beyler çin malı dıe kucumsemeyın..kiminiz atıyor sallıyor dıcek ama benım motor gecen sene alındı 100luk cup ve km si 24 bıne dayandı.ve hıcde bır sorunu cıkmadı.kuşadası mugla ve fethıyeye gıttım.pamukkale desen zaten bızım her aksam gıdıyoruz ve tık yok motorda allahı var.bakımınıda servıse goturmedım hıc.bakımını kendım yaptım..bıraz garantı dısı oldu ama bakım ıcın kase basılmadıgı ıcın.gercı garantlık de bı ısı olmadı..ınanmayan gelıp motoru gorebılır yanı o kadar kesın konusuyom..yapamaz demesın kımse yaptım !!!
[COLOR="Black"][B]Kimileri için forum ama benim için bir aile.[/B][/COLOR]
hemen hemen tüm konuyu bir anket okur gibi okursak çıkan sonuçlar;
Çin malı CUP ve Commuter makinalar fiyatlarına göre oldukça iyi dayanıyorlar.
Ancak scooter ve diğer segmentlerde durum farklı.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
adam 4 kere ayna değişti yazmış km le ne alakası var sürttüre sürttüre gidio km ye kitliyor suçu benim zat 15 binde problem çıkardı kı hep hor kullanıldı ve yük taşındı
Benim zat150 de bugün 28 bin e adım attı. sükür sadece karbratör deişti bugune kdr 2005 model motorda.
2006 model Mondial 100 kh. 10500 km hiçbir sorunu yok şu ana kadar. Bakımlarını kendim yaptım. Arka kampanayı yenisiyle değiştirdim 5 tl ye.
2006 model 125 zn var bende herhangi birşeyi yok şuan da ( nazar değmesin) merakım 10 bin km daha gidermi onu düşünüyorum sadece.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
bende truva 100 cc cub var 2006 model 10000 km de her 1000 km de yağ değişti 2500 km de tel jantları çıkarıp alaşım jant tubaless lastik koydum (orjinalleri ilk günkü gibi duruyor) 4000 km de iridyum buji koydum 8000 km de meraktan sibop ayarına baktırdım ama iyiydi ellemediler (servisinde aldığım zaman düzgün çalışıyorsa ellenmez dediler hiç bir yerine doğru düzgün bakılmadı) ama maşallahı var şimdide zincir-arka dişli değişti
bende 150 zc var...
bakimlarini eksiksiz servisine yaptiriyorum...
can sikan eksozu....
kronik sorun zaten bu....
su ana kadar sadece kayistan problem yapti onu yaptirdim...
bu zamana kadar bir kere yolda kaldim...
benzin hortumu cikti...
eklemek istedigim diger bir konu...
ben bu motoru yuksek bir beklentiyle almadim....
elbet ki diger pahali motorlar gibi dayanikli olmaz...
ama omrunu belirleyen yine kullanicidir...
oyle adamlar goruyorum ki yagini bile degistirmiyor...
sonra motora camur atiyor....
benim külüsür 20 bini geçişti motora ödediğim paranın yarısını masraf olarak ödedim sonrada bi daha elime çin malı sürmedim ve protesto ediyorum
10,000 km yi çok şükür geçik.
nisan sonuydu sanırım motorumu aldığımdan buyana debriyaj balatası ve motor şase bağlantı saplamaları deyişti.
NOT balata arazide kullandığım ve çok fazla yarım debriyaj yaptığım için deyişti.
şimdilik iyi geçiniyoruz
benim seytanımın değişmeyeni lastikleri
saka bi yana bikere krank dağıttım allaha sukur ondan sonra önemli bi hasarı cıkmadı .
yuki 150t 20 almayı düşünüyordum sonra asya 150 t1 ile ilgilenmeye başladım. ama bu olumsuz değerlendirmelerden sonra vazgeçeceğim sanırım. alıpta pişman olmak istemiyorum.
forumdan bir arkadaş 25000 falan yapmıştı 150 zc ile ama olay şu malına iyi bakacaksın ve sınırlarını bileceksin
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
ben motoru 2.el aldım 22000 de idi aldıktan sonra 2000 km yaptım ne gidişte ne dönüşte ara vermeden 400 km yaptım aldığımdaki bakımda motor harici masraf yaptım gerekli gördüğüm parçalarda yani şu anda gayet ii yani rahat bir şekilde 90 la gidiyo ve km de 0.125 tl yakıyo....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)