125 kt 23000 km de 2006 model ufak tefek arızalar haricinde büyük bi sorun yaşatma
125 kt 23000 km de 2006 model ufak tefek arızalar haricinde büyük bi sorun yaşatma
hayır; kişiler farklı!!!
130.000 km yapanı tanımıyorum...
Ümmet abiyi örnek vermemin sebebi,devamlı şehirler arası yol yapmasından dolayıdır... ama o kaç km yol yapmış bilmiyorum....
kurye arkadaşlar günde 250-300 km. kadar yol yapıyorlar.
çarp 2 yıl ile, rakam ortada...
20 bin km.'yi çin malı motorlara yakıştıramayanlar vardı. hatta avans olsun diye 5 bin km.'ye düşürdüler başlığı.
ilk sayfaları okursanız, bu motorları nasıl hafife aldıklarını görürsünüz.
O çok bilenlere kapak olsun diye buldukça ekliyorum.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
benım 150ZC 4000km de bu hafta sonu bakımı var ve daha bır kere tık demedı hıcbır konuda...
mondial 100 kh. 21000 km. motoru açılmadı daha asla tamir görmedi
bisan lifan 1oocc
2006 mayısta aldım.şuan 33520 km de.
3 kez debriyaj balatasını değiştirdim 10tl balata. 2 tl conta
2 sefer ekzantrik zinciri değişti 20şer tl zincir 20şerde ustaya
3 kez arka lastik fiyatlarını bilmiyorum ırc marka. ön lastik hala orjinal (değişmesi gerekli)
7-8 kez km teli 5tl
2 akü, ilk akü nün markasını bilmiyorum motorum gibi çinliydi ama uzun dayandı ikinçi aküyü bosch marka aldım motorun bünyesi kabul etmedi herhalde o cabuk bitti.
1 kez konjektör 15 tl.
buji, yağ, ampul gibi malzemeleri saymıyorum
genelde şehir içi kullanıyorum haftada bir kez okula gidiyorum top.80 km
yaz aylarında 2-3 haftada bir denize(salihli-kuşadası) gidiyorum. iyi dayandı garibim çinlide olsa bu ve bundan fazlasını yapabilir.
ilk iki sayfayı okudum çinli motorları yerden yere vurmuşlar. motorun ömründe marka nekadar etkiliyse kullanıcı da bi okadar etkili. bende isterim hondaya yamaha ya suzukiye ama ...
benimde martian 150 scooter ım var 3 kere benzin pompası 1 kere akü 1 kerede bujilerin yüzünden yolda kaldım. ama motorumu gerçekten seviyorum alalı 1 sene oldu hatta yolda kaldığım için kaza bile geçirdim. motorum oldukça konforlu bunların dışında birkaç ufak parçada değişti sevise ve ustalara verdiğim paranın haddi hesbı yok hatta 2 gün önce kırmızı ışıkta beklerken egzostum komple düştü sanırım motoru ilk aldığım dönemlerdeki (rodaj döneminde ) acemiliğime geldiği için çok hakkıyla kullanamadım onun getirdiği problemlerde olabilir ama çekişinde gidişinde hiç bi sorun yok yinede seviyorum motorumu 4.350 km deyim
laf salatasını bırakalım beyler direkt icraate geçelim...
aha size rapor...benimkide çinli bu arada...Honda monda diye hava atmatılcak bir motör değil...halis muhlis meyd in çayna...bir kez kal yolda be...bi tekle ...gık mık et bişiy yap...tek bi yerini sıktığımı hatırlamam...benide aranıza alın...benimde çin malı motörüm varr...benide sevinn..
Kıltek yavrusu ben motörü hafife alırım ama seni hafife alamam...maşallah liman dubası gibisin..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
3980 km de pertten dönene kadar gayet güzeldi benim mondial zc tabi sonrasında beni sat demeye başlamıştı ve gittii
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
15.000 oldu crow marka cup 125lik 150 km deyken kaza yaptım ön takımın hepsini değiştirdim onun haricinde ufak tefek sorunlardan başka bişi çıkmadı ama değiştiricem honda cbr yada yamaha ybr nin yerini hiç bi motor tutamaz...
MANDIAL RS 151 22000 KM
BİR DEFA ARKA LASTİK VE FREN BALATALARI BİR DEFA KONJEKTÖR DEĞİŞTİ SADECE
Kışın kick-startı olmadığı için bayır aşağı vurdurduğunu, motorunun sürekli yağ yaktığını yazmamışsın.
4000-5000 lira para ver, cbf al, "ben contacıyım" diye ortalarda dolaş, ondan sonra sürekli yağ ekle.
Kamyoncular gibi bagajında yağ taşı., milletin motorlarına da kusur bul.
Yesinler senin contanı
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
çinmalı motora toz göstermiyceksin abi tozlu yola hiç gelmiyorlar bikere 4.500 km de motor temizledim grank başlığı boşluk yapmış dediler hava filtresinin hortumu çıkmış kuru havayı çekince motorun içi toz dolmuş dizel motorlar gibi çalışıyordu 10-40 tan daha kalın yağ koyup kullandım ilk motora adeta işkence çektirdim ama yinede yolda bırakmadı içini söküp baktılar adamlar solventmi yaktın diyorlardı 2. motorum şuan 9.000km lerde buda sürekli yüksek devirli kullanmamdan dolayı başını yerse yer keyfi yerinde şimdilik yağını eksik etme yeterki gidiyor kolayla yolda bırkmaz düzenli olarak servise götürüyorum yolda kalmadım tek sorun 3 egzost dağıttım çinmalı motorların bütün egzostları böylemi?
Kıltek usta bizim motorun kronik bir dalgasıymış bu...marş motoru içine tız torpak ne bulursa alırmıi...manyetoları saran bu toz tabakası maalesef buna neden oluyor...temizlendi bir daha yapmadı abisi...ama yapmayacak diye bir kaide yok...en kral Anadolu gezimin ortasındada bu sorunu yaşayabilirim...mesele bundan sonra yapacağı arıza koymaz bana...inanılmaz zor şartlarda yetişti abisi...yağı yakmaya 20.000 den sonra başladı abey...
huy suy değişirmi değişti işte...2009 1000 RR ında yağ yaktığı ve elde patladığı düşünülürse Honda mehendis beglerine ne desek az...yakalıcan birini basıcan zopayı...bagajda yağ taşımak mı iftira be kanka...milletten banane isterlerse 1.000.000 km yapsınlar bağane...ben kendi düldülüme bakarım...ha sana taktım kafayı o ayrı...kt 125 li günlerini unutma...ben hiç dandirik motöre binmedim...bak özgeçmişime altta...mobiletim bile özel toplamaydı...hayatta yanlışlar olabilir...sonra BMW alarak geçmişe bir set çekmek beyhude çabadır kuzen...
hadi yavrum eğlendir beni...
Son Aktivitesi: Bugün 18:15 PM
Konuya Cevap Yazıyor 5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar. @ 18:15 PM
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Sana şu kadarını söyliyeyim (gerçi sen anlamazsın); KT125'li günlerim, en heyecanlı günlerimdi. Asla pişman olmadım o motoru alıp binmekten. Hayrını gördüm, keyfini çıkardım.
Sonrasında ise, fıstıkta yaşamıştım o heyecanı.
Dünya ve nimetleri geçicidir kanka.
Hepimiz, aslında sahip olduklarımızın bekçisiyiz.
Ülkede yaşanan deprem felaketinden sonra, nice ağaların-beylerin ekmek kuyruklarına girdiklerine şahit oldu bu millet.
Allah (cc) göstermesin ama, bir gün sıfırdan başlamak zorunda kalırsam, yine gider bin liralık çin motorlarına bakarım, KT125 alırım.
Onu kullanır, keyfini çıkarırım. Hiç de gocunmam.
"BMW alıp geçmişe set çekme" anlayışı, zavallılıktan başka bir şey değildir. Böyle bir yaklaşımım hiç olmadı. Tek bir satır örnek gösteremezsin beni yalanlayacak.
Zaten aslını inkar eden bizden değildir.
Şükretmesini bilmek lazım kanka.
BMW, Honda-conta vs. alıp kendini bişey zannetmek, diğerlerini küçümsemek, hor görmek insan evladına yakışmaz.
Bu yanlışa düşme derim.
Başka başlıklardaki çin malı motorlarla, kullanıcılarıyla makara yapmak eğlenceli olabilir senin adına.
Ama bil ki; 4000 liraya sıfır km. yağ yakan motor alıp, onu cihan yıldızı zanneden birinin düşünceleri zaten taksimden aşağıya, tee kasımpaşaya doğru yol alıyor.
Kendini geliştirmeye bak azıcık. Olgunlaş biraz.
Kurgularından uzaklaşıp gerçekleri görmeye çalış.
Kabul edersen, Dostça nasihatim budur. Yabana atma.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)