boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor.
boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor.
arkadaşım 50000 km yi ben yaptım
Bende de zealsun 150-19 çinlü chopper var 9500km de daha hiç bir sorun vermedi taş gibi maşallah
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Bende mondial 125 rt var..şu anda 7800 km yaptım daha alalı 11 ay oldu çok önemli bir arızası olmadı,bir kere gösterge tablosu değişti komple,birde km teli kopmuştu o kadar ...yanlız bir şikayetim var ilk aldığım günkü gibi değil yakıt sarfiyatı ve birde sesi çok fazla çıkıyor...pancar motoru gibi maşallah
ya geçen forumda bi arkadaş cup türü motorlarda benzin deposunun çatladığını söyledi sanırım aynı şey bendede var. selenin altındaki 2 vidayla bağlı olan yerden benzin alırken benzinci farketti ve bana gösterdi hayret ettim sağlam gibi duruyor ama sızdırıyor cup türü motor olanlar bu yerlere iyi bakın ne olur ne olmaz
[B][I][COLOR="Red"]GAZİANTEP [COLOR="Black"]MT[/COLOR][/COLOR][/I][/B]
[COLOR="Red"]ŞAHİNEM, ANTEPLİYEM AĞAM[/COLOR][COLOR="Black"]OMUZUMDA MAVZER BİR YÜK[/COLOR][COLOR="Red"]DÜŞMANLA, YUMRUKLARIMLA SAVAŞACAĞIM[/COLOR]
[COLOR="Black"]YUMRUKLARIM MEMLEKET KADAR BÜYÜK. [/COLOR]
Çinliler iyidir, iyiiii. 13600 km oldu ve standart bakımların dışında 1-2 ampul değiştirdim.
nasipse bu yıl 20000 ve üzeri olacak
Selamlar
Özer
arkadaşlar motorun normal bakımlarını geçirmeyin. Herseyi yerinde zamanında kontrol ettirin.Bi sorun verecegini sanmıyorum...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
arkadaşlar bu topic çin motoru kullananların değil mi? ozaman ne diye üzerine oturmayanın yorumlarına cevap veriyosunuz ki at sahibine göre kişner, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. ben henüz topicin kotasını doldurmadım doldurduktan sonra asıl yorumlarımı yazıcam. 1800 km kaldı ama hala sorun yok ufak tefek sorunlar dışında onları da kendim periyodik bakımlarda hallediyorum. kimse alınmasın ama pastırıp parayı japon, alman, italyan motor almakla tam anlamıyla motorcu olunmuyor(lütfen bunu yanlış anlamayın. kimseyle ters düşmek istemem). garajda 94 model 23000 kmde kawasaki en500 vulcan bekliyor beni. biraz sıksam alabilirm vulcan'i ama vulcan' e geçmeden önce elimdeki motorun hakkını vermeye çalışıyorum. jant bile akort edebilecek hale geldim nediyeyim daha daha yapmam gereken çok km var vulcan için. ben kendi motorumla bandırmaya kadar durmadan gittim ve akşam döndüm ve hiç bir problem de yaşamadım. sadece sol ön sinyalimin lambası patladı. aynı akşam değiştirdim.
sağlıcakla.
sürç-ü lisan ettiysem affola
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
KANUNI almayında naparsanız yapın Ben yandım siz yanmayın
Hatta paranızı hayrına bağışlayın genede almayın tırt bu narkalar..
sevgilidostlar bende salcano 250-4 var.2006 temmuzda aldım şimdi 4300 km.de .her gün binerim yaz kış.hiç bir sorun çıkarmadı.herhelde 2 sene içinde 10000 i görür.inşaallah 20000 i görürse size anlatırım.şöyle bir söz var ya bakarsan bağ bakmazsan dağ saygılar.
9500 km mondial 125 mt, 6150 km keeway sl 150 ve son olarakda keeway super shadow 250 cc aldım 1300 km ye geldim. hiç birinde de üzücü bir sorunla karşılaşmadım. Çift silindir olmayan tüm motorlardaki titreşim rahatsızlığı en büyük sorun olabilir diyorum.
bendeki makina 20. 000 yaparsa parasını çıkarmıştır herhalde!
kango multix yamaha 125
Arkadaşımın ehliyeti olmadığından 40 km bir uzaklıktan Çin malı motoru eve getirelim dedik Yolda egzost civataları düştü, TEM deyiz birde. Tutturduk ama fazla gitmez diyerek. Sonra sallanan egzost blok üzerindeki manifolt bağlantısını zorladığından çatlattı. Sinir bozukluğu ile eve geldik. Ertesi gün servisini bulduk, yine ben sanki suçluymuşum gibi atladım tepesine halletmeye gideceğim, Kontak anahtarı bozuldu Servisi aradık, geldi aldı, tabii nakliye parası karşılığı. 2 hafta parça bekledik, parça geldi, ama uymadı sorun değil 2 hafta daha bekledik. Halledildi sonuçta. Eve getirdik. Sabah bir gezi yapalım da keyfimiz yerine gelsin dedik, Çalıştıramadık, akü bitmiş. Söktüm doldurttum kan ter içinde. Biraz gezdik bu sefer. 100 km yol yaptık ama fren balataları sanki 500 km yapmış kadar aşındı Ayarladım neyse sorun değil ilk başlarda olur diyerek. Ertesi sabah yeniden pinelim dedik, akü yine bitmiş. Yenisini alıp kendimiz taktık. Çalışmadı! servise transfer ettirdik nakliye ücreti ile beraber. Konjektörü bozulmuş, orjinal hastasıyız ya, bekledik 2 gün, bir başka servisten getirdiler taktılar oldu
arkası yarın
Poturdak
Tüm bakımları yapılan.İlgilenilen koruma demirlerine sis farı monte ettiğim ve deri takımları yapılan bir çin malı.
ZEALSUN ZS 150-19
Resimlere bakıp da kaç tane japon malı motorcu arkadaşımın iç geçirdiğini tahmin bile edemeyiz sanırım...
Saygılar Dostlar....
Kazasız belasın bin işallah Harika olmuş, her şey harcanılan emekte
Poturdak
abi bende 2 el ilanlarına bakıyorumda ençok çin malı değil ama yamaha bws 1999 model yapmış ama ben bi kaçtane buldum 20 bini geçmişler...
bunlar aşağıdakilerde var..
keway arn http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3494027
teşekürler
bu cin motorların cigerleri cok saglam gerisini bosverin...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)