Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

    REKLAM ALANI
  1. #761
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı Emix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2005 model regal raptorum 50.000'e şanzuman dağıttı oda benim cimri davraşnışımdan ötürü hem hor kullanıyordum hemde hilallerin değişmesi şarttı debriyaj balatam bitikti zinciri orjinaldi :D heryerinden çatır çutur ses geliyordu aksatmadan sadece yağını bujisini hava vs bakımını yaptım..

    zinciri ne koptu nede çuval gibi oldu aksatmadan zincirin bakımını yapıp gerdiğimde problem çıkmıyordu en son 48.000'de 2 baklat eksilttim problem yoktu

    debriyaj balatam birden yandığı için ve hilallerde yamuk olduğu için 50 ile giderken 3'den 1'e attı kendisi tekeri kitledi karteli patlattı şanzuman komple dağıldı bende parça parça satıyorum

    eksik bir parçanız var ise yardımcı olurum ;)
    Amortisörlerin ne durumda ? Bir de koruma demirin ? Hor kullandı isen amortisörlerden pek hayır gelmez diye düşünüyorum ama bir sorayım dedim gene de
    YOU WILL NEVER WALK ALONE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    Alıntı telkarinn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinlilerin içinde yine en iyi performans veren yine regal hocam. O yüzden seviyorum rgali
    valla hocam benim yuki şu anda 6000km civarında ve daha tık yok Allah'a şükür. normal bakım dışında da daha tamire filan gitmedi motor. ve yaklaşık 6000km'yi 11 ayda yaptım inşallah km 20000 olunca hortlatacam konuyu ve o zaman yazarım sizlere neyi var neyi yok :D bu arada motoru hep düzlükte kullanıyorum asfaltta yani ve yaptığım bu km'nin çoğu tek günlük pazartesi tatillerimde yapıldı. yani bir gün içinde yaklaşık 1 depo benzin harcıyorum oda yaklaşık olarak 120 km. ( benzin tam olarak bitmiyor.) işimden dolayı fazla binemiyorum kmsi onun için bu kadar düşük yoksa çoktan 20.000'i bulmuştu o motor hatta isteyen olursa buraya resimlerinide eklerim motorumun

    bendeki yukiyle regale kafa tutarım her türlü performans olarak.
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  3. #763
    ysn17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale/Biga
    Motosikleti
    motoranTorro 100 - Mtr 125
    2009 model motoran torro 100 cup motosikletim şu an 10.800 km de, 2 kişi dağ, bayır, tarla, asfalt birçok yerde gezdik tekerlek patlaması hariç beni yarı yolda bırakmadı. Ufak tefek masraflar oldu tabi akü, ön ve arka ampül patlaması, yağ değişimi, buji değişimi gibi. Bu motosikletleri kullanacak arkadaşlar bakımlarını zamanında ve düzenli olarak yaparlarsa problem yaşamazlar.
    Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...

  4. #764
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    7.500 de mondial 151rs motorumu sattım.
    ön ve arka disk balata takımı değişti (zannederim disc sıcakken soğuk suya girmişim.eğim büğüm olmuş.nasıl bir disc se )
    hava filtresinin motora giden hortumu 1 defa kelepçe patlattı.nasıl oldu bilmiyorum.motor bildiğiniz horluyordu.
    egzoz zıngırdamaya başladı.2 kelepçe değiştirdim, extra 1 kelepçe taktırdım.
    karbüratörüm 3000bin de bozuldu, ayarsızdı yani.kaç kere ayar yapıldı düzen tutmadı.bunlar hep extra masraf.
    karbüratör değişecek dediler, iyice sinirlendim sattım gitti motoru.
    kafadan bakımlarla birlikte 400 gibi bi para bayıldım motora.ki adam etmek için bi 200 lira daha istiyordu.zıngırdayan parçalanan yerleri, değişmesi gereken donanımları vardı.
    Motoruna gözü gibi bakan, hor kullanmayan birisiyimdir.(ara sıra gazlamak dısında )
    Sürekli shell den benzin alıyorum, düzenli olarak bakımlarını yaptırıyorum.Ne karbüratörü yahu
    He birde ön ve arka çelik jantlar nasıl olduysa çukurlara gir çık eğim büğüm olmuştu.2 sini düzeltmeye 50 lira verdim.Tekeri çıkartıp takarlarken fren balatalarının ucundaki disc e temas edin parçaları kavlatmıslar onlar değişti.hep zincirleme zaten

    1,5 yılda bu maceraları yaşadım.güzel masraflar yaptım.
    Ha elbette bunda ilk motorum olmasının payı vardır elbette ama, bu kadar olmamalı.

    Geçtiğimiz mart ayından beri de cbr125 kullanıyorum.
    Bana 2 masrafı oldu.
    1. 1000 bakımı 22 lira
    2. 4000 bakımı 72 lira

    Bunun dışında Allaha şükür ne bi yamulması ne bir çatlaması var

    Elbette ki bütçe meselesi fakat imkanlarınızı zorlayın ve japon alın diyorum.
    En kötü 2. el
    Saygılar.
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  5. #765
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    Alıntı ysn17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2009 model motoran torro 100 cup motosikletim şu an 10.800 km de, 2 kişi dağ, bayır, tarla, asfalt birçok yerde gezdik tekerlek patlaması hariç beni yarı yolda bırakmadı. Ufak tefek masraflar oldu tabi akü, ön ve arka ampül patlaması, yağ değişimi, buji değişimi gibi. Bu motosikletleri kullanacak arkadaşlar bakımlarını zamanında ve düzenli olarak yaparlarsa problem yaşamazlar.
    kesinlikle haklısın kardeşim bakımını zamanında ve olması gerektiği gibi yaptığınız taktirde hiç bişey olmuyor
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  6. #766
    zealous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    izmir- hatay
    Motosikleti
    Honda nc750X
    ÇİN MALİ ŞANS İŞİ

    arkadaslar bende çin mali motorla basladim motor seruwenine. osmanli herowey die 250cc bir chopper aldim keeway sshadowun aynisi. 1500 kmde aldigim cillop gibi motoru 6500 km ye getirene kadar neler çektim. yolda nerede kalacagim belli degildi elektirik arisasi cok, ayaklik musuru, karbrutoru, freni, ( motoru aldim satana kadar on frensiz kullandim allahtan cok sakin kullanirim) ibizk zibik işe geç kaldigimin haddi hesabi yoktu kac defa yakicaktim zor tutttular:D:D:D... neyse ama kar edip sattim 2300 tl ye aldigim motoru yaninda, eldiven, bellik, dizlik, nolan kaski wardi aksesuarlari wermeden 2500 e sattim

    benim sattigim adamla konustum ben o motora neler yapmadim ifla olmadi dedi; beyin yanmisş degistirmş, zincir kopmus degiştirm,ş , elektrik tesisastini sifirdan tekrar yaptirmiş olmamiş akuydu oydu buydu illallah ettim dedi oda kawasaki wn 800 almiş...

    bence çinli motorlardan tamir bakim anlaminda cok sey ogrenilio ama kac defa yakmamk istedim bilmezsiniz dicem ama bilenler biliodur...

    sonra hyosung gv 250 aldm ilk bindim otoyolda biraz yl yaptim abooooo dedim mercedes gibi:D:D:D

    ama wardir ilaki motoru saglam cikanlar dag bayir gidenler benmki gitmedi:( bozuk çinli fabrika bile gunde 2 saglam motor yapiordur heralde
    hyosung gv 250

  7. #767
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Motorsikletimi alalı 4 ay oldu markası mondial 150 mc bugün 10000 km bakımını yaptırdım şimdiye kadar 2 kez ampül patladı 1 kez buji değiştirdim 6000 km de sübap ayarı yaptırdım toplam bakım maliyeti 130 tl tuttu.Motorsikletime çok iyi bakarım çıkan sorunları bu konuda sizlere aktarıcam.İyi forumlar
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  8. #768

    Üyelik
    23 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    MondiaL
    - H Sun
    - 3 Yılda 26021 km
    - Şehir içi Asfalt vs
    - Genel bi bakım olmadı arıza cıkardıkca
    - Bunu hesaplamadım ama bi 400 Tl yi bulmusdur
    - Çin de olsa onca yıl gitti geldi memnunum zaten yakındır yenileyecem :

  9. #769

    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul/Yenibosna
    Motosikleti
    Suzuki Marauder 800
    Alıntı anaconda84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla hocam benim yuki şu anda 6000km civarında ve daha tık yok Allah'a şükür. normal bakım dışında da daha tamire filan gitmedi motor. ve yaklaşık 6000km'yi 11 ayda yaptım inşallah km 20000 olunca hortlatacam konuyu ve o zaman yazarım sizlere neyi var neyi yok :D bu arada motoru hep düzlükte kullanıyorum asfaltta yani ve yaptığım bu km'nin çoğu tek günlük pazartesi tatillerimde yapıldı. yani bir gün içinde yaklaşık 1 depo benzin harcıyorum oda yaklaşık olarak 120 km. ( benzin tam olarak bitmiyor.) işimden dolayı fazla binemiyorum kmsi onun için bu kadar düşük yoksa çoktan 20.000'i bulmuştu o motor hatta isteyen olursa buraya resimlerinide eklerim motorumun

    bendeki yukiyle regale kafa tutarım her türlü performans olarak.
    Kullanıma göre değişiyo işte hocam ..Tabi birde insanın bindiği motora bakması lazım. Bakim iyi olursa motorda istediğimiz randımanı verir her zaman

  10. #770

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    lifan tay 100

    13.700 km

    ikinci el aldım daha yeni. önceki sahibi çok masraf yapmamış. 2012 model. ben de sadece genel bakım yaptırdım 50km falan gezdim. sıkıntısı yok. 4 viteste devirlenmiyor sadece. sanırım sebebi de eski sahibi gazete dağıtımcı olduğu için hep düşük hızda kullanmış olması. motor sağır kalmış dedi bakımını yapan usta. ne demek istedi anlamadım ama zaten ben de şehiriçi kullanıcam o yüzden sıkıntı yok. grenajlar yıpranmış biraz. yağ yakma falan yok, yakıtını test etmek için yeni fulledim 100km yapıp tekrar fullerim. çekişi iyi, yağ yakması yok. titreşim öyle çok değil sanırım tek silindir motor için. ben memnunum şimdilik.

  11. #771
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Asya 125 im 14.000 de şuan alali bir ay oldu. 13.000 deydı aldığımda henüz öyle büyük ciddi sorun yok manifolt yırtılmış o değişti amortisör gevşek di ben sıktım oldu benzin göstergesi bozuktu onu da ben hallettim bide yağını değiştim manifolt 15 tl yağ 20 şimdilik bu kadar.

  12. #772
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    2000 model bionik mobiletim 4314 km de etiketleri duruyor

  13. #773
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Asya 125 im 14.000 de şuan alali bir ay oldu. 13.000 deydı aldığımda henüz öyle büyük ciddi sorun yok manifolt yırtılmış o değişti amortisör gevşek di ben sıktım oldu benzin göstergesi bozuktu onu da ben hallettim bide yağını değiştim manifolt 15 tl yağ 20 şimdilik bu kadar.

  14. #774
    Seinfeld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2014
    Şehir
    35
    Motosikleti
    Mondial 150 Mcx Roadracer
    Yuki 150t-20 vardı bende de. 15.000km sonrasında (trafiğe çıkış 2010)krank kırdı arkadaşıma verdim yatıyor şuan. Motoru aldığımda tek bildiğim şey marşa basıp gitmekti. Şimdi yeni aldığım mcxin her bakımını kendim yapıyorum. İşte bunlar hep tecrübe

  15. #775

    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    Vitello Life 80
    Bu forumda mertcan39 du sanirim sondaki rakami tam hatirlamiyorum kirmizi mondila drifti var iyi bakiyo motoruna 20 bin km ustundeydi diye biliyorum ben suan memnun sanirim gorur insallah bu yaziyida gelir :D

  16. #776
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    22.000 de asya cub var elimizin altında bir tane.(2011 model)
    yağı 4-5 binde bir değiştirilen
    daha motor açılmadı performans kaybı yok.
    Hatırladığım bir arızası yok, kronik arızası yok, ufak tefek şeyleri olmuştur muhakkak ama öyle büyük birşey olmadı.Alternatör yaktı bir kere en fazla bu.
    Kaç kere düşüldü ben hatırlamıyorum kaporta ona rağmen iyi komple değiştirsen 150-200 lira bişe çıkar zaten.
    Motorla derelerden geçtik aha şimdi karter çatlattık dedik ama birşey olmadıı çok şükür.
    Herşeye rağmen 100 km de 2 litre

  17. #777
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Lise 2'deyken çelik wind hunter 150 sıfır almıştım okula gidip geliyordum.Lise son sınıfa kadar kullandım 2 sene 35.000 km yaptım 2 kere rektefiye oldu bi kere şaşi ortadan ikiye ayrıldı.Büyük sorunları bunlar yağ kaçaklarından dolayı keçe değişimleri sayısız defa oldu bide 3-5 kere gaz teli kopardı...Ha bir kerede marş motorunda sıkıntı olmuştu...

  18. #778
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Mondial 100 MFH

    9000'de aldım haziranda şuan 12 küsür binde, ne Siz sorun ne ben söyleyeyim durumlar vahim

  19. #779
    korbygs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MCX 162 CC
    tek silindir vitesli çinli sorun çıkarmaz km ye göre bakımlarını yaptığınız taktirde yapmaz iseniz japon çin farketmez hepsi sorun açar ...
    1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
    3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC

  20. #780

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    şuan 24 bindeyim sorun nedir :p


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler