r25 satıp 250 duke abs almak?
Reklamlar
-
Sırf abs için motosiklet değiştirmek bence mantıklı değil, tabi bu sizin kendinizi güvende hissedip hissetmemenizle alakalı. Lastikleriniz güzelmiş size tavsiyem farklı özelliklerdeki yüzeyler de(yeni asfalt, cam gibi asfalt, kum, ıslak asfalt, yağmur sonrası nemli asfalt vs.) panik fren çalışması yapın. Maksimum fren performansını deneyip lastiğin nerde kitlediğini öğrenin. Ben kumda bile ön freni kitleyip düşmedim bu çalışmalar sayesinde ki motorum spesifik bir motor değil sıradan 90 90 18 pilot streetler var üzerinde. Tarz değişikliği vs arıyorsanız o ayrı ama sırf bu yüzden motorumu değişmezdim.
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bir senelik CB1000R'i bir sürü zarar edip KTM ile değiştirmemde en etkili faktör ABS oldu. Hiç düşünmeyin, değiştirin. Bütçesi elveren hiç kimse ABS'den fedakarlık etmemeli.
İleride eşimde artçı olarak bineceği için güvenlik hususuna fena taktım, yoksa benim açımdan sorun yok.Fren konusunda profesyonel değilim henüz ama aksaklıkta hiç yaşamadım çok şükür.
AWESQME adlı üyeden alıntı
Ben sizden daha beterim
Gönlüm Racing aşığı, bedenim chopper, uzun yol ve gezmeyi sevdiğimden bir gözüm enduroda, naked da gözüme bi başka güzel geliyor
Böyle oluncada Yamaha Yzf r25 - Suzuki GW250 Inazuma - Honda Cbr 250R - Hyosung GV250-650 arasında gidip geliyorum
Regal Raptor Daytona 350cc almaya çok yaklaşmıştım ama servis sıkıntısından dolayı çabuk vazgeçtim. Bakalım hayırlısı bizim gibi insanlar biraz zor seçiyor ama genede hepsini sevdiğimizden mutlu olmayıda biliriz
Bu arada Yzf r25 alınır
haberim olsun satarsanız
Sizinki daha fenaymış hocam, kafada seçenek çok.Ama ben olsam r25 yada inazuma bırakırdım seçenekler arasında
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
250 cc den yine 250ye ben olsam geçmezdim. İlla cc büyütmek şart değil tabii. Gönlünüze göre..
isra... adlı üyeden alıntı
+1
cc yükseltmek sadece daha hızlı gitmek demek değildir ki. daha çabuk tepki vermek. o an'da kaçabilmektir bence.
120 yi geçmedim diyorsun. 390 al, yine geçme. ama gaz tepkileri farkı yaratır zaten. Bence.
Tabi satıp yeni motor almışken bende bir tık üst segmente geçmenin taraftarıyım.Bileğimin kontrolüne inanıyorum.390 ile baş ederim ama MT-07 konusunda tereddütlerim var.
Zaten tüm planlarımı 31 Temmuz 2016 sonrasına atadım şimdilik.Araba kredisi var zaten birde düğün öncesi bunu yük olarak bindirmiyim kendime.Hem o zamana kadar 390 rc mi 390 duke mi karar veririrm
-
Hocam para derdin yoksa sırf zevk için değiştirilir. Her yeni motor yeni heyecen demektir cc si ne olursa olsun.
Ama işlevsellik olarak yeniden 250cc bir motora geçmektense duke390 a geçmen daha mantıklı olur.
-
stanly adlı üyeden alıntı
Sizinki daha fenaymış hocam, kafada seçenek çok.Ama ben olsam r25 yada inazuma bırakırdım seçenekler arasında
Aynen benim de şuan en çok istediğim motor yzf r25 ama 3. aya kadar bekleme kararı aldım en azından kışı geçirip alıcam.
-
Panik fren dahil yirmi saat profesyonel eğitim almıştım motorsiklet sürmeye başlamadan önce. Kaç defa kumlu çakıllı zeminde kaymaya kalktı motorsiklet ve düşmeden kurtardım. Ne kadar güvenli fren egzersizi yaparsanız yapın, bir gün karşınıza bir durum çıkar, keşke ABS olsaymış dersiniz. Geceleyin kavşakta islak zemin bir örnek.
Benim kazalarım arasında nerdeyse on sene var. 2006'da oldu bir tane, bir tane de dört ay önce. Dizim ağrıdı iki ay. Baktım işin şakası yok, ABS'li motorsiklete geçtim. Ciddi kaza hayatta bir ya da iki kez gelir başa. O an ABS, düzgün ceket, kask, vs. ne varsa lazım.
-
Fren çalışması yap diyen arkadaşlar, normal şartlarda belki durumu kurtarabilirsiniz ama öyle durumlar oluyor ki, yola renksiz birşey dökülmüş oluyor veya asfaltta giderken çok küçük bir kısımda kum, toprak oluyor siz o zemin üzerinde olduğunuzun farkında olmadan frene dokunduğunuz an kendinizi yerde buluyorsunuz. Kaç defa başıma geldi, görünürde hiçbirşey yokken frene dokunduğum an ABSnin devreye girerek motoru toparladığı. O yüzden pratik normal olmayan şartlarda işe yaramıyor ne yazık ki, ABS 1 sefer lazım olur onda da hayatınızı kurtarır.
Benim yaşadığım bir tecrübeyi de aşağıdaki konuda görebilirsiniz, ABS olmasa muhtemelen motoru devirip çok daha ciddi sonuçlarla karşılaşabilirdim:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ten-donme.html
-
ABS önemli elbet, ama lastikte bi o kadar önemli, motorunu yeni almışsın, lastikleri de değiştirmişsin, biraz daha kullan r25 i sonrasında da duke 390'a geç bence de
-
ABS yi tartışmak ahmaklıktır kimse kusura bakmasın.istediğiniz kadar iyi fren yapın yada yaptığınızı sanın yada yıllardır kullanıyorum artık bana bişey olmaz deyibilirsiniz.tek bir an ve o an erken gitti diyoruz.kardeşim abs candır tek silindir olsunda daha sağlam olsun.
-
Abs olursa çok daha iyi olur ama, abs yok diye de motora bilmeyelim mi bu kadarr abs sempatizanı olmayalım olayı bazıları çok abartıyor. Şurda yazılanlardan sonra abssiz motorlar çöp binilmesin gibi bir durum çıkıyor. Benim de başıma çok geldi ama bende abs yoktu şehir içinde panik hali yok iken ön frene basıyordum bir anda kitledi, ve şaşırdım ama anında bıraktım maneti sonra topladı. Abs olursa çok iyi olur ama yoksa da yapacak antrenmanlar size çok şey katar.
-
r25 kullandım, sadece arka fren biraz agresif o da basit bi kaç ayarla düzeltilebilir bişey. 15 bin km dir güçlendirilmiş frenleri olan fz6 ya biniyorum hiç de abs yok diye bi eksiklik duymadım. abs için motor satacağınıza ileri sürüş eğitimi alın bence, motora ve kendinize olan güveni artırır ve 250 cc de abs den daha etkili olur görüşündeyim.
-
ABS'siz motor çöptür diyen yok zaten. Ancak çok etkili ve önemli bir güvenlik unsuru olduğu kanıtlanmış durumda. "Kaliteli bir kaska vereceğin bir sürü para yerine güvenli sürüş dersi al" demek çok saçma değil mi? Aynısı ABS için de geçerli. Alternatifi yok çünkü. Karşılaştırma yapmak hatalı.
-
benimde aklimda sorular vardi abs gereklmi diye 3 sayfa yorumdan ve arastirmalarima gore abs luks degil ihtiyac bence . hic bi egitim abs yerini tutmaz . o zaman ekipmanda giyme git egidtim al ne farki kaldiki . ha abssiz kotor kotu demek degil ekstra dikkat istiyor sadece ...
-
Bu kadar kafa yormadan önce eğer denemediysen Duke 250'yi denemeni tavsiye ederim. Muhtemelen rahatsızlığından ve titreşiminden dolayı vazgeçeceksin. ABS güzel bir şey de bu değişikliği yapmak için yeterli sebep değil.
-
Naked dönmek istiyorsan tabiiki duke 390 güzel tercih,
Fakat ss bir motordan naked geçiceksin, ben bir rc kullanıcısı olarak, duke 390'a binemiyorum, marşa basıp çalıştırdıgım an itibariyle, ses, kullanış tarzı tamamen farklı..
CC yükseltmek değil mesele hangi tarz kullanmak istiyorsun da önemli..
Ama abs duke kullanan arkadaşlar gayet memnun, bende abs yok güzel kilitleme ve kayışlarım var, ilk zamanlar heycan yaptırdıydı, motor arkasını toplarken kalp atışlarımı unutmam...
Şimdi anlık frenlerimi minimize ediyorum, abs faktoru olsa tabiiki daha guvenli olurdu, butce varsa tercih edilmeli..
-
690cc Tork canavarı Naked fiyat güzel ABS var Kısaca MT-7
Mercedes kompressor supercharger kullanıyormuş gibi rölantide bile tork, öyle diğerleri gibi aman 6000 dd kadar sakin olayım sonra asılayım gücümü göstereyim yok...
Marşa bastığın anda 75 beygirin hepsi emrinde..
Sen bi bin öyle karar ver..
-
Abs kesinlikle olmalı motorda.Ben süper fren yaparım diyen adamda piste gidip kapatsın abs sini mükemmel frenler yapsın.Trafikte abs önemlidir ve de rahatlıktır.
-
1 senelik tecrübeden sonra 600 cc'ye geçmek değil de on binlerce km yaptıktan sonra 600 cc'ye geçmek sanki daha doğru olur. abs'ye niyetlenip, 600'e geçmek biraz değişik olur sanki Tabii ki saygı duyuyorum da, tehlikeli olması açısından söylemek istedim.
-
İlk motoru alırken ABS her zaman tercih sebebi olabilir.
ABS yardımcıdır ama kaptan sizsiniz. Siz fren yapmayı bilmiyorsanız ABS varken de çok sıkıntı yaşarsınız.
Acemilikten fazla hızlı gittiğin biryerde ABS ile erken durup kazadan kurtulacağını zannetme.
DURAMAZSIN.
Hatta daha uzun mesafede bile durabilirsin ve kaza yaparsın.
1. Önce iyi fren yapmayı bileceksin ve bunun için eğitim alacaksın.
2. ABS olursa ne ala ama var diye güvenerek hareket etmeyeceksin.Kesin kaza yaparsın.
ABS'siz motor kullanmak yanlış olsa. ABS'siz motor üretilmezdi.Motoru almışken İYİ FREN YAPMAYI öğren. 600'lük motora geçerken ABS'li bi motor seç kendine.
Benim tavsiyem ve görüşüm böyle
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
İlk motoru alırken ABS her zaman tercih sebebi olabilir.
ABS yardımcıdır ama kaptan sizsiniz. Siz fren yapmayı bilmiyorsanız ABS varken de çok sıkıntı yaşarsınız.
Acemilikten fazla hızlı gittiğin biryerde ABS ile erken durup kazadan kurtulacağını zannetme.
DURAMAZSIN.
Hatta daha uzun mesafede bile durabilirsin ve kaza yaparsın.
1. Önce iyi fren yapmayı bileceksin ve bunun için eğitim alacaksın.
2. ABS olursa ne ala ama var diye güvenerek hareket etmeyeceksin.Kesin kaza yaparsın.
ABS'siz motor kullanmak yanlış olsa. ABS'siz motor üretilmezdi.Motoru almışken İYİ FREN YAPMAYI öğren. 600'lük motora geçerken ABS'li bi motor seç kendine.
Benim tavsiyem ve görüşüm böyle
AB bu yanlışı gördü ki bundan sonra satılacak motorlarda ABS'yi zorunlu tutuyor, keza arabalarda da aynı
-
rossoları takmışsın işte daha abs ye ne gerek var .ha para varsa değiştir tabi o ayrı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)