Çin malı japon malı aşın artık bunları bin motoruna ozgurce dolas gerisi hikaye.
Motoru ne için aldıgın onemli.
Çin malı japon malı aşın artık bunları bin motoruna ozgurce dolas gerisi hikaye.
Motoru ne için aldıgın onemli.
www.dersverilir.net/cagriakkoc----> Ankara'da ÖSS ve SBS hazırlık öğrencilerine özel Matematik ve Geometri dersleri verilir.
msn:cagriakkoc@orphaned-land.net
slm arkadaşlar bende çin malı tiger il 14000 yaptım dahada çok 14000 yaparım diye düşünüyorum gayette memnunum bir kere enjektör değiştirdim birde 10000 de zincir rutin oda herkeze tavsiye ederim 2 . eli 2000 civarı alın 250 cc işinizi görür iyi günler...
merhaba arkadaşlar benim jinlun 150 şuan itibarı ile 31850 kmde zincir dişli takımı fren balataları ve buji haricinde mekanik aksamda bişey deişmedi ama şuan serviste kış bakımına soktum yaza hazırlık olarak debriyaj balatası deişecek 3. vites dişlisi ağlıyodu şanzımanda operasyon geçirecek gibi bunların hepsi benim titizliğimden kaynaklanıyo kullansam daha gider ama riske atmak istemiyom zaten bu kmde bunlar normal..
hepsinin farkındayım aksesuar ve kaporta parçalarında yapacak bişey yok ama mekanik aksamda mondial parçalarının %90 uyuyor zaten benim servis hem jinlun hemde mondial servisi sıkıntım yok yani
benim motorum 20 bini gecti ve hala cok güzel gidiyo
2006 model ben 2007 subatta aldım bisan lifan 100cc
kullandıgım yer haftada bir dağa icmeye gidiyoruz sonra şehir ici
hic bakıma sokmadım bakımlarımı kendim yapıyorum 700 km de bir hic aksatmadan yagını değiştiriyorum
arızası cıktıgında hemen yaptırırım arızalı motora binmem
tamirat masrafını bilmiyorum hesaplıyamıcam şimdi ama arıza cıkarmıyor
[B][I]emre[/I][/B]
Bu Çin komplexini yenin artık. Çin teknolojide bizden kat kat ileridedir..
En basitinden biz virus aşımızı bile dışardan alırken onlar üretiyorlar.. Kısa süre sonra üreten toplumlar satınalan toplumların efendisi olacaklardır..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
abi 5000 değil 500 demiştim ve şuanda çoktan geçmiş durumdayım.21600 km de
kanuni storm 150cc
24 nisan 2007 den beri kullanmaktayım.(15 ay askerlik süresince yattı)
beni bilen bilir çoğu geziyede katılmıştırım.yağmur,çamur,kar demeden biniyorum.
periyodik bakımlar harici pek servis yüzü görmedi diyebilirim en fazla 3 tür.
ama 2 bakım arası yağını deyiştirirken ustaya bakıtıyorum bişey varmı yokmu diye tabi.
deyişen parçalar;
debriyaj (komple)
akü
onun dışındakiler bakımlarda deyişiyo zaten
aklıma gelenler bunlar
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Beyler yeni başlık açmak istemedim buraya yazayım siz de cevap verin. Motorum zaten 5000'i geçeli çok oldu : )
Bugün motorumu rutin bakıma soktum. Hava filtresi değiştirilecekti. Ve saçma sapan bir fiyatla karşılaştım. 21 TL servise gelişi. İnternetten de baktık öyleydi gerçekten. Usta kendine gelişine bana verdi filtreyi. Biraz koydu açıkcası. 11000 km'deyim. İlk defa Kanuni'den bu kadar sağlam kazık yedim. Daha önce de hava filtresi değiştirmiştim bu kadar pahalı değildi.
Havafiltresi + Yağ + buji 44 TL tuttu.
Eğer japon bir motorum olsaydı tüm bunlara ne kadar para verecektim merak ediyorum. bilenler varsa, yazarlarsa sevinirim. Yedek parçamız ucuz diye teselli ediyorduk kendimizi. Bu son olay canımı sıktı.
bende de mondial 150 hs scooter var 2006 model ilk çıkanlardan 28150 km de ALLAHIMA bin şükür ne kayıs ne fren balatası , debriyaj balatası vb seyler tabi diyeceksiniz imkansız ama değil işte değişmesi gerekiyormu diyecek olursanız tabikide evet motorumun değişmesi gereken parçalar arka fren balataları - arka lastik - debriyaj balatası - kayıs başka hiçbir masrafı yok
kullanım yerlerini soracak olursanız bayır - toprak yol - asfalt vb yerler
servise hiç gidilmedi değiştirilmesi gereken genel seyleri ben kendim yapıyorum
masraf = yağ - hava filtresi - benzinden başka masrafı yok ALLAHA ŞÜKÜR AMA GAYET İYİ BAKIYORUM MOTORA UFAK TEFEK SORUNLAR VAR ARIZA DENİLİRSE TABİ AYNALAR YOK MESELA , HAFİF ÇİZİKLER VE UFAK TEFEK KIRIKLAR
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
arkadaşlar bende mondial kt125 vardı ikinci el almıştım kilometre ben aldığımda 4000 civarındaydı iki yıl bindim 7600 km de sattım motorumla birsürü yol yaptım ankara-bolu ankara ilçeleri gezmediğim yer kalmadı hiç sorun yaşamadım hiç yolda bırakmadı çok zorlamaz çok sıkıştırmazsan sorun çıkarmıyorlar 125cc lik bir makinadan 600lük performansı beklemek saçmalık bence her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır mantığıyla bakmak lazım ben çinliyle gurup sürüşlerinede katıldım kaliteli motorlardan gideceğimiz yere belki 30 dakika geç varıyordum ama oda benim için sorun değildi çünkü benim makinanı çapı okadar bence herşey sürücüde bitiyor satgılar
kanuni seyhan 125t sahibiyim 8000 küsürde şimdiye kadar servise sadece yağ değişimi için gittim,
mondial 100 kh kullanıyorum 25000 oldu. Periyodik bakımlarının dışında 22000 de kavrama balatası değişti. Bunun haricinde mekanik aksamdan hiç problem yaşamadım. Zincir dahi orjinali. Butür motorları kulanırken bakımını ihmal etme yeter.
bu baslık sadece çin menşaili motorları kotulemek ve al asagı etmek adına acılan bır baslıktan öte birsey degildir ! bu 1.
kurye amaclı kullanılan bır motor degılkı hemen 20 km yapsın ve gecmısı o kadar uzun olan motorlarda degıller. bu 2.
2005 model 7700 km de Mondial 250 MCT var ve daha tık demedı tabıkı perıyodık bakımlar harıç ki japon yada farklı motor performansı ve ömrü beklemek sacmalık olur.bu 3.
saygılar..
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)