Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

r25 satıp 250 duke abs almak?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    stanly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Herkese merhaba,

    Severek ve isteyerek hatta 2 ay sıra bekleyerek ilk parti 2015 model r25 alanlardanım.İlk ve başlangıç motorum,hiçbir sıkıntı yada tecrübesizlik yaşamadım.Manetleri,plakalığı,lastikleri (rosso 2 taktım) bile değiştirdim hatta.Aktif olarakta kullanıyorum.

    Ama ABS olmaması aklımı kurcalıyor.ABS'nin gerçekten gerekli olduğunu düşünmeye başladım motor aldıktan sonra.Birde ilgimin naked motorlara doğru yönelmesi nedeniyle KTM 250 Duke ABS incelemeye başladım.

    r25 ile 2 sene kadar tecrübe sahibi olayım, sonrasında ABS'li 600cc yada civarında bir motora geçerim diyorum.Bir yandan da ulan ufuk riske atma sat absli duke al rahat olsun kafan diyorum.

    r25 gibi çift silindir bir motoru sırf abs yok diye satıp, sırf abs var diye tek silindir bir motor almak sizce ne kadar mantıklı? Deli işi mi sizce?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Abs etmenini katmasaydin asla boyle bir sey yapma derdim. R25 guzel ve eglenceli bir motor. Bayagi masrafta etmissin. Ama abs de bir kere ise yarar, belki onda da hayat kurtarir. Bence islak ve kuru zeminde panik fren calis. Masraf etme derim.

  3. #3
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    bende r125 le duke 250 arasinda kalmistim ama duke 250 cok guvenli kaydirmali debriyaj abs suspansiyon lastikler felan cok cezbedici . ama yzf r25 bebek gibi bisey bence gerek yok qma abs istiyorsaniz degistirebilirsiniz

  4. #4

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Zevk senin gönlün duke den yanaysa al bence.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Deli işi değil mantıklı olanı o. Ben olsam, rc250 alırdım. Rosso 2 ile geliyor, kaydırmalı debriyaj ve abs var. Görünüş ve malzeme kalitesi olarakta "bence" r25'den iyi.
    computeus ve Pisman bunu beğendiler.

  6. #6
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı avici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deli işi değil mantıklı olanı o. Ben olsam, rc250 alırdım. Rosso 2 ile geliyor, kaydırmalı debriyaj ve abs var. Görünüş ve malzeme kalitesi olarakta "bence" r25'den iyi.
    Bencede...
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    abs şart. Birgün illaki abs olmadığı için düşersin. Sonra gelip forumda bunu paylaşırsın. Ve millet derki; e oğlum sen fren yapmayı bilmiyorsun. Fren yapmayı bilsen düşmezdin derler. Uzayıp gider...

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    250 den inip tekrar 250 yemi bineceksin

    abs li mt 07 daha keyifli ve uzun vadeli bir takas olmaz mı ?

  9. #9

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    yahu adam r25 ilk motorum diyor.2 ay sira bekledim diyor.Buyuk ihtimalle ilk kontak cevirmesinin uzerinden 6 ay gecmemisken mt07 oneriyorsunuz.(Zaten mt07 nin ne amortisor ne de fren kalitesini cok basarisiz buluyorum orasi ayri)

    Benim tavsiyeme gelirsek duke ve r25 kullanim karakteri olarak birbiriyle alakasi olmayan iki motosiklet.Ben ornegin hayatta racing bir motor kullanmam.Ne oturus pozisyonu.Ne aynalarin sabit olusu hic bana gore degil.kimi insan da naked sevmez.Once surus karakterinizin hangi tarza uygun oldugunu bulun.Illa racing delisiyim diyosaniz ktm nin absli rc250 modeline bakabilirsiniz.Ancak rc250 dusuk devirlerde cok atak oldugu gibi yuksek devirlerde alacaginiz tork r25 gibi olmayacaktir.Zaten ktm lerde hiz limiter i var.Son hiz sevenlerdenseniz yine size gore bir motor degil.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    390 Duke al. Abs zaten var. Hem ufaktan CC yükseltmiş olursun 600 cc öncesi çok iyi gelir. Temizine 14 ver mis gibi gazla.
    uugguurr86 ve efsane88 bunu beğendiler.

  11. #11
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Seviyorsan duke250. Koruma demir/takoz harici masraf istemiyor.

    İlla yükseltmek istersen 390 kovalayabilirsin.

  12. #12
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Ben r25 veya yeni cbr'nin absli versiyonlarını bekliyorum.Hangisi önce abs getirirse onu alırım 😀

  13. #13
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Sırf ABS için bu kadar bekleyip aldığım üstüne düştüğüm ve zevkle sürdüğüm bir motoru satmazdım açıkcası. En kötü 1 yıl tecrübe edinir öyle satıp 600cc ye geçerdim. Tabi dolu dolu 1 yıl...

    Tahminimce frenlerle ilgili bir sorun yaşamamışınız olsa açıklardınız diye düşünüyorum. Güvenliğinizi düşündüğünüz için de bilinçli bir sürücü olduğunuzu var sayıyorum. O zaman bence gereksiz bir kuruntu içinde gibisiniz. Sürüşünüzü geliştirdikçe zaten Altın Elbiseli Adam'ın da anlattığı gibi frene öyle çok ihtiyaç duymayacaksınız.

    Fikir edinmeniz için yardımcı olacağını düşündüm;

    feti_can ve Ertugyigit bunu beğendiler.

  14. #14
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı stanly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Severek ve isteyerek hatta 2 ay sıra bekleyerek ilk parti 2015 model r25 alanlardanım.İlk ve başlangıç motorum,hiçbir sıkıntı yada tecrübesizlik yaşamadım.Manetleri,plakalığı,lastikleri (rosso 2 taktım) bile değiştirdim hatta.Aktif olarakta kullanıyorum.

    Ama ABS olmaması aklımı kurcalıyor.ABS'nin gerçekten gerekli olduğunu düşünmeye başladım motor aldıktan sonra.Birde ilgimin naked motorlara doğru yönelmesi nedeniyle KTM 250 Duke ABS incelemeye başladım.

    r25 ile 2 sene kadar tecrübe sahibi olayım, sonrasında ABS'li 600cc yada civarında bir motora geçerim diyorum.Bir yandan da ulan ufuk riske atma sat absli duke al rahat olsun kafan diyorum.

    r25 gibi çift silindir bir motoru sırf abs yok diye satıp, sırf abs var diye tek silindir bir motor almak sizce ne kadar mantıklı? Deli işi mi sizce?
    öncelikle hangi kararı verirsen ver hayırlı olsun diyim şimdiden.

    ufaktan bir kaç fikir verebilirim ama sana.

    motorda fren yapmayı bilmek aslında herşeyden önemli olan bir konudur o yüzden kendini nasıl güvende hissediyorsan onu tercih et yalnız bazı durumlarda abs de işe yaramaz bu durumlara düşmemek için hep kontrollü kullan. evet virajda abssiz bir motorla fren yaparsan lastiği kitler ve anında kayar abs bu durumda seni kurtarabilir yada yağışlı havada frene asılırsın motor anında altından kaçar abs kurtarır. fakat dediğim gibi bazı durumlarda absde işe yaramaz. o yüzden bu durumlara düşmememek için dikkatli kullanmak gereklidir hep.

    aklında bulunsun abs fren mesafesini uzatır ama bu şuanki durumlarda hiç önemli bir mevzu değil. hee yanlış anlama abssiz motor 10 metre mesafede dururken abs li olan 25 metrede durur demiyorum abslide 11 de durur ama abs kaza yapmanı engelleyebilir çoğu durumda.

    ayrıca içinde ben hafif toprak yola vs çıkıyım gibi bir planın varsa kesinlikle absli motor alma alıyorsanda abssi iptal olabilen motorlar tercih et (duke edilebiliyor ve çoğu %95 motor edilebiliyor)

    kendi şahsi görüşüm olarak ben hayatta ss motor kullanamam sahibide olmadım. bana hep rahatsız gelmiştir. ben dik oturucam motorda.
    yıllarca naked kullandım en zevk aldığım motor tarzıdır açıkcası ama rüzgar hiç bir zaman seni bırakmayacaktır bunuda unutma engelleyemiyorsun uğraşma boşuna

    gelirsek r25 - duke 250 olayına.bunların hepsi kendi şahsi görüşüm ve zevkim. öncelikle hiç bir motora son hızı kaç km diye bakmam. amann r25 şukadar yapıyor ama duke 250 şu hızda kesiciye giriyor gibi şeylerde bana çok saçma geliyor. r25 çok zevkli bir motor performans olarak ama dediğim gibi tarzı kesinlikle bana uygun değil. eğer naked demeseydin ktm nin rc serisi bence daha yakışıklı bir motor ve bence daha kaliteli. r25 e laf etmiyorum dediğim gibi çok tatlı bir motor. naked sevdası başladıysa bence duke250 uygundur ama duke 390 a bütçen yetiyorsa duke390 derim tabikide. o hepsinden eğlenceli bir motor çünkü. bak yanlış anlaama en başta dediğim gibi son hız olarak asla kıyaslamıyorum kıyaslamamda. genel kullanım vs olarak kıyaslıyorum.

    abs dediğin için evet duke serisi çok mantıklı ve duke ciddi anlamda kaliteli bir motor. herkes aman pahalı aman servisi diye laf atabilir. izmirde yaşıyosun gram servis sıkıntısı yok.motora pahalı diyorlar " ne kadar ekmek o kadar köfte " lafını hatırlatıyorum. servisi pahalı diyorlar valla şuan yamaha tenere660 kullanıyorum o biraz daha pahalı

    duke390 a bütçen el veriyorsa cidden düşün hem ufaktan cc yükseltmiş olursun.r25 de 250 cc ye göre ciddi bir güçlü bir motor olduğundan dolayı 390 cc ye bindiğinde yav noluyo bu alet sapıtıyor aman hızlı kontrol edemicem diye korkucağın bir motor değil.

    absli istemene birşey diyemem hatta bence doğru birşey. fakat uzun yol falan yapıcam diyorsan naked motor seni biraz yoracaktır

  15. #15

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xciting25Ori - SYM WOLF - Xmax400 - NC750D integra
    R25 ile kaç km yaptınız bilmiyorum ama Bence abs'li düke 390 daha mantıklı. Duke 250 de hemen sıkacak demedi demeyin. Hafiften yükseltmiş olursunuz iyi olur.

  16. #16
    stanly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Herkese güzel düşünce ve fikirleri için ayrı ayrı teşekkür ederim.MT-07 benim için çok uzak bir motor,o güçte bir motordan şuan için korkuyorum.
    Kullanım türüm karma hem uzun yol hem şehir içi kullanıyorum.Son hız meraklısı değilim.r25'de daha 120'yi geçmedim bile hiç.Ben aslında her 2 türün adamıyım, naked motorun ayrı bir güzelliği racing motorun ayrı bir güzelliği var ikisinede binebilirim.Son zamanlarda naked motorlar daha şık gelmeye başladı gözüme ama rüzgar yeme olayı bir dezavantaj.

    Fren konusunda r25 ile bu zamana kadar olumsuz bir olay yaşamadım ama bu bundan sonra yaşamayacağım anlamına gelmez.Netice itibariyle ilk motorum.Ha birde r25'de aynalar beni bezdirdi, zaten yetersiz aynalar birde ayarlıyorum ediyorum en azından ucundan görüyorum arkayı.Ama bir kere aynaları kapatıp açınca hadi uğraş dur tekrar ayarlıcam diye.

    Ama bu kadar masraf yapmışken ve düğün arefesinde biraz daha bineyim r25'e. En azından ozamana kadar bir 5000 km daha yapmış olurum, Duke 390 yada RC 390 alarak cc yükseltmiş olurum.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bir senelik CB1000R'i bir sürü zarar edip KTM ile değiştirmemde en etkili faktör ABS oldu. Hiç düşünmeyin, değiştirin. Bütçesi elveren hiç kimse ABS'den fedakarlık etmemeli.

  18. #18
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Ben sizden daha beterim

    Gönlüm Racing aşığı, bedenim chopper, uzun yol ve gezmeyi sevdiğimden bir gözüm enduroda, naked da gözüme bi başka güzel geliyor Böyle oluncada Yamaha Yzf r25 - Suzuki GW250 Inazuma - Honda Cbr 250R - Hyosung GV250-650 arasında gidip geliyorum Regal Raptor Daytona 350cc almaya çok yaklaşmıştım ama servis sıkıntısından dolayı çabuk vazgeçtim. Bakalım hayırlısı bizim gibi insanlar biraz zor seçiyor ama genede hepsini sevdiğimizden mutlu olmayıda biliriz

    Bu arada Yzf r25 alınır haberim olsun satarsanız

  19. #19

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    250 cc den yine 250ye ben olsam geçmezdim. İlla cc büyütmek şart değil tabii. Gönlünüze göre..

  20. #20
    isra... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CB500F
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 Duke al. Abs zaten var. Hem ufaktan CC yükseltmiş olursun 600 cc öncesi çok iyi gelir. Temizine 14 ver mis gibi gazla.
    +1

    cc yükseltmek sadece daha hızlı gitmek demek değildir ki. daha çabuk tepki vermek. o an'da kaçabilmektir bence.
    120 yi geçmedim diyorsun. 390 al, yine geçme. ama gaz tepkileri farkı yaratır zaten. Bence.
    EmirŞengezer bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)