valla arkadaşlar bende haojin vardı km 18000 gösteriyodu ama kesin 22 000 faladır çünkü yazın 3 ay km telsiz gezdim. Ve motor bi arıza yapmadan sattım tek sorun ayak marşı idi.
valla arkadaşlar bende haojin vardı km 18000 gösteriyodu ama kesin 22 000 faladır çünkü yazın 3 ay km telsiz gezdim. Ve motor bi arıza yapmadan sattım tek sorun ayak marşı idi.
Motorsiklete ehliyetsiz ve korumasız kesinlikle binmiyelim. Kurallara uyalım.
benımı 2.500 oldu ama daha cok gıder
Yeni yine yeniden
evet nevzat150(bahtiyar) abinin motorunu cok beğendim bagajı iptal edip ses sistemine feda etmiş motora dışardan bakıldığında pek fazla kullanılmış durmuyor hafif cizikler var galiba yerinde düşürdün motorru ??? örnek teşkil eden bir motor ama bahtiyar abi süprizlere hazır ol derim ben motoru kullanırken kafamda hep acaba yolda kalacam mı? bugun ne sorunu olacak gibi soru işaretleri takılır durur???
arkdaşım ben her sabah gecerken bir tane pejo mobilet gürüyorum manisa plakalı neyse baktığımda km si 45 000 deydi hala kullanılıyor motor
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Ben şu an 13.600 km deyim,piyasaya çıkalı 1 yıl olmuş motorlara 20.000 km yapan çıkmaz gibisinden laflar konuşmak çok iddialı ve mantıkla bağdaşmayan şözler bence...Motorlar aşırı kaliteli demiyorum ama 20.000 km yapamayacak kadar da kalitesiz değiller.Sadece laf sokmak için yazı yazan arkadaşlar sanırım kendi tatmin duygularını bastırmaya çalışıyorlar ki onları pek de umursamamak lazım...Ben 13.600 km oluncaya kadar bakımlarının haricinde bir çok kez servise gittim ama hiç bir zaman 1 ytl bile masraf etmedim(garantiden değişmesi gereken parçalara)Bence bu makinalar ne olursa olsun o veya bu şekilde parasını çıkarıyor ama şu da var ki bu benim düşüncemdir ama özellikle acemiliğini atmak için çok yeterli makinalar en azından parçası daha ucuz ve daha kolay bulunabiliyor...Şimdiye kadar bir çok parça değişsede en çok 1 gün arka fren merkezi için bekledim onun haricinde beklediğim bişey oldu mu hatırlamıyorum...Hee şu var ki eğer şu an param olsa satarım ve daha kaliteli bişey alırım zaten bu motorları alanlarda parası ona yettiği için alanlar,benim gibi...Ama işler yoluna girince daha iyi bi motor alabilirsin sonuçta en fazla 1.000 ytl aşağasına sattığını farzedersek çok da zarar etmiş sayılmazsın sonuçta o kadar bindin, o kadar tecrübe sahibi oldun ve 1.000 ytl buna değer bence...
forrap
arkadaşlar benimki yaklaşık 16000de bakımları dışında 4 defa kazadan dolayı gittim. sadece kaportadan parçalarım değişti. onun dışında 1 defa kayışım koptu, 14500de debriyajım değişti, karbüratörüm (yanlış yazmış olabilirim) servis hatası yüzünden sadece içi değişti, birde beyin girişindeki sigortadan dolayı problem yaşadım sonunda sigortaları beyni değiştirdik. ama ben motorumdan gayet memnunum ve kesinlikle 20000 rahat rahat yapar bence.
bu arada yazmayı unutmuşum 2004 model kanda lux 125cc motorum var. hem asvalt hem stabilize yolada kullandım. bir gün içinde 250km yaptığım zamanlar oldu.antalya merkezden en uzak korkuteli ilçesine gittim.bilenler bilir korkuteli oldukça dik yokuşlu virajlı bir yoldur ama ben motorum 3 aylıkken 75-80km'ye kadar çıkmıştım.toplam masrafım kazalarım, bakımlar hariç 50ytl nin altındadır.
Merhaba herkese,
Aslında çok anlamlı ve güzel bir başlık açılımış fakat bu başlığa uygun yanıtın henüz verilemeyeceğine inanıyorum! daha çok erken.
talkie arkadaşımızın da yazdığı gibi, ancak 2007 de bu başlık altında uygun yanıt alınabileceğine inanıyorum bende.
Selamlar,
Özer
AS 125 T 7500 Hiç bir tarafı ben kaza yapana kadar değişmemişti başıma gelen en kötü şey ekzos patladı okadar bide kazadan dolayı ön çatal değişti 10000 i kesin bu şekilde görür 2000 de kayış kapartanlar olduğunu düşünürsek sanırım kullanıcı etkisi çok fazla max hız 90 diye yazan bi motorla 120 yapmaya çalışırsan olabilecekleri göze almışsın demektir hem yapmayın artık 1500-2000 milyara motosiklete biniyoruz orası söle burası böle açık değilmi paramız daha iyisine yetse daha sağlam makınalara bineriz e yetmediğine göre bizimki bir nevi masturbasyon
Evet Arkadaşlar... Benim Motor 6200 KM de.
İlk Aldığımda : Montaj hatası yüzünden İki Arka çamurluk vidası taktırdım.
Motorun arka tekerini çatısına bağlayan mafsal vidalarının ikisinin takılmasının unutulması ve birinin kırılması nedeniyle Mafsal vidaları yenilendi. İki kere eksoz susturucusu yapıldı... 5000 Km'de Adana Karataş Mondial Servisi Hava filtresinin hiç ellenmemiş olduğunu farketti ve esaslı bir şekilde temizledi. Bu süre içinde bir kez gaz teli değiştirildi. İki kez buji değiştirildi. Teknik servislerinin yaygın ama bilinçsizliği nedeniyle Motor bir kaç kez Başka bilinçli ustaya yaptırmak zorunda kaldım.
Zaten Garantili olduğu halde Ana firma dahil Tüm teknik servislerin Tüketici koruma yasasının 13. maddesine pek uymadıkları için, Teknik servislere para ödediğimiz için... Pek te farketmiyor zaten... Teknik servislere haybeye ödediğim paraları motorun satış fiyatına eklesem zaten 2. El çok sağlam bir makine alabilrdim.
[B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]
abicim zorunuz nedir yok 20.000 km yaparmı yapmazsa kaldır at zaten o motoru. 20,000 nedir ki ama 2 yıl olmuş piyasaya çıkmış ayda 800-900 km yol yapsan 20.000 i ancak bulursun iki yılda ama adamlar yazıyo işte 17,000 - 16,000 km yapanlar varmış buda size kapak olsun kardeşim. ben 150 cc çinli kullanıyorum. Türk milleti olarak motor mu yaptınız da alıp binmedik bu çinliler piyasaya çıkmadan önceki fiyatları da biliyoruz, hatta kendisini yerli firma olduğunu söyleyip çinden getiren padişahların isimini kullanan motor markasının da bir zamanlar ne yüksek fiyatlara motor sattığını da gördük o marka ve diğer markalar şimdi neden fiyatlarını artıramıyo sanıyosunuz çinliler yüzünden 2 yıldır fiyatlar olduğu yerde kaldı hatta pek çok firma fiyat düşürdü o altınızdaki motorları bugün bu fiyatlara alıyosanız yatın kalkın çinlilere du edin, evet kalite düşük içlerinden iyisini seçmek zor, 1200-3500 ayası 100 cc ile 250 cc arası motor alınabiliyo hemde alarm zart zurt hepsi içinde ful + ful zaten herkez bunları başlangıç için alıyo 5-6,000 ytl verip başlangıç motoru alamadığımız için 2,500 ytl ye bunu aldık artık bence kendi işinize bakın, boşverin onun bunun motorunu kendi dalganıza bakın ben memnunun rüzgarla ve doğayla dostum oda bana yeter
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
selamlar.Saygılar.
Motorumun markası ASYA T1 2005 model
2. el aldığım için 2580km de idi.şu an 16680 kmde
asfalt yolda günde en az 60 km kullanıyorum
servise sadece parça almak için gittim.Motorun tamir ve bakımını kendim yapıyorum.
şu ana kadar 200 YTL parça parası verdim.(Arka amortisörler,buji 3 ad,salıncak burçları,fren papuçları,debriyaj kayış ve full debriyaj bir kaç küçük ayrıntı parça filan.)
Genel yoruma gelince Bu motoru sadece ucuz ve büyük (yol icabı küçük kasa motor dayanmıyor.10 senedir motor kullanıcısıyım bu 5. motorum)aldım.ayda ortalama 1800km yol yapıyorum Seneye satıp su soğutmalı 250liklerden almayı düşünüyorum(SYM).Genelde başarılı bir taklit ama bende aşırı bir çin düşmanlığı oluştuğu için şu an bu motor hakkında tek iyi izlenimim sadece fiyatı.
Lingken 125'lik scooter'im var. 5200 km.deyim. Bakımları için Servise 2 defa uğradım o kadar.. Hiç bir sorun da çıkmadı.. 1600 ytl'lik motor sonuçta..
Şimdi Çin motorlarını kötüleyen arkadaşlara dokunduruyorum; "yahu benim sizin "baba parasıyla" bindiğiniz o 15-20000 YTL'lik CBR'600 lere yok YBR'1200 lere yetecek alınteri param olsa otomobil alırdım be yuh... herkes kendi işine baksın..
Valla Çİn Malini KÜÇÜmsÜyosunuz Vay Bİlmem Bozuk Mal Yapiyorlar Vay İŞte ŞÖle KÖtÜ BÖle KÖtÜ Nİye İyİsİnİ Üretİpte Mİlletİ Yabancidan Kurtarmiyosunuz Devlet Motorlara 300 Dolar GÜmrÜk Koydu Bunun Kdv Sİ Ötv Sİ 670 Gİbİ Bİ Zam Yapiyor NeymİŞ Yerlİ Fabrİkalar Kapanmak ÜzereymİŞ Bİzİm Fabrİkalarimiz Yanİ GerÇekten Yerlİ Olan Fabrİkalar Mopedden BaŞka BİŞey Yapmiyor Nİye Elİn Adami1-2 Bİn Dolara Yamahanin Motorlarina Bİnerken Bİzler 1.5 Mİlyari Mopede BaĞliyalim!!!!
adnanka ve bisancı_42 kardeşim onların derdi motor kalitesi falan değil onlar kendi aralarında eğleniyolar, çinmalı kullanan ları motorcudan bile saymaz onlar, sohbetlerinde dünya meseleleri, hal hatır falan olmaz senin motorun kaç para ne hız yapıyo falan konuşulur caddeye falan takılırlar bu başlığıda meraktan değil kafa yapmak için takılıyolar bizde sazanız ya helal olsun
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
Eskiden Rus motorlarını beğenmiyoduk şimdi adamların kaba saba ama ne kadar sağlam mal ürettiğini görmüş olduk. Bu memlekette Doğu bloğunda yapılmış motosikletler 50 yıl kullanılıyo. Bizim milletimiz malının kıymetini bilir. Çin malları herkes tarafından bu kadar eleştiriliyorsa bir gerçek payı var demektir. Biz kimseyede 2000 liralık motosiklet almayın yerine 15000 liralık motosiklte alın diyecek kadarda terbiyesiz değiliz elbette. Topiği açan arkadaş özellikle marka ve model belirtin diye yazmış. Çin malları arasından daha sorunsuzu daha kalitelisi hangisi ise tüketici olarak onu bilelim onu seçelim diye yazmış. Burada Çin japon tartışması yapmakta yanlış. Herkes yaşadıklarını yazsın ki bizde ak koyunu kara koyunu görelim.
2004 kanuni seyhan 250c
2005 in nisanında aldım 7000 km de
kapalı garajda muhafaza ettim daha çok asfaltta kullanıldı ama stablize yoldada gitti.
bu süre içinde servis dışı 1 kere servise gitti.ondada karbrütör ayarı yapıldı.
henüz 50 milyonu geçmemiştir.sadece lambalar filan değişti...
walla klasik çinli titremeyi kesebilsek daha bi iyi olacak.gerçi 100kmyi geçmediğin sürece problem yok...
Eğleniyor muyuz?
arkadaşlar..çin mallarını neden bukadar yeriyorsunuz..bizde Türk malı almak istemez miydik? neden o zaman kanuniler ramzayler çinliler yokken bu fiyata satmadılar..veya satamadılar..şimdi çin motorkları piyasaya girince de oldular bir panik.. evet bende bir çinli var..geçen sene aldım..ve motorla 10000 km yol yaptım..motorum şehir içi ve iş için kullanıldı.temiz ve bakımlı olarakta bir dostuma sattım. şimdi yine bir mondial 125 KT kullanıcısıyım.motoru alalı 4 ay oldu.5000 km yaptım.dedim ya iş nedeniyle izmir içine gezmekteyim.her hangi bir büyük sorunuyla karşılaşmadım. ama motora iyi bakar ve üzmeden binerim..her haftya cilalar, bakımını kendi ellerimle yaparım. 1500 km de yağ değiştiririm..böyle olunca da umut ediyorum ki yıllar boyu bu motor kullanılır..hafta sonları da 3 kişi olarak ta bindiğimiz oldu.eşim ve oğlum la birlikte gezmekteyiz..bu nedenle ÇİNLİ motorlara pek kabahat bulmayın...herkesin atını kullanışı farklıdır..Yerli malları da bu fiyata mallarını piyasaya sunsunlar..almaz isek o zaman haklısınız demektir..lütfen kimseyi motoruyla kıyaslamayın ve küçümsemeyin...herkese iyi günler dilerim....
[B]İNSANLARLA YAŞAMAK İÇİN ONLARA MUTLAKA SABIR GÖSTERMEN GEREKİR...[/B]:cat:
sadece beni getirsin götürsen denilerek 6-7 milyarlık motor alınacığına 2-3 milyarlık çin malı motor almak daha mantıklı.
sağlamık +performans isteniyorsa o zaman iş değişir ve yamaha,honda,suzuki gibi markalardan motor alınır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)