S.a
Benım eskı motorsıkletım ( HALA KULLANIYORUM )
ÇETMEN MAGAZASINDAN ALDIM
CHEETA 150-T3 8700 KM DEYIM
DEGİŞTİĞİM ŞEYLER
2 KERE KAYIŞ DEĞİŞTİM ( MECBUR ) 4000 DE 1 DEĞİŞECEK
5 KERE YAĞ DEĞİŞTİM ( MECBUR )
İLK 1000 KM DE EGZOST ALTTAN PATLADI
15 TL YE YAPTIRDIM ŞUAN 8700 KM DEYIM DAHA BİŞİ OLMADI
BAŞKA BİR SORUNU OLMADI 8700 DEYIM İLERİSİNİ BİLEMEM
[COLOR="Red"]SkyGO SG 200 GY
Cheeta 150 -T3[/COLOR]
30,000 oldu. yaklaşık . rutin bakımlar dışında sıkıntı yok
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
Motor Yaklaşık 20.000 De Canavar Gibi 85-90'ı Rahat Görüyor Yokuşlarda Banamısın Demiyor Rutin Bakımları Ve Kullanımdan Dolayı Aşınan Parçalar Dışında Pek Sorunu Yok Memnunum Çinlere O Kadarda Kötü Denilemez (:
Aslında Şu Sözü Unutuyoruz ;
Bakarsan Bağ Olur,Bakmazsan Dağ Olur
Bakımını Yaptıktan Sonra 100.000'i Görür Diye Tahmin Ediyorum Ama Rahat Duramıyorum Ya Kaza Sonucu Perte Çıkar Yada Birkaç Ay İçinde Motoru Değiştiririm (:
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
30 bını gecti sorun yok bu hafta ilk defa debrıyaj balatası değiştireceğim
bende jinlun var 250 cruiser 40000 i devirdim yağını değiştiriyorum zinciri yağlıyorum o kadar motorum 140 km hıza çok rahat ulaşıyor harika egsozum var bakım falan yaptırmıyorum bi debriyaj balatası değişti bide emme monifoltları lastik oldugu için çatlıyor onlar değişti başkada birşey yok motor 2005 model ayrıca ben 3. sahibiyim satmayıda düşünmüyorum yağmur çamur taş toprak asfalt heryerde çok rahat kullanıyorum ısparta oturuyorum sık sık antalya yapıyorum keyfe keder hiçbirşeyi yok belkide şanslıyım
Benim ZAT 150;
30.300 km'yi devirdi... olması gereken bakımlar yapılıyor,başka sıkıntısı yok. hatta şuan satıyorum,almak isteyen varsa yardımcı olurum...
2006 da ilk motorum çin malı celik marka 150 scootoydu aldım 2 ci gün jant yamuk oldu anladım garantiye girdi halde servis bende 20 tl aldı sonra masa yamuk dediler 1 hafta sonra 80 milyon verdim masayı degiştirdim motor arada bi sitop ediyodu yolda kalıyodum sonra bi miüddet sonra ya çlısıyodu ya çalısmıyodu 2 ay yollardan kaldım 4 servise götürdüm en sonunuda 2 ayda çözdüler depo kapagı hava almıyomus megerse onun dısında gazteli 4 kere koptu degiştirdim manifatotu 3 kere degiştirdim mars dinamosu bozuldu degiştrdim 3 ayda bi far ampuleri patlıyodu daha aklıma gelmeyen çogu parcasını degiştirdim yaptım masraf mmotorun belkide yarı parasına geldi diye bilirim eziyet çektim resmen bazı çin motorları iyi çıkabiliyo azda olsa oda sans işi biraz kimse yalnlıs anlamasın ama çin malı alcanıza gidin 10 senelik bi honda alın ondan kat kat saglam oloucana eminim
Mondial 100 ukh motorumu 4 ay önce aldım.. suan 6.000 km de.. Yağ değişimi dışında hiçbir masrafı olmadı.. yakın zamanda buji değiştiricem..
3 yıl once presto texas 150 lik motor aldım. 47,500 km de nrmal yagı vs değişti eskiyen parcaları yenilendi o kadar
çinli minli benim motor şu anda 12.200 km hala canavargibi çalışıyor ama gözümgibi bakıyorum her 500 km de motor yağını değişir toz kondurmam bitane dir benim kara kız as 200 gy 2
martian 150 40.000 km genelde yazları nadiren kışın bınıyorum kayışı 2 ay önce değiştirdim 5 gun önce ön arka balata ve debriyaj balatası değişti japon karbüratörü keyfe keder değiştirdim yazları haftada hiç yapmazsa 400 km yol yapıyor ön lastik hala orjınal geçen yaz arka lastik değişti granajdan gelen tıkırtıları kende çözumlerımle hallettım honda cbr 125 egzosu taktırdım şimdilk hiç birşey yok
marka: hsun
model: hs 150t-2
toplam km: 35.000
Değişiklikler:
1. Birkez akü değişti
2. egsozu beğenmedim keyfi değiştirdim o gün bu gündür durmakta
3. 35.000km girdiğimde karbüratör değişmeli dedim değiştirdim.
4. 26.100de orjinal kayış gitti almanyadan kayış getirttim halen kullanıyorum
5. 27.550de arka lastik yola veda etti maxxis yağmur lastiği taktım
6. komple ön halojen h7 far kiit taktım (tavsiye ederim)
7. 29.000de ön grenajı komple söküp boyayıp sıfırlayıp taktım yaza arka kısım inşallah
8. 27.00de ön varyasyon set takıldı 31.000de debriyaj balatası orjinallikten istifa etti rialli oldu
9. kız arakadaşım gösterge panelimi kırdığı için rialli marka dandirik ama görüntüsü renk itibariyle hoş gösterge takıldı
10. yakın zamanda sıfır vitesliyle yer değişecek
9.
14.000 Km Scooter tipi motorumla 2.3 yıl geçirdik bolca yolda kaldım ama hep benim ayarsızllığımdan üşenip benzin almayıp yolda kaldım
2 kere akü zayıflığından calıstıramadım bir iki kere havası indi ama onun dısında yolda kalmadım hiç uzun yolda yaptım (cok uzun sayılmaz ama 2 kişi 400 km yaptık tek seferde)
asya as 125 T süper makine idi. hiç bir donanımsal parçası değişmedi
slm arkadaşlar mondial rf 150 aldım ama yağ gösdergesi yok sanırım yada ben göremedim
Değerli arkadaşlar bendede bi çinli var ,DAYUN Crazy 150 cc,16500 km.debir kere devir saatinin teli koptu,bir kerede benim hatamdan vites güstergesi bozuldu yenisini taktım,iki egsozuda çürüdü ve kendim yaptım,devamlı yetkili servis kontrolünde yalnız bu sıralardadebriyaj balatası deyiştireceğim ilk defa ,dağ dere tepe her yere gidiyorum ,hiç yolda bırakmadı saolsun,bu yaz da beni oğlum ile birlikte Datça ya götürecekmiş kerata
benim 2.el mct250 mondial motorum var, aldığımda 7500km de idi şimdi 9000 km de .
aldığımda debriyaj-vites sistemini elden geçirdim, yağ değiştirdim, dişlileri değiştirdim. bu bana 160 tl ya mal oldu. bujilerini değiştirdim bunun içinde 40 tl verdim.
genelde şehir içi otobanda kullanıyorum. sokak aralarına bile fazla girmemeye çalışıyorum.
yüksek hızlara çıkınca - 100 km - titreme sorunu var, birde gereğinden fazla benzin yakıyor , 30 tl lık benzinle 150-160 km ancak gidiyorum. muhtemelen karbüratör ya da havalandırmasında bir sorun var. cuma günü ilk kez servisine götürmeyi düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)