Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

    REKLAM ALANI
  1. #401
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007


    daha yolu var
    ''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Bisan Shalter 125 , 16000 km civarında ama hala silindirinde yag atan bir yer bile yok. orjinalden egsoz değişti birde rutin olan balatadır lastiktir felan . onun haricinde sorunsuz
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  3. #403
    droral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    AS 125T, Kymco Grand Dink 250, Honda Today
    Ben 2005 eylülünde sıfır olarak aldığım Asya AS 125T' ye biniyorum. Kışın 3 ay harici hep motor üzerindeyim ve şu an 10.000 km.'deyim. Değişenleri yazayım:
    - Yan aynalar (keyiften...)
    - Far ( yine keyiften, halojen ampullü farla değiştirildi...)
    - Motor yağı ( hem de bir kaç defa...)
    - Hava filtresi ( o da bir kaç defa...)
    - Buji (bir defa....)
    Akü, hala üstündeki kendi aküsü. Geçen hafta kayışı değiştirelim diye açtık, kayış mağaza rafındakinden daha temizdi, aynen geri taktık...

  4. #404
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    mondial 150 hs

    • 2005 nisanda yılında 1850 ytlye alındı
    • 2007 kasım. ruhuna fatiha. toplam ömür: 21.200 km. otobanda varyatör balataları ve silindir kapakları kırılarak yolda vefat etti
    • yaklaşık toplam masraf: 3700 ytl


    Değişen parçalar
    • 7-8 kez kayış
    • 2 kez debriyaj kutusu
    • 1 kez lastik
    • 9-10 kez aynalar
    • 1 kez ön çatal
    • kendi kendine yolda kopup kablolarla bağırsakları çıkmış görünümünü alan ön far grenajı da 1 kez değişti.


    kaza ve yatmalardan kaynaklanan masrafları genel masrafa dahil etmedim.

    bir daha çinli, asla. belki bir tatil beldesinde yaşayıp bakkala gidip gelmem gerekince alırım.

  5. #405

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul: Göztepe & Kartal
    Motosikleti
    ASYA T-I
    Alıntı nurguldemirbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence de çok erken bir soru. 8-9 aydır biniyorum daha 5700 kmdeyim iki kez uzun yol da yaptım üstelik.10000 yapan arkadaşları biliyorum motorlarından memnunlar ama 20000e rastlamadım daha sonuçta çinlilerin geçmişi ne ki daha 2 yıldır piyasadalar.
    ben 2. el aldım motoru, aldığım arkadaş taş gibi motor dedi, 7.500 de aldım motoru. Sadece 4 ay kullandım, T1 var bende, 2 kere yolda kaldım tamire götürdüm toplamda 200 ytl masraf oldu. Şuanda da bozuk öylece yatıyor. Yine aynı sorun çıkmış. Bi 100 ytl daha masraf istiyor sinirim bozuldu ya yazarken. Çin malı alacaksanız arkadaşlar bence Asya ya da Mondialden ziyade dorado alın derim, daha sağlam bi çinli o anladığım kadarıyla. Çinliye hiç girmemenizi tavsiye ederim o ayrı

  6. #406

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    kanuni caracal 200 8000 km gaz teli kopmaı ve benzın bıtmesı harıc allaha sukur yolda kalmadım . yagını koy ıyı bak hiçbirşey olmaz .2004 yılından sonra dogru duzgun kac tane motor japon kalıtesınde cıktı ki bır arkadasım var mct 250 ıle 20.000 yolunda ılerlıyor
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  7. #407

    Üyelik
    12 Mayıs 2008
    ahh ahh. motoruma ilk masrafımı yaptım 11000 km sonunda tabiki yağ değiştirme haricinde.
    10000 km dir sürten arka disk fren sorunum sonunda çözüldü.bujisini karbüratörünü hava filtresini temizlettirdim vidalarını baştan sıktırttım 40 ytl aldı ama helal olsun artık arka firenim sürtmüyor yeter.
    hhaa bi de balataarı değiştirdim.

  8. #408
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    2006 model truva 250 tr motorum var. 8000 km geride kaldı. Peryodik servis parası dışında masrafı olmadı.

  9. #409
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    8000km daha sorun yok durmak yok yola devam

  10. #410

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    29.04.2005 te alındı 4500 de komple motor atıldı (bozuk yakıt sonucu segmanlar erimiş) yeni motor 5.680 km de toplam yapılan km 10.180 km lastikler bozuldu yine hava kaçırıyor bu lastiklerle başım dertte
    çinli de olsa yinede sağlam motoru daha hiç yolda kalmadım bozuk motorla uzun yaz gezmiştim motor 3750 de falan bozulmuştu 4500 e kadar bozuk motorla gezdim 20 - 40 motoryağı kullandım yağ çok eksiltiyordu birde üstüne havafiltresinin hortumu kelepçesinden nasıl çıktıysa çıkmış ve motor kuru havayı çekiyordu birkarış tozun olduğu yolda kullandım motoru anlıyacağınız motoru kitletecek nevarsa elimden geleni yaptım diyebilirim ama yolda bırakmadı şimdi motordan şikayetim yok lastik sorunu dışında

    (motoru garantiden yaptırdım 60 ytl işçilik verdim başka hiçbir parça parası falan vermedim ve değişen parçalar birebir orjinaldir.)
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  11. #411
    zion1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    taze bitti :)
    benim kide 8000 km ye geldi daha yolda koymadı saat gibi calışıyor bence kulanmayla alakalı
    BEN DEGİL,BİZ DİYE ÇIKTIK BU YOLA

  12. #412

    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Salcano Chopper SM-250
    aramızdaki japonlar hiç merak etmeyin en az sizin motosikletleriniz kadar yol yapar bu çinliler.

    bi çinli motosiklet kullanıcısının motosikletim yolda giderken dağıldı demesini bekliyor bazı kesim ama daha çok beklerler bence.
    2 yıl oldu benden kaynaklanan masraflar hariç masraf bile çıkarmadı benimki.
    bu yaz sonuna doğru yarım türkiye turu yapacağım eğerki büyük bi arıza çıkartırsa orda bıarada bilirim zorumada gitmez verdiğim para. ama yolda bırakacağınıda sanmıyorum. güveniyorum çinli makinaya.

  13. #413
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Benim ki dun itibariyle 15.000 km oldu en son bakıma 9000 de gırdı sadece yagı degıstı bu kılometreden sonra sanırım 15 bın bakımında havafıltesı arka fren balatası ( orjınalı uzerınde bıttı artık ) degısecek baska bısıyı yok...SOrun yok cok sukur..Motor kısmında bır kere mars motor dıslısı degıstı o kadar..
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  14. #414
    uwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda Cbf-150
    Bianchi Hunterim var su an 13.100 km de yakında 20.00 bin olur herhalde.
    Ben şuana kadar fazla bir masraf yapmadım. Ama bu yapmıyacagım anlamına gelmez, Hayırlısı bakalım

    ''aramızdaki japonlar hiç merak etmeyin en az sizin motosikletleriniz kadar yol yapar bu çinliler.

    aramızdaki japonlar hiç merak etmeyin en az sizin motosikletleriniz kadar yol yapar bu çinliler.

    bi çinli motosiklet kullanıcısının motosikletim yolda giderken dağıldı demesini bekliyor bazı kesim ama daha çok beklerler bence.
    2 yıl oldu benden kaynaklanan masraflar hariç masraf bile çıkarmadı benimki.
    bu yaz sonuna doğru yarım türkiye turu yapacağım eğerki büyük bi arıza çıkartırsa orda bıarada bilirim zorumada gitmez verdiğim para. ama yolda bırakacağınıda sanmıyorum. güveniyorum çinli makinaya.
    Katılıyorum..Eger beni yarıyolda bırakırsa eğer hiç düşünmem olduğu yerde bırakırım hiçde göz yaşı dökmem. Bence zaten verdigim parayı finanse etti bana..
    Asla Birilerinin Umudunu Kırma,
    Belki Sahip Olduğu Tek Şey O'dur

  15. #415
    selcuk543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2008
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    ARORA KS150-23 GREEN DRAGON
    motorum arora ks150-23 racıng 11.600 km de bu yaz eminim 20.000 i gececek ve daha tık yok motor aksamında falan rutin bakımlar haricinde subap ayarı falan yaptırdım onlar zaten rutin bakımlar bide motorumu ben hor kullanırım esirgemem fazla
    No Manita No DIRDIR ONLY MAKARA ONLY GIRGIR

  16. #416
    GS'Lİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2008
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    Aranıyor
    geçen gün ybr den inip amcamın motoruna bindim(çelik 125-11)acayip bi titreme var

  17. #417
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    motosikletim 2005 model mondial mct 250 idi. her 1000 kmde yağı, her 1.500 kmde bujileri değişti. en kaliteli yedek parçalar kullandıldı. sürekli servis bakımı aldı, en küçük bir aksaklıkta koşa koşa servise gidildi ancaaakkkk,

    12.000 kmde kurtulduğum bu bahse konu mondial mct 250 bir süre sonra blok altından yağ kaçırmaya başladı. keçeleri değiştirmemize, ince ince incelememize rağmen çözülmedi, sık sık yağ ekliyordum.motor bir kez yattı ancak koruma demiri sayesinde motorun hiçbir yeri(gidon hariç) kesinlikle darbe almadı.

    1 kez yoğun ve akıcı trafikte ben sol şeritte iken daha önceden hiç ama hiç bir belirti vermeyen tıkır tıkır çalışan motor kitlendi, refleksim sayesinde debriyajı sıkarak ölümcül bir kazadan kurtuldum, şehir içinde olduğum için şanslıydım dostlar sayesinde sağda solda rezil olmadan evime ulaştım. egzantrik zinciri kopmuş, kopan parça motoru kitlemiş.

    neredeyse her hafta ön far ampulu değiştiriyordum. diğer bütün farlar ve ekstra bulunan sis farları randımanlı çalışmasına rağmen türlü türlü firmaların bütün ampülleri patladı. ön fara giden kabloları vs yeniledik, bir süre sonra yine başladı bu olay. bu sebeple defalarca gece gece karanlıkta kaldım, sis farları ile evime ulaşmaya çalıştım, kamyonların arkasında defalarca tehlike atlattım.

    motosikletin arka freni neredeyse tutmuyordu, kampanayı falan değiştirdik, yağlanması gereken yerleri yağladık değişmedi. meğerse bütün mct ler böyleymiş.

    motosiklette küçük arka dişli(31) bulunmasına rağmen binlerce km boyunca öldüm titremekten, artçılarım ise küçük yolcu selesinden ziyade ayakları uyuşturacak kadar titreyen peglerden şikayetçi oldular.

    yakıt konusu bnm mct mde garipdi. tüm ayarları tam olmasına rağmen şehir içi şehir dışı farketmezsizin 100 km de 4.5 lt civarında idi.

    kendi motosikletim hakkında yorum yaparsam gerçi bunu diğer çinliler içinde genelleyebiliriz, bu motorlara binmek için plan proje üretmeniz, sürekli motoru geliştirmeniz gerek. titreyen motor için, pegler için,egsoz için, jantlar ve lastikler için, aydınlatma sistemi için modifikasyonlar yapmanız gerek. her zaman bir b planınız olmalı eğer bir çinli kullanıyorsanız. bir çinli ile uzun yola çıkıyorsanız her zaman yanınızda en kötüsünü düşünerek nakit para bulundurmalısınız.

    hepmi sorun hayır, Allah var tipi güzel aletin. yakışıklı yani. ne kadar egsozundan birkaç susturucu alınca bir otomobil gibi ses çıkartsada eğlenceli bir motosiklet mct. motoisklete yeni başlayan içinde bence güzel bir başlangıç motoru. sürati, ağırlığı tam kararında. ne çok hızlı nede çok ağır. insanı bu yönleri ile zorlamıyor yani.

    sen motosiklet kullanmayı bilmiyorsun, at sahibine göre kişner falan demeyin sakın. daha önceden binlerce km lik scooter deneyimim var. yani neyin nasıl yapılacağını, hangi sıklıkla neye bakım yapılacağını bilirim. motorun halinden anlarım demek istediğim. ben bu topice daha önceden de birkaç yorum yazmış ve motorumdan memnun olduğumu söylemiştim. ampülmüş, lastikmiş, titremeymiş, zırıltıymış bunlar küçük ayrıntılar hallolur hepsi diye kandırdım kendimi sürekli ama çekilmiyor bir yerden sonra. uğraşacak hevesiniz kalmıyor. zira sorun çıkmasın diye habire bir gelişim içinde oluyor motor.

    alın size motorunu satıp gerçeklerin farkına varan eski bir çin menşeli motosiklet sahibinden objektif yorumlar.

  18. #418

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Alıntı diversion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok kötü motor yoktur,kötü kullanıcı vardır
    bazı motor lar kullanıcı dan da kötü...

  19. #419
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı GS'Lİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün ybr den inip amcamın motoruna bindim(çelik 125-11)acayip bi titreme var
    Sende attan inip eşeğe binmişin ama Hedef tahtası olmayalım Eşekleri severim :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #420

    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Salcano Chopper SM-250
    Alıntı hdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletim 2005 model mondial mct 250 idi. her 1000 kmde yağı, her 1.500 kmde bujileri değişti. en kaliteli yedek parçalar kullandıldı. sürekli servis bakımı aldı, en küçük bir aksaklıkta koşa koşa servise gidildi ancaaakkkk,

    12.000 kmde kurtulduğum bu bahse konu mondial mct 250 bir süre sonra blok altından yağ kaçırmaya başladı. keçeleri değiştirmemize, ince ince incelememize rağmen çözülmedi, sık sık yağ ekliyordum.motor bir kez yattı ancak koruma demiri sayesinde motorun hiçbir yeri(gidon hariç) kesinlikle darbe almadı.

    1 kez yoğun ve akıcı trafikte ben sol şeritte iken daha önceden hiç ama hiç bir belirti vermeyen tıkır tıkır çalışan motor kitlendi, refleksim sayesinde debriyajı sıkarak ölümcül bir kazadan kurtuldum, şehir içinde olduğum için şanslıydım dostlar sayesinde sağda solda rezil olmadan evime ulaştım. egzantrik zinciri kopmuş, kopan parça motoru kitlemiş.

    neredeyse her hafta ön far ampulu değiştiriyordum. diğer bütün farlar ve ekstra bulunan sis farları randımanlı çalışmasına rağmen türlü türlü firmaların bütün ampülleri patladı. ön fara giden kabloları vs yeniledik, bir süre sonra yine başladı bu olay. bu sebeple defalarca gece gece karanlıkta kaldım, sis farları ile evime ulaşmaya çalıştım, kamyonların arkasında defalarca tehlike atlattım.

    motosikletin arka freni neredeyse tutmuyordu, kampanayı falan değiştirdik, yağlanması gereken yerleri yağladık değişmedi. meğerse bütün mct ler böyleymiş.

    motosiklette küçük arka dişli(31) bulunmasına rağmen binlerce km boyunca öldüm titremekten, artçılarım ise küçük yolcu selesinden ziyade ayakları uyuşturacak kadar titreyen peglerden şikayetçi oldular.

    yakıt konusu bnm mct mde garipdi. tüm ayarları tam olmasına rağmen şehir içi şehir dışı farketmezsizin 100 km de 4.5 lt civarında idi.

    kendi motosikletim hakkında yorum yaparsam gerçi bunu diğer çinliler içinde genelleyebiliriz, bu motorlara binmek için plan proje üretmeniz, sürekli motoru geliştirmeniz gerek. titreyen motor için, pegler için,egsoz için, jantlar ve lastikler için, aydınlatma sistemi için modifikasyonlar yapmanız gerek. her zaman bir b planınız olmalı eğer bir çinli kullanıyorsanız. bir çinli ile uzun yola çıkıyorsanız her zaman yanınızda en kötüsünü düşünerek nakit para bulundurmalısınız.

    hepmi sorun hayır, Allah var tipi güzel aletin. yakışıklı yani. ne kadar egsozundan birkaç susturucu alınca bir otomobil gibi ses çıkartsada eğlenceli bir motosiklet mct. motoisklete yeni başlayan içinde bence güzel bir başlangıç motoru. sürati, ağırlığı tam kararında. ne çok hızlı nede çok ağır. insanı bu yönleri ile zorlamıyor yani.

    sen motosiklet kullanmayı bilmiyorsun, at sahibine göre kişner falan demeyin sakın. daha önceden binlerce km lik scooter deneyimim var. yani neyin nasıl yapılacağını, hangi sıklıkla neye bakım yapılacağını bilirim. motorun halinden anlarım demek istediğim. ben bu topice daha önceden de birkaç yorum yazmış ve motorumdan memnun olduğumu söylemiştim. ampülmüş, lastikmiş, titremeymiş, zırıltıymış bunlar küçük ayrıntılar hallolur hepsi diye kandırdım kendimi sürekli ama çekilmiyor bir yerden sonra. uğraşacak hevesiniz kalmıyor. zira sorun çıkmasın diye habire bir gelişim içinde oluyor motor.

    alın size motorunu satıp gerçeklerin farkına varan eski bir çin menşeli motosiklet sahibinden objektif yorumlar.
    üstat sende çok şanssızmışsın be. çöldeki bedeviye dönmüşsün resmen.
    o saydığın arızaların hiçbirine rastlamadım ben mesela. ilginç yani.
    çok süper motosiklet diye iddaa etmiyorum ama fiyatına göre gerçekten iyi makineye sahibim. ne kadar para o kadar köfte hesabı.


21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler