r25 satıp 250 duke abs almak?
Reklamlar
-
Herkese merhaba,
Severek ve isteyerek hatta 2 ay sıra bekleyerek ilk parti 2015 model r25 alanlardanım.İlk ve başlangıç motorum,hiçbir sıkıntı yada tecrübesizlik yaşamadım.Manetleri,plakalığı,lastikleri (rosso 2 taktım) bile değiştirdim hatta.Aktif olarakta kullanıyorum.
Ama ABS olmaması aklımı kurcalıyor.ABS'nin gerçekten gerekli olduğunu düşünmeye başladım motor aldıktan sonra.Birde ilgimin naked motorlara doğru yönelmesi nedeniyle KTM 250 Duke ABS incelemeye başladım.
r25 ile 2 sene kadar tecrübe sahibi olayım, sonrasında ABS'li 600cc yada civarında bir motora geçerim diyorum.Bir yandan da ulan ufuk riske atma sat absli duke al rahat olsun kafan diyorum.
r25 gibi çift silindir bir motoru sırf abs yok diye satıp, sırf abs var diye tek silindir bir motor almak sizce ne kadar mantıklı? Deli işi mi sizce?
Reklamlar
-
Abs etmenini katmasaydin asla boyle bir sey yapma derdim. R25 guzel ve eglenceli bir motor. Bayagi masrafta etmissin. Ama abs de bir kere ise yarar, belki onda da hayat kurtarir. Bence islak ve kuru zeminde panik fren calis. Masraf etme derim.
-
bende r125 le duke 250 arasinda kalmistim ama duke 250 cok guvenli kaydirmali debriyaj abs suspansiyon lastikler felan cok cezbedici . ama yzf r25 bebek gibi bisey bence gerek yok qma abs istiyorsaniz degistirebilirsiniz
-
Zevk senin gönlün duke den yanaysa al bence.
-
Deli işi değil mantıklı olanı o. Ben olsam, rc250 alırdım. Rosso 2 ile geliyor, kaydırmalı debriyaj ve abs var. Görünüş ve malzeme kalitesi olarakta "bence" r25'den iyi.
-
avici adlı üyeden alıntı
Deli işi değil mantıklı olanı o. Ben olsam, rc250 alırdım. Rosso 2 ile geliyor, kaydırmalı debriyaj ve abs var. Görünüş ve malzeme kalitesi olarakta "bence" r25'den iyi.
Bencede...
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
abs şart. Birgün illaki abs olmadığı için düşersin. Sonra gelip forumda bunu paylaşırsın. Ve millet derki; e oğlum sen fren yapmayı bilmiyorsun. Fren yapmayı bilsen düşmezdin derler. Uzayıp gider...
-
250 den inip tekrar 250 yemi bineceksin
abs li mt 07 daha keyifli ve uzun vadeli bir takas olmaz mı ?
-
yahu adam r25 ilk motorum diyor.2 ay sira bekledim diyor.Buyuk ihtimalle ilk kontak cevirmesinin uzerinden 6 ay gecmemisken mt07 oneriyorsunuz.(Zaten mt07 nin ne amortisor ne de fren kalitesini cok basarisiz buluyorum orasi ayri)
Benim tavsiyeme gelirsek duke ve r25 kullanim karakteri olarak birbiriyle alakasi olmayan iki motosiklet.Ben ornegin hayatta racing bir motor kullanmam.Ne oturus pozisyonu.Ne aynalarin sabit olusu hic bana gore degil.kimi insan da naked sevmez.Once surus karakterinizin hangi tarza uygun oldugunu bulun.Illa racing delisiyim diyosaniz ktm nin absli rc250 modeline bakabilirsiniz.Ancak rc250 dusuk devirlerde cok atak oldugu gibi yuksek devirlerde alacaginiz tork r25 gibi olmayacaktir.Zaten ktm lerde hiz limiter i var.Son hiz sevenlerdenseniz yine size gore bir motor degil.
-
390 Duke al. Abs zaten var. Hem ufaktan CC yükseltmiş olursun 600 cc öncesi çok iyi gelir. Temizine 14 ver mis gibi gazla.
-
Seviyorsan duke250. Koruma demir/takoz harici masraf istemiyor.
İlla yükseltmek istersen 390 kovalayabilirsin.
-
Ben r25 veya yeni cbr'nin absli versiyonlarını bekliyorum.Hangisi önce abs getirirse onu alırım 😀
-
Sırf ABS için bu kadar bekleyip aldığım üstüne düştüğüm ve zevkle sürdüğüm bir motoru satmazdım açıkcası. En kötü 1 yıl tecrübe edinir öyle satıp 600cc ye geçerdim. Tabi dolu dolu 1 yıl...
Tahminimce frenlerle ilgili bir sorun yaşamamışınız olsa açıklardınız diye düşünüyorum. Güvenliğinizi düşündüğünüz için de bilinçli bir sürücü olduğunuzu var sayıyorum. O zaman bence gereksiz bir kuruntu içinde gibisiniz. Sürüşünüzü geliştirdikçe zaten Altın Elbiseli Adam'ın da anlattığı gibi frene öyle çok ihtiyaç duymayacaksınız.
Fikir edinmeniz için yardımcı olacağını düşündüm;
-
-
R25 ile kaç km yaptınız bilmiyorum ama Bence abs'li düke 390 daha mantıklı. Duke 250 de hemen sıkacak demedi demeyin. Hafiften yükseltmiş olursunuz iyi olur.
-
Herkese güzel düşünce ve fikirleri için ayrı ayrı teşekkür ederim.MT-07 benim için çok uzak bir motor,o güçte bir motordan şuan için korkuyorum.
Kullanım türüm karma hem uzun yol hem şehir içi kullanıyorum.Son hız meraklısı değilim.r25'de daha 120'yi geçmedim bile hiç.Ben aslında her 2 türün adamıyım, naked motorun ayrı bir güzelliği racing motorun ayrı bir güzelliği var ikisinede binebilirim.Son zamanlarda naked motorlar daha şık gelmeye başladı gözüme ama rüzgar yeme olayı bir dezavantaj.
Fren konusunda r25 ile bu zamana kadar olumsuz bir olay yaşamadım ama bu bundan sonra yaşamayacağım anlamına gelmez.Netice itibariyle ilk motorum.Ha birde r25'de aynalar beni bezdirdi, zaten yetersiz aynalar birde ayarlıyorum ediyorum en azından ucundan görüyorum arkayı.Ama bir kere aynaları kapatıp açınca hadi uğraş dur tekrar ayarlıcam diye.
Ama bu kadar masraf yapmışken ve düğün arefesinde biraz daha bineyim r25'e. En azından ozamana kadar bir 5000 km daha yapmış olurum, Duke 390 yada RC 390 alarak cc yükseltmiş olurum.
-
Bir senelik CB1000R'i bir sürü zarar edip KTM ile değiştirmemde en etkili faktör ABS oldu. Hiç düşünmeyin, değiştirin. Bütçesi elveren hiç kimse ABS'den fedakarlık etmemeli.
-
-
250 cc den yine 250ye ben olsam geçmezdim. İlla cc büyütmek şart değil tabii. Gönlünüze göre..
-
tinerci adlı üyeden alıntı
390 Duke al. Abs zaten var. Hem ufaktan CC yükseltmiş olursun 600 cc öncesi çok iyi gelir. Temizine 14 ver mis gibi gazla.
+1
cc yükseltmek sadece daha hızlı gitmek demek değildir ki. daha çabuk tepki vermek. o an'da kaçabilmektir bence.
120 yi geçmedim diyorsun. 390 al, yine geçme. ama gaz tepkileri farkı yaratır zaten. Bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)