorum başka bişey demiyorum. Karayollarımızın hali malum
- Servis dışı tek bakımı egzos flanşının kırılması ve kaynatılması
- Tamirat Masrafı 0 YTL.
Umduğumdan çok iyi çıktı. Tabi kullnamaya bağlı. Ben ondan yapabileceğinden daha az bi performans bekleyerek kullandım. Bunun etkisi çok tabi. Ve çok ilgi gösterdim. Ben ona bakıyorum o beni üzmüyor...
bende mondial kt 125 kullanıyorum ve bu paraya bu motordan daha sağlam bi japon bulamıyacagıma eminim bu arada motor 7500 km de 2005 model cg 125 ile 20.000 km yaptım ve çogu parçası bulunmuyor bulunanlarda uydurmasyon
150 zat ile 6 kez çanakkale istanbul gittim geldim,bir kez istanbul şile,3kez istanbul bursa ve bunlardan birindede bursadan 2kişi uludağa temmuz ayında çıktık.o bayırları ve virajları gören ne denli zor bir tırmanış olduğunu bilir. aynı gün bursadan dağdan indik ve yine 2 kişi karacabey e gittik ordan ayrılıp ben tek başıma çanakkaleye döndüm.bir günde toplam 440km yol yaptım.motorum 2aydır kullanılmıyor ve toplam 9 ayda 9800km yol yaptı bir kez bile yolda kalmadım.Rutin yağ değişimi,buji değişimi yapıldı,garantiden kayış,karbüratör(arızalı değildi ama rolanti sorunu vardı)arka 2 amortisör,arka stop lamb.değişti.çin mallarını horlamayın derim!!!şuan bir tanede sym gts 250'im var.kalite konfor farkı var tabi ama bence zat için en az 200cc hacim gerekirdi.çünkü teknikte genel benzetme 100cc=75kğ dır.o kasaya az gelmiş bu 150 hacmi.ayrıca diğer avrupa ülkelerine giden zat lar ki oradaki adları değişik.Örn:zat 150 fransaya eu polo 125 adıyla gönderiliyor.125 motor aynı kasa ama 150likten daha güçlü.çünkü bizde ki karbüratörler eski model eski teknoloji,o yeni tarz ve teknolojik karbüratör bizde olsa maliyet artsada performans da artardı.neyse sonuç=uzun yol da kullandığım zat ımla yolda KALMADIM.yalnız bir kez yağ keçesi patladı ondada tekirdağdan çanakkaleye kadar o halde geldim ama yag eksilmedi. zaten garantiden keçe değişti.sym alınca pek kullanmaz oldum bu yüzden satılıktır ayrıca :D
nezaketin okulu yoktur.
çinli krosum wardı Ramzey GY 200. çok ta memnundum 5 ayda 4600 km yapıp sattım. ama her seferinde söylüyorum imkanın olsaydı ikinci motor olarak saklardım. MT nin çoğu gezisine katıldım onunla. en son abanta gittim ondan sonra da sattım zaten. Adam gibi kullanırsan seni üzmüyor. Ama hep son gaz gidersen otobanda egzosu eline alabiliyosun bunları da unutmayalım
==============================
==============================
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)